"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej na potrzeby uruchomienia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej na potrzeby uruchomienia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia600764-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600764-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie: "Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej na potrzeby uruchomienia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych w PWSZ Gniezno z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej” (nr POWR.05.03.00-00-0007/19).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 63460383900000, ul. ul. ks. kard. S. Wyszyńskiego  38 , 62-200  Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 242 942, e-mail sekretariat@pwsz-gniezno.edu.pl, faks 614 242 942.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz-gniezno.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwsz-gniezno.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwsz-gniezno.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
platforma zamówień publicznych - platformazakupowa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej do sekretariatu Uczelni
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. H.Cegielskiego ul. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej na potrzeby uruchomienia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie "
Numer referencyjny: BR.232.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Usług przeprowadzenia szkoleń dla kadry Zamawiającego w obszarze symulacji medycznej na potrzeby uruchomienia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie. Przez usługę przeprowadzenia szkoleń uważa się przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych jak również: przygotowanie materiałów dydaktycznych, zapewnienie wyżywienia uczestników w trakcie szkolenia, noclegu oraz transportu. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji Usług przeprowadzenia szkoleń zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 80561000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca winien wykazać że: dysponuje Centrum Symulacji Medycznej (CSM) wyposażonym w min. 4 sale (możliwość realizacji zajęć jednoczasowo na wszystkich salach) w tym min. 2 sale wysokiej wierności, wyposażone w tzw. lustra weneckie oraz system kamer wysokiej rozdzielczości (jakości HD min. 4 kamery obrotowe (zrobotyzowane) na jedną salę) z możliwością rejestracji obrazu i dźwięku oraz prowadzenia jednoczasowo symulacji przez technika symulacji (sterowanie symulatorem oraz systemem kamer) wraz trenerem/instruktorem symulacji (obserwacja symulacji, dodawanie komentarzy oraz znaczników istotnych zdarzeń na żywo w nagraniu wideo sesji symulacyjnej). Sale wysokiej wierności wyposażone w symulatory wysokiej wierności sterowane i zasilane bezprzewodowo (min. 2 symulatory osoby dorosłej, symulator porodowy, symulator małego dziecka, 2 symulatory noworodka) oraz wyposażenie tj. łóżko na stanowisko intensywnej terapii, wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem, inkubator otwarty, wózek reanimacyjny z wyposażeniem, defibrylator manualny z funkcją aed, panel medyczny z doprowadzonymi wybranymi mediami zasilanie ze źródła sprężonego powietrza (ewentualnie kolumna it lub most it jedno lub dwustanowiskowe), pompa strzykawkowa, pompa infuzyjna objętościowa, respirator, ssak elektryczny, zestaw drobnego sprzętu medycznego (w ilości niezbędnej do przeprowadzenia szkolenia), zestaw mebli medycznych oraz 2 sale wyposażone w tzw. lustra weneckie oraz system kamer wysokiej rozdzielczości (jakości hd min. 2 kamery obrotowe (zrobotyzowane) na jedną salę) z możliwością rejestracji obrazu i dźwięku wyposażone w zestawy urządzeń medycznych i fantomów, trenażerów tzw. niskiej wierności dla sali do ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich i umiejętności technicznych (min. po 1 sztuce każdego) tj. trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dorosły, trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko, trenażer - nauka zabezpieczania dróg oddechowych niemowlę, trenażer - dostępy do naczyniowe obwodowe, trenażer - dostęp doszpikowy, trenażer - iniekcje domięśniowe, trenażer - iniekcje śródskórne, trenażer - cewnikowanie pęcherza/wymienny, trenażer - badanie gruczołu piersiowego, trenażer – konikotomia, fantom noworodka pielęgnacyjny, fantom noworodka do nauki dostępu naczyniowego, fantom wcześniaka, model pielęgnacji stomii, model pielęgnacji ran, model pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zgłębnika, zestaw drobnego sprzętu medycznego (sprzętu medycznego wielokrotnego użytku i jednorazowego użytku w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia). CSM powinno dysponować elektroniczną bazą scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo (min. 40 scenariuszy NW- niska wierność – podstawy pielęgniarstwa, 20 scenariuszy PW-pośrednia wierność – przedmioty specjalistyczne (np.: chirurgia, interna, pediatria, ratownictwo) 10 scenariuszy SWW – tzw. interdyscyplinarne. Każdy scenariusz powinien zawierać dodatkowo tzw. cheklistę do przeprowadzenia egzaminu OSCE. Oprogramowanie zawierające bazę scenariuszy powinno umożliwiać przeprowadzenie egzaminu OSCE z wykorzystaniem tabletów/komputerów z automatycznym zliczaniem punktacji każdego uczestnika i łącznego podsumowania przeprowadzonego egzaminu w powiązaniu z rejestracją zapisu poprzez system kamer.W ofercie - załącznik nr 4 do SIWZ Formularz ofertowy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dysponuje Centrum Symulacji Medycznej (CSM) spełniającym wymogi wskazane w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania adresu CSM, w którym będą przeprowadzone szkolenie oraz podstawy prawnej jego dysponowania (np. umowa najmu, własność). W ofercie Wykonawca jest zobowiązany do oświadczenia, że dysponuje elektroniczną bazą scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo zgodną z wymogami wskazanymi w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.i zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert:─ min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej realizowanej na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE tożsame z opisem przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto. oraz min. 1 usługę szkoleniową dla min. 100 studentów która obejmowała realizację zajęć w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE (w każdej kategorii uczestniczyło min. 100 studentów) - przedmiot usługi b1. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,i─ min. 1 usługę przygotowania tzw. bazy scenariuszy symulacyjnych (min. 40 scenariuszy) na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b2. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,─ oraz przygotował min. 2 ekspertyzy dotyczących dedykowanych treści nauczania metodami symulacji na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego i przygotował min. 1 podręcznik dla instruktorów symulacji medycznej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b3. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług;idysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, a mianowicie: 6 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda z nich posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz, położna/ny lub ratownik medyczny. Minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu zajęć symulacyjnych (NW,PW,SWW) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej dla studentów kierunku pielęgniarstwo, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) w liczbie min. 80 godzin każde, oraz posiadać minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla wykładowców akademickich. Minimum 2 osoby powinny posiadać certyfikaty: instruktor BLS, ACLS, PALS. Minimum 3 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunkach: lekarskim i/lub pielęgniarskim, posiadającymi prawo wykonywania zawodu i specjalizacje lekarskie w dziedzinie chirurgia lub medycyna ratunkowa lub posiadających specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej lub położnictwa. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonania zawodu w dziedzinie położnictwa. Minimum 1 osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe podyplomowe z zakresu zarządzania, z uwzględnieniem tematyki zarzadzania w służbie zdrowia, udokumentowane prowadzenie co najmniej 2 kursów/szkoleń z zakresu zarządzania w CSM. 1 osobą (psycholog) (trener symulacji/instruktor symulacji) posiadającą wykształcenie psychologiczne (wyższe) i pedagogiczne, będącą członkiem Międzynarodowej Sieć Trenerów Dialogu Motywującego - MINT, mająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego w symulacji medycznej. Osoba ta powinna posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu prowadzenia egzaminu OSCE/metodyki nauczania na kierunkach medycznych oraz min. 2 szkoleń dla kadry zarządzającej Uczelni medycznej kształcącej na kierunku pielęgniarstwo oraz posiadać minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń metodami symulacji medycznej dla wykładowców akademickich. Powinna być też min. współautorem dedykowanego podręcznika symulacji medycznej dla instruktorów i wykładowców akademickich prowadzących zajęcia na kierunku pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego; 1 osobą – technik symulacji (trener symulacji/instruktor symulacji). Osoba ta powinna posiadać wykształcenie medyczne, informatyczne lub pokrewne informatycznego, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń (kryterium punktowane) skierowanych do techników, informatyków symulacji medycznej. Znajomość co najmniej 2 programów do obsługi symulatorów wysokiej wierności.Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym – załącznik nr 4 do SIWZ Formularz ofertowy, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach – złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 [A i B] do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp. (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 9.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 9.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa, a mianowicie: a) Wykazu Zrealizowanych Usług – według wzoru z załącznika nr 6 do SIWZ, potwierdzającego, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert:─ min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej realizowanej na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE tożsame z opisem przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto. oraz min. 1 usługę szkoleniową dla min. 100 studentów która obejmowała realizację zajęć w 4 kategoriach NW,PW,SWW,OSCE (w każdej kategorii uczestniczyło min. 100 studentów) - przedmiot usługi b1. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,i─ min. 1 usługę przygotowania tzw. bazy scenariuszy symulacyjnych (min. 40 scenariuszy) na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b2. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług,─ oraz przygotował min. 2 ekspertyzy dotyczących dedykowanych treści nauczania metodami symulacji na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego i przygotował min. 1 podręcznik dla instruktorów symulacji medycznej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo - przedmiot usługi b3. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wykaz zrealizowanych usług;Do Wykazu Zrealizowanych Usług należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia – według wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ – potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji;c) Wykazu scenariuszy symulacyjnych dla kierunku pielęgniarstwo potwierdzającego, że dysponuje elektroniczną bazą scenariuszy zgodną z wymogami wskazanymi w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
należy załączyć podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz oferty
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób w prowadzeniu szkoleń 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:1) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.2) W zakresie przedmiotu zamówienia - zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Stron.3) Wystąpienia sytuacji powodujących konieczność zmiany terminu realizacji umowy wywołaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego albo niezawinionymi okolicznościami, leżącymi po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia dla pracownika administracyjno- biurowego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego Pracownik administracyjno- biurowy z elementami obsługi klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI