"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej dla studentów PWSZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej dla studentów PWSZ w Gnieźnie oraz przeprowadzenie konferencji szkoleniowej"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00089567
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej dla studentów PWSZ w Gnieźnie oraz przeprowadzenie konferencji szkoleniowej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634603839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz-gniezno.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-gniezno.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze symulacji medycznej dla studentów PWSZ w Gnieźnie oraz przeprowadzenie konferencji szkoleniowej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0deced31-d2d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

.: „Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych w PWSZ Gniezno z wykorzystaniem Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej” (nr POWR.05.03.00-00-0007/19).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej OPENNEXUS Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym składa się za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomień oraz informacje należy składać w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”, znajdującego się na stronie danego postępowania.
a) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
b) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert – kierowane do ogółu zainteresowanych zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “ Komunikaty ”,
- korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych
ZALECENIA zamawiającego:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDFi opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik do SWZ_ Administratorem danych jest PWSZ w Gnieźnie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.232.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 139500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja:
- Usług przeprowadzenia szkoleń dla studentów kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie w tym podniesienie kompetencji w zakresie zmieniających się trendów epidemiologiczno – demograficznych. Przez usługę przeprowadzenia szkoleń uważa się przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych jak również: przygotowanie materiałów dydaktycznych, zapewnienie wyżywienia uczestników w trakcie szkolenia. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji Usług przeprowadzenia szkoleń zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
- Usługa przeprowadzenia Konferencji Szkoleniowej pt: „Symulacja Medyczna nową metodą kształcenia pielęgniarek i położnych” dla 3 osób Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji Usługi przeprowadzenia konferencji szkoleniowej zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonej oferty_ formularz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1 Na podstawie art. 57 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
5.1.1 nie podlegają wykluczeniu;
5.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca winien wykazać że:
- zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej dla min. 50 studentów (z podziałem na grupy max. 14 osobowe) każda realizowana na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia tożsame z opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie NW,PW,SWW,OSCE.
- dysponuje następującymi osobami:
co najmniej 4 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz lub ratownik medyczny. W tym minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu zajęć symulacyjnych (NW,PW,SWW,OSCE) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w centrum symulacji medycznej, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) dla min. 50 osób każda ( w grupach max. 14 osobowych) Minimum jedna osoba ze wskazanych powinna posiadać doświadczenie w przygotowaniu programu rozwoju Uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo W tym minimum 2 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunku pielęgniarstwo, posiadającymi specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej.

Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym – załącznik nr 4 do SWZ Formularz ofertowy, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach – złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z zastrzeżeniem art. 274 ust 4 Pzp

b) Oświadczenia o oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu Zrealizowanych Usług – według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ, potwierdzającego, że Wykonawca:
- zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej dla min. 50 studentów (z podziałem na grupy max. 14 osobowe) każda realizowana na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia tożsame z opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie NW,PW,SWW,OSCE.

Do Wykazu Zrealizowanych Usług należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia – według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ – potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji;
Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz lub ratownik medyczny. W tym minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu zajęć symulacyjnych (NW,PW,SWW,OSCE) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w centrum symulacji medycznej, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) dla min. 50 osób każda ( w grupach max. 14 osobowych) Minimum jedna osoba ze wskazanych powinna posiadać doświadczenie w przygotowaniu programu rozwoju Uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo W tym minimum 2 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunku pielęgniarstwo, posiadającymi specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wykazu Zrealizowanych Usług – według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ, potwierdzającego, że Wykonawca:
- zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej dla min. 50 studentów (z podziałem na grupy max. 14 osobowe) każda realizowana na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującą szkolenia tożsame z opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie NW,PW,SWW,OSCE.

Do Wykazu Zrealizowanych Usług należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia – według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ – potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji;
Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz lub ratownik medyczny. W tym minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu zajęć symulacyjnych (NW,PW,SWW,OSCE) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w centrum symulacji medycznej, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) dla min. 50 osób każda ( w grupach max. 14 osobowych) Minimum jedna osoba ze wskazanych powinna posiadać doświadczenie w przygotowaniu programu rozwoju Uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo W tym minimum 2 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunku pielęgniarstwo, posiadającymi specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy, oświadczenie o przynależności/braku przynależności go grupy kapitałowej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 Pzp wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w rozdziale 5.1 . Brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z członków konsorcjum odrębnie.
5.3 Jeżeli w toku postępowania jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 59 Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę wykonawców.
5.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.5 Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W zakresie przedmiotu zamówienia - zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia
w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Stron.
3) Wystąpienia sytuacji powodujących konieczność zmiany terminu realizacji umowy wywołaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego albo niezawinionymi okolicznościami, leżącymi
po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 wykonawców, których oferta uzyska największą liczbę punktów zgodnie kryteriami oceny ofert określonymi
w SWZ.
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI