Usługa szkoleniowa „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa szkoleniowa „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112306
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkoleniowa „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 76 97

1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 76 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupchelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkoleniowa „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0a68d5-e3b2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004453/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Szkolenie "Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Nowy start-lepsze jutro (VII)”, Oś Prioryt. 9 Rynek Pracy RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Prioryt. inwestycyjny 8i: Dostęp do zatrud. dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.pupchelm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę wraz z załącznikami oraz oświadczenia wstępne należy złożyć poprzez https://miniportal.uzp.gov.pl . Dokumenty inne niż oferty wraz z załącznikami, oświadczenia wstępne należy przekazać na adres poczty: ezalewska@pupchelm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych pdf, doc, docx, rtf, xps, odt. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP. pdf . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.381.3.20.2021.EZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV 80530000- 8 usługi szkolenia zawodowego. Nazwa szkolenia: „Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu „Nowy start-lepsze jutro (VII)”, Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Priorytet inwestycyjny 8i: Dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego przed Komisją z Urzędu Dozoru Technicznego. Przewidywany termin realizacji szkolenia: I szkolenie liczące grupę 20 osobową: wrzesień 2021r. II szkolenie liczące grupę 20 osobową: listopad 2021r. Liczba osób do przeszkolenia: 40 osób tj. 2 szkolenia po 20 osób. Liczba godzin szkolenia: max. 59 godz. na każdego uczestnika (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Chełm. Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max.10 dni szkolenia + egzamin dozorowy. Wykonawca zapewni wózek jezdniowy zaopatrzony w butlę gazową do realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia indywidualne jazdy wózkiem jezdniowym podczas realizacji zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie dozorowym przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego dotyczącym obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego. Szkolenie winno obejmować m.in. następująca tematykę: - znajomość obowiązujących przepisów BHP, teorię dotyczącą bezpieczeństwa podczas pracy, obowiązujący zbiór wymagań Urzędu Dozoru Technicznego, wiedzę praktyczną z obsługi wózków na placu manewrowym. Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin). Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Każda osoba powinna otrzymać na własność: - co najmniej jeden podręcznik dotyczący zakresu szkolenia przygotowujący uczestnika szkolenia do zdania egzaminu państwowego /nie może być on kopiowany/, brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, długopis, kolorowy zakreślacz. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: - serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/, - materiały związane z zapewnieniem bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego podczas zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzamin wewnętrzny,
a następnie egzamin państwowy przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego i pokryć koszty egzaminu dozorowego. Wykonawca winien również pokryć koszty wydania zaświadczeń kwalifikacyjnych do obsługi urządzeń transportu bliskiego, po uzyskaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie i miejscu w/w egzaminów oraz o ich wynikach. Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego i dozorowego. Egzamin państwowy przed Komisją Egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu państwowego w terminie najpóźniej do 3 tygodni od dnia zakończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu. Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami, które będą określone w umowie szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie winno zakończyć się otrzymaniem: - zaświadczeń kwalifikacyjnych do obsługi urządzeń transportu bliskiego; - zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu „Nowy start-lepsze jutro (VII)”, Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; c) posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2021r. poz. 1100). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadają doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia. 5. Dysponują potencjałem technicznym: - w przypadku zajęć teoretycznych: zajęcia teoretyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia; - w przypadku zajęć praktycznych: podczas realizacji zajęć praktycznych winien być zapewniony min. 1 wózek jezdniowy zaopatrzony w butlę gazową spełniający wymagania bhp, p. poż. uregulowane w odrębnych przepisach. 6. Dysponują kadrą dydaktyczną: - co najmniej 1 instruktor/na grupę posiadający wykształcenie średnie lub zasadnicze zawodowe, przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, uprawnienia operatora najwyższej klasy przewidzianej dla danego rodzaju maszyn oraz przeprowadzone zajęcia lub szkolenia będące przedmiotem zamówienia - co najmniej 2 szkolenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, które dotyczyć mogą: 1) osób prowadzących szkolenie, w następujących przypadkach: udokumentowanej (potwierdzonej stosownym zaświadczeniem lekarskim) niezdolności do wykonania pracy wskutek choroby lub opieki nad chorym członkiem rodziny lub pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej; konieczności stawienia się przed sądem lub organem administracji publicznej (potwierdzone stosownym wezwaniem);zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 2) godzin realizacji zajęć, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.),zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 3) miejsca prowadzenia szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.), 4) materiałów dydaktycznych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom szkolenia, w następujących przypadkach: wstrzymania przez dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę, 5) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, w następujących przypadkach: niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych np. powodzi, pożaru lub awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np. brak światła, awarie wodnokanalizacyjne, itp.);zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy, 6) Warunkiem dokonania w/w zmian jest: a) niezwłocznie zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: opis i ewentualne udokumentowanie okoliczności, której zmiana dotyczy wraz z uzasadnieniem; propozycję zmiany, która nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. b) Ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. c) Podpisanie aneksu do umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są możliwe ponadto gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę tłumaczenia z języka ukraińskiego na polski i odwrotnie łącznie w wymiarze maksymalnie 200 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI