Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców legalnie przebywających w Polsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627828900
1.5.8.) Numer faksu: 627828901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców legalnie przebywających w Polsce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dfb1247-2f5f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach realizowanego projektu: „Integracja cudzoziemców w Powiecie Kępińskim” w ramach konkursu „RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ- PIERWSZA EDYCJA PROGRAMU AKTYWIZACYJNEGO DLA CUDZOZIEMCÓW NA LATA 2022–2023”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno , bip.powiatkepno.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 p.z.p podmiotowe środki dowodowe ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych o formatach danych. Ofertę a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Wykonawcy przekazują:
1) Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@powiatkepno.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego (od godz.7:30 do 15:30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
6.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W zakresie niniejszego postępowania administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO1) będzie w szczególności:
Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
• podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.
Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Powiatu Kępińskiego
• jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych tel. +48 62 78 28 982, 501 646 476 *
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców legalnie przebywających w Polsce”.
• prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji ,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy pzp. ”,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO,
• posiada Pani/Pan:
•
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, pozostała zawartość znajduje się rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AB.272.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: „Usługa przeprowadzenia kursu języka polskiego dla Cudzoziemców legalnie przebywających w Polsce”.
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu nauki języka polskiego dla Cudzoziemców (w szczególności obywateli Ukrainy i/lub Afganistanu) legalnie przebywających w Polsce, na rzecz realizacji Projektu „Integracja cudzoziemców w powiecie kępińskim” finansowanego ze środków rezerwy Funduszu Pracy na realizację projektu wybranego w konkursie ofert pn. „Razem Możemy Więcej – Pierwsza Edycja Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022-2023”, ogłoszonego w ramach Resortowego Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022-2025.
2. Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu języka polskiego dotyczyć będzie poziomu podstawowego od A1 do A2 oraz poziomu średniozaawansowanego od B1 do B2.
3. Usługą zostanie objętych od 300 do 900 beneficjentów-cudzoziemców dzieci i dorosłych w przedziałach wiekowych, począwszy od dzieci w wieku 5/6 lat.
4. Podział przynależności do poszczególnych grup oraz poziomów nauczania będzie poprzedzone rozmową/ testem kwalifikacyjnym przeprowadzonym przez Wykonawcę. Grupa szkoleniowa może liczyć od 15 do 20 osób. Dopuszcza się mniejszą liczebność grup, w przypadku kursu w poziomie średniozaawansowanym.
5. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru, bądź kierowanymi przez inne podmioty (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Szkolenie zlecane przez Zamawiającego uznaje się za zamknięte.
6. Kursy szkoleniowe muszą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 20.00.
7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w soboty, niedziele bądź dni ustawowo wolne od pracy pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgodny przez biorącego udział w szkoleniu.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w nakładających się bądź równoległych terminach. Nie dopuszcza się łączenia poszczególnych zadań w jedno szkolenie prowadzone w tym samym czasie przez jednego wykładowcę- lektora.
9. Kursy zostaną przeprowadzone w formie stacjonarnej w granicach administracyjnych powiatu kępińskiego.
10. Zmawiający zapewnia lokale na zajęcia. Zajęcia będą się odbywały w lokalach wskazanych przez poszczególne gminy powiatu kępińskiego.
11. Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi na czas ich realizacji zasadami/ standardami bezpieczeństwa związanymi z SARS-CoV-2.
12. Zamawiający wymaga od wykonawcy:
1) dostarczenia zamawiającemu programu kursu nauki języka polskiego w ciągu 7 dni od dnia rozpoczęcia kursu,
2) przeprowadzenia rozmowy/ testu kwalifikacyjnego celem dookreślenia grupy oraz poziomu nauczania,
3) przekazania beneficjentom w dniu pierwszych zajęć, programu kursu nauki języka polskiego,
4) przygotowania oraz przekazania na własność w dniu przystąpienia do kursu każdemu uczestnikowi kursu, materiałów dydaktycznych. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność komplet materiałów dydaktycznych zawierający wyczerpujące materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny przedmiotu zamówienia (w tym także przybory: długopis, zakreślasz i notes/zeszyt min. 50-kartkowy). Materiały w formie drukowanej muszą być połączone ze sobą (np. zbindowane, zszyte, oprawione, w formie skoroszytu itp.). Uczestnicy mogą dostać elektroniczną wersję wcześniej przekazanych materiałów szkoleniowych (np. zamieszczona na pamięci USB- Pendrive). Nie dopuszcza się przekazania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej. Wszystkie materiały dydaktyczne, które na własność otrzyma uczestnik szkolenia muszą być czytelne, nowe, nieużywane, estetycznie wykonane, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Nie dopuszcza się od uczestników szkolenia jakichkolwiek opłat za środki i materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas realizacji szkolenia.
5) przygotowania serwisu kawowego (drobnego poczęstunku: woda, kawa/herbata, ciastka/ precelki) oraz bieżące uzupełnienie produktów wchodzących w skład serwisu, również podczas zajęć nauki języka,
6) sprawdzanie obecności uczestników kursu oraz prowadzenie list obecności uczestników,
7) informowania o wszelkich istotnych dla kursu zdarzeniach, obecnościach, nieobecnościach, rezygnacji z kursu uczestnika,
8) nadzoru nad prowadzeniem dziennika zajęć edukacyjnych,
9) przeprowadzenia anonimowych ankiet wśród uczestników kursu,
10) przeprowadzenia egzaminu końcowego po każdym poziomie danego kursu,
11) przekazania uczestnikom kursu oryginałów zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu nauki języka polskiego na poszczególnym poziomie zaawansowania,
12) przekazania zamawiającemu rejestru przekazanych materiałów dydaktycznych oraz przekazanych zaświadczeń i/ lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
13) kontaktu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją umowy w sprawach organizacyjnych od momentu rozpoczęcia do dnia zakończenia kursu.
14) używania udostępnionych lokali zgodnie z ich przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. ŁĄCZNA wartość umowna brutto ©
(cena jednostkowa brutto za 1 godzinę dydaktyczną) 60,00% (60,00 pkt.)
2. Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczanych do realizacji zamówienia – 40% (40 punktów) (D) 40,00% (40,00 pkt.)
∑ 100,00% (100,00 pkt.)
Kryterium nr 1: cena (C)
Oferta z najniższą zaoferowana ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem według wzoru:
Wartość punktowa + 60 x (Cmin/Cb) gdzie:
Cmin- najniższa cena spośród złożonych ofert
Cb- cena oferty badanej.
Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie w/w kryterium wynosi 60 punktów.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 1 Formularza ofertowego. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku- zgodnie z zasadami matematycznymi.
Kryterium nr II: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- 40% (40 punktów) (D):
Zamawiający dokona oceny kryterium „Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” w następujący sposób:
a) dodatkowe doświadczenie lektorów wyznaczonych do realizacji kursu zostanie ocenione na podstawie oświadczenia składanego w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, w którym Wykonawca zobowiązany jest wskazać imię i nazwisko oraz dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia poprzez wskazanie liczby godzin dydaktycznych przy czym 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
b) zamawiający za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji kursu uznaje doświadczenie w zakresie nauki języka polskiego, jako języka obcego (dedykowanego Cudzoziemcom), uzyskane w okresie ostatnich 3 lat,
c) punkty dla wskazanego przez Wykonawcę lektora zostaną przyznane, w zależności od wykazanego dodatkowego doświadczenia lektorów wyznaczonych do realizacji kursu nauki języka polskiego w następujący sposób:
Punkty Wykazane doświadczenie
10 pkt większe niż 450 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 500 godzin dydaktycznych
20 pkt równe lub większe niż 500 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 600 godzin dydaktycznych
30 pkt równe lub większe niż 600 godzin dydaktycznych i mniejsze niż 800 godzin dydaktycznych
40 pkt równe lub większe niż 800 godzin dydaktycznych
- jedna godzina dydaktyczna = 45 minut
d) punkty zostaną przyznane każdemu z lektorów zgodnie ze sposobem określonym w tabeli dotyczącej punktacji wykazanego doświadczenia, a następnie obliczona zostanie punktacja za dodatkowe doświadczenie na podstawie średniej arytmetycznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczanych do realizacji zamówienia –
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A) wykazu usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 9 usług z zakresu nauki języka obcego, dla grup nie mniejszych niż 15 osób każda, każda usługa obejmująca co najmniej 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) o wartości nie mniejszej niż 10.000zł brutto każda, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź też inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wystawione w okresie 3 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie złożony NA WEZWANIE zamawiającego (dokumentu nie należy załączyć do Oferty) WYKAZ USŁUG WYKONYWANYCH sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SWZ
B) Wykaz osób Wykonawca wykaże iż dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia publicznego szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieni , doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kandydatem/ kandydatami na lektora/ lektorów , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełnią następujące wymagania:
1) posługują się językiem ukraińskim/rosyjskim oraz językiem polskim, w stopniu komunikatywnym;
2) w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 450 godzin dydaktycznych, (1 godzina dydaktyczna= 45 minut) z zakresu nauki języka polskiego, jako języka obcego (dedykowanego Cudzoziemcom)
UWAGA dokumenty wymagane do oferty w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie złożony wraz z Ofertą przez Wykonawcę wykaz osób sporządzony wg wzoru stanowiącego Złącznik nr 5 do SWZ
Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie Załącznika wskazanego powyżej, który musi złożyć Wykonawca, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu- załączniku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku , w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2020r. poz.1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. –nie dotyczy osób fizycznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)Wykaz usług wykonywanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SWZ , Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 9 usług z zakresu nauki języka obcego, dla grup nie mniejszych niż 15 osób każda, każda usługa obejmująca co najmniej 50 godzin dydaktycznych (1
godzina dydaktyczna = 45 minut) o wartości nie mniejszej niż 10.000zł brutto każda, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź też inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wystawione w okresie 3 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacja podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 SWZ – należy złożyć wraz z ofertą .Uwaga ( dokument wymagany do oferty na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Załącznik Nr 5 – Wykaz osób dokument wymagany do oferty na podstawie 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu możliwości przyznania punktów w kryterium oceny ofert
3) Załącznik Nr 9 –Wykaz dodatkowe doświadczanie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Kryterium II
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w „Informacji dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów „ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium( jeżeli wymaga wniesienia)
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia,
że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru .
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia o których mowa w pkt. X SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak postaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przyjmują do wiadomości, że na termin oraz sposób realizacji usługi może wpłynąć sytuacja epidemiczna związana z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). W sytuacji, gdy usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana w warunkach określonych w umowie w szczególności z uwagi na ustanowienie określonych ograniczeń, nakazów lub zakazów w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 lub z uwagi na brak możliwości zebrania grupy uczestników wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, strony mogą uzgodnić zmiany warunków wykonania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Załącznik Nr 5 – Wykaz osób dokument wymagany do oferty na podstawie 274 ust. 2 ustawy Pzp składany w celu możliwości przyznania punktów w kryterium oceny ofert
3) Załącznik Nr 9 –Wykaz dodatkowe doświadczanie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Kryterium II
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w „Informacji dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów „ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium( jeżeli wymaga wniesienia)
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia,
że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru .
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.