Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, uczestników projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, uczestników projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-03
  • ZamawiającyMiasto Piotrków Trybunalski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007890
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, uczestników projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 -44) 732-77-96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli, uczestników projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa9a7da-704c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim

1.3.2 Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim

1.3.3 Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014- 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa , tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .rtf, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB.Zalecenia zamawiającego dotyczące podpisów:1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES,2) podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”,3) podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zamawiający dopuszcza korzystanie z komunikacji elektronicznej za poczty elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl lub skrzynki podawczej ePUAP, z zastrzeżeniem złożenia oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp.1) łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu poczty elektronicznej nie może przekraczać 50 MB, 2) wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną nie jest jednoznaczne z jej doręczeniem zamawiającemu,3) w przypadku skorzystania z poczty elektronicznej zaleca się, aby wykonawca żądał niezwłocznego potwierdzenia otrzymania przez niego wiadomości.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy jest Prezydent Miasta, Pasaż K. Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, za pośrednictwem adresu e-mail: a.pelka@piotrkow.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZ.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługi programu AUTOCAD – poziom podstawowy i rozszerzony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Dodatkowe doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (zatrudnienie osób z niepełnosprawnością)

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługi oprogramowania EDGE CAM.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (zatrudnienie osób z niepełnosprawnością)

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla uczniów - spawanie metodą MMA 111 i MAG 135.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (zatrudnienie osób z niepełnosprawnością)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie (dotycz to wszystkich 3 części)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Cz. 1: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienie do certyfikacji Autodesk – certyfikat potwierdzający, że firma jest „Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk".W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu ww. warunku warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienie do certyfikacji Autodesk – certyfikat potwierdzający, że firma jest „Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk", z tym że musi je posiadać ten z wykonawców, który faktycznie będzie realizował usługę szkolenia.Cz. 2: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienie do certyfikacji kursu EdgeCAM – certyfikat potwierdzający, że firma jest „Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym EdgeCAM.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienie do certyfikacji kursu EdgeCAM – certyfikat potwierdzający, że firma jest „Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym EdgeCAM, z tym że musi je posiadać ten z wykonawców, który faktycznie będzie realizował usługę szkolenia.Cz. 3: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważny atest/certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminowanie spawaczy zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2017-10.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu ww. warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ważny atest/ certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminowanie spawaczy zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2017-10, z tym że musi je posiadać ten z wykonawców, który faktycznie będzie realizował szkolenia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie (dotyczy to wszystkich 3 części zamówienia).4) zdolności technicznej lub zawodowej:1. dotyczącej wykonawcy:Część 1Warunek1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na przeprowadzeniu szkolenia, obejmującego kurs obsługi programu AUTOCAD o wartości każdego z nich na kwotę minimum 8 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy (wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane) – wg załącznika nr 5 do IDW. 2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: co najmniej 1 osobę (trenera), posiadającą niezbędne doświadczenie, tj. która przeprowadziła w ostatnich w 3 latach przed upływem terminu składania ofert, szkolenia w ilości minimum 200 godzin szkoleniowych z zakresu obsługi programu AUTOCAD – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.Część 2 1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na przeprowadzeniu szkolenia, obejmującego kurs obsługi oprogramowania EDGE CAM o wartości każdego z nich na kwotę minimum 2 500,00 zł brutto w ramach jednej umowy (wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane) – wg załącznika nr 5 do IDW. 2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: co najmniej 1 osobę (trenera), posiadającą niezbędne doświadczenie, tj. która przeprowadziła w ostatnich w 3 latach przed upływem terminu składania ofert, szkolenia w ilości minimum 200 godzin szkoleniowych z zakresu obsługi oprogramowania EDGE CAM – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.Część 3 1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu spawania metodą MMA 111 i MAG 135 o łącznej wartości tych usług minimum 130 000,00 zł brutto (wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane) – wg załącznika nr 5 do IDW” 2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: co najmniej 2 osoby (trenerów), posiadających niezbędne doświadczenie, tj. które przeprowadziły w ostatnich w 3 latach przed upływem terminu składania ofert, szkolenia w ilości minimum 200 godzin szkoleniowych z zakresu spawania metodą MMA 111 i MAG 135 – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy wspólnie składający ofertę.3) dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia, tj.: posiadanie potencjału organizacyjno – technicznego umożliwiającego organizację szkoleń, w tym zapewnienie co najmniej jednej sali szkoleniowej, spełniającej warunki pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych – wg załącznika nr 7 dotyczy wszystkich części: W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia - jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę. dotyczy wszystkich części: W odniesieniu do warunków dotyczących osób skierowanych do realizacji- W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy wspólnie składający ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do IDW.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część 1 1) Certyfikat potwierdzający, że firma jest "Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk"2) Wykaz usług, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 5 do IDW. 3) Wykaz osób, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.Część 2 1) Certyfikat potwierdzający, że firma jest „Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym EdgeCAM2) Wykaz usług, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 5 do IDW. 3) Wykaz osób, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy wspólnie składający ofertę.Część 3 1) Atest/certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminowanie spawaczy zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2017-102) Wykaz usług, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 5 do IDW. 3) Wykaz osób, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – załącznik nr 5 do IDW. W przypadku Wykonawcy, który realizuje usługę osobiście jako osobę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć także wykonawcę, np. osobę prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą i świadczącą usługę osobiście lub osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.4) Wykaz narzędzi, zgodnie z warunkiem określonym przez zamawiającego – wg załącznika nr 7

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z postanowieniami Rozdziału VI IDW.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projekcie umowy – część III SWZ.2. Zamawiający przewiduje dokonać zmiany do umowy dotyczące w szczególności:1) Zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy.2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany i/lub przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-03 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-26

2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą klienta
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI