III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część 1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące kurs operatora wózka widłowego dla grup minimum 8 osobowych.Część 2. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja).Część 3. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące kurs obsługi koparko-ładowarki.Część 4. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące kurs obsługi kasy fiskalnej dla grup minimum 4 osobowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNOWACYJNOŚĆ |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy i oświadczenia składane zgodnie z niniejszą umową wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku: - działania siły wyższej za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, - zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy, - zawarcia przez Zamawiającego aneksu do umowy o dofinansowanie, wydłużającego termin realizacji projektu.c) w zakresie rzeczowym i wartości zamówienia w przypadku: - w przypadku konieczności wyłączenia lub ograniczenia ilości zajęć na wniosek Zamawiającego wartość umowy zostanie pomniejszona proporcjonalnie do ograniczonego zakresu usługi, - zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu lub w poszczególnych grupach oraz związana z tym zmiana wynagrodzenie proporcjonalna do wartość oferty i liczby osób biorących udział w szkoleniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Kurs operatora wózka widłowego – 50 uczniów (5 grup). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kurs skierowany jest do uczniów Technikum oraz Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy (kształcących się w zawodzie technik logistyk, ślusarz oraz w innych zawodach).2) Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli LPG w wózkach zasilanych gazem. Szkolenie zakończone będzie egzaminem państwowym Urzędu Dozoru Technicznego. Absolwent kursu po zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego.3) Czas trwania kursu – 50 godzin (20 praktyki i 30 teorii), max. 9 dni (teoria-45 min., praktyka-60 min.);4) Liczba uczestników kursu w danej grupie może ulec zmianie, jednak nie przewiduje się zmiany większej niż ± 3 uczniów.5) Program szkolenia - powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi zawierać następujące elementy m.in.: Typy stosowanych wózków jezdniowych, Budowa wózka, Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z zakresu BHP, Praktyczna nauka jazdy, Wiadomości o dozorze technicznym.6) Wymaganiaa) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził kurs zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi organizacji kursów będących przedmiotem zamówienia, b) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestników kursu w wysokości min. 10.000,00 zł/os.,c) Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej szkolenia i egzaminu praktycznego,d) Wykonawca ponosi koszty badań lekarskich uczestników szkolenia stwierdzające przydatność do pracy w zawodzie operator wózków widłowych,e) część teoretyczną szkolenia należy przeprowadzić w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy, ul. Traugutta 1 (szkoła udostępni nieodpłatnie salę dydaktyczną); część praktyczną szkolenia należy przeprowadzić w Witnicy lub Kostrzynie nad Odrą lub w Gorzowie Wlkp.f) ustalenie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu kursu,g) wydanie zaświadczenia potwierdzającego odbycie szkolenia i nabycie umiejętności zawierającego numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, tematy szkoleniowe oraz liczbę godzin szkolenia.h) na zakończenie kursu odbędzie się sprawdzenie wiadomości uczestników kursu w formie egzaminu wewnętrznego: ustnego i praktycznego,i) po pozytywnym wyniku egzaminu wewnętrznego uczestnicy kursu zgodnie z przepisami przystąpią do egzaminu państwowego przeprowadzonego przez komisję Urzędu Dozoru Technicznego po zdaniu, którego otrzymają uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie obsługi wózków kategorii II WJO,j) dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (dziennik lekcyjny, listy obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, listę potwierdzającą odbycie bezpłatnych badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę potwierdzającą odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, zdjęcia, ankiety oceny kursu, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNOWACYJNOŚĆ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Grupa nr 1 - 10 os. od 20.08.2020 do max. 11.09.2020Grupa nr 2 - 11 os. od 16.06.2021 do max. 30.06.2021Grupa nr 3 - 11 os. od 23.08.2021do max. 31.08.2021Grupa nr 4 - 10 os. od 01.01.2022 do max. 31.03.2022Grupa nr 5 - 8 os. od 01.01.2022 do max. 31.03.2022
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja) – 9 uczniów (2 grupy). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kurs skierowany jest do pełnoletnich uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy (zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (m.in.: elektryk).2) Celem kursu jest przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji „E” urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 1 kV. Szkolenie zakończone będzie stosownymi egzaminami państwowymi oraz po ich zdaniu wydaniem świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do: zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.3) Czas trwania kursu – 30 godzin (20 h teorii, 10 h praktyki), max. 6 dni 4) Zamawiający rozumie 1 godzinę szkoleniowa jako jedną godzinę lekcyjną.5) Liczba uczestników kursu w danej grupie może ulec zmianie, jednak nie przewiduje się zmiany większej niż ± 2 uczniów.6) Program szkolenia obejmuje zagadnienia m.in.: Budowa urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, Montaż urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, Bezpieczeństwo, Przepisy dodatkowe dla dozoru, Zajęcia praktyczne.5) Wymagania: a) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestników kursu w wysokości min. 2 000,00 zł/os.,b) zorganizowanie egzaminu, wydanie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje/nabyte umiejętności,c) szkolenie należy przeprowadzić w Witnicy lub Kostrzynie nad Odrą lub w Gorzowie Wlkp.d) wydanie zaświadczenia potwierdzającego odbycie szkolenia i nabycie umiejętności zawierającego numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, tematy szkoleniowe oraz liczbę godzin szkolenia.e) ustalenie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu kursu,f) dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (dziennik lekcyjny, listy obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę potwierdzającą odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, zdjęcia, ankiety oceny kursu, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNOWACYJNOŚĆ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Grupa nr 1 - 4 os. od 01.01.2021 do max. 31.03.2021Grupa nr 2 - 5 os. od 01.01.2022 do max. 31.03.2022
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Kurs obsługi koparko-ładowarki – 2 uczniów (1 grupa). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kurs skierowany jest do uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy (kształcących się w zawodzie elektryk i inne zawody).2) Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie operatora koparko-ładowarki oraz przygotowanie do egzaminu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.3) Czas trwania kursu: 202 godziny (86 praktyki i 116 teorii); max. 34 dni szkoleniowe. Zamawiający rozumie 1 godzinę szkoleniową jako jedną godzinę lekcyjną. 4) Program szkolenia powinien zawierać m.in.: Użytkowanie eksploatacyjne, Dokumentacja techniczna, Silniki spalinowe, Podstawy elektrotechniki, Elementy hydrauliki, BHP, Budowa koparko-ładowarki, Technologia robót, Zajęcia praktyczne.6) Wymagania:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził kurs zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi organizacji kursów będących przedmiotem zamówienia, b) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestników kursu w wysokości min. 10 000,00 zł/os,c) Wykonawca ponosi koszty stosownych badań lekarskich uczestników kursu stwierdzające przydatność do pracy przy obsłudze koparko-ładowarki,d) szkolenie należy przeprowadzić w Witnicy lub Kostrzynie nad Odrą lub w Gorzowie Wlkp.e) Wykonawca zapewni odzież ochronną dla uczestników szkolenia,f) Wykonawca zapewni sprzęt i materiały dydaktyczne do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej szkolenia oraz egzaminu praktycznego,g) ustalenie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu kursu,h) wydanie zaświadczenia potwierdzającego odbycie szkolenia i nabycie umiejętności zawierającego numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, tematy szkoleniowe oraz liczbę godzin szkolenia.i) zorganizowanie egzaminu państwowego, zapewnienie jednego podejścia do egzaminu państwowego dla każdego uczestnika, wydanie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje/nabyte umiejętności, tj.: Książeczki operatora maszyn budowlanych wydana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie,j) dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (dziennik lekcyjny, listy obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, listę potwierdzającą odbycie bezpłatnych badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę potwierdzającą odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, zdjęcia, ankiety oceny kursu, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNOWACYJNOŚĆ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Grupa nr 1 - 2 os. od 28.06.2021 do max. 31.08.2021
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Kurs obsługi kasy fiskalnej – 4 uczniów (1 grupa). |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kurs skierowany jest do uczniów Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy (kształcących się w obszarze administracyjno-usługowym, m.in.: sprzedawca).2) Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych.3) Czas trwania kursu: 16 godzin; max 4 dni szkoleniowe, (szkolenie teoretyczne – 6 godzin, szkolenie praktyczne 10 godzin); Zamawiający rozumie 1 godzinę szkoleniową jako jedną godzinę lekcyjną.4) Program szkolenia powinien zawierać m.in.: Przepisy Ministra finansów regulujące stosowanie kas rejestrujących, Rodzaje, budowa i zastosowanie różnych kas fiskalnych, Rodzaje raportów kasowych, Paragon fiskalny, Operacje kasjera i kierownika, Programowanie kasy fiskalnej, Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej.5) Wymagania:a) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestników kursu w wysokości min. 2 000,00 zł/os.,b) Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne do przeprowadzenia części teoretycznej i praktycznej szkolenia,c) zorganizowanie egzaminu wewnętrznego, d) wydanie zaświadczenia potwierdzającego odbycie szkolenia i nabycie umiejętności zawierającego numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, tematy szkoleniowe oraz liczbę godzin szkolenia.e) szkolenie należy przeprowadzić w Witnicy lub Kostrzynie nad Odrą lub w Gorzowie Wlkp.,f) wykonawca przeprowadzi weryfikację kompetencji zawodowych nabytych przez uczestników podczas szkolenia (ankieta ex-ante oraz ankieta ex-post). Z przeprowadzonego badania Wykonawca przygotuje pisemny Raport, zawierający w szczególności opisowe podsumowanie przeprowadzonych ankiet i ich wyników wraz z tymi ankietami, g) dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (dziennik lekcyjny, listy obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę potwierdzającą odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, zdjęcia, ankiety oceny kursu, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
INNOWACYJNOŚĆ |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Grupa nr 1 - 4 os. od 01.01.2021 do max. 31.03.2021