Część nr: |
1 |
Nazwa: |
1) Branża tematyczna nr 1 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 1„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych,2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 1a – maj 2021 r.2) Część nr 1b – październik 2020 r.3) Część nr 1c – grudzień 2020 r.4) Część nr 1d – listopad 2020 r.5) Część nr 1e – marzec 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 1a „Przygotowanie do egzaminów w branży gastronomicznej”:a) Zakres tematyczny: warsztaty z kwalifikacji dot. przygotowania i wydawania dań oraz organizacji żywienia i usług gastronomicznych, przygotowywanie ucznia do egzaminu zawodowego, sprawdzanie egzaminów oraz ewaluacja,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Kalkulator prosty, 8-pozycyjny, zasilanie bateryjne, baterie dołączone, szerokość 6-8 cm – 10 sztuk, Segregator A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Zestaw zadań z rozwiązaniem i kluczem oceniania, żywienie i usługi gastronomiczne – 10 zestawów.2) Część nr 1b „Nauka obsługi kelnerskiej”:a) Zakres tematyczny szkolenia: standardy nakrycia stołu (bielizna stołowa, linia szkła, porcelany i sztućców), resztkowanie (sprzątanie brudnej zastawy), motywacyjny proces obsługi kelnerskiej, pokazowe serwowanie wina musującego, dekantacja wina czerwonego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Notatnik kelnerski, wymiary około: 140 x 75 mm, wyposażony w notes papierowy i miejsce na długopis, otwieranie wertykalne, kolor czarny – 10 sztuk, Etui na płatność, kolor czarny – 10 sztuk.3) Część nr 1c „Nowoczesne potrawy kuchni polskiej”:a) Zakres tematyczny szkolenia: zajęcia warsztatowe z przygotowania i ekspozycji nowoczesnych potraw na bazie produktów regionalnych, głównie Pomorza, Kaszub i Żuław,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Lekcje smaku. 14 szefów kuchni i cukierni” K. Szulborski, J. Kempa – 10 sztuk, Książka „Od kuchni” – zbiór przepisów ilustrowanych etapami przygotowania dań wydawnictwo Marketing & more – 10 sztuk.4) Część nr 1d „Przygotowanie do egzaminów w branży turystycznej”a) Zakres szkolenia: przygotowywanie ucznia do egzaminu dotyczącego przygotowania imprez i usług turystycznych oraz obsługi klienta, rozliczania imprez i usług turystycznych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Wskaźnik laserowy, długość około 13-15 cm, kolor obudowy czarny, barwa światła czerwona, materiał wykonania metal, zasilanie na baterie, baterie dołączone – 10 sztuk, Pendrive minimum 32GB pojemności, prędkość zapisu minimum 4MB/s, kolor czarny – 10 sztuk.5) Część nr 1e „Zasady zdrowego odżywiania!”:a) Zakres tematyczny szkolenia: zdrowe odżywanie, prezentacja, warsztaty, pokaz, poczęstunek,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. VII Usługi żywieniowe”, B. Sawicka, A. Tul-Krzyszczuk – 10 sztuk, Książka „Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw”, B. Przygoda, H. Kunachowicz, I. Nadolna, K. Iwanow, Wydawnictwo Lekarskie PZWL – 10 sztuk, Rollup, wymiary około 100 x 200 cm z wydrukiem piramidy żywieniowej, jednostronny, waga do 3,5 kg, pokrowiec transportowy – 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
b) Gotowość do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2) Branża tematyczna nr 2 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów informatycznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 2„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 6 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 2a – maj 2021 r.2) Część nr 2b – czerwiec 2021 r.3) Część nr 2c – październik 2020 r.4) Część nr 2d – grudzień 2020 r.5) Część nr 2e – marzec 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 2a WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 1:a) Zakres tematyki szkolenia: wirtualizacja w systemach serwerowych Windows 2012/ Windows 2016: omówienie wirtualizacji; hosty wirtualne; zmiany w zakresie wirtualizacji w Windows 2016 (VBS, Nested Virtualization); system wirtualny vs maszyna fizyczna; instalowanie i konfiguracja usługi Hyper-V; rodzaje dysków; dodawanie i modyfikowanie maszyny wirtualnej,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Dysk SSD format: 2,5 cala; interfejs: SATA III (6 GB/s) kompatybilny z SATA II (3 Gb/s) i SATA I (1,5 Gb/s); pojemność dysku minimum 2048 GB (2TB); pamięć podręczna 4GB; rodzaj kości pamięci: TLC; technologia: NAND MLC, szybkość odczytu min.: 560 MB/s; szybkość zapisu min: 530 MB/s; pamięć cache min.: 2GB, szyfrowanie sprzętowe, zastosowane technologie: Device Sleep Support (DSS), Garbage Collection , NCQ, S.M.A.R.T., szyfrowanie AES 256 bit, TRIM; gwarancja producenta: 5 lat (TBW min. 2400); niezawodność (MTBF) 2 mln godzin – 6 sztuk, Pamięć flash – typ USB (Pendrive) – pojemność minimum 512 GB; USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0, kompatybilny wstecznie z USB 2.0), parametry transferu danych potwierdzone wynikami testów diagnostycznych: minimalna prędkość odczyt: 350 MB/s, minimalna prędkość zapisu:250 MB/s; wymiary: szerokość umożliwiająca umieszczenie 2 pamięci flash USB w sąsiadujących portach USB komputera typu laptop; obudowa: kolor czarny + metaliczny czerwony; pięcioletnia gwarancja producenta – 6 sztuk,2) Część nr 2b WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 2:a) Zakres tematyki szkolenia: automatyzacja tworzenia hostów wirtualnych; korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury; konta komputerów wirtualnych w domenie,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Książka „Windows Server 2016. Inside Out” (ebook), O. Thomas – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-741. Windows Server 2016 – praca w sieci”, A., J. Warren – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-744. Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016”, C. Zacker, T. Warner – 6 sztuk.3) Część nr 2c „Systemy operacyjne Windows/Linux”:a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja systemów Windows/Linux w szkolnej sieci komputerowej: analiza systemu autoryzacji użytkowników i komputerów w systemach Linux i Windows; sieci i sprzęt sieciowy; zapewnianie wydajności i niezawodności sieci; analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem; kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne; tworzenie hostów wirtualnych; konfigurowanie użytkowników serwerów Linux/Windows; zarządzanie uprawnieniami użytkowników; skrypty powłoki,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Książka „Unix i linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V”, Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein, Ben Whaley, Dan Mackin - 6 sztuk, Książka: „Linux. Profesjonalne administrowanie systemem. Wydanie II”, Dennis Matotek, James Turnbull, Peter Lieverdink – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. Wydanie III", Clif Flynt, Sarath Lakshman, Shantanu Tushar – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Zagadnienia zaawansowane” Wydanie II", Mokhtar Ebrahim, Andrew Mallett – 6 sztuk.4) Część nr 2d „Domena Activ; Directory serwera Windows 2016”:a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja stacji roboczych pracujących w systemach operacyjnych Windows i Linux w domenie Activ Directory serwera Windows 2016: konfiguracja sieci w Windows Server 2016; metody zarządzania serwerem lokalnym oraz zdalnym; narzędzia administracyjne dla Active Directory; użytkownicy i grupy w Active Directory; komputery Linux/Windows w Active Directory,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk,5) Część nr 2e „Nowe technologie – druk 3D”:a) Zakres tematyczny szkolenia: drukarki 3D/drukowanie 3D, technologia druku 3D: przykłady prostych programów komputerowych do projektowania elementów w technologii 3D; przygotowanie wydruku 3D, projektowanie detali przestrzennych; przygotowanie i obsługa drukarki 3D.b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk, Filamenty do druku 3D - min. 3 kolory, 5 szpul zasobników w jednym kolorze, min. 600g/szpula (w komplecie 3 kolory) – 6 kompletów, Książka „Świat druku 3D. Przewodnik”, A. Kaziunas France – 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
b) Gotowość do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
3) Branża tematyczna nr 3 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 3„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 3a – maj 2021 r.2) Część nr 3b – październik 2020 r.3) Część nr 3c – grudzień 2020 r.4) Część nr 3d – luty 2021 r.5) Część nr 3e – kwiecień 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 3a „Technologie łączenia metali”:a) Zakres tematyczny szkolenia: lutowanie, zgrzewanie, klejenie. Pokaz, ćwiczenia w technikach łączenia metali różnych, metody łączenia. Stosowanie różnych materiałów jako czynnika łączącego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Pisaki do białych tablic – (w komplecie 4 kolory) – 10 kompletów. Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Spawanie, zgrzewanie i cięcie metali. Technologie”, A. Klimpel, wydawnictwo WNT – 10 sztuk.2) Część nr 3b „Praca na obrabiarce CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka obrabiarek CNC, sterowanie punktowe, liniowe, kształtowe. Pokaz, ćwiczenia: idea sterowania numerycznego, dobór parametrów podczas prac na obrabiarkach CNC, sposoby ustalania narzędzi i przedmiotów obrabianych, zapoznanie z systemami sterowania obrabiarek CNC,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Podręcznik operatora: obsługa i programowanie obrabiarek CNC”, W. Habrat, wydawnictwo CABE – 10 sztuk, „Poradnik obróbki skrawaniem”, wydawnictwo SANDVIK Coromant – 10 sztuk.3) Część nr 3c „Komputerowa diagnostyka samochodu”; a) Zakres tematyczny szkolenia: kodowanie kluczyków, odczyt i kasacja błędów, kodowanie wtrysków, programowanie modułów. Pokaz ćwiczenia: diagnostyka komputerowa z wykorzystaniem różnych oprogramowani diagnostycznych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych”, P. Wróblewski, J. Krupiec, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk.4) Część nr 3d „Nowoczesne jednostki napędowe”; a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje zasilania silników benzynowych, typy elektronicznego wtrysku benzyny, rodzaj zasilania silników Diesel’a, typy wtrysku oleju napędowego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Silniki pojazdów samochodowych. Podręcznik Klasa I-3. Szkoła zawodowa” P. Zając, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk.5) Część nr 3e „Programowanie obrabiarek CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka programu; pokaz i ćwiczenia: podstawy programowania obrabiarek CNC z wykorzystaniem funkcji modalnych, kompatybilne systemy oprogramowania obrabiarek CNC i realizacja na stanowisku,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Solid Edge 8/9”, G. Kazimierczak – 10 sztuk, Książka „Solid Edge. Komputerowe wspomaganie projektowania”, G. Kazimierczak, B. Pacula, A. Budzyński – 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gotowość do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
4) Branża tematyczna nr 4 – „Szkolenia dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 4„Szkolenie dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń doradców zawodowych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 4a – maj 2021 r.2) Część nr 4b – październik 2020 r.3) Część nr 4c – grudzień 2020 r.4) Część nr 4d – luty 2021 r.5) Część nr 4e – kwiecień 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 4a „Praca z grupą w doradztwie edukacyjno – zawodowym”:a) Zakres szkolenia: metody i narzędzia pracy z grupą w doradztwie zawodowym, warsztaty praktyczne,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Książka „Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków”, wydawnictwo Wolters Kluwer, rok wydania 2015 – 10 sztuk,2) Część nr 4b „Rozmowa doradcza jako narzędzie pracy doradcy zawodowego”:a) Zakres tematyczny szkolenia: przykładowe scenariusze i przebieg rozmowy doradczej dostosowane do różnych grup wiekowych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Segregatory A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Teczki informacji o zawodach. Zawody przyszłości – powinny zawierać opisy zawodów przyszłości; teczki zawodoznawcze powinny zawierać zadania i czynności, wymagania zawodu, kształcenie, płace, szanse zatrudnienia, specjalizacje, podnoszenie kwalifikacji ( informacje o 20 zawodach przyszłości) – 2 komplety, Książka „Jakiego koloru jest twój spadochron” R. N. Bolles, wydawnictwo Emka rok wydania 2011 – 10 sztuk, Książka „Planowanie kariery, a interaktywna sieć zawodów” K. Lelińska, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk.3) Część nr 4c „Planowanie kariery i rozwoju osobistego (z uwzględnieniem typu szkoły)”:a) Zakres tematyczny szkolenia: etapy planowania dla różnych grup wiekowych, sukcesy i porażki, modyfikacje planu,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Gra z wykorzystaniem kart, kompleksowo przygotowująca do rozmowy kwalifikacyjnej. Przeprowadza gracza od momentu przygotowań, przez spotkanie z rekruterem, aż do zachowania się po rozmowie. Gracz musi mieć możliwość przećwiczyć odpowiedzi na pytania pracodawców. Gra, która pozwoli przeprowadzić zajęcia grupowe – 10 kompletów. Indywidualny Plan Kariery dla ucznia szkoły podstawowej i ponadpodstawowej Książka z CD dla uczniów szkoły podstawowej i ponadpodstawowej ) – 10 sztuk. Film edukacyjny zawierający wskazówki dotyczące założenia własnej firmy; TREŚCI KONIECZNE: przykłady rodzajów firm w różnych branżach. Odwołuje się do analizy konkurencji, analizy rynku, dystrybucji i promocja, ocena szans i zagrożeń prowadzenia działalności gospodarczej – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący prowadzenia firmy; TREŚCI KONIECZNE: powinien zawierać przykłady biznes planu, szablony do wypełnienia. Film powinien określać przyczyny niepowodzeń w funkcjonowaniu firmy, szczególnie w pierwszym roku działalności, strategie firm, sposoby budowania przewagi konkurencyjnej, organizacja pracy szefa firmy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący poszukiwania pierwszej pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać typową rozmowę rekrutacyjną, cel rozmowy kwalifikacyjnej kandydata z pracodawcą, autoprezentacja kandydata (pierwsze wrażenie, przywitanie, mowa ciała), sposoby wypowiedzi, podstawowe błędy popełniane przez osoby poszukujące pracy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący autoprezentacji; TREŚCI KONIECZNE: sposób poruszania się, uścisk dłoni, sfery psychologiczne, kontakt wzrokowy, mimika twarzy, podejmowanie decyzji, błędy występujące w interpretacji mowy ciała – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący savoir-vivre w pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać przestrzeganie zasad savoir-vivre, zasady doboru ubioru na każdą okazję, powitanie, zasady prezentacji i witania gości, wizytówka, kultura języka, zasady prowadzenia korespondencji elektronicznej, zachowanie się w sytuacja nietypowych – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący wywierania dobrego wrażenia na pracodawcach; TREŚCI KONIECZNE: tworzenie pozytywnego wizerunku, wykazywanie zainteresowania rozmówcą, okazywanie uznania rozmówcy, prezentacja siebie jako ciekawej osoby – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący planowania własnej kariery; TREŚCI KONIECZNE: typy osobowości i odpowiadające im zawody, etapy wyboru zawodu, czynniki psychologiczne oraz środowiskowe wpływające na wybór zawodu – 1 sztuka, Kreatywna gra planszowa dotycząca kierowania karierą; TREŚCI KONIECZNE: metody i techniki poszukiwania pracy, analiza sytuacji i wyszukiwania rozwiązań, argumentowanie, przewidywanie, podejmowanie decyzji w planowaniu kariery, dostrzegania i wykorzystywania szans pojawiających się w kształtowaniu drogi kariery – 1 sztuka,4) Część nr 4d „Wykorzystanie multimedialnych narzędzi diagnostycznych w pracy doradcy zawodowego”:a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje narzędzi, ich przydatność i sposób wykorzystania w pracy doradcy,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Film edukacyjny prezentujące dostępne zawody na rynku; TREŚCI KONIECZNE: prezentacja zawodów, wymagane predyspozycje i wykształcenie, szanse zatrudnienia, zawody najchętniej wybierane, nowe zawody z przyszłością – 1 sztuka, Gra korporacyjna Młodzieżowe Portfolio Kariery (ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych) – 2 sztuki.5) Część nr 4e „Diagnoza i rozwijanie talentów w doradztwie edukacyjno-zawodowym”:a) Zakres tematyczny szkolenia: umiejętność – zdolność – talent – czym są i jak nimi zarządzać?, talenty w doradztwie zawodowym i edukacji – plan pracy, kwestionariusz do diagnozy talentów ucznia, ćwiczenia na odkrywanie rozwijanie talentów w pracy z uczniem,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia.d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk, Książka „Wykorzystaj swoje silne strony. Użyj dźwigni swojego talentu” M. Buckingham – 10 sztuk, Książka „Jak wszechstronnie rozwinąć zdolności dziecka” L. Bradway, B. Hill Albert – 10 sztuk, Książka „Zarządzanie sobą - Zrozum siebie i zrealizuj marzenia", Beata Kozyra, Warszawa 2015 – 10 sztuk, Książka „Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym” I .Kania, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gotowość do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: