III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca winien wykazać że: dysponuje Centrum Symulacji Medycznej (CSM) wyposażonym w min. 4 sale (możliwość realizacji zajęć jednoczasowo na wszystkich salach) w tym min. 2 sale wysokiej wierności, wyposażone w tzw. lustra weneckie oraz system kamer wysokiej rozdzielczości (jakości HD min. 4 kamery obrotowe (zrobotyzowane) na jedną salę) z możliwością rejestracji obrazu i dźwięku oraz prowadzenia jednoczasowo symulacji przez technika symulacji (sterowanie symulatorem oraz systemem kamer) wraz trenerem/instruktorem symulacji (obserwacja symulacji, dodawanie komentarzy oraz znaczników istotnych zdarzeń na żywo w nagraniu wideo sesji symulacyjnej). Sale wysokiej wierności wyposażone w symulatory wysokiej wierności sterowane i zasilane bezprzewodowo (min. 2 symulatory osoby dorosłej, symulator porodowy, symulator małego dziecka, 2 symulatory noworodka) oraz wyposażenie tj. łóżko na stanowisko intensywnej terapii, wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem, inkubator otwarty, wózek reanimacyjny z wyposażeniem, defibrylator manualny z funkcją aed, panel medyczny z doprowadzonymi wybranymi mediami zasilanie ze źródła sprężonego powietrza (ewentualnie kolumna it lub most it jedno lub dwustanowiskowe), pompa strzykawkowa, pompa infuzyjna objętościowa, respirator, ssak elektryczny, zestaw drobnego sprzętu medycznego (w ilości niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia), zestaw mebli medycznych oraz 2 sale wyposażone w tzw. lustra weneckie oraz system kamer wysokiej rozdzielczości (jakości hd min. 2 kamery obrotowe (zrobotyzowane) na jedną salę) z możliwością rejestracji obrazu i dźwięku wyposażone w zestawy urządzeń medycznych i fantomów, trenażerów tzw. niskiej wierności dla sali do ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich i umiejętności technicznych (min. po 1 sztuce każdego) tj. trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dorosły, trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko, trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych niemowlę, trenażer - dostępy do naczyniowe obwodowe, trenażer - dostęp doszpikowy, trenażer - iniekcje domięśniowe, trenażer - iniekcje śródskórne, trenażer - cewnikowanie pęcherza/wymienny, trenażer - badanie gruczołu piersiowego, trenażer – konikotomia, fantom noworodka pielęgnacyjny, fantom noworodka do nauki dostępu naczyniowego, fantom wcześniaka, model pielęgnacji stomii, model pielęgnacji ran, model pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zgłębnika, zestaw drobnego sprzętu medycznego (sprzętu medycznego wielokrotnego użytku i jednorazowego użytku w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia). CSM powinno dysponować elektroniczną bazą scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo (min. 40 scenariuszy NW- niska wierność – podstawy pielęgniarstwa, 20 scenariuszy PW-pośrednia wierność – przedmioty specjalistyczne (np.: chirurgia, interna, pediatria, ratownictwo) 10 scenariuszy SWW – tzw. interdyscyplinarne. Każdy scenariusz powinien zawierać dodatkowo tzw. cheklistę do przeprowadzenia egzaminu OSCE. Oprogramowanie zawierające bazę scenariuszy powinno umożliwiać przeprowadzenie egzaminu OSCE z wykorzystaniem tabletów/komputerów z automatycznym zliczaniem punktacji każdego uczestnika i łącznego podsumowania przeprowadzonego egzaminu w powiązaniu z rejestracją zapisu poprzez system kamer.W ofercie - załącznik nr 4 do SIWZ Formularz ofertowy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dysponuje Centrum Symulacji Medycznej (CSM) spełniającym wymogi wskazane w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania adresu CSM, w którym będą przeprowadzone szkolenie oraz podstawy prawnej jego dysponowania (np. umowa najmu, własność). W ofercie Wykonawca jest zobowiązany do oświadczenia, że dysponuje elektroniczną bazą scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo zgodną z wymogami wskazanymi w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.i zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert:─ min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej realizowanej na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE tożsame z opisem przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto. oraz min. 1 usługę szkoleniową dla min. 100 studentów która obejmowała realizację zajęć w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE (w każdej kategorii uczestniczyło min. 100 studentów) - przedmiot usługi b1. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,i─ min. 1 usługę przygotowania tzw. bazy scenariuszy symulacyjnych (min. 40 scenariuszy) na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b2. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,─ oraz przygotował min. 2 ekspertyzy dotyczących dedykowanych treści nauczania metodami symulacji na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego i przygotował min. 1 podręcznik dla instruktorów symulacji medycznej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b3. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług;idysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, a mianowicie: 6 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda z nich posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz, położna/ny lub ratownik medyczny. Minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu zajęć symulacyjnych (NW,PW,SWW) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej dla studentów kierunku pielęgniarstwo, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) w liczbie min. 80 godzin każde, oraz posiadać minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla wykładowców akademickich. Minimum 2 osoby powinny posiadać certyfikaty: instruktor BLS, ACLS, PALS. Minimum 3 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunkach: lekarskim i/lub pielęgniarskim, posiadającymi prawo wykonywania zawodu i specjalizacje lekarskie w dziedzinie chirurgia lub medycyna ratunkowa lub posiadających specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej lub położnictwa. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonania zawodu w dziedzinie położnictwa. Minimum 1 osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe podyplomowe z zakresu zarządzania, z uwzględnieniem tematyki zarzadzania w służbie zdrowia, udokumentowane prowadzenie co najmniej 2 kursów/szkoleń z zakresu zarządzania w CSM. 1 osobą (psycholog) (trener symulacji/instruktor symulacji) posiadającą wykształcenie psychologiczne (wyższe) i pedagogiczne, będącą członkiem Międzynarodowej Sieć Trenerów Dialogu Motywującego - MINT, mająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego w symulacji medycznej. Osoba ta powinna posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu prowadzenia egzaminu OSCE/metodyki nauczania na kierunkach medycznych oraz min. 2 szkoleń dla kadry zarządzającej Uczelni medycznej kształcącej na kierunku pielęgniarstwo oraz posiadać minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń metodami symulacji medycznej dla wykładowców akademickich. Powinna być też min. współautorem dedykowanego podręcznika symulacji medycznej dla instruktorów i wykładowców akademickich prowadzących zajęcia na kierunku pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego; 1 osobą – technik symulacji (trener symulacji/instruktor symulacji). Osoba ta powinna posiadać wykształcenie medyczne, informatyczne lub pokrewne informatycznego, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) skierowanych do techników, informatyków symulacji medycznej. Znajomość co najmniej 2 programów do obsługi symulatorów wysokiej wierności.Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym – załącznik nr 4 do SIWZ Formularz ofertowy, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach – złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 [A i B] do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp. (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 9.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 9.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa, a mianowicie: a) Wykazu Zrealizowanych Usług – według wzoru z załącznika nr 6 do SIWZ, potwierdzającego, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert:─ min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej realizowanej na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE tożsame z opisem przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto. oraz min. 1 usługę szkoleniową dla min. 100 studentów która obejmowała realizację zajęć w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE (w każdej kategorii uczestniczyło min. 100 studentów) - przedmiot usługi b1. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,i─ min. 1 usługę przygotowania tzw. bazy scenariuszy symulacyjnych (min. 40 scenariuszy) na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b2. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,─ oraz przygotował min. 2 ekspertyzy dotyczących dedykowanych treści nauczania metodami symulacji na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego i przygotował min. 1 podręcznik dla instruktorów symulacji medycznej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b3. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług;Do Wykazu Zrealizowanych Usług należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia – według wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ – potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji;c) Wykazu scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo potwierdzającego, że dysponuje elektroniczną bazą scenariuszy zgodną z wymogami wskazanymi w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
należy załączyć podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz oferty
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)