Usługa przeprowadzenia warsztatów w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia warsztatów w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II" z podziałem na 9 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyKATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia warsztatów w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II" z podziałem na 9 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814454159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Kościelna szkoła wyzsza o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia warsztatów w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II" z podziałem na 9 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b4e9ddd-f515-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych. Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kul

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kul

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej Platformy) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul., Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul poprzez Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie oraz w Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:Aneta Łukasik-Dolak e-mail: dzp@kul.pl. Wykonawca przystępując do postępowania bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kul oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający w rozdz. VIII SWZ określił instrukcję korzystania z Platformy w niniejszym postępowaniu. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji ... (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa dopuszczalny format kwalifikowanego
podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć
formatu XAdES. 7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. określił: dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB, informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne tj:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości min. 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z syst. operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików.pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoUrzęduMiar. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe
informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdz. VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy
rozumie jako dane osobowe osób fizycznych, od których dane te bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną;
2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
3) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną;
4) członka/członków organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną;
5) osoby/osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II jest Pani Magdalena Pietras, nr tel.: 81 445 32 30, e-mail: iod@kul.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe Wykonawcy w ramach projektu POWR będą przechowywane do czasu rozliczenia
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020 oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji;
6) obowiązek podania danych osobowych, bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących.
4. Wykonawca na podstawie art. 16 RODO posiada prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących. Zamawiający informuje jednocześnie, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników.
5. Wykonawca na podstawie art. 18 RODO posiada prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust 2 RODO .
6. Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Wykonawcy w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych.
8. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Wykonawcy na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje nam prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Pełną treść klauzuli zawiera rozdz. XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.274.18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173939,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – Zrealizowanie warsztatów: Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 6850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – Zrealizowanie warsztatów: Trening antystresowy- zarządzanie stresem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 6500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 - Zrealizowanie warsztatów: Przywództwo – inspirowanie i budowanie zaangażowania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 16275,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 - Zrealizowanie warsztatów: Asertywność w komunikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 10515,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 - Zrealizowanie warsztatów: Motywacja i automotywacja- skuteczne wyznaczanie celów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 19575,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6 - Zrealizowanie warsztatów: Motywowanie zespołu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 48525,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 7 - Zrealizowanie warsztatów: Zarządzanie ryzykiem w projektach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 16900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 8 - Zrealizowanie warsztatów: Zarządzanie zmianą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.8 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 17199,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: apewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 9 - Zrealizowanie warsztatów: Projektowanie ścieżek kariery zawodowej, zarządzanie talentami, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.9 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 31600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdział XVI: Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena oferty – 50 %
2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego – 40%
3) Zapewnienie drugiego trenera – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa szczegółowo ten warunek udziału w postępowaniu:
Część 1 Zrealizowanie warsztatów: Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji  posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 5 000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera posiadającego:
• wykształcenie wyższe,
• minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 2 Zrealizowanie warsztatów: Trening antystresowy- zarządzanie stresem  posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 5 000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera posiadającego:
• wykształcenie wyższe,
• minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 3 Zrealizowanie warsztatów: Przywództwo – inspirowanie i budowanie zaangażowania
 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum
9000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów
z zakresu przywództwa i/ lub budowania zespołu.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu przywództwa i/ lub budowania zespołu - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 4 Zrealizowanie warsztatów: Asertywność  posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 8
000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów
z zakresu komunikacji.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
komunikacji - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w
okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 5 Zrealizowanie warsztatów: Motywacja i automotywacja- skuteczne wyznaczanie celów
 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum
9000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów
z zakresu motywowania.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
motywowania - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w
okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 6 Zrealizowanie warsztatów: Motywowanie zespołu  posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum
9000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów
z zakresu motywowania.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
motywowania - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w
okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 7 Zrealizowanie warsztatów: Zarządzanie ryzykiem w projektach
 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum
10000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu
szkolenia/warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem i/lub zarządzania
projektami.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
zarządzania ryzykiem i/lub zarządzania projektami - zrealizowanych
minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 8 Zrealizowanie warsztatów: Zarządzanie zmianą
 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum
12000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu
szkolenia/warsztatów z zakresu zarządzania zmianą w organizacji.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
zarządzania zmianą w organizacji - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 9 Zrealizowanie warsztatów: Projektowanie ścieżek kariery zawodowej, zarządzanie talentami
 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 20
000,00 zł brutto polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatów
z zakresu doradztwa zawodowego.
 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera
posiadającego:
* wykształcenie wyższe,
* minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/
warsztatów,
* doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów z zakresu
doradztwa zawodowego - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń/ warsztatów w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a)wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz dołączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu;
• oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym.
Wykonawca powyższe dokumenty na wezwanie Zamawiającego
winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania dokumentów opisane zostały szczegółowo w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji –
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp (wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy);
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt. 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3)-6) ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2)Wykonawca powyższe dokumenty na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ – Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz musi dołączyć:1)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIII ust. 1 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XIV ust. 2 SWZ; 2)Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 10; (jeżeli dotyczy);3)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie ze wzorem wykazu osób, stanowiącym załącznik nr 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 i/lub 6.5 i/lub 6.6 i/lub 6.7 i/lub 6.8 i/lub 6.9 – w zależności od tego, na którą część postępowania Wykonawca składa ofertę – wykaz ten podlega uzupełnieniu tylko i wyłącznie w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, uzupełniony wykaz nie wpływa na przyznanie punktów w kryterium oceny ofert;4)Pełnomocnictwo: (jeżeli dotyczy);5)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ; (jeżeli dotyczy);6)Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa rozdziale XIII ust. 6, potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ; (jeżeli dotyczy);7)Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913) . (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ. 3.przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania. 4. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).5.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. d) powyżej polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowi wzór umowy - Załącznik nr 10 do SWZ. § 6 zawiera ZMIANY UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Sposób oceny ofert w cz. od 1 do 9:1) Cena oferty – C Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalną liczbę punktów–50 pkt, otrzyma oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz którego oferta nie podlega odrzuceniu i który zaproponował najniższą ceną brutto za realizację zamówienia. Każda następna oferta otrzyma odpowiednio mniej punktów, zgodnie ze wzorem:C = (Cn / Co) x50 pkt C–ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty,Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert ,Co – cena oferty ocenianej (brutto) 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT, W tym kryterium Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 6.1 do 6.9 SWZ pn.: „Wykaz osób” składanym wraz z ofertą /w zależności od części na którą jest składana oferta/.Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom, którzy w wykazie złożonym wraz z ofertą wykażą, że proponowany trener przeprowadził szkolenia o wymaganej tematyce w liczbie godzin większej niż wymagana na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w danej części postępowania, w rozdz. XIII ust. 1 pkt 2 lit. d) SWZ.Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru:PT=(PTO/ 1000) x40 pkt PT–ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera,PTO–liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej, Zamawiający w części 1,2,3,4,5,6,7,8,9 postępowania określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Zamawiający przyzna 0 pkt Wykonawcy w następujących przypadkach:1)gdy trener wskazany w wykazie osób, złożonym wraz z ofertą posiada doświadczenie w ilości 200 godzin lub mniejszej,2)za niezłożenie wykazu wraz z ofertą, 3)za złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy,4)za wykazanie w wykazie doświadczenia trenera w przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów z innej tematyki niż wymagana.Zamawiający w części 1,2,3,4,5,6,7,8,9 postępowania określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium to 40 pkt.3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego –TD,W tym kryterium Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w danej części postępowania. Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu w danej części postępowania, określonych w rozdz. XIII ust. 1 pkt 2 lit. d) SWZ. Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 6.1 do 6.9SWZ pn.: „Wykaz osób” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert /w zależności od części na którą jest składana oferta/. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 10 pkt.Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Ocena końcowa oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru: Op =C+PT+TD
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrealizowanie szkolenia Magazynier z elementami obsługi klienta - Hrubieszów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrealizowanie usługi szkolenia zawodowego Magazynier z elementami obsługi klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI