Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów dla nauczycieli i uczniów ZS CKU im. Juliusza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów dla nauczycieli i uczniów ZS CKU im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarnocin
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053976
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów dla nauczycieli i uczniów ZS CKU im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZS CKU w Czarnocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Poniatowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mjon@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscku.czarnocin.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów dla nauczycieli i uczniów ZS CKU im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1ae1f7-b3da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Piotrkowskim" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0060/19

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsrczarnocin.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie) /ZSRCzarnocin/skrytka oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi.mjon@gmail.comadres strony internetowej https://zsrczarnocin.bip.net.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z RozporządzeniemPrezesaRady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lubkonkursie (Dz.U. poz. 2452).14.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto naePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularzado komunikacji.14.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortaloraz RegulaminieePUAP.14.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.14.1.6. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.14.1.7. Identyfikator postępowania dla danegopostępowania dostępny jest naLiście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik nr8 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony oświadczają, że wypełniły obowiązkiinformacyjneprzewidziane w art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanychosobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku, s. 1)RODO wobecosób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celurealizacjininiejszej umowy.2. Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 1do umowy– stanowiący załącznik nr 10 do Ogłoszenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKU.62.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów dla nauczycieli i uczniów ZS CKU im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Piotrkowskim" Szkolenia zakończą się walidacją umożliwiającą uzyskanie dokumentu potwierdzającego kwalifikacje nabyte przez Uczestników Projektu (UP).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów zewszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie dodrugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejszaod 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostaniezaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia szkolenia od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.) aktualizowany zgodnie z przepisami.zdolności technicznej lub zawodowej:2. Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi następujące doświadczenie:1) 1 osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia tj. zrealizowała w okresie 3 ostatnich lat min. 1 szkolenie w zakresie „Nowoczesnych trendów w żywieniu” oraz posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleń z zakresu podobnego do tematyki szkolenia2) 1 osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia tj. zrealizowała w okresie 3 ostatnich lat min. 1 szkolenie w zakresie „Druk 3D” wraz z walidacją i certyfikacją oraz posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleń z zakresu podobnego do tematyki szkolenia3) 1 osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia tj. zrealizowała w okresie 3 ostatnich lat min. 1 szkolenie w zakresie „Grafika komputerowa” lub „Tworzenie stron internetowych” oraz posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleń z zakresu podobnego do tematyki szkolenia4) 1 osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu szkolenia tj. zrealizowała w okresie 3 ostatnich lat min. 1 szkolenie w zakresie „Programy biurowe i obsługa biura” oraz posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleń z zakresu podobnego do tematyki szkoleniaZamawiający dopuszcza możliwość wykazania doświadczenia opisanego w punktach 3 i 4 przez 1 osobę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5doSWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równieżwspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wedługwzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Ogłoszenia).2.Kopię wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych(RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucji rynkupracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.).3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby napotrzeby Wykonawcy składającego ofertę (Załącznik nr 9 do SWZ), –jeśli dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowanianie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający możeżądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowaniedo reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ – Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-15

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu konwojenta zwierząt- Stryków
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu konwojenta zwierząt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI