Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070354
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8e3d65-9892-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.52 Usługi szkoleniowe w zakresie współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr POWER.03.05.00-00-A036/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 38 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z audiodeskrypcji w wymiarze 4 godzin dla 3 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 11 podzadanie 68.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować zasady i schematy tworzenia audiodeskrypcji dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną w wymiarze 16 godzin (8 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 90.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 92.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie alternatywnych sposobów i form komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 93.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie metod i technik przygotowania materiałów edukacyjnych wspierających studentów z niepełnosprawnościami.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi w wymiarze 4 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 94.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie savoir vivre w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia z prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 95.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie prawno-administracyjnych aspektów funkcjonowania studentów niepełnosprawnych na uczelniach wyższych.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkolenia dla kadry z komunikacji ze studentem w kryzysie w wymiarze 8 godzin dla 20 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 96.
• Termin realizacji zamówienia: szkolenie przewidziane jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Szkolenie będzie przeprowadzone w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program szkolenia musi obejmować prezentacje i rozumienie komunikacji ze studentem w kryzysie.
• Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację szkolenia.
• Jeżeli szkolenie powinno zostać zakończone egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs 1
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry (pracownicy biblioteki) z polskiego języka migowego (PJM) w wymiarze 60 godzin ( 10 godzin x 6 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 88.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.
Kurs 2
• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla kadry z polskiego języka migowego (PJM) składającego się z 2 poziomów (poziomu elementarnego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób oraz poziomu doskonalącego w wymiarze 70 godzin (10 godzin x 7 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 14 podzadanie 91.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu podręcznik do nauki polskiego języka migowego (PJM) w wersji on-line i off-line do pobrania i wydrukowania.
• Wykonawca zapewni uczestnikom kursu dostęp do Platformy Edukacyjnej MIGAJ.EU na czas nieograniczony.
• Program kursu musi obejmować posługiwanie się polskim językiem migowym na poziomie podstawowym.
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kursu dla pracowników biblioteki z technik Braillea (nauka czytania i pisania) w wymiarze 20 godzin (10 godzin x 2 dni) dla 10 osób na potrzeby projektu „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Zadanie 13 podzadanie 89.
• Termin realizacji zamówienia: kurs przewidziany jest w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30.09.2023 r.
• Kurs będzie przeprowadzony w trybie stacjonarnym lub zdalnym, w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych dotyczących sytuacji epidemicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni.
• Program kursu musi obejmować prezentacje i rozumienie technik Braillea
• Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do wydania uczestnikom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego realizację kursu.
• Jeżeli kurs powinien zostać zakończony egzaminem do jego przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik 10) że w okresie ostat-nich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powta-rzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonaw-cy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna przeprowadzenie co najmniej 2 kur-sów/szkoleń w danej tematyce przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 11), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą wykształcenie wyższe i minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki związanej z przedmiotem zamówienia do danej części (załącznik nr 8).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 13).
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 12).
Wykaz usług wraz z referencjami (załącznik nr 10)
Wykaz osób (załącznik nr 11)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6) – jeżeli dotyczy.
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7).
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego pn. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI