Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia warsztatów organizowanych dla wybranych menadżerów Sieci Badawczej Łukasiewicz z tematyki
„Kooperacja vs Konkurencja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia warsztatów organizowanych dla wybranych menadżerów Sieci Badawczej Łukasiewicz z tematyki
„Kooperacja vs Konkurencja”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19d32c8-b8b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługi seminaryjne - Warsztaty dla Dyrektorów Instytutów Łukasiewicza w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania
i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
7) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów, zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB - zalecany format: .pdf,
8) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) w zakresie kodowania – platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – UTF8,
b) w zakresie czasu odbioru danych – za przekazanie danych
do Zamawiającego uznaje się kliknięcie przycisku "Złóż ofertę" w przypadku składania oferty lub "Wyślij" w przypadku wysyłania wiadomości
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna zawarta jest w załączniku nr 7.
Szczególne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o udzielenie
zamówienia publicznego zostały określone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia
wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym
obowiązków wynikających z RODO. 3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do
złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego część
Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.4. Podwykonawca /
podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wypełnić obowiązek informacyjny
wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te
bezpośrednio pozyskał.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/PZP/DR/2021/BZN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia cyklu zamkniętych warsztatów szkoleniowych dla wybranych menadżerów Sieci Badawczej Łukasiewicz z tematyki. „Kooperacja vs Konkurencja” w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) dysponuje co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada:
a) wykształcenie wyższe oraz minimum 10 – letnie doświadczenie zawodowe
w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych dla Top Magementu w organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej
b) minimum 6 000 h (sześć tysięcy godzin) zrealizowanych zajęć dydaktycznych dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla,
c) minimum 600 h (sześćset godzin) zrealizowanego coachingu indywidualnego
i grupowego z zakresu zarządzania i rozwoju osobistego
oraz
brała udział w minimum 5 projektach o zasięgu międzynarodowym w roli eksperta/coacha/zarządzającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – wg treści określonej w załączniku nr 4
do SWZ;
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym,
o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ – wg treści określonej w załączniku nr 2c do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentowania WykonawcySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcywystępujący wspólnie (konsorcjum), warunek dotyczący: 1) zdolności, o których mowa w ust. 1
pkt 1) , musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane; 2. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy
występujący wspólnie (konsorcjum), ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców i podpisuje
dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia z
postępowania w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 i 2 SWZ oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy
występujący wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy złożą podmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale IX ust. 4 pkt 1)-2) SWZ, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, z uwzględnieniem postanowień rozdziału VIII ust. 2 SWZ. Dodatkowo ww.
Wykonawcy, dokumentują brak podstaw do wykluczenia na podstawie oświadczenia, o którym
mowa w ust. 2 pkt 3) – oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszystkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
w następującym zakresie:
1) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, o nie dłużej niż 1 miesiąc, w przypadku zaistnienia okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub za które odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron.
2) sposobu wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale III OPZ (Załącznik nr 1 do umowy) tj. liczbę dni warsztatowych do czterech z zastrzeżeniem, iż jeden dzień warsztatowy będzie trwał co najmniej 3h zegarowe,
- w formie pisemnego aneksu do Umowy sporządzonego na wniosek Strony, która wnioskuje o dokonanie zmiany.
3. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia uzgodnienia przez Strony zakresu zmian.