Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-24
  • Numer ogłoszenia554036-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554036-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.

Powiat Nowodworski: Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23 , 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (URL): https://www.bip.nowydworgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty pisemne, dostarczone do Zamawiającego osobiście; kurierem lub operatorem pocztowym.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
Numer referencyjny: SR.272.10.2020.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie częśći


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 20 części, w ramach branż tematycznych:1) Branża tematyczna nr 1 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”,2) Branża tematyczna nr 2 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”,3) Branża tematyczna nr 3 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”,4) Branża tematyczna nr 4 – „Szkolenia dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń”.Założenia wspólne dla wszystkich części:1. Terminy realizacji szkoleń zostaną doprecyzowane pomiędzy stronami przed podpisaniem umowy.2. Dni szkoleń: od poniedziałku do piątku, w godz. od 12.30 do 15.30.3. Sale do przeprowadzenia szkoleń nieodpłatnie udostępnia Zamawiający w budynku Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54.4. Wykonawca może realizować zajęcia teoretyczne także w innym miejscu (np. siedzibie firmy).5. W przypadku realizacji szkoleń poza terenem Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, Wykonawca zapewni dowóz i odwiezienie jego uczestników, wliczając transport w cenę oferty.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć.7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić przed podpisaniem umowy.8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.10. Każde szkolenie powinno prowadzić do nabycia kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem.11. Celem szkoleń jest zdobycie przez ich uczestników odpowiedniej wiedzy i umiejętności.12. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania wszystkim uczestniczącym w szkoleniach nauczycielom Zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ich udział w szkoleniu oraz przygotowania i prowadzenia Listy obecności na szkoleniach.13. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkich ryzyk utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy materiałów dydaktycznych/szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkolenia pod adres wskazany przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę.14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić każdemu z uczestników odpowiednie Materiały dydaktyczne/szkoleniowe. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.15. Materiały dydaktyczne/szkoleniowe muszą być nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, oraz muszą posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej, posiadać deklarację zgodności WE, oraz gwarancję producenta.16. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia ujawnionych w terminie objętym okresem gwarancyjnym.17. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, pod warunkiem, że wady te ujawnią się i zostaną zgłoszone Wykonawcy w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.18. Nie wszystkie szkolenia będą prowadzić do uzyskania kwalifikacji, lecz mogą prowadzić do nabycia kompetencji, pod warunkiem zrealizowania wszystkich etapów nabycia kompetencji, określonych w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.3. Na każde z poniżej wymienionych 20 szkoleń/kursów należy składać oddzielną ofertę, wraz z informacją której części oferta dotyczy:

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
22100000-1
30190000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający ustala szacunkowe terminy wykonania usług szkoleniowych zgodne z harmonogramem określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4. Warunek zdolności technicznej i zawodowej:1) Warunek w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia dotyczące przeprowadzenia kursu/szkolenia o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu szkolenia na które Wykonawca składa ofertę.2) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Po otwarciu ofert oraz ich ocenie, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie tylko tego Wykonawcę, do złożenia aktualnego na dzień złożenia oferty „Wykazu usług”, wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art. 25, ust. 1 pkt 2, ustawy PZP.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
b) Gotowość do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Ogólne warunki umowy są zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:1) Zmiany harmonogramu realizacji umowy - w przypadku zmian w zakresie projektu,2) Zmiany ostatecznej liczby uczestników projektu w ramach umowy.2. Wskazane w w/w istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu.3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 - RODO).2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie. 5. Treść oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze formularza ofertowego.§ 10.Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna art. 13 RODO1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że:1) Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h Kodeksu postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.; t. j. Dz. U. 2018, poz. 2096 z późn. zmianami).4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.2. Dotyczy to także przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, chyba że obowiązek taki nakłada na niego prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu Wykonawca podlega. Jeśli obowiązek takiego działania nakłada na Wykonawcę prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, przed rozpoczęciem przetwarzania Wykonawca informuje Zamawiającego o tym obowiązku prawnym na piśmie, chyba że prawo zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny. 3. Wykonawca zobowiązuje się podejmować wszelkie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić odpowiedni stopień bezpieczeństwa, w tym środki o których mowa w art. 32 RODO. 4. Do przetwarzania danych osobowych mogą być dopuszczeni pracownicy Wykonawcy, posiadający imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający umocowuje Wykonawcę do powierzenia przetwarzania danych osobowych wyłącznie podmiotom wykonującym zadanie związane z realizacją Umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zawrze na piśmie z każdym z podmiotów umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z celem, zakresem i warunkami opisanymi w niniejszym paragrafie. Podwykonawca winien spełniać te same gwarancje i obowiązki, jakie zostały nałożone na Wykonawcę w Umowie. 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione przez niego do przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji Umowy, zachowały w tajemnicy przetwarzane dane oraz sposoby ich zabezpieczenia, zarówno w trakcie zatrudnienia ich u Wykonawcy, jak i po jego ustaniu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 i art. 14 RODO. 8. Wykonawca, biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, zobowiązuje się, w miarę możliwości pomagać Zamawiającemu, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w art. 12 - 22 RODO. 9. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek żądaniu otrzymanym bezpośrednio od osób, których dane dotyczą. Wykonawca przesyła Zamawiającemu projekt udzielenia odpowiedzi na to żądanie. Jeżeli Zamawiający nie wniesie uwag do przygotowanej odpowiedzi w terminie 7 dni od daty jej otrzymania, Wykonawca będzie uprawniony do wysłania odpowiedzi do osoby, której dane dotyczą, z zachowaniem terminów, określonych w art. 12 RODO.10. Wykonawca zobowiązuje się, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomagać Zamawiającemu wywiązywać się z obowiązków administratora określonych przepisami prawa, o których mowa w art. 32-36 RODO. W szczególności zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu:1) na jego żądanie, informacje o stosowanych środkach zabezpieczenia danych osobowych, będących przedmiotem powierzenia,2) nie później niż w terminie 24 godzin, informacje o przypadkach naruszenia ochrony danych osobowych, po stwierdzeniu naruszenia oraz zawiadamiać o tym osoby, których dane osobowe dotyczą,3) na jego żądanie, oceny skutków swoich działań dla ochrony danych oraz przeprowadzać uprzednie konsultacje z Zamawiającym i wdrażać jego zalecenia. 11. Wykonawca po upływie 5 lat, licząc od początku roku następnego po roku, w którym Wykonawca zrealizował usługę objętą Umową, usuwa nieodwracalnie wszelkie dane osobowe w terminie 14 dni oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo polskie zezwalają na dalsze przetwarzanie przez niego tych danych osobowych, a także składa pisemne oświadczenie potwierdzające dokonanie przedmiotowych czynności lub wskazanie zakresu dalszego przetwarzania danych osobowych ze wskazaniem jego prawnego uzasadnienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w Umowie, RODO oraz innych przepisach prawa w zakresie zgodności z ochroną danych oraz umożliwi Zamawiającemu lub osobie lub podmiotowi upoważnionemu przez niego przeprowadzenie audytów lub inspekcji. 13. Wykonawca, w zakresie w jakim jest to niezbędne do spełnienia wymagań określonych przepisami prawa i postanowieniami niniejszego paragrafu, zobowiązuje się zastosować do zaleceń sformułowanych w wyniku audytów, inspekcji dotyczących poprawy jakości zabezpieczeń oraz sposobu przetwarzania danych osobowych. Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski14. Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów o ochronie danych.15. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych powierzonych do przetwarzania na podstawie niniejszego paragrafu, prowadzonych w szczególności przed organem nadzorczym w zakresie danych osobowych, sądami, urzędami państwowymi, policją lub innymi organami ścigania. 16. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia audytów, kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu danych osobowych spełniają postanowienia niniejszego paragrafu. 17. Zamawiający realizować będzie prawo audytu, kontroli w godzinach pracy Wykonawcy i z minimum 3dniowym jego uprzedzeniem. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o rażącym naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z przepisów RODO lub postanowień niniejszego paragrafu Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia kontroli bez uprzedzenia. 18. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 19. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego zachowania w poufności, przez czas nieokreślony, wszelkich informacji i danych uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją Umowy i zobowiązuje się nie wykorzystywać tych informacji i danych do jakichkolwiek innych celów bez zgody Zamawiającego. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, tak wobec osób trzecich, jak i wobec Zamawiającego, za szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem RODO i przepisów wykonawczych oraz za przetwarzanie danych osobowych niezgodnie z Umową.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1) Branża tematyczna nr 1 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 1„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych,2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 1a – maj 2021 r.2) Część nr 1b – październik 2020 r.3) Część nr 1c – grudzień 2020 r.4) Część nr 1d – listopad 2020 r.5) Część nr 1e – marzec 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 1a „Przygotowanie do egzaminów w branży gastronomicznej”:a) Zakres tematyczny: warsztaty z kwalifikacji dot. przygotowania i wydawania dań oraz organizacji żywienia i usług gastronomicznych, przygotowywanie ucznia do egzaminu zawodowego, sprawdzanie egzaminów oraz ewaluacja,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Kalkulator prosty, 8-pozycyjny, zasilanie bateryjne, baterie dołączone, szerokość 6-8 cm – 10 sztuk, Segregator A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Zestaw zadań z rozwiązaniem i kluczem oceniania, żywienie i usługi gastronomiczne – 10 zestawów.2) Część nr 1b „Nauka obsługi kelnerskiej”:a) Zakres tematyczny szkolenia: standardy nakrycia stołu (bielizna stołowa, linia szkła, porcelany i sztućców), resztkowanie (sprzątanie brudnej zastawy), motywacyjny proces obsługi kelnerskiej, pokazowe serwowanie wina musującego, dekantacja wina czerwonego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Notatnik kelnerski, wymiary około: 140 x 75 mm, wyposażony w notes papierowy i miejsce na długopis, otwieranie wertykalne, kolor czarny – 10 sztuk, Etui na płatność, kolor czarny – 10 sztuk.3) Część nr 1c „Nowoczesne potrawy kuchni polskiej”:a) Zakres tematyczny szkolenia: zajęcia warsztatowe z przygotowania i ekspozycji nowoczesnych potraw na bazie produktów regionalnych, głównie Pomorza, Kaszub i Żuław,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Lekcje smaku. 14 szefów kuchni i cukierni” K. Szulborski, J. Kempa – 10 sztuk, Książka „Od kuchni” – zbiór przepisów ilustrowanych etapami przygotowania dań wydawnictwo Marketing & more – 10 sztuk.4) Część nr 1d „Przygotowanie do egzaminów w branży turystycznej”a) Zakres szkolenia: przygotowywanie ucznia do egzaminu dotyczącego przygotowania imprez i usług turystycznych oraz obsługi klienta, rozliczania imprez i usług turystycznych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Wskaźnik laserowy, długość około 13-15 cm, kolor obudowy czarny, barwa światła czerwona, materiał wykonania metal, zasilanie na baterie, baterie dołączone – 10 sztuk, Pendrive minimum 32GB pojemności, prędkość zapisu minimum 4MB/s, kolor czarny – 10 sztuk.5) Część nr 1e „Zasady zdrowego odżywiania!”:a) Zakres tematyczny szkolenia: zdrowe odżywanie, prezentacja, warsztaty, pokaz, poczęstunek,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. VII Usługi żywieniowe”, B. Sawicka, A. Tul-Krzyszczuk – 10 sztuk, Książka „Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw”, B. Przygoda, H. Kunachowicz, I. Nadolna, K. Iwanow, Wydawnictwo Lekarskie PZWL – 10 sztuk, Rollup, wymiary około 100 x 200 cm z wydrukiem piramidy żywieniowej, jednostronny, waga do 3,5 kg, pokrowiec transportowy – 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
b) Gotowość do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2) Branża tematyczna nr 2 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 2„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 6 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 2a – maj 2021 r.2) Część nr 2b – czerwiec 2021 r.3) Część nr 2c – październik 2020 r.4) Część nr 2d – grudzień 2020 r.5) Część nr 2e – marzec 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 2a WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 1:a) Zakres tematyki szkolenia: wirtualizacja w systemach serwerowych Windows 2012/ Windows 2016: omówienie wirtualizacji; hosty wirtualne; zmiany w zakresie wirtualizacji w Windows 2016 (VBS, Nested Virtualization); system wirtualny vs maszyna fizyczna; instalowanie i konfiguracja usługi Hyper-V; rodzaje dysków; dodawanie i modyfikowanie maszyny wirtualnej,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Dysk SSD format: 2,5 cala; interfejs: SATA III (6 GB/s) kompatybilny z SATA II (3 Gb/s) i SATA I (1,5 Gb/s); pojemność dysku minimum 2048 GB (2TB); pamięć podręczna 4GB; rodzaj kości pamięci: TLC; technologia: NAND MLC, szybkość odczytu min.: 560 MB/s; szybkość zapisu min: 530 MB/s; pamięć cache min.: 2GB, szyfrowanie sprzętowe, zastosowane technologie: Device Sleep Support (DSS), Garbage Collection , NCQ, S.M.A.R.T., szyfrowanie AES 256 bit, TRIM; gwarancja producenta: 5 lat (TBW min. 2400); niezawodność (MTBF) 2 mln godzin – 6 sztuk, Pamięć flash – typ USB (Pendrive) – pojemność minimum 512 GB; USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0, kompatybilny wstecznie z USB 2.0), parametry transferu danych potwierdzone wynikami testów diagnostycznych: minimalna prędkość odczyt: 350 MB/s, minimalna prędkość zapisu:250 MB/s; wymiary: szerokość umożliwiająca umieszczenie 2 pamięci flash USB w sąsiadujących portach USB komputera typu laptop; obudowa: kolor czarny + metaliczny czerwony; pięcioletnia gwarancja producenta – 6 sztuk,2) Część nr 2b WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 2:a) Zakres tematyki szkolenia: automatyzacja tworzenia hostów wirtualnych; korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury; konta komputerów wirtualnych w domenie,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Książka „Windows Server 2016. Inside Out” (ebook), O. Thomas – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-741. Windows Server 2016 – praca w sieci”, A., J. Warren – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-744. Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016”, C. Zacker, T. Warner – 6 sztuk.3) Część nr 2c „Systemy operacyjne Windows/Linux”:a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja systemów Windows/Linux w szkolnej sieci komputerowej: analiza systemu autoryzacji użytkowników i komputerów w systemach Linux i Windows; sieci i sprzęt sieciowy; zapewnianie wydajności i niezawodności sieci; analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem; kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne; tworzenie hostów wirtualnych; konfigurowanie użytkowników serwerów Linux/Windows; zarządzanie uprawnieniami użytkowników; skrypty powłoki,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Książka „Unix i linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V”, Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein, Ben Whaley, Dan Mackin - 6 sztuk, Książka: „Linux. Profesjonalne administrowanie systemem. Wydanie II”, Dennis Matotek, James Turnbull, Peter Lieverdink – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. Wydanie III", Clif Flynt, Sarath Lakshman, Shantanu Tushar – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Zagadnienia zaawansowane” Wydanie II", Mokhtar Ebrahim, Andrew Mallett – 6 sztuk.4) Część nr 2d „Domena Activ; Directory serwera Windows 2016”:a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja stacji roboczych pracujących w systemach operacyjnych Windows i Linux w domenie Activ Directory serwera Windows 2016: konfiguracja sieci w Windows Server 2016; metody zarządzania serwerem lokalnym oraz zdalnym; narzędzia administracyjne dla Active Directory; użytkownicy i grupy w Active Directory; komputery Linux/Windows w Active Directory,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk,5) Część nr 2e „Nowe technologie – druk 3D”:a) Zakres tematyczny szkolenia: drukarki 3D/drukowanie 3D, technologia druku 3D: przykłady prostych programów komputerowych do projektowania elementów w technologii 3D; przygotowanie wydruku 3D, projektowanie detali przestrzennych; przygotowanie i obsługa drukarki 3D.b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk, Filamenty do druku 3D - min. 3 kolory, 5 szpul zasobników w jednym kolorze, min. 600g/szpula (w komplecie 3 kolory) – 6 kompletów, Książka „Świat druku 3D. Przewodnik”, A. Kaziunas France – 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
b) Gotowość do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: 3) Branża tematyczna nr 3 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 3„Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 3a – maj 2021 r.2) Część nr 3b – październik 2020 r.3) Część nr 3c – grudzień 2020 r.4) Część nr 3d – luty 2021 r.5) Część nr 3e – kwiecień 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń:1) Część nr 3a „Technologie łączenia metali”:a) Zakres tematyczny szkolenia: lutowanie, zgrzewanie, klejenie. Pokaz, ćwiczenia w technikach łączenia metali różnych, metody łączenia. Stosowanie różnych materiałów jako czynnika łączącego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Pisaki do białych tablic – (w komplecie 4 kolory) – 10 kompletów. Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Spawanie, zgrzewanie i cięcie metali. Technologie”, A. Klimpel, wydawnictwo WNT – 10 sztuk.2) Część nr 3b „Praca na obrabiarce CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka obrabiarek CNC, sterowanie punktowe, liniowe, kształtowe. Pokaz, ćwiczenia: idea sterowania numerycznego, dobór parametrów podczas prac na obrabiarkach CNC, sposoby ustalania narzędzi i przedmiotów obrabianych, zapoznanie z systemami sterowania obrabiarek CNC,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Podręcznik operatora: obsługa i programowanie obrabiarek CNC”, W. Habrat, wydawnictwo CABE – 10 sztuk, „Poradnik obróbki skrawaniem”, wydawnictwo SANDVIK Coromant – 10 sztuk.3) Część nr 3c „Komputerowa diagnostyka samochodu”; a) Zakres tematyczny szkolenia: kodowanie kluczyków, odczyt i kasacja błędów, kodowanie wtrysków, programowanie modułów. Pokaz ćwiczenia: diagnostyka komputerowa z wykorzystaniem różnych oprogramowani diagnostycznych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych”, P. Wróblewski, J. Krupiec, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk.4) Część nr 3d „Nowoczesne jednostki napędowe”; a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje zasilania silników benzynowych, typy elektronicznego wtrysku benzyny, rodzaj zasilania silników Diesel’a, typy wtrysku oleju napędowego,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Silniki pojazdów samochodowych. Podręcznik Klasa I-3. Szkoła zawodowa” P. Zając, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk.5) Część nr 3e „Programowanie obrabiarek CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka programu; pokaz i ćwiczenia: podstawy programowania obrabiarek CNC z wykorzystaniem funkcji modalnych, kompatybilne systemy oprogramowania obrabiarek CNC i realizacja na stanowisku,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Solid Edge 8/9”, G. Kazimierczak – 10 sztuk, Książka „Solid Edge. Komputerowe wspomaganie projektowania”, G. Kazimierczak, B. Pacula, A. Budzyński – 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: 4) Branża tematyczna nr 4 – „Szkolenia dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża tematyczna nr 4„Szkolenie dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń doradców zawodowych”1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń.2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób.3. Terminy realizacji zamówienia:1) Część nr 4a – maj 2021 r.2) Część nr 4b – październik 2020 r.3) Część nr 4c – grudzień 2020 r.4) Część nr 4d – luty 2021 r.5) Część nr 4e – kwiecień 2021 r.4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe.5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 4a „Praca z grupą w doradztwie edukacyjno – zawodowym”:a) Zakres szkolenia: metody i narzędzia pracy z grupą w doradztwie zawodowym, warsztaty praktyczne,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Książka „Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków”, wydawnictwo Wolters Kluwer, rok wydania 2015 – 10 sztuk,2) Część nr 4b „Rozmowa doradcza jako narzędzie pracy doradcy zawodowego”:a) Zakres tematyczny szkolenia: przykładowe scenariusze i przebieg rozmowy doradczej dostosowane do różnych grup wiekowych,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Segregatory A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Teczki informacji o zawodach. Zawody przyszłości – powinny zawierać opisy zawodów przyszłości; teczki zawodoznawcze powinny zawierać zadania i czynności, wymagania zawodu, kształcenie, płace, szanse zatrudnienia, specjalizacje, podnoszenie kwalifikacji ( informacje o 20 zawodach przyszłości) – 2 komplety, Książka „Jakiego koloru jest twój spadochron” R. N. Bolles, wydawnictwo Emka rok wydania 2011 – 10 sztuk, Książka „Planowanie kariery, a interaktywna sieć zawodów” K. Lelińska, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk.3) Część nr 4c „Planowanie kariery i rozwoju osobistego (z uwzględnieniem typu szkoły)”:a) Zakres tematyczny szkolenia: etapy planowania dla różnych grup wiekowych, sukcesy i porażki, modyfikacje planu,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Gra z wykorzystaniem kart, kompleksowo przygotowująca do rozmowy kwalifikacyjnej. Przeprowadza gracza od momentu przygotowań, przez spotkanie z rekruterem, aż do zachowania się po rozmowie. Gracz musi mieć możliwość przećwiczyć odpowiedzi na pytania pracodawców. Gra, która pozwoli przeprowadzić zajęcia grupowe – 10 kompletów. Indywidualny Plan Kariery dla ucznia szkoły podstawowej i ponadpodstawowej Książka z CD dla uczniów szkoły podstawowej i ponadpodstawowej ) – 10 sztuk. Film edukacyjny zawierający wskazówki dotyczące założenia własnej firmy; TREŚCI KONIECZNE: przykłady rodzajów firm w różnych branżach. Odwołuje się do analizy konkurencji, analizy rynku, dystrybucji i promocja, ocena szans i zagrożeń prowadzenia działalności gospodarczej – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący prowadzenia firmy; TREŚCI KONIECZNE: powinien zawierać przykłady biznes planu, szablony do wypełnienia. Film powinien określać przyczyny niepowodzeń w funkcjonowaniu firmy, szczególnie w pierwszym roku działalności, strategie firm, sposoby budowania przewagi konkurencyjnej, organizacja pracy szefa firmy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący poszukiwania pierwszej pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać typową rozmowę rekrutacyjną, cel rozmowy kwalifikacyjnej kandydata z pracodawcą, autoprezentacja kandydata (pierwsze wrażenie, przywitanie, mowa ciała), sposoby wypowiedzi, podstawowe błędy popełniane przez osoby poszukujące pracy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący autoprezentacji; TREŚCI KONIECZNE: sposób poruszania się, uścisk dłoni, sfery psychologiczne, kontakt wzrokowy, mimika twarzy, podejmowanie decyzji, błędy występujące w interpretacji mowy ciała – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący savoir-vivre w pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać przestrzeganie zasad savoir-vivre, zasady doboru ubioru na każdą okazję, powitanie, zasady prezentacji i witania gości, wizytówka, kultura języka, zasady prowadzenia korespondencji elektronicznej, zachowanie się w sytuacja nietypowych – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący wywierania dobrego wrażenia na pracodawcach; TREŚCI KONIECZNE: tworzenie pozytywnego wizerunku, wykazywanie zainteresowania rozmówcą, okazywanie uznania rozmówcy, prezentacja siebie jako ciekawej osoby – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący planowania własnej kariery; TREŚCI KONIECZNE: typy osobowości i odpowiadające im zawody, etapy wyboru zawodu, czynniki psychologiczne oraz środowiskowe wpływające na wybór zawodu – 1 sztuka, Kreatywna gra planszowa dotycząca kierowania karierą; TREŚCI KONIECZNE: metody i techniki poszukiwania pracy, analiza sytuacji i wyszukiwania rozwiązań, argumentowanie, przewidywanie, podejmowanie decyzji w planowaniu kariery, dostrzegania i wykorzystywania szans pojawiających się w kształtowaniu drogi kariery – 1 sztuka,4) Część nr 4d „Wykorzystanie multimedialnych narzędzi diagnostycznych w pracy doradcy zawodowego”:a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje narzędzi, ich przydatność i sposób wykorzystania w pracy doradcy,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Film edukacyjny prezentujące dostępne zawody na rynku; TREŚCI KONIECZNE: prezentacja zawodów, wymagane predyspozycje i wykształcenie, szanse zatrudnienia, zawody najchętniej wybierane, nowe zawody z przyszłością – 1 sztuka, Gra korporacyjna Młodzieżowe Portfolio Kariery (ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych) – 2 sztuki.5) Część nr 4e „Diagnoza i rozwijanie talentów w doradztwie edukacyjno-zawodowym”:a) Zakres tematyczny szkolenia: umiejętność – zdolność – talent – czym są i jak nimi zarządzać?, talenty w doradztwie zawodowym i edukacji – plan pracy, kwestionariusz do diagnozy talentów ucznia, ćwiczenia na odkrywanie rozwijanie talentów w pracy z uczniem,b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia.d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk, Książka „Wykorzystaj swoje silne strony. Użyj dźwigni swojego talentu” M. Buckingham – 10 sztuk, Książka „Jak wszechstronnie rozwinąć zdolności dziecka” L. Bradway, B. Hill Albert – 10 sztuk, Książka „Zarządzanie sobą - Zrozum siebie i zrealizuj marzenia", Beata Kozyra, Warszawa 2015 – 10 sztuk, Książka „Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym” I .Kania, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gotowość do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Księgowość z elementami kadr i płac (...)" - Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Księgowość z elementami kadr i płac z egzaminem ECDL PROFILE (B4 arkusze kalkulacyjne)". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI