Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap II - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego oraz przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-09
  • Numer ogłoszenia633898-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633898-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap II - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego oraz przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 60514580000000, ul. ul. 3-go Maja  15 , 22-500  Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 965 560, e-mail hrubieszow@ops.pl, faks 846 965 560.
Adres strony internetowej (URL): https://hrubieszow.naszbip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://hrubieszow.naszbip.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://hrubieszow.naszbip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pomocą posłańca
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie, ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, pokój nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap II - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego oraz przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego
Numer referencyjny: MOPS.2202.1.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zadania: „Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap II - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego oraz przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego”, z podziałem na 2 części: Część 1 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego Część 2 - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego Grupę docelową projektu stanowi 45 osób (23 K, 22 M) wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, zamieszkałych w Hrubieszowie klientów MOPS. Głównym celem projektu jest wzrost aktywności społeczno-zawodowej oraz poprawa dostępu do rynku pracy uczestników/uczestniczek projektu poprzez kompleksowy program wsparcia obejmujący diagnozę potrzeb uczestników oraz stworzenie indywidualnej ścieżki reintegracji, a także wsparcie z wykorzystaniem usług aktywnej integracji o charakterze społecznym i/lub zawodowym i/lub edukacyjnym. 5.1.1. - Część 1 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w celu podniesienia kompetencji uczestników/czek w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie psychologiczne i społeczne ma na celu zmianę postaw uczestników/uczestniczek projektu i przygotowanie do aktywizacji zawodowej. Efektem przeprowadzonego wsparcia psychologicznego i społecznego będzie zwiększona aktywność na gruncie społecznym i zawodowym, zwiększona znajomość mocnych i słabych stron oraz motywacja do podjęcia pracy Uczestników/Uczestniczek Projektu. Współpraca będzie oparta o kontrakt socjalny. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany będzie świadczyć następujące usługi: 1) Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego Przeprowadzenie 540 godzin indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (180 godzin w każdym etapie dla 15 osób). Każda osoba otrzyma 12 h porad z psychologiem przez 4 miesiące. 2) Przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych Przeprowadzenie 48 godzin treningu umiejętności i kompetencji społecznych (zajęcia w grupowe) dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (16 godzin w każdym etapie). Zajęcia prowadzone będą dla grup 15 osobowych w wymiarze 4 spotkania, każde w wymiarze 4 godzin. 3) Przeprowadzenie warsztatów wzmacniania zasobów Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów wzmacniania zasobów (zajęcia w grupowe) dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (16 godzin w każdym etapie). W każdym etapie zajęcia prowadzone będą dla grup 15 osobowych w wymiarze 4 spotkania (w tym 3 warsztaty stacjonarne – w Hrubieszowie, 1 warsztat w innej lokalizacji - odległość do 250 km od Hrubieszowa), każde zajęcia warsztatowe będą przeprowadzone w wymiarze 4 godzin. 4) Zapewnienie transportu dla uczestników wyjazdowych warsztatów wzmacniania zasobów Zapewnienie transportu dla uczestników wyjazdowych warsztatów wzmacniania zasobów – na 3 warsztaty wyjazdowe (w każdym etapie 1 warsztat wyjazdowy). W każdym etapie realizacji zamówienia zostanie przeprowadzony 1 warsztat wyjazdowy dla 15 osób. Warsztat zostanie przeprowadzony w lokalizacji do 250 km od Hrubieszowa. (2x250 km łącznie 500 km) Wykonawca zapewni transport uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem. Jeden warsztat dla 15 osób - uczestników każdego z 3 etapów. 5) Organizacja szkolenia wyjazdowego- warsztatów wzmacniania zasobów – wynajem sali, zapewnienie wyżywienia i czasu wolnego, ubezpieczenie uczestników Jeden raz w trakcie trwania cyklu, jeden warsztat wzmacniania zasobów (z czterech) zostanie przeprowadzony na wyjeździe, w odległości do 250 km od Hrubieszowa, tak, by możliwe było przeprowadzenie całodziennych warsztatów bez noclegu i powrót tego samego dnia. Warsztaty wyjazdowe zostaną zorganizowanie dla 3 grup po 15 osób, w każdym etapie 1 grupa (15 osób). Program wyjazdu zostanie każdorazowo przekazany Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia. W ramach każdego z 3 wyjazdów wykonawca zapewni: całodniowe wyżywienie (3 posiłki) dla 15 osób, dodatkowe atrakcje w trakcie czasu wolnego po warsztacie dla uczestników, wynajem sali na warsztaty (4 godziny zegarowe), ubezpieczenie uczestników. 6) Przeprowadzenie terapii rodzinnej Przeprowadzenie 144 godzin terapii rodzinnej (zajęcia w grupowe) dla 18 rodzin uczestników/uczestniczek całego projektu (48 godzin w każdym etapie dla 6 rodzin uczestników/uczestniczek projektu po 8 godzin). Zajęcia dla każdej rodziny będą przeprowadzone w wymiarze 8 godzin. Dzięki zajęciom rozwiązane zostaną problemy/konflikty w rodzinie oraz odbudowane więzi rodzinne między jej członkami. 7) Prowadzenie zajęć „szkoła dla rodziców” Przeprowadzenie 30 godzin szkoły dla rodziców (zajęcia w grupowe) dla 30 uczestników/uczestniczek projektu (10 godzin (2 spotkania po 5 godzin) w każdym etapie dla 10 uczestników/uczestniczek projektu). Zajęcia grupowe, w których będą brały udział te osoby, które są rodzicami i mają problemy wychowawcze ze swoimi dziećmi (łącznie 30 osób podczas całego projektu). Celem zajęć będzie wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach i nawiązywaniu zdrowych relacji z dziećmi i młodzieżą, nauka umiejętności lepszego porozumiewania się, kształtowania więzi opartych na wzajemnym szacunku. Dzięki zajęciom rozwiązane zostaną problemy/konflikty w rodzinie oraz odbudowane więzi rodzinne między jej członkami. Wykonawca zapewni trenerów do prowadzenia poszczególnych zajęć (psycholog do przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego, trener do przeprowadzenia treningu umiejętności i kompetencji społecznych, trener do przeprowadzenia warsztatów wzmacniania zasobów, trener do przeprowadzenia terapii rodzinnej, trener do przeprowadzenia zajęć „szkoła dla rodziców”) posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tych zajęć oraz doświadczenie. Dodatkowe informacje: Usługi realizowane będą w dni robocze oraz weekendy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach zarówno przedpołudniowych jak i popołudniowych z uwzględnieniem możliwości czasowych, mobilnych i zdrowotnych uczestników/uczestniczek projektu. Godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu wykonywania usługi nie wlicza się przerw. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (za wyjątkiem 3 warsztatów kompetencji społecznych (1 warsztat na 1 etap) które będą przeprowadzone w innej lokalizacji (w odległości do 250 km od Hrubieszowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III– zał. nr 1 oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 1 (projekt umowy). 5.1.2. - Część 2 - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w celu podniesienia kompetencji uczestników/czek w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego – warsztatów "Aktywni na rynku pracy” dla 45 Uczestników/Uczestniczek Projektu w wymiarze 48 godzin w 3 etapach (w każdym etapie 16 godzin/grupa (2 spotkania po 8 h) dla grupy 15 osób), których celem będzie: a) pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia; b) udzielenie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych w szczególności o zawodach, rynku pracy oraz możliwości szkolenia i kształcenia; c) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie grupowych porad zawodowych, zajęć aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy. 2) Przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 45 Uczestników/Uczestniczek Projektu w wymiarze 180 godzin (łącznie). Indywidualne poradnictwo zawodowe będzie prowadzone w 3 etapach, w każdym etapie 60 godzin (po 4 godziny dla każdej z 15 osób). W ramach indywidualnego poradnictwa zawodowego doradca zawodowy zachęca uczestników projektu do swobodnego wypowiadania się i aktywnego współdziałania w poszukiwaniu rozwiązań sytuacji problemowej. W ramach prowadzonej rozmowy doradczej (w zależności od problemu) następuje nawiązanie kontaktu, omówienie sytuacji klienta, przeanalizowanie przebiegu kariery szkolnej i/lub zawodowej, określenie zainteresowań i oczekiwań związanych z zawodem, a także omówienie wymagań zdrowotnych. Doradca zawodowy i uczestnik projektu wspólnie planują dalsze kroki postępowania i dokonują ustaleń, jakie działania uczestnik projektu powinien podjąć po zakończeniu porady, czyli wspólnie przygotowują indywidualny plan działania. Zakres doradztwa zawodowego będzie dostosowany do osobistych potrzeb uczestników. Dodatkowe informacje: Usługi realizowane będą w dni robocze oraz weekendy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach zarówno przedpołudniowych jak i popołudniowych z uwzględnieniem możliwości czasowych, mobilnych i zdrowotnych uczestników/uczestniczek projektu. Godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu wykonywania usługi nie wlicza się przerw. Wykonawca wyznaczy przerwy dla uczestników/uczestniczek szczególnie z dostosowaniem czasowym na catering. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III– zał. nr 2 oraz Tomie II SIWZ - zał. nr 2 (projekt umowy). Wykonawca zapewni osoby do prowadzenia poszczególnych zajęć (doradca zawodowy do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego, doradca zawodowy do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego – warsztatów "Aktywni na rynku pracy”) posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tych zajęć oraz doświadczenie.

II.5) Główny kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85312320-8
85121270-6
60170000-0
55300000-3
66512100-3
63511000-4
79634000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-09-16
2020-05-02 2022-09-16

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 1 - od podpisania umowy do 16.09.2022 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1 Etap – Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób – od podpisania umowy na realizację zamówienia do 16.09.2020 r. 2 Etap - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób – 02.01.2021- 16.09.2021 r. 3 Etap - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób - 02.01.2022- 16.09.2022 r. Część 2 - od 02.05.2020 r. do 16.09.2022 r., z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób - 02.05.2020 – 16.09.2020 r. 2 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób - 02.05.2021 - 16.09.2021 r. 3 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób – 02.05.2022 - 16.09.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek Dla Części 1: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U z 2008 r., poz. 415 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Ba) Część 1 Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba wymagana do pełnienia funkcji – psycholog – wymagana co najmniej jedna osoba. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, spełniającą łącznie następujące warunki: 1) posiada odpowiednie wykształcenie, to jest wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub uzyskała za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej 2) posiada doświadczenie w zakresie świadczonych usług psychologicznych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na Przeprowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego w wymiarze co najmniej 250 godzin zegarowych Bb) Część 2 Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba wymagana do pełnienia funkcji – doradca zawodowy – wymagana co najmniej jedna osoba. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, spełniającą łącznie następujące warunki: 1) posiada odpowiednie wykształcenie, to jest: wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu zadań w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i ukończone szkolenie przygotowujące do zawodu doradcy zawodowego (na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 z późn. zm.)) 2) posiada doświadczenie w zakresie usług doradztwa zawodowego na co najmniej 1 zadaniu polegającym na świadczeniu indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze co najmniej 90 godzin zegarowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie Części 1 i 2 pod warunkiem wykazania wymaganego wykształcenia oraz doświadczenia oddzielnie dla każdej z części, na którą składana jest oferta.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy P.z.p.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.5).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część 1 postępowania 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkowych: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia: a.  w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez Ustawodawcę w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b. w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 Ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę–jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę-o wartość wynikającą z tych zmian; c.  w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę- o wartość wynikająca z tych zmian. d. w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu usług objętych Umową. 2) w zakresie terminu: a)     w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. działania i zamieszki wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; b)      w przypadku zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; c)       z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; d)      wprowadzenia informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu. 3) w zakresie personelu a) zmiana kadry skierowanej przez Wykonawcę do realizacji niniejszej umowy o której mowa w §1 ust. 1 pkt 1, z zastrzeżeniem, że nowo skierowane osoby muszą wykazać się niemniejszymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem, 4) w zakresie zmiany ilości uczestników/uczestniczek oraz ilości godzin świadczonych usług - w poszczególnych etapach realizacji umowy: a) zmiana w zakresie ilości uczestników/uczestniczek oraz ilości godzin świadczonych usług - w poszczególnych etapach o których mowa w §3 ust. 1 w związku ze zmianą ilości rekrutowanych uczestników/uczestników projektu w poszczególnych etapach, z zachowaniem łącznej ilości osób dla których będzie świadczona usługa oraz łącznej ilości godzin świadczonych usług o którym mowa w §1 ust. 2 umowy. 5) w innych przypadkach wymienionych w art. 144 Prawa zamówień publicznych. Część 2 postępowania 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkowych: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia: a. w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez Ustawodawcę w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b. w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 Ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę–jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę-o wartość wynikającą z tych zmian; c.  w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę- o wartość wynikająca z tych zmian. d. w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu usług objętych Umową. 2) w zakresie terminu: a)     w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. działania i zamieszki wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; b)      w przypadku zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; c)       z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; d)      wprowadzenia informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu. 3) w zakresie personelu a) zmiana kadry skierowanej przez Wykonawcę do realizacji niniejszej umowy o której mowa w §1 ust. 1 pkt 1, z zastrzeżeniem, że nowo skierowane osoby muszą wykazać się niemniejszymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem, 4) w zakresie zmiany ilości uczestników/uczestniczek oraz ilości godzin świadczonych usług  w poszczególnych etapach realizacji umowy: a) zmiana w zakresie ilości uczestników/uczestniczek oraz ilości godzin świadczonych usług - w poszczególnych etapach o których mowa w §3 ust. 1 w związku ze zmianą ilości rekrutowanych uczestników/uczestników projektu w poszczególnych etapach, z zachowaniem łącznej ilości osób dla których będzie świadczona usługa oraz łącznej ilości godzin świadczonych usług o którym mowa w §1 ust. 2 umowy. 5) w innych przypadkach wymienionych w art. 144 Prawa zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie, reprezentowany przez Kierownika Ośrodka, ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, tel. 84 696 55 60, e-mail: hrubieszow@ops.pl; 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@hrubieszow.ops.pl ; 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, 8a, oraz art. 96 ust. 3, 3a oraz 3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 11 Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 13. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w celu podniesienia kompetencji uczestników/czek w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie psychologiczne i społeczne ma na celu zmianę postaw uczestników/uczestniczek projektu i przygotowanie do aktywizacji zawodowej. Efektem przeprowadzonego wsparcia psychologicznego i społecznego będzie zwiększona aktywność na gruncie społecznym i zawodowym, zwiększona znajomość mocnych i słabych stron oraz motywacja do podjęcia pracy Uczestników/Uczestniczek Projektu. Współpraca będzie oparta o kontrakt socjalny. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany będzie świadczyć następujące usługi: 1) Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego Przeprowadzenie 540 godzin indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (180 godzin w każdym etapie dla 15 osób). Każda osoba otrzyma 12 h porad z psychologiem przez 4 miesiące. 2) Przeprowadzenie treningu umiejętności i kompetencji społecznych Przeprowadzenie 48 godzin treningu umiejętności i kompetencji społecznych (zajęcia w grupowe) dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (16 godzin w każdym etapie). Zajęcia prowadzone będą dla grup 15 osobowych w wymiarze 4 spotkania, każde w wymiarze 4 godzin. 3) Przeprowadzenie warsztatów wzmacniania zasobów Przeprowadzenie 48 godzin warsztatów wzmacniania zasobów (zajęcia w grupowe) dla 45 uczestników/uczestniczek projektu (16 godzin w każdym etapie). W każdym etapie zajęcia prowadzone będą dla grup 15 osobowych w wymiarze 4 spotkania (w tym 3 warsztaty stacjonarne – w Hrubieszowie, 1 warsztat w innej lokalizacji - odległość do 250 km od Hrubieszowa), każde zajęcia warsztatowe będą przeprowadzone w wymiarze 4 godzin. 4) Zapewnienie transportu dla uczestników wyjazdowych warsztatów wzmacniania zasobów Zapewnienie transportu dla uczestników wyjazdowych warsztatów wzmacniania zasobów – na 3 warsztaty wyjazdowe (w każdym etapie 1 warsztat wyjazdowy). W każdym etapie realizacji zamówienia zostanie przeprowadzony 1 warsztat wyjazdowy dla 15 osób. Warsztat zostanie przeprowadzony w lokalizacji do 250 km od Hrubieszowa. (2x250 km łącznie 500 km) Wykonawca zapewni transport uczestników na miejsce warsztatów i z powrotem. Jeden warsztat dla 15 osób - uczestników każdego z 3 etapów. 5) Organizacja szkolenia wyjazdowego- warsztatów wzmacniania zasobów – wynajem sali, zapewnienie wyżywienia i czasu wolnego, ubezpieczenie uczestników Jeden raz w trakcie trwania cyklu, jeden warsztat wzmacniania zasobów (z czterech) zostanie przeprowadzony na wyjeździe, w odległości do 250 km od Hrubieszowa, tak, by możliwe było przeprowadzenie całodziennych warsztatów bez noclegu i powrót tego samego dnia. Warsztaty wyjazdowe zostaną zorganizowanie dla 3 grup po 15 osób, w każdym etapie 1 grupa (15 osób). Program wyjazdu zostanie każdorazowo przekazany Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia. W ramach każdego z 3 wyjazdów wykonawca zapewni: całodniowe wyżywienie (3 posiłki) dla 15 osób, dodatkowe atrakcje w trakcie czasu wolnego po warsztacie dla uczestników, wynajem sali na warsztaty (4 godziny zegarowe), ubezpieczenie uczestników. 6) Przeprowadzenie terapii rodzinnej Przeprowadzenie 144 godzin terapii rodzinnej (zajęcia w grupowe) dla 18 rodzin uczestników/uczestniczek całego projektu (48 godzin w każdym etapie dla 6 rodzin uczestników/uczestniczek projektu po 8 godzin). Zajęcia dla każdej rodziny będą przeprowadzone w wymiarze 8 godzin. Dzięki zajęciom rozwiązane zostaną problemy/konflikty w rodzinie oraz odbudowane więzi rodzinne między jej członkami. 7) Prowadzenie zajęć „szkoła dla rodziców” Przeprowadzenie 30 godzin szkoły dla rodziców (zajęcia w grupowe) dla 30 uczestników/uczestniczek projektu (10 godzin (2 spotkania po 5 godzin) w każdym etapie dla 10 uczestników/uczestniczek projektu). Zajęcia grupowe, w których będą brały udział te osoby, które są rodzicami i mają problemy wychowawcze ze swoimi dziećmi (łącznie 30 osób podczas całego projektu). Celem zajęć będzie wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach i nawiązywaniu zdrowych relacji z dziećmi i młodzieżą, nauka umiejętności lepszego porozumiewania się, kształtowania więzi opartych na wzajemnym szacunku. Dzięki zajęciom rozwiązane zostaną problemy/konflikty w rodzinie oraz odbudowane więzi rodzinne między jej członkami. Wykonawca zapewni trenerów do prowadzenia poszczególnych zajęć (psycholog do przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego, trener do przeprowadzenia treningu umiejętności i kompetencji społecznych, trener do przeprowadzenia warsztatów wzmacniania zasobów, trener do przeprowadzenia terapii rodzinnej, trener do przeprowadzenia zajęć „szkoła dla rodziców”) posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tych zajęć oraz doświadczenie. Dodatkowe informacje: Usługi realizowane będą w dni robocze oraz weekendy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach zarówno przedpołudniowych jak i popołudniowych z uwzględnieniem możliwości czasowych, mobilnych i zdrowotnych uczestników/uczestniczek projektu. Godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu wykonywania usługi nie wlicza się przerw. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (za wyjątkiem 3 warsztatów kompetencji społecznych (1 warsztat na 1 etap) które będą przeprowadzone w innej lokalizacji (w odległości do 250 km od Hrubieszowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III– zał. nr 1 oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 1 (projekt umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0, 85312320-8, 85121270-6, 60170000-0, 55300000-3, 66512100-3, 63511000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie - od podpisania umowy do 16.09.2022 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1 Etap – Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób – od podpisania umowy na realizację zamówienia do 16.09.2020 r. 2 Etap - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób – 02.01.2021- 16.09.2021 r. 3 Etap - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego i społecznego dla 15 osób - 02.01.2022- 16.09.2022 r.


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w celu podniesienia kompetencji uczestników/czek w zakresie aktywnego poszukiwania pracy. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego – warsztatów "Aktywni na rynku pracy” dla 45 Uczestników/Uczestniczek Projektu w wymiarze 48 godzin w 3 etapach (w każdym etapie 16 godzin/grupa (2 spotkania po 8 h) dla grupy 15 osób), których celem będzie: a) pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia; b) udzielenie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych w szczególności o zawodach, rynku pracy oraz możliwości szkolenia i kształcenia; c) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie grupowych porad zawodowych, zajęć aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy. 2) Przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 45 Uczestników/Uczestniczek Projektu w wymiarze 180 godzin (łącznie). Indywidualne poradnictwo zawodowe będzie prowadzone w 3 etapach, w każdym etapie 60 godzin (po 4 godziny dla każdej z 15 osób). W ramach indywidualnego poradnictwa zawodowego doradca zawodowy zachęca uczestników projektu do swobodnego wypowiadania się i aktywnego współdziałania w poszukiwaniu rozwiązań sytuacji problemowej. W ramach prowadzonej rozmowy doradczej (w zależności od problemu) następuje nawiązanie kontaktu, omówienie sytuacji klienta, przeanalizowanie przebiegu kariery szkolnej i/lub zawodowej, określenie zainteresowań i oczekiwań związanych z zawodem, a także omówienie wymagań zdrowotnych. Doradca zawodowy i uczestnik projektu wspólnie planują dalsze kroki postępowania i dokonują ustaleń, jakie działania uczestnik projektu powinien podjąć po zakończeniu porady, czyli wspólnie przygotowują indywidualny plan działania. Zakres doradztwa zawodowego będzie dostosowany do osobistych potrzeb uczestników. Dodatkowe informacje: Usługi realizowane będą w dni robocze oraz weekendy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach zarówno przedpołudniowych jak i popołudniowych z uwzględnieniem możliwości czasowych, mobilnych i zdrowotnych uczestników/uczestniczek projektu. Godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu wykonywania usługi nie wlicza się przerw. Wykonawca wyznaczy przerwy dla uczestników/uczestniczek szczególnie z dostosowaniem czasowym na catering. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym - TOM III– zał. nr 2 oraz Tomie II SIWZ - zał. nr 2 (projekt umowy). Wykonawca zapewni osoby do prowadzenia poszczególnych zajęć (doradca zawodowy do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego, doradca zawodowy do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego – warsztatów "Aktywni na rynku pracy”) posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tych zajęć oraz doświadczenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8, 79634000-7, 80570000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-05-02
data zakończenia: 2022-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od 02.05.2020 r. do 16.09.2022 r., z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób - 02.05.2020 – 16.09.2020 r. 2 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób - 02.05.2021 - 16.09.2021 r. 3 Etap - Przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 15 osób – 02.05.2022 - 16.09.2022 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI