Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń z egzaminami w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II” z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń z egzaminami w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II” z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb734bab-c8f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu: Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych. Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kul3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kul
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul poprzez Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Aleksandra Gadzało, e-mail: dzp@kul.pl.
5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kul oraz uznaje go za wiążący.
6. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).
10. Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w roz. VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy rozumie jako dane osobowe osób fizycznych, od których dane te bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; 3) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 4) członka/członków organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną; 5) osoby/osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II jest Pani Magdalena Pietras, nr tel.: 81 445 32 30, e-mail: iod@kul.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa przeprowadzenia szkoleń z egzaminami w ramach projektu „Zintegrowany program rozwoju Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II” z podziałem na części;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe Wykonawcy w ramach projektu POWR będą przechowywane do czasu rozliczenia POWR 2014 -2020 oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji;
6) obowiązek podania danych osobowych, bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących.
4. Wykonawca na podstawie art. 16 RODO posiada prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących. Zamawiający informuje jednocześnie, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników.
5. Wykonawca na podstawie art. 18 RODO posiada prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
6. Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Wykonawcy w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych.
8. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Wykonawcy na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje nam prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.274.2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 465137,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szkolenia Coaching, zakończonego egzaminem i wydaniem certyfikatu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 82100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny został szczegółowo określony w rozdziale XVI SWZ.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Ad.1) Cena oferty – C
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 50 pkt, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x50 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
Ad. 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT
Pod pojęciem „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Zamawiający określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Wykonawca otrzyma 0 pkt za doświadczenie trenera w ilości 200 godzin. Zamawiający określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin.
Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał oferty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru: PT = (PTO/ 1000) x40 pkt
gdzie: PT – ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
PTO – liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla dennej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej
Ad 3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD
Pod pojęciem „Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń,
o których mowa w danej części postępowania.
Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą.
Wykaz o którym mowa w pkt 1 nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie wykazu wraz z ofertą, złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy spowoduje nieprzyznanie ofercie punktów w tym kryterium. W przypadku niezapewnienia spełniającego określone wymagania drugiego trenera Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie w kryterium oceny ofert.
Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 10 pkt.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru:
Op = C + PT+ TD
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szkolenia PRINCE 2 Foundation, zakończonego egzaminem i wydaniem certyfikatu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 119760,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny został szczegółowo określony w rozdziale XVI SWZ.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Ad.1) Cena oferty – C
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 50 pkt, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x50 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
Ad. 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT
Pod pojęciem „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Zamawiający określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Wykonawca otrzyma 0 pkt za doświadczenie trenera w ilości 200 godzin. Zamawiający określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin.
Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał oferty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru: PT = (PTO/ 1000) x40 pkt
gdzie: PT – ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
PTO – liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla dennej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej
Ad 3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD
Pod pojęciem „Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń,
o których mowa w danej części postępowania.
Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą.
Wykaz o którym mowa w pkt 1 nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie wykazu wraz z ofertą, złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy spowoduje nieprzyznanie ofercie punktów w tym kryterium. W przypadku niezapewnienia spełniającego określone wymagania drugiego trenera Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie w kryterium oceny ofert.
Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 10 pkt.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru:
Op = C + PT+ TD
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szkolenia AGILE PM Foundation, zakończonego egzaminem i wydaniem certyfikatu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 66976,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny został szczegółowo określony w rozdziale XVI SWZ.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Ad.1) Cena oferty – C
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 50 pkt, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x50 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
Ad. 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT
Pod pojęciem „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Zamawiający określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Wykonawca otrzyma 0 pkt za doświadczenie trenera w ilości 200 godzin. Zamawiający określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin.
Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał oferty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru: PT = (PTO/ 1000) x40 pkt
gdzie: PT – ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
PTO – liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla dennej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej
Ad 3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD
Pod pojęciem „Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń,
o których mowa w danej części postępowania.
Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą.
Wykaz o którym mowa w pkt 1 nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie wykazu wraz z ofertą, złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy spowoduje nieprzyznanie ofercie punktów w tym kryterium. W przypadku niezapewnienia spełniającego określone wymagania drugiego trenera Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie w kryterium oceny ofert.
Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 10 pkt.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru:
Op = C + PT+ TD
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szkolenia MANAGMENT 3.0, zakończonego egzaminem i wydaniem certyfikatu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 60816,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny został szczegółowo określony w rozdziale XVI SWZ.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Ad.1) Cena oferty – C
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 50 pkt, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x50 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
Ad. 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT
Pod pojęciem „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Zamawiający określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Wykonawca otrzyma 0 pkt za doświadczenie trenera w ilości 200 godzin. Zamawiający określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin.
Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał oferty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru: PT = (PTO/ 1000) x40 pkt
gdzie: PT – ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
PTO – liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla dennej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej
Ad 3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD
Pod pojęciem „Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń,
o których mowa w danej części postępowania.
Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą.
Wykaz o którym mowa w pkt 1 nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie wykazu wraz z ofertą, złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy spowoduje nieprzyznanie ofercie punktów w tym kryterium. W przypadku niezapewnienia spełniającego określone wymagania drugiego trenera Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie w kryterium oceny ofert.
Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 10 pkt.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru:
Op = C + PT+ TD
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa szkolenia CHANGE MANAGMENT FOUNDATION, zakończonego egzaminem i wydaniem certyfikatu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 135485,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny został szczegółowo określony w rozdziale XVI SWZ.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Ad.1) Cena oferty – C
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika nr 2 do SWZ pn. ”Formularz ofertowy” i złożonej w nim ceny ofertowej Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 50 pkt, zgodnie ze wzorem:
C = (Cn / Co) x50 pkt
gdzie: C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny oferty
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
Ad. 2) Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera - PT
Pod pojęciem „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie praktyczne doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci liczby godzin przeprowadzonych szkoleń /warsztatów o tematyce z zakresu określonego w danej części postępowania.
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą w celu uzyskania punktów w pozacenowych kryteriach oceny ofert. Zamawiający określa minimalną podlegająca ocenie liczbę 201 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. Wykonawca otrzyma 0 pkt za doświadczenie trenera w ilości 200 godzin. Zamawiający określa maksymalną podlegającą ocenie liczbę 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części o tematyce z zakresu określonego w danej części. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże większą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla danej części Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalną wskazaną liczbę 1000 godzin.
Maksymalna liczba punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 40 pkt.
Zamawiający będzie oceniał oferty w tym kryterium na podstawie poniższego wzoru: PT = (PTO/ 1000) x40 pkt
gdzie: PT – ocena punktowa za oceniane kryterium „Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
PTO – liczba godzin przeprowadzonych szkoleń/warsztatów przez trenera dedykowanego dla dennej części o tematyce z zakresu danej części oferty ocenianej
Ad 3) Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego – TD
Pod pojęciem „Zapewnienie drugiego trenera dedykowanego dla danej części” Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę drugiego trenera do przeprowadzenia szkoleń,
o których mowa w danej części postępowania.
Trener drugi musi, spełniać minimalne wymagania określone w warunkach udziału w postępowaniu
Ocena ofert w tym kryterium będzie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 7 do SWZ pn: „Wykaz doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert” składanym wraz z ofertą.
Wykaz o którym mowa w pkt 1 nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie wykazu wraz z ofertą, złożenie niekompletnego wykazu lub zawierającego błędy spowoduje nieprzyznanie ofercie punktów w tym kryterium. W przypadku niezapewnienia spełniającego określone wymagania drugiego trenera Wykonawca nie otrzyma punktów w tym zakresie w kryterium oceny ofert.
Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 10 pkt.
2. Zamawiający zsumuje punkty przyznane ofercie we wszystkich wyżej określonych kryteriach i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej oferty w każdej z części postępowania według poniższego wzoru:
Op = C + PT+ TD
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - trenera
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie drugiego trenera
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa szczegółowo ten warunek udziału w postępowaniu:
Część 1
• posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń wraz z certyfikacją z zakresu coachingu, a każda z usług obejmowała co najmniej 30 osób
• dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera Coachingu posiadającego:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z coachingu - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
- certyfikat trenera coachingu
Część 2
• posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń wraz z certyfikacją z zakresu PRINCE 2, a każda z usług obejmowała co najmniej 20 osób
• dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera z zakresu PRINCE 2 posiadającego:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu PRINCE 2 - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
- certyfikat PRINCE 2 Foundation
Część 3
• posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń wraz z certyfikacją z zakresu Agile PM, a każda z usług obejmowała co najmniej 20 osób
• dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera Agile PM posiadającego:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Agile PM- zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
- certyfikat AgilePM
Część 4
• posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń wraz z certyfikacją z zakresu Management 3.0, a każda z usług obejmowała co najmniej 20 osób
• dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera Management 3.0 posiadającego:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Management 3.0 - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
Część 5
• posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń wraz z certyfikacją z zakresu CHANGE MANAGMENT FOUNDATION, a każda z usług obejmowała co najmniej 20 osób
• dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego trenera CHANGE MANAGMENT FOUNDATION posiadającego:
- wykształcenie wyższe,
- minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu CHANGE MANAGMENT FOUNDATION - zrealizowanych minimum 200 godzin szkoleń w okresie 3 lat przed terminem składnia ofert,
- certyfikat CHANGE MANAGMENT FOUNDATION
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. d) powyżej polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty należy złożyć wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
7. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zbada również czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń lub dokumentów wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) lit. b) i c) SWZ.
8. Postanowienia ust. 7 dotyczące badania podstaw wykluczenia znajdują odpowiednie zastosowanie do podwykonawców, na których zasobach Wykonawca nie polega – zarówno na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, jak też na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający w odniesieniu do tych podwykonawców wymaga przedłożenia dokumentów wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) lit. b) i c) SWZ.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności,
w szczególności wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia:
a) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji –
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp (wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy);
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt. 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3)-6) ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykonawca powyższe dokumenty na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt 1) lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt 4) powyżej stosuje się.
6) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt. 3)-5) powyżej stosuje się odpowiednio.
7) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 1) lit. d) powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1/ wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz dołączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu;
• oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym.
2. Wykonawca powyższe dokumenty na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 1) powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ – Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz musi dołączyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIII ust. 1 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy;
2) Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 10; (jeżeli dotyczy);
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie ze wzorem wykazu osób, stanowiącym załącznik nr 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 i/lub 6.5 do SWZ – w zależności od tego, na którą część postępowania Wykonawca składa ofertę – wykaz/wykazy ten/te składany/składane są w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego potencjału kadrowego Wykonawcy określonego w rozdz. XIII ust. 1 pkt 2 lit. d) SWZ;
4) wykazu pn: Doświadczenie osób oceniane w pozacenowych kryteriach oceny ofert, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
5) Pełnomocnictwo: (jeżeli dotyczy)
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Obowiązek ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
c) pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ; (jeżeli dotyczy)
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa rozdziale XIII ust. 6, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ; (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane w Rozdziale XIII SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. (jeżeli dotyczy).Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.