Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-29
  • ZamawiającyWojewództwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 98 48

1.5.8.) Numer faksu: 42 631 98 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15476000-17a3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067726/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Akademia Programowania i Multimediów

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal
https://miniPortal.uzp.gov.pl,
ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza –nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I
PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO)
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej e-mail:
sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. poz. 2452) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP i dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
do formularza do komunikacji.. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz
Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy -do
150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. Identyfikator postępowania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty
Wykonawca zobowiązany jest podać adres
skrzynki ePUAP, Ofertę należy sporządzić w języku
polskim. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika
systemu miniPortal-ePUAP. Wykonawca, aby wziąć́ udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na Platformie ePUAP.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w
szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal. Oferta może być
składana tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt. 2.), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na
ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK
OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
podając numer ogłoszenia (BZP lub numer postępowania – numer referencyjny ID) lub za pomocą
poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl.
.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 16 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
uprzejmie informujemy, że:
1.1 Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych
Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Gabriela Narutowicza 122, 90-145
Łódź, tel./faks: 426319848, 784207390
1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi
może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl. 1.3 Podanie
danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Zespole Szkół i Placówek
Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi.1.4 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na
podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień
publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj.
podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,
ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej,
Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –
eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do
państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
1.5Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego
stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres
5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą
umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji
przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień
finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii
Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.1.6 W związku z
przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
1.7 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie
danych osobowych.
1.8 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich
podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o
udzielenie zamówienia publicznego.
1.9 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
2 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w
Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 29 SWZ
SEKCJA IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP/XI.3.1/02/2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 437317,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16433,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu: „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - zgodnie z pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie lub w siedzibie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń.
Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej
lub zawodowej:
dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z nagrywania/obróbki dźwięku,
która łącznie spełnia poniższe warunki:
posiada wykształcenie w kierunku odpowiadającym przedmiotowi szkolenia
dotyczące nagrywania i obróbka dźwięku;
posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń//kursów z nagrywania/obróbki
dźwięku w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin
szkoleniowych wynoszącą co najmniej 150 (60 min. każda godzina).
Uwaga!
1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.
2. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac przez osoby wskazane w wykazie bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi
Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do
SWZ).Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: Oświadczenie Wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa
w:Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Wzór zobowiązania stanowi
Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do SWZ).
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
– zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
Pozostałe informacje znajdują się w rodziałach 10-15 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ. Wykonawca, który polega
na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania
stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2
SWZ
SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b
do SWZ).
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga:
1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.2 SWZ, Wykonawca składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie
warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.
3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni
Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ).
5 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani,
na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w pkt. 11.4 SWZ przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.4.2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują
spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W związku z art. 436 ust. 4 lit. b) Ustawy PZP Strony dokonają w formie pisemnego aneksu
zmian wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U.
2020 poz. 1342),
- jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę Zmiana wysokości Wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o
których mowa w ust. 1.
2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1. wartość netto Wynagrodzenia nie zmieni się, a
określona w aneksie wartość brutto Wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych
przepisów.
3. Zmiana, o której mowa w ust. 1.2. oraz 1.3. zostanie dokonana w następujący sposób:
1) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany
wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego
wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w
realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do
wysokości wynagrodzenia minimalnego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
obowiązujących po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób
zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat,
2) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych przez pojęcie
„odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy
zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej
łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od
wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy
cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy
cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w
życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
4. W razie zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę na realizację Usługi o co
najmniej 3% w stosunku do wartości kosztów przyjętych do obliczenia obowiązującej stawki
Wynagrodzenia, Wykonawcy przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wysokości stawki
Wynagrodzenia za okazaniem Zamawiającemu zestawienia obrazującego zmianę ponoszonych
kosztów w związku z realizacją nin. umowy. Zmiana wysokości kosztów ustalona zostanie w
oparciu o wskaźniki zmian kosztów ogłaszane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
Wysokość wynagrodzenia może być zmieniana w okresach 12 miesięcznych. Jako termin
początkowy zmiany przyjmuje się okres 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy. Stawka
Wynagrodzenia nie może być na podstawie niniejszego punktu obniżona lub podwyższona o
wartość większą niż 4000 PLN brutto w stosunku do pierwotnej ceny określonej w ofercie.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4zobowiązany jest do
zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę.
Pozost infor. w par 8 umowy - zał. 7

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D - Łódź, Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI