Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla studentów/tek Akademii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla studentów/tek Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz szkolenie z zakresu e-learningu dla kadry dydaktycznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyAkademia Pomorska w Słupsku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00141378
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla studentów/tek Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz szkolenie z zakresu e-learningu dla kadry dydaktycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pomorska w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8405207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@apsl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla studentów/tek Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz szkolenie z zakresu e-learningu dla kadry dydaktycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-905dd742-c79b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053715/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi szkoleniowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zintegrowany Program Uczelni – jakość dla rozwoju!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Program Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu;
 oferta wraz z załącznikami oraz podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, w tym koszty poniesione z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, bądź poniesione
w związku z nabyciem lub korzystaniem z podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
5. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu.
6. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
7. Celem prawidłowego złożenia oferty Zamawiający zamieścił na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje plik pn. Pełna instrukcja tekstowa składania ofert, wysyłania wiadomości w Ogłoszeniu o Zamówieniu (UE/PL).
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Pomorska w Słupsku, mająca siedzibę pod adresem: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22a;
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Pomorskiej w Słupsku jest Zenon Stanisławek, kontakt e-mail: inspektor@apsl.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy PZP;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 07/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 262924,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Certyfikowany Tester – poziom podstawowy – CTF wraz z egzaminem dla 12 studentów/tek kierunku informatyka; specjalność programowanie na Akademii Pomorskiej w Słupsku

4.2.5.) Wartość części: 29640,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Java SE 8 Programmer II z dwoma egzaminami dla 13 studentów/tek kierunku informatyka; specjalność programowanie na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 55666,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - Oracle Certified Expert, Java EE Web Component Developer wraz z egzaminem dla 25 studentów/tek kierunku informatyka; specjalność programowanie na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 47883,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie kursu ECDL/Cad wraz z przeprowadzeniem certyfikowanego egzaminu dla studentów/tek kierunku Bezpieczeństwo narodowe na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 64334,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia na audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001 dla studentów/tek kierunku bezpieczeństwo narodowe na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 11745,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie kursu ECDL Arkusze kalkulacyjne wraz
z przeprowadzeniem certyfikowanego egzaminu dla studentów/tek kierunku Zarzadzanie
i studentów kierunku Administracja na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 18416,16 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie kursu ECDL E-urzędnik wraz z przeprowadzeniem certyfikowanego egzaminu dla studentów/tek kierunku Zarzadzanie i studentów kierunku Administracja na Akademii Pomorskiej w Słupsku.

4.2.5.) Wartość części: 11789,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie warsztatów z zakresu korzystania
z platformy e-learningowej w procesie kształcenia oraz metodyki projektowania materiałów na platformę e-learningową dla kadry dydaktycznej Akademii Pomorskiej w Słupsku

4.2.5.) Wartość części: 23450,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%
2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):
1) Kryterium ceny będzie obliczone za pomocą następującego wzoru:
Pc = (Cn : Co) x 60
gdzie:
Pc – liczba punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenie trenera (liczba szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera) będzie oceniany w następujący sposób:
Za każde dodatkowe szkolenie przeprowadzone przez danego trenera w danym zakresie (ponad wymaganą liczbę podaną w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW) - 5 pkt (max. 40 pkt.)
a) Trener, o którym mowa powyżej, powinien być tą samą osobą, którą Wykonawca wskazał jako osobę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału postępowaniu,
o których mowa w pkt. 1 ppkt. 4 działu VII IDW.
b) Przez pojęcie jednego szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie przez trenera jednego szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

Liczba szkoleń ponad wymaganą w SWZ (1 szkolenie) Liczba przyznanych punktów
0 szkoleń 0 punktów
1 szkolenie 5 pkt.
2 szkolenia 10 pkt.
3 szkolenia 15 pkt.
4 szkolenia 20 pkt.
5 szkoleń 25 pkt.
6 szkoleń 30 pkt.
7 szkoleń 35 pkt.
8 szkoleń 40 pkt.
Minimalna liczba szkoleń wymaganych przez Zamawiającego wynosi 1 szkolenie w danej dziedzinie.
Liczbę szkoleń przeprowadzonych przez danego trenera w wymaganym zakresie należy podać w Formularzu Ofertowym. W przypadku podania rozbieżnych ilości szkoleń w innej części oferty lub dokumentach załączonych do oferty Zamawiający za prawidłową liczbę przyjmie liczbę szkoleń podaną w Formularzu Ofertowym.
W przypadku podania ilości szkoleń większej niż 8 Zamawiający przyjmie na potrzeby przyznania punktów w ramach przedmiotowego kryterium 8 szkoleń.
3) Suma punktów otrzymanych przez ofertę w kryterium 1 i 2 będzie wynikiem otrzymanym przez daną ofertę. Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia łącznie następujące warunki:
Dla części nr 1:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie Certyfikowany Tester – poziom podstawowy – CTF - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu - Certyfikowany Tester – poziom podstawowy – CTF;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze Certyfikowany Tester – poziom podstawowy – CTF.
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie Certyfikowany Tester – poziom podstawowy – CTF w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 2:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie Java SE 8 Programmer zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu Java SE 8 Programmer;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze Java SE 8 Programmer.
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie Java SE 8 Programmer w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 3:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie Oracle Certified Expert, Java EE Web Component Developer - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu Oracle Certified Expert, Java EE Web Component Developer;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze Oracle Certified Expert, Java EE Web Component Developer.
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie Oracle Certified Expert, Java EE Web Component Developer w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 4:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie ECDL/Cad - zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu ECDL/Cad;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze ECDL/Cad.
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie ECDL/Cad w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 5:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001.
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 6:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie ECDL Arkusze kalkulacyjne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu ECDL Arkusze kalkulacyjne;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze ECDL Arkusze kalkulacyjne;
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie ECDL Arkusze kalkulacyjne w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 7:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie ECDL E-urzędnik - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu ECDL E-urzędnik;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze ECDL E-urzędnik;
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie ECDL E-urzędnik w trybie stacjonarnym lub on-line.
Dla części nr 8:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi, w zakres których wchodziło organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla grupy min. 10 osób.
b) Wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do przeprowadzenia i zrealizowania szkoleń w zakresie korzystania
z platformy e-learningowej w procesie kształcenia oraz metodyki projektowania materiałów na platformę e-learningową - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który spełnia łącznie następujące warunki:
 posiada certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające przeprowadzenie szkolenia zawodowego z zakresu korzystania z platformy e-learningowej w procesie kształcenia oraz metodyki projektowania materiałów na platformę e-learningową;
 posiada co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego uzyskanego w obszarze korzystania z platformy e-learningowej w procesie kształcenia oraz metodyki projektowania materiałów na platformę e-learningową;
 zrealizował min. 1 szkolenie w zakresie korzystania z platformy e-learningowej
w procesie kształcenia oraz metodyki projektowania materiałów na platformę
e-learningową w trybie stacjonarnym lub on-line.

Przez pojęcie szkolenia Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego lub on-line dla jednej grupy min. 10 osób w wymiarze min. 8 godzin (8 x 45 min.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8-10 PZP;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8-10 PZP;
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają jeden lub kilka dokumentów tak, aby wspólnie udokumentować spełnianie warunków podmiotowych, brak podstaw do wykluczenia oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, iż oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Nadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 118 PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie wierzytelności, wynikającej z niniejszej umowy.
2. Wszelkie zmiany do Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmienie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.
W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
4. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
5. W okresie stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii, strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy. Potwierdzają ten wpływ dołączając oświadczenia lub dokumenty.
6. Po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 5 wpływają na należyte wykonanie umowy, strony niezwłocznie przystępują do rozpoczęcia procesu zmiany umowy zgodnie z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów (dla każdej części odrębnie):
1) cena (wartość brutto) - 60%
2) doświadczenie trenera - 40%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia:
1) Część nr 1-7 - II/ IV kwartał 2022 r.
2) Część nr 8 - II kwartał 2022 r.

5. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. ((Dz.U. z 2022 r.
poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
6. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 5) Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.
7. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt 5 zostanie odrzucona.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomera- Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI