Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00148312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1959586-cd03-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.65 Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.03.05.00-00-A036/19 „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w rozdziale 38 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla kadry z audiodeskrypcji na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” – Zadanie 11, Podzadanie 68, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Wester-platte, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi Priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

a) 1 szkolenie = 1 grupa x 3 osoby x 4h x 1 dzień. Szkolenie będzie realizowane dla 3 osób; czas trwania szkolenia: 4h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla kadry z metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” –Zadanie 13, Podzadanie 90, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi Priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

a. 1 szkolenie = 1 grupa x 10 osób x 8h x 2 dni. Szkolenie będzie realizowane dla 10 osób; czas trwania szkolenia: 16h (8h x 2 dni) (1 godzina = 45 min.).
b. Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla kadry z prawno- administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” – Zadanie 14, Podzadanie 95, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi Priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

a. 1 szkolenie = 1 grupa x 20 osób x 8h x 1 dzień. Szkolenie będzie realizowane dla 20 osób; czas trwania szkolenia: 8h (1 godzina = 45 min.).
b. Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu dla kadry z techniki Braillea (nauka czytania i pisania) na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” – Zadanie 13, Podzadanie 89, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi Priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

• Przedmiot zamówienia:

a. 1 kurs = 1 grupa x 10 osób x 10h x 2 dni. Kurs będzie realizowany dla 10 osób; czas trwania kursu: 20h (10h x 2 dni) (1 godzina = 45 min.).
b. Przewidywany termin realizacji kursu: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023 r. Dla kursu w trybie stacjonarnym miejsce kursu: Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala dydaktyczna). Dla kursu w trybie zdalnym zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej. Szczegółowy termin realizacji kursu (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu kursu. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed kursem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień zajęć to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik 10) że w okresie ostat-nich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powta-rzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonaw-cy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna przeprowadzenie co najmniej 2 kur-sów/szkoleń w danej tematyce przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 11), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki związanej z przedmiotem zamówienia do danej części (załącznik nr 8).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 13).
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia
przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według
wzoru (załącznik nr 12).
Wykaz usług wraz z referencjami (załącznik nr 10)
Wykaz osób (załącznik nr 11)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –
jeżeli dotyczy;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6) – jeżeli dotyczy.
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7).
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego pn. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI