Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dfbc492-fb1d-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi szkoleniowe Szkolenia z zakresu funduszy unijnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (EFS+, EFRR, FST)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/154321/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje w tym zakresie, których ze względu na ograniczoną liczbę znaków niniejszego formularza, nie można było w nim umieścić, znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), udostępnionej pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/154321/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje w tym zakresie, których ze względu na ograniczoną liczbę znaków niniejszego formularza, nie można było w nim umieścić, znajdują się w
Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), udostępnionej pod adresem:
https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/154321/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASI.272.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online
z zakresu funduszy unijnych:
1. „Instrumenty finansowe”
2. „Pomoc techniczna w nowej perspektywie”
3. „Kwalifikowalność wydatków w nowej perspektywie”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość szkolenia
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
A. w okresie ostatnich trzech lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował (zakończył) co najmniej 3 szkolenia.
*Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
B. dysponuje/będzie dysponował zespołem, w skład którego wchodzić będą co najmniej:
-Trener posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy trenerskiej, tj. który w okresie ostatnich trzech lat* przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej dziesięć szkoleń/warsztatów z zakresu funduszy unijnych
-Kierownik Projektu Wykonawcy odpowiedzialny za sprawy organizacyjne i za kontakty bieżące z Zamawiającym, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe
w organizacji szkoleń, tj. który w okresie ostatnich 3 lat* przed upływem składania ofert,
odpowiadał za zarządzanie organizacją, co najmniej 3 szkoleń o łącznej liczbie przeszkolonych osób nie mniejszej niż 312 osób.
*Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Dla spełnienia ww. warunków Wykonawca wskazuje dwie osoby (1 os. trenera i 1 os. Kierownika Projektu Wykonawcy). Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, tj. trener nie może pełnić funkcji Kierownika Projektu Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców z osobna.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
1) - wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego należyte zrealizowanie (zakończenie) co najmniej 3 szkoleń wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym np. oświadczenie wykonawcy; wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
*okres 3 lat jest liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług (patrz pkt 1 SWZ) dotyczy usług, w których wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu oceny ofert w kryterium oceny pn. „Jakość szkolenia" wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w punkcie 2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) czy oferuje dodatkowe kursy e-lerningowe , konsultacje telefoniczne lub mailowe oraz przeprowadzenie pre- i post-testów. Oferta w zakresie informacji żądanych w pkt. 2 Formularza ofertowego nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Szczegółowe wymogi co do powyższego środka wskazane zostały w pkt XX.2 b) SWZ.
2. W celu oceny ofert w kryterium oceny pn. „Doświadczenie trenera” Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w punkcie 3 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) przeprowadzenia szkoleń/warsztatów z zakresu funduszy unijnych ponad wymagane minimum 10 szkoleń/warsztatów wymaganych w warunkach udziału w postępowaniu. Szkolenia powinny być zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat* przed upływem terminu składania ofert.
Oferta w zakresie informacji żądanych w pkt. 3 Formularza ofertowego nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Szczegółowe wymogi co do powyższego środka wskazane zostały w pkt XX. 2 c) SWZ.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie dodatkowego doświadczenia trenera, na które składana jest oferta.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna składa oświadczenie na potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia w zakresie opisanym w SWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa: - w ust. 4 pkt A) SWZ musi samodzielnie spełnić jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum).
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania wykonawców lub w kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/154321/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków nie można było zamieścić całej nazwy zamówienia w Sekcji II pkt 2.3, znajduje się ona w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która została udostępniona pod adresem: https://umwl.ezamawiajacy.pl/pn/UMWL/demand/154321/notice/public/details oraz brzmi: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn.:
1. „Instrumenty finansowe”
2. „Kwalifikowalność wydatków w nowej perspektywie”
3. „Pomoc techniczna w nowej perspektywie”