Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a434ad29-d28d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Szkolenia miękkie dla studentów ed. 2 i kadry.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR03.05.00-00.Z001/18 „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II edycja”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
Analityczne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji” – 2 grupy
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 2 grupy x 6-10 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punk-tem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że je-den dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„Personal branding i autoprezentacja dla inżyniera” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 8-10 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia
w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1 Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Użycie kamery podczas części warsztatowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
Komunikacja interpersonalna w środowisku technicznym” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 3-6 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1 Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„Trening pracy w zespole” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 10-12 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzi-na = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla studentów:
„ABC przedsiębiorczości dla inżynierów” – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 3-5 osób x 8h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przygotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany
o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to ok. 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla pracowników uczelni:
"Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych" – 1 grupa
• Przedmiot zamówienia:
a) 1 szkolenie = 1 grupa x 8 osób x 6h x 2 dni. Czas trwania szkolenia: 16h (1 godzina = 45 min.).
b) Przewidywany termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2023 r. Dla szkolenia w trybie stacjonarnym miejsce szkolenia Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni (sala szkoleniowa). Dla szkolenia w trybie zdalnym zgodnie z punktem 8.1. Szczegółowy termin realizacji szkolenia (dni i godziny) Zamawiający określi po przy-gotowaniu harmonogramu szkolenia. Wykonawca zostanie poinformowany o harmonogramie na min. 7 dni przed szkoleniem. Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień szkolenia to max 8 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Użycie kamery podczas części warsztatowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik 10) że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzają-ce ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna min. 2 - letnie doświadczenie w realizacji szkoleń/ kursów dotyczących tematyki przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 11), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki związanej z przedmiotem zamówienia do danej części (załącznik nr 8).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby o którym mowa w art. 118 - sporządzony według wzoru (załącznik nr 13 - jeżeli dotyczy).
- Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (załącznik nr 14 - jeżeli dotyczy)
- Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 15 - jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 12).
- Wykaz usług wraz z referencjami (załącznik nr 10).
- Wykaz osób (załącznik nr 11).
- Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (załącznik nr 16).
- Oświadczenie o osobach (załącznik nr 8).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
- Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6 - jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7);
- Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni