Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8e3d65-9892-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POWER.03.05.00-00-A036/19
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z audiodeskrypcji w wymiarze 4 godzin dla 3 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 11 podzadanie 68.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować zasady i schematy tworzenia audiodeskrypcji dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną w wymiarze 16 godzin (8 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 90.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 92.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 93.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi w wymiarze 4 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 94.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 95.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z komunikacji ze studentem w kryzysie w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 96.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie komunikacji ze studentem w kryzysie.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs 1
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry (pracownicy biblioteki) z polskiego języka migowego (PJM) w wymiarze 60 godzin ( 10 godzin x 6 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 88.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
Kurs 2
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry z polskiego języka migowego (PJM) składającego się z 2 poziomów (poziomu elementarnego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób oraz poziomu doskonalącego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 91.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podręcznik do nauki polskiego języka migowego (PJM) w wersji on-line i off-line do pobrania i wydrukowania.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu dostęp do Platformy Edukacyjnej MIGAJ.EU na czas nieograniczony.
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla pracowników biblioteki z technik Braillea (nauka czytania i pisania) w wymiarze 20 godzin (10 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 89.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować prezentacje i rozumienie technik Braillea
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik 10) że w okresie ostat-nich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powta-rzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonaw-cy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna przeprowadzenie co najmniej 2 kur-sów/szkoleń w danej tematyce przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 11), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą wykształcenie wyższe i minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki związanej z przedmiotem zamówienia do danej części (załącznik nr 8).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 13).
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 12).
Wykaz usług wraz z referencjami (załącznik nr 10)
Wykaz osób (załącznik nr 11)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6) – jeżeli dotyczy.
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7).
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09