Usługa szkolenia językowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa szkolenia językowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-05
  • Zamawiający42 Baza Lotnictwa Szkolnego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00129687
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkolenia językowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadków 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orzechowska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednosta wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkolenia językowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-431e222b-ef81-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://42blsz.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę zakupową, dostępną
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, doc., docx, rtf, odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Komunikacja za pośrednictwem Platformy zakupowej wymaga założenia
konta Użytkownika.
3. W celu założenia konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Użytkownika (Wykonawcę) aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Składając ofertę Wykonawca akceptuje powyższy Regulamin.
5. Na stronie platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca m.in. informacje dotyczące sposobu składania ofert.
6. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działem platformy zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta www.platformazakupowa.pl pod numerem +48 22 101 02 02,
cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy zakupowej od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 42 Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: jw4938@ron.mil.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/US/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia językowego - tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części I - JW 3939 Sochaczew (łącznie 480 godzin lekcyjnych) zgodnie z normami:
- Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania - Języka Angielskiego
w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016 + errata;
- Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016+ errata;
- Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 3333 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 90/2018;
- Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2021 rok;
-Decyzji Nr 73/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2020 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.
Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych:
1) grupa I – na poziomie pierwszym wyrównawczo-doskonalącym – 240 godzin dydaktycznych;
w terminie: od 01.09.2021 r. do 22.10.2021 r .; ilość słuchaczy: od 8 do 14 osób;
2) grupa II – na poziomie drugim wyrównawczo-doskonalącym – 240 godzin dydaktycznych;
w terminie od: 01.09.2021 r. do 27.10.2021 r.; ilość słuchaczy od 8 do 12 osób.
2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w następującym wymiarze zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3939:
1) dla grupy I i II - od godz. 8:00 – 13:20 – 6 lub 7 godzin lekcyjnych – (6 lub 7 x 45 min.).
Szczegółowy zakres wymagań zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymogom określonym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru: cena brutto 50%, kwalifikacje lektorów 20% i doświadczenie lektorów – 30 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje lektorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia językowego - tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części II – JW 1560 Sochaczew (łącznie 240 godzin lekcyjnych), zgodnie z normami: -Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania - Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg
STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016 + errata; -Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016+ errata; -Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 3333 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 90/2018; -Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2021 rok;
-Decyzji Nr 73/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2020 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.
1. Kształcenie odbędzie się w następującej grupie szkoleniowej:
1) grupa I – na poziomie drugim wyrównawczo - doskonalącym – 240 godzin dydaktycznych;
w terminie: od 15.11.2021 r. do 28.01.2022 r.; ilość słuchaczy: od 6 do 12 osób.
Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy): w godzinach: 8:00 – 13:20/14.10 – 6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych - (6 lub 7 x 45 min.) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 1560 Sochaczew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-01-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymogom określonym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru: cena brutto 50%, kwalifikacje lektorów 20% i doświadczenie lektorów – 30 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje lektorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia językowego - tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części III – 42. BLSz Radom (łącznie 576 godzin lekcyjnych), zgodnie z normami:
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania - Języka Angielskiego
w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016 + errata;
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016+ errata;
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 3333 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 90/2018;
-Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2021 rok;
-Decyzji Nr 73/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2020 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.
Kształcenie odbędzie się w następującej grupie szkoleniowej:
1) grupa I – na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) – 576 godzin dydaktycznych;
w terminie: od 01.09.2021 r. do 26.01.2022 r.; ilość słuchaczy: od 10 do 14 osób;
2. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) zgodnie z porządkiem dnia 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego.
1) dla grupy I – w godzinach: 8:00 – 13:20/14.10 – 6 ( w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych (6 lub 7 x 45 min.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-01-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymogom określonym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru: cena brutto 50%, kwalifikacje lektorów 20% i doświadczenie lektorów – 30 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje lektorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia językowego - tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części IV - JW 3688 Sochaczew (łącznie 120 godzin lekcyjnych) zgodnie z normami:
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania - Języka Angielskiego
w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016 + errata;
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016+ errata;
-Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 3333 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 90/2018;
-Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2021 rok;
-Decyzji Nr 73/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2020 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.
Zajęcia indywidualne na terenie JW 3688 Sochaczew (łącznie 120 godzin lekcyjnych)
1. Termin realizacji – 21.09.2021 r. – 16.12.2021 r.
2. Liczba uczestników: 3 (każda osoba ma zajęcia indywidualne).
3. Liczba godzin:
1) po 40 godzin lekcyjnych/ 20 spotkań po 90 min (po dwie godziny lekcyjne) dla każdego z trzech uczestników; łącznie 120 godzin lekcyjnych;
4. Dni szkoleniowe: wtorki/ środy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy:
-pierwszy blok szkoleniowy w godzinach: 9.00 – 10.30;
-drugi blok szkoleniowy w godzinach: 10.40 – 12.10;
-trzeci blok szkoleniowy w godzinach: 12.20 – 13.50;
-możliwe są zmiany dnia i/lub godziny spotkania po wcześniejszym uzgodnieniu szkolonego z Wykonawcą;
5. Poziom kursu: B2 i powyżej z uwzględnieniem terminologii wojskowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-21 do 2021-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymogom określonym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru: cena brutto 50%, kwalifikacje lektorów 20% i doświadczenie lektorów – 30 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje lektorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie lektorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) przedstawi wykaz (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług związanych z przedmiotem zamówienia tj. szkoleń prowadzonych w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 z języka angielskiego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat
wykonania, ilości przeprowadzonych godzin lekcyjnych i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż:
─ dla części I – min. 60 000,00 zł brutto;
─ dla części II – min. 30 000,00 zł brutto;
─ dla części III – min. 80 000,00 zł brutto;
─ dla części IV – min. 15 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych usług.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek wojskowych lub osoby upoważnione oraz opatrzone pieczęcią danej jednostki/ instytucji.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunki, o których mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w charakterze lektorów wiodących (tj. w cz. I – 1, w cz. II – 1,
w cz. III – 1, w cz. IV – 1) spełniających następujące wymagania (każdy):
─ dyplom magistra filologii angielskiej/ amerykańskiej, lub
─ dyplom magistra filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską, lub
─ dyplom licencjata filologii angielskiej, lub
─ dyplom licencjata filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską;
─ kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie – jak wyżej – ze specjalnością nauczycielską lub ukończonym kursem pedagogicznym;
─ minimum trzyletnie doświadczenie w pracy świadczonej w latach 2015 – 2021 na stanowisku lektora (np. w szkole językowej) lub nauczyciela/nauczyciela akademickiego;
─ doświadczenie w prowadzeniu kursów wg wymogów Porozumienia STANAG 6001 – dla jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w ilości minimum dwóch kursów semestralnych (pięciomiesięcznych) przeprowadzonych w latach: 2015 – 2021, podczas których prowadzili osobiście minimum po 260 godzin lekcyjnych na każdym z kursów (lub np. 260 godzin lekcyjnych na kursie pięciomiesięcznym oraz po 120 godzin na trzech kursach dwumiesięcznych);
─ znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
─ znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia lektor jest zgłoszony.
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w charakterze lektorów pomocniczych i awaryjnych (tj. w cz. I – 1 pomocniczy i 1 awaryjny, w cz. II
– 1 pomocniczy i 1 awaryjny, w cz. III – 1 pomocniczy i 1 awaryjny) spełniających następujące wymagania (każdy):
─ dyplom magistra filologii angielskiej/ amerykańskiej, lub
─ dyplom magistra filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską, lub
─ dyplom licencjata filologii angielskiej, lub dyplom licencjata filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską;
─ kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie – jak wyżej – ze specjalnością nauczycielską lub ukończonym kursem pedagogicznym;
─ minimum dwuletnie doświadczenie w pracy świadczonej w latach 2015 – 2021
─ na stanowisku lektora (np. w szkole językowej) lub nauczyciela/nauczyciela akademickiego
─ osobiste przeprowadzenie minimum 260 godzin lekcyjnych podczas jednego kursu semestralnego (pięciomiesięcznego), wg Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001, prowadzonego w jednostce organizacyjnej resortu obrony narodowej w latach: 2015 –2021;
─ znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
─ znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia lektor jest zgłoszony.
d) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w charakterze metodyka (tj. w cz. I – 1, w cz. II – 1, w cz. III – 1) spełniającą następujące wymagania (każdy):
─ magister filologii angielskiej w specjalności metodyka nauczania języka angielskiego, lub
─ magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy
─ w charakterze metodyka nauczania języka angielskiego, lub
─ magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie doświadczenie
w charakterze nauczyciela akademickiego, lub
─ magister filologii angielskiej i stopień nauczyciela mianowanego języka angielskiego;
─ znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
─ samodzielne nadzorowanie co najmniej dwóch kursów z języka angielskiego
o wymiarze 576 godzin lekcyjnych wg STANAG 6001, prowadzonych
w jednostkach organizacyjnych resortu ON w latach 2015-2021;
─ znajomość ramowych i szczegółowych programów kursów, do których nadzorowania metodyk jest zgłoszony.
3. W przypadku złożenia oferty na część I i II – Wykonawca może w załączniku nr 8 do SWZ (wykaz osób) przedstawić tych samych lektorów. Metodyk kursów nie może pełnić funkcji lektora. Jeżeli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednej części przetargu może wykazać jednego metodyka do wszystkich części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia, tj.:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
c) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, tj.:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług związanych z przedmiotem zamówienia, tj. szkoleń prowadzonych w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 z języka
angielskiego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania, ilości przeprowadzonych godzin lekcyjnych i podmiotów na rzecz, których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 usługi o łącznej wartości:
─ dla części I – min. 60 000,00 zł brutto;
─ dla części II – min. 30 000,00 zł brutto;
─ dla części III – min. 80 000,00 zł brutto;
─ dla części IV – min. 15 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych usług.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek/ instytucji wojskowych lub osoby upoważnione oraz opatrzone pieczęcią danej jednostki/ instytucji. W
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1, 2 i 3 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ oraz są zgodne z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych
za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
2) dyplomy ukończenia studiów potwierdzające wymagane wykształcenie wyższe (w przypadku dyplomu uzyskanego przez lektora/metodyka poza granicami kraju wymagane jest załączenie tłumaczenia dyplomu przez tłumacza przysięgłego);
3) dokumenty poświadczające kwalifikacje pedagogiczne (wydane przez uczelnie lub ośrodek uprawniony do prowadzenia kursów pedagogicznych);
4) świadectwa pracy lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia w pracy świadczonej w latach 2015–2021 na stanowisku lektora/nauczyciela języka angielskiego/ metodyka, wydane przez podmioty, na rzecz których świadczona była praca;
5) zaświadczenia o przeprowadzeniu/nadzorowaniu kursów z języka angielskiego według Porozumienia STANAG 6001 w latach 2015 – 2021 prowadzonego w jednostce organizacyjnej resortu obrony narodowej, wydanego przez jednostkę organizacyjną resortu ON, na rzecz której świadczona była usługa (zgodnie z Rozdz. VIII pkt 2 ppkt 4).
Zaświadczenie musi zawierać imię i nazwisko lektora/ metodyka, poziom i termin realizacji kursu, ilość godzin lekcyjnych przeprowadzonych/ nadzorowanych osobiście przez niego oraz zdawalność grupy/ kursu prowadzonej przez lektora/ metodyka uczestniczącego w realizacji zadań wynikających z umowy oraz podpis osoby upoważnionej;
6) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące znajomości wymogów Porozumienia
Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001 – załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) w części I: 855,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt pięć zł 00/100);
2) w części II: 427,50 zł (słownie: czterysta dwadzieścia siedem zł 50/100);
3) w części III: 1 062,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt dwa zł 00/100 );
4) w części IV: 217,50 zł (słownie: dwieście siedemnaście zł 50/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferty składane wspólnie.
1) Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) z zastrzeżeniem, że złożona przez podmioty te występujące wspólnie oferta spełniać będzie następujące wymagania:
a) Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
b) do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
c) treść pełnomocnictwa powinna zawierać w szczególności:
• w przypadku konsorcjum – określenie rodzaju czynności, których dotyczy, oznaczenie Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy/ Pełnomocnika i zakres pełnomocnictwa (dokument powinien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
• w przypadku spółki cywilnej – określenie rodzaju czynności, których dotyczy, wskazanie pełnomocnika, zakresu pełnomocnictwa (dokument powinien być podpisany przez wszystkich wspólników spółki cywilnej);
d) dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Wykonawcą/ Pełnomocnikiem.
3) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum bądź umowę spółki cywilnej, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu
o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
2) wynikają one z zapisów art. 454 lub art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:
─ uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;
─ z powodu okoliczności siły wyższej.
4. Fakt zaistnienia siły wyższej powinien być wykazany dokumentem pochodzącym od właściwego organu administracji publicznej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).
7. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, na okres nie dłuższy niż 30 dni od dnia odwołania stanu epidemicznego,
2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
3) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
8. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy zdnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+KWP
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+kwalifikacja wstępna przyspieszona. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI