Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkoleniowa poleg. na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z j. ang. testów poziomu, próbnych egz. do egz. Cambridge English Language Assessment oraz szkoleń i obs. metodycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkoleniowa poleg. na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z j. ang. testów poziomu, próbnych egz. do egz. Cambridge English Language Assessment oraz szkoleń i obs. metodycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e512b7-a0f1-4148-9fb3-efb03c4f4905
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047173/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa szkoleniowa polegająca na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z języka angielskiego, przeprowadzeniu testów poziomu, próbnych egzaminów Cambridge English Language Assessment
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/958719
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958719
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza "Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136 Łódź.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl .
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) pod nazwą Usługa szkoleniowa polegająca na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z języka angielskiego, przeprowadzeniu testów poziomu, próbnych egzaminów dla osób podchodzących do egzaminów Cambridge English Language Assessment oraz szkoleń i obserwacji metodycznych - Nr sprawy 8/ZP/2024/S
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp).
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pan dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/ZP/2024/S
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kursy prowadzone przez native speakerów
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty brutto
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z wartości brutto zapisanej w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Ze wszystkich wartości cen C złożonych ofert, Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą, jako C minimum (cena oferty najtańszej)
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
C = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga kryterium
cena całkowita ocenianej oferty brutto
2. Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
Test pisemny będzie trwał 60 minut.
Test będzie sprawdzał wiedzę lektorów dotyczącą metodyki nauczania języka angielskiego (wymagany poziom porównywalny z egzaminem DELTA).
Maksymalna liczba punktów: 100 punktów.
Test będzie się składał z następujących komponentów:
a. test wyboru dotyczący zagadnień metodycznych (0-20 punktów)
b. zadania sprawdzające wiedzę dotyczącą różnych trendów panujących w nauczaniu języka angielskiego (0-30 punktów)
c. zadania sprawdzające znajomość terminologii gramatycznej, test luk (0-20 punktów)
d. trzy mini-scenariusze lekcyjne do przedstawienia przez kandydata w języku angielskim, opis prozą, nie w podpunktach (łączna ocena od 0 do 30 punktów, za każdy scenariusz od 0 do 10 punktów x 3 scenariusze). Scenariusze będą obejmować sytuacje jakie lektor może napotkać w klasie. Zadaniem będzie opisanie w jaki sposób postąpiłby w danej sytuacji.
Ad. d. kryteria oceny to:
1) klarowność i spójność scenariusza
2) dostosowanie pomysłu do poziomu i wieku uczestników
3) umiejętność wykorzystania technologii ICT w przeprowadzeniu ćwiczenia
4) efektywność ćwiczenia (czas poświęcony a osiągnięty rezultat)
UWAGA!!!
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
T1 + T2 + ......Tn
T= ........................... x waga kryterium
n
3. Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
Punkty w kryterium „Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych” będzie wynikała z danych z punktu 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ), przy czym podana liczba godzin szkoleń/warsztatów/konferencji musi być oparta o szkolenia/warsztaty/konferencje (indywidualne szkolenia metodyczne przeprowadzane w jednym miejscu w określonym czasie) lub inne dokształcające warsztaty nauczycielskie realizowane przez instytucje statutowo zajmujące się działalnością szkoleniową dla nauczycieli języków obcych. Zamawiający nie przyzna punktów za szkolenia/warsztaty/konferencje zrealizowane przez Wykonawcę składającego ofertę (np. w przypadku gdy jeden z konsorcjantów organizował warsztaty, w których brali udział pozostali konsorcjanci).
Warsztat/szkolenie bez oznaczenia czasu trwania uznaje się za warsztat/szkolenie 1 godzinne. W wypadku konferencji uznaje się, że jeden dzień konferencji jest równoznaczny 6 godzinom szkolenia.
Przez godzinę zamawiający rozumie 60 minut.
Wymiar godzinowy szkoleń/warsztatów
Do 4 godz. - 0 pkt
5 – 7 godz. - 20 pkt
8 – 11 godz.– 40 pkt
12 – 15 godz.– 60 pkt
16 – 20 godz. – 80 pkt
Powyżej 20 godz. – 100 pkt
UWAGA:
Pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie warsztaty/szkolenia, z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku braku podania danych w Formularzu ofertowym, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
M1 + M2 + ......Mn
M= ........................... x waga kryterium
n
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy prowadzone przez lektorów dla których język angielski nie jest językiem ojczystym
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty brutto
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z wartości brutto zapisanej w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Ze wszystkich wartości cen C złożonych ofert, Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą, jako C minimum (cena oferty najtańszej)
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x waga kryterium
cena całkowita ocenianej oferty brutto
W kryterium „cena oferty”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 25 pkt.
2. Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
T1+T2+ .....Tn
T = ------------------------------ x waga kryterium
n
Ze względu na ograniczenie ilości znaków do 4000 w tym punkcie Zamawiający informuje, że opis sprawdzianu i pozostałe informacje wymienione są w pkt. 21 SWZ
3. Sprawdzian kompetencji lektorów – test językowy, pisemny
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
(TJ1+TJ2+ ........ TJn)
TJ = -------------------------------------- x waga kryterium
n
Ze względu na ograniczenie ilości znaków do 4000 w tym punkcie Zamawiający informuje, że opis sprawdzianu i pozostałe informacje wymienione są w pkt. 21 SWZ
4. Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
(M1+M2+ .......Mn)
M = -------------------------------- x waga kryterium
N
Ze względu na ograniczenie ilości znaków do 4000 w tym punkcie Zamawiający informuje, że opis uczestnictwa w warsztatach i pozostałe informacje wymienione są w pkt. 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów (T) – test metodyczny, pisemny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów (TJ) – test językowy, pisemny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych (M)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. W zakresie części 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 lektorem, , który będzie skierowany do realizacji zamówienia, dla którego językiem ojczystym jest język angielski i który posiada następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Dyplom filologii angielskiej lub ukończenie kursu metodycznego uprawniającego do nauczania języka angielskiego;
b) Minimum 50-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego na poziomie C1 i/lub C2 dla osób powyżej 16 roku życia;
c) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu tablic interaktywnych
d) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu platformy edukacyjnej
e) Minimum 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych on-line z możliwością dzielenia uczestników zajęć w pary.
Powyższe informacje należy umieścić w Wykazie osób stanowiących Załącznik nr 6.1. do SWZ.
2.4.2. W zakresie części 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 13 lektorami, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia, którzy posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Dyplom licencjacki lub magistra filologii angielskiej lub lingwistyki: specjalizacja język angielski;
b) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu tablic interaktywnych;
c) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu platformy edukacyjnej;
d) Minimum 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych on-line z możliwością dzielenia uczestników zajęć w pary;
e) Minimum 50-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w tym:
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminu IELTS;
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminów z Business English;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminu B2 First;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowaniu do egzaminu C1 Advanced;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu dzieci i młodzieży w wieku 9-15 lat;
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu specjalistycznego języka medycznego;
- co najmniej 1 lektora z 24-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu języka angielskiego akademickiego.
f) Minimum 2 lektorów musi być metodykami z ukończonym szkoleniem dla metodyków w nauczaniu języków obcych w wymiarze co najmniej 70 godzin szkolenia
Powyższe informacje należy umieścić w Wykazie osób stanowiących Załącznik nr 6.2. do SWZ.
UWAGA!
W sytuacjach nadzwyczajnych (niemożliwych do przewidzenia sytuacjach, uniemożliwiających udział lektora w szkoleniu) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zastępstwo, przy czym osoba zastępująca musi posiadać przynajmniej takie same lub większe kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie zawodowe jak osoba zastępowana (dotyczy także doświadczenia w ramach kryterium oceny ofert). Ponadto osoba wskazana na zastępstwo będzie zobligowana do przejścia testów kompetencyjnych, zgodnie z zasadami opisanymi odpowiednio w pkt 20.2.2., 20.3.2. oraz 20.3.3. niniejszej SWZ i uzyskania co najmniej takiej liczby punktów z testu jak osoba zastępowana. Zmiana lektora nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie informacji z art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ.
1. 2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Pozostałe postanowienia określa pkt 10 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.4.1. SWZ- dot. części nr 1 i w pkt 8.2.4.2. SWZ - dot. części nr 2.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Forma, w jakiej powinno zostać sporządzone i złożone pełnomocnictwo, została określona w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.
11.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.
11.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których zdolności są wymagane.
11.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy -(Załącznik nr 8 do SWZ.)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy:
a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,
b) nastąpiła zmiana formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,
c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych.
d) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
e) Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
f) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
g) Zmiany w poziomach kursów i liczbie godzin, w uzgodnieniu z Wykonawcą w ramach ogólnej wartości umowy, w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia niniejszego postępowania.
h) Zmiany osób wykonujących zamówienie, w sytuacjach nadzwyczajnych (niemożliwych do przewidzenia sytuacjach, uniemożliwiających udział trenera lektora w szkoleniu), niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w zakresie Części nr 1 – 1 osoba, w zakresie części nr 2 – 3 osoby, pod następującymi warunkami: osoba zastępująca musi posiadać przynajmniej takie same lub większe kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie zawodowe jak osoba zastępowana. (dotyczy także doświadczenia w ramach kryterium oceny ofert). Ponadto osoba wskazana na zastępstwo będzie zobligowana do przejścia testów kompetencyjnych, zgodnie z zasadami opisanymi odpowiednio w pkt 21.2.2., 21.3.2. oraz 21.3.3. SWZ i uzyskania co najmniej takiej liczby punktów z testu jak osoba zastępowana. Zmiana lektora nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy
i) zmiana osób upoważnionych do nadzorowania realizacji umowy i podpisania raportu miesięcznego z realizacji usługi ze strony Zamawiającego;
Ponadto, stosownie do treści art. 439 ust. 1 ustawy PZP zmiana ceny określonej w Załączniku nr 1 do umowy, może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Z uwagi na ograniczone miejsce -
pozostałe zapisy dotyczące zmian umowy znajdują się w projekcie umowy - Zał. nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958719
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach ” wykluczy z postępowania:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.