Usługi szkoleniowe w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-08-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŚląskie Centrum Chorób Serca
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-20
  • Numer ogłoszenia587722-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587722-N-2019 z dnia 2019-08-20 r.

Śląskie Centrum Chorób Serca: Usługi szkoleniowe w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"EDU-HEART SILESIAN POWER - Specjalistyczne szkolenie podyplomowe dla lekarzy specjalistów i rezydentów w dziedzinie kardiologii i kardiochirurgii, wykraczające poza program specjalizacji, realizowane z wykorzystaniem nowoczesnych metod kształcenia, w tym technik symulacji, ze szczególnym uwzględnieniem rosnącej grupy chorych starszych z grupy wyższego ryzyka”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. Curie-Skłodowskiej  9 , 41-800  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 733 668, e-mail przetargi@sccs.pl, faks 32 2717654, 3733668.
Adres strony internetowej (URL): www.sccs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sccs.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sccs.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 , 41-800 Zabrze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
Numer referencyjny: 76/EZP/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii (wykłady i ćwiczenia) oraz przygotowanie wykładów z zakresu tematyki kursu w formie prezentacji ppt. lub pdf., które będą następnie przekazywane uczestnikom kursów organizowanych w ramach projektu „EDU-HEART SILESIAN POWER - Specjalistyczne szkolenie podyplomowe dla lekarzy specjalistów i rezydentów w dziedzinie kardiologii i kardiochirurgii, wykraczające poza program specjalizacji, realizowane z wykorzystaniem nowoczesnych metod kształcenia, w tym technik symulacji, ze szczególnym uwzględnieniem rosnącej grupy chorych starszych z grupy wyższego ryzyka”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków EFS, działanie 5.4 Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych, a także wybór kierowników (będących jednocześnie szkolącymi) poszczególnych zadań przygotowujących i koordynujących przebieg ww. zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Pakietach od 1 do 6 stanowiących załączniki do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 80561000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  27   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie stawia się warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie stawia się warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zapewniają osoby do realizacji zamówienia o poniższych uprawnieniach: 1) Pakiet nr 1: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - doświadczenie w prowadzeniu pacjentów wentylowanych mechanicznie w trybie inwazyjnym i nieinwazyjnym w warunkach domowych i warunkach szpitalnych, - doświadczenie w prowadzeniu terapii ECMO i innych metod zastępujących układ oddechowy, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu/prowadzeniu kursów lub innych szkoleń 2) Pakiet nr 2: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - doświadczenie w prowadzeniu pacjentów wentylowanych mechanicznie w trybie inwazyjnym i nieinwazyjnym w warunkach domowych i warunkach szpitalnych, - doświadczenie w prowadzeniu terapii ECMO i innych metod zastępujących układ oddechowy, - udział w szkoleniach w roli wykładowcy. 3) Pakiet nr 3: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - ukończony kurs z certyfikatem ECMO ELSO: Adult ECMO for respiratory failure and septic shock “ Karolińska Institute Stockholm, - stopień naukowy co najmniej dr n. med. w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii - minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym, - doświadczenie zawodowe minimum 15 lat, - minimum 2 lata pracy w ośrodku prowadzącym przeszczepy serca i płuc, stosującym VA i VA ECMO oraz inne formy mechanicznego wspomagania krążenia: LVAD, Heart Mate III 4) Pakiet nr 4: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - dr n. med. w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii, - doświadczenie zawodowe minimum 15 lat, - minimum 5 lat pracy w ośrodku prowadzącym przeszczepy serca i płuc, stosującym VA i VA ECMO oraz inne formy mechanicznego wspomagania krążenia : LVAD, Heart Mate III, - minimum 5 lat doświadczenia w kaniulacji naczyń żylnych i tętniczych. 5) Pakiet nr 5: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - samodzielny pracownik nauki - minimum dr hab. med., - z doświadczeniem w prowadzeniu chorych po mechanicznym wspomaganiu krążenia, ECMO oraz transplatacji serca, - nauczyciel akademicki z bogatym dorobkiem naukowym i dydaktycznym 6) Pakiet nr 6: - lekarz ze specjalizacją z anestezjologii i intensywnej terapii, - lekarz w stopniu naukowym dr n. med., - z doświadczeniem w implantacji oraz prowadzeniu chorych z LVAD, po OHT oraz na ECMO VV i VA.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w przypadku gdy Wykonawca nie będzie wykonywał usługi osobiście),w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 (Pakiet)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają następujące zmiany Umowy: a) zmiana harmonogramu Szkoleń jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy a nowe terminy pozwolą na należytą realizację Projektu, b) zmiana ilości godzin Szkolenia o nie więcej niż 50% jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy oraz pozwoli na należytą realizację Projektu. 2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kierownik zadania 1 - Instruktor zadania 1 - Leczenie najcięższych zagrażających życiu postaci niewydolności krążeniowo-oddechowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koordynacja i realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze diagnostyki i leczenia najcięższych, zagrażających życiu postaci niewydolności krążeniowo-oddechowej, w tym wentylacji inwazyjnej i nieinwazyjnej u pacjentów przewlekle wentylowanych zarówno w warunkach szpitalnych, jak i domowych. Ilość godzin szkoleniowych: 144. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Instruktor zadania 1 - Leczenie najcięższych zagrażających życiu postaci niewydolności krążeniowo-oddechowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze diagnostyki i leczenia najcięższych, zagrażających życiu postaci niewydolności krążeniowo-oddechowej, w tym wentylacji inwazyjnej i nieinwazyjnej u pacjentów przewlekle wentylowanych. Ilość godzin szkoleniowych: 120. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kierownik zadania 5 - Instruktor zadania 5 - Leczenie najcięższej postaci zagrażającej życiu niewydolności oddechowej i krążeniowo-oddechowej z zastosowaniem żylno-żylnej i żylno-tętniczej oksygenacji krwi (ECMO)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koordynacja i realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze rozpoznawania i leczenia najcięższej, zagrażającej życiu niewydolności oddechowej i krążeniowo-oddechowej z zastosowaniem technik wspomagania pozaustrojowego – żylno-żylnej i żylno-tętniczej oksygenacji krwi (VV i VA ECMO), w tym kwalifikacji do włączenia i dyskwalifikacji od terapii. Zaplanowano wykłady z zakresu fizjologii oddychania, ARDS, podstawy wentylacji mechanicznej w różnych patologiach płucnych, podstawy funkcjonowania pompy centryfugalnej, oksygenatora, monitorowanie ciśnień w obwodzie ECMO, transport na ECMO, sposoby monitorowania skuteczności funkcjonowania oksygenatora, wymiana oksygenatora, adekwatna sedacja, żywienie do i poza jelitowe, umiejętność reagowania na sytuacje kryzysowe, krwawienie na ECMO, antykoagulacji na ECMO, podejmowanie decyzji o wyszczepieniu z ECMO, podejmowanie decyzjo o zakończeniu terapii na ECMO, podejmowanie decyzji o dalszej terapii : przeszczepem serca lub wspomaganiem mechanicznym krążenia. Ponadto szkolenie z zakresu współpracy w interdyscyplinarnym zespole, sposobie komunikacji, umiejętności przekazania informacji o ciężkim stanie pacjenta rodzinie Będą ćwiczenia praktyczne z łączenia i wypełniania kaniul, łączenia kaniul z aparatami do terapii nerkozastępczej, umiejętność pobierania próbek krwi do badania z obwodu ECMO, nauka reagowania na pojawienie się skrzepu w kaniulach, nauka reagowania na krwawienie. Ilość godzin szkoleniowych: 72. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Instruktor zadania 5 - Leczenie najcięższej postaci zagrażającej życiu niewydolności oddechowej i krążeniowo-oddechowej z zastosowaniem żylno-żylnej i żylno-tętniczej oksygenacji krwi (ECMO)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze rozpoznawania i leczenia najcięższej, zagrażającej życiu niewydolności oddechowej i krążeniowo-oddechowej z zastosowaniem technik wspomagania pozaustrojowego – żylno-żylnej i żylno-tętniczej oksygenacji krwi (VV i VA ECMO), w tym kwalifikacji do włączenia i dyskwalifikacji od terapii. Zaplanowano wykłady z zakresu fizjologii oddychania, ARDS, podstawy wentylacji mechanicznej w różnych patologiach płucnych, podstawy funkcjonowania pompy centryfugalnej, oksygenatora, monitorowanie ciśnień w obwodzie ECMO, transport na ECMO, sposoby monitorowania skuteczności funkcjonowania oksygenatora, wymiana oksygenatora, adekwatna sedacja, żywienie do i poza jelitowe, umiejętność reagowania na sytuacje kryzysowe, krwawienie na ECMO, antykoagulacji na ECMO, podejmowanie decyzji o wyszczepieniu z ECMO, podejmowanie decyzjo o zakończeniu terapii na ECMO, podejmowanie decyzji o dalszej terapii : przeszczepem serca lub wspomaganiem mechanicznym krążenia. Ponadto szkolenie z zakresu współpracy w interdyscyplinarnym zespole, sposobie komunikacji, umiejętności przekazania informacji o ciężkim stanie pacjenta rodzinie. Będą ćwiczenia praktyczne z łączenia i wypełniania kaniul, łączenia kaniul z aparatami do terapii nerkozastępczej, umiejętność pobierania próbek krwi do badania z obwodu ECMO, nauka reagowania na pojawienie się skrzepu w kaniulach, nauka reagowania na krwawienie. Ilość godzin szkoleniowych: 72. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Instruktor zadania 8 - Wspomaganie niewydolnego serca, krótko-, średnio- i długoterminowe (MSC). Od wskazań do wyboru rodzaju leczenia i umiejętności jego prowadzenia przez Zespół Heart Team
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze krótko-, średnio- i długoterminowego wspomagania niewydolnego serca (MSC). Tematyka kursu będzie wymagała wiedzy m.in. w zakresie ostrej i przewlekłej niewydolności krążenia, stosowanej farmkoterapii, mechanicznego wspomagania krążenia, wskazań i kwalifikacji do wspomagań krótko- i średnioterminowych, obiektywnej oceny stopnia niewydolności serca w oparciu o stan chorego oraz badania hemodynamiczne, obrazowe i metaboliczne, zastosowania u chorych krótkotrwałego wspomagania serca z pomocą ECMO żylno-tętniczego lub chorych z ostrą niewydolnością oddechową żylno-żylnego, centryfugalnej pompy osiowej, bezpiecznego prowadzenia chorych w trakcie terapii ECMO lub LVAD, ze szczególnym uwzględnieniem prewencji powikłań zagrażających życiu, jak i zakrzepowo-zatorowych i krwotocznych, transplantacji serca u chorych wspomaganych. Ilość godzin szkoleniowych: 108. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Instruktor zadania 8 - Wspomaganie niewydolnego serca, krótko-, średnio- i długoterminowe (MSC). Od wskazań do wyboru rodzaju leczenia i umiejętności jego prowadzenia przez Zespół Heart Team
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja usług szkoleniowych (wykłady i ćwiczenia) dla lekarzy szkolących się w obszarze krótko-, średnio- i długoterminowego wspomagania niewydolnego serca (MSC). Tematyka kursu będzie wymagała wiedzy m.in. w zakresie ostrej i przewlekłej niewydolności krążenia, stosowanej farmkoterapii, mechanicznego wspomagania krążenia, wskazań i kwalifikacji do wspomagań krótko- i średnioterminowych, obiektywnej oceny stopnia niewydolności serca w oparciu o stan chorego oraz badania hemodynamiczne, obrazowe i metaboliczne, zastosowania u chorych krótkotrwałego wspomagania serca z pomocą ECMO żylno-tętniczego lub chorych z ostrą niewydolnością oddechową żylno-żylnego, centryfugalnej pompy osiowej, bezpiecznego prowadzenia chorych w trakcie terapii ECMO lub LVAD, ze szczególnym uwzględnieniem prewencji powikłań zagrażających życiu, jak i zakrzepowo-zatorowych i krwotocznych, transplantacji serca u chorych wspomaganych. Ilość godzin szkoleniowych: 108. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 27
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych: 1.Zielona gospodarka możliwości i dofinansowania, 2.Eco Coaching, 3 .Monter urządzeń energetyki odnawialnej, 4.Przedstawiciel handlowy w branży energetyki odnawialnej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: ZAKUP FOTELI BIUROWYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: Usługi szkoleniowe w zakresie pulmonologii do realizacji projektu edukacyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Usługi szkoleniowe w zakresie pulmonologii do realizacji projektu edukacyjnego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: „Przeprowadzenie kursu IT ESSENTIALS dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego”.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI