Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego” – pakiet I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolub-Dobrzyń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Golubsko-Dobrzyński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia554936-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554936-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Powiat Golubsko-Dobrzyński: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego” – pakiet I.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Nowe perspektywy kształcenia zawodowego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Golubsko-Dobrzyński, krajowy numer identyfikacyjny 87111855000000, ul. Plac 1000-lecia  25 , 87-400  Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 683 53 80/81, , e-mail powiat@golub-dobrzyn.com.pl, , faks 56 475 61 11.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego” – pakiet I.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów w następujących częściach: Część I: Kurs operatora kombajnów zbożowychCzęść II: Kurs operatora prasy wysokiego zgniotuCzęść III: Kurs operatora kombajnów samojezdnych do roślin okopowychCzęść IV: Kurs kierowcy wózków jezdniowych wraz z egzaminemCzęść V: Kurs operatora suwnicy, kat. S I – suwnice sterowane z kabiny, z egzaminem UDTSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80000000-4
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:1. Dla części I,II,III – do końca sierpnia 2020 r.2. Dla części IV – do końca sierpnia 2021 r.3. Dla części V – do końca marca 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Kadra dydaktyczna jest jednym z kryteriów oceny ofert. Należy podać dane wymienione w podkryteriach: a) wykształcenie wykładowców, b) doświadczenie w prowadzeniu kursów, c) uprawnienia pedagogiczne. Należy te dane podać w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
kadra dydaktyczna 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, c) zawieszenia wykonywania usługi przez Zamawiającego, d) zmiany miejsca prowadzenia kursów,e) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, f) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. g) uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), h) rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, i) zmiany stanu prawnego, j) braku możliwości kontynuacji usługi z winy Zamawiającego, k) działania sił natury, l) konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy,m) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, n) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe wykonywanie kursu przez wskazaną/e osoby w ofercie, Zamawiający dopuszcza zmianę tej/tych osób na inne, posiadające ten sam lub wyższy poziom wykształcenia, doświadczenia i uprawnienia pedagogiczne; o) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania usługi, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, p) Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Do umów w zakresie podwykonawstwa stosuje się zapisy ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs operatora kombajnów zbożowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu operatora kombajnu zbożowego, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy po 10 osób) w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego”.2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2020 r.3. Zamówienie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do egzaminu końcowego, po zdaniu którego otrzymują stosowne zaświadczenie.4. Miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Szkoła udostępni nieodpłatnie plac na terenie Golubia-Dobrzynia) w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.5. Ilość godzin: min. 20h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.7. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.8. Tematyka kursu: 1. Wiadomości wprowadzające do obsługi kombajnu zbożowego.2. Budowa i zasady obsługi silników.3. Zespół żniwny.4. Młocarnia kombajnu zbożowego.5. Budowa i zasada działania układu hydraulicznego.6. Mechanizm napędów w kombajnie.7. Wyposażenie dodatkowe kombajnu.8. Obsługa kombajnu.9. Organizacja pracy podczas zbioru zbóż kombajnami.10. Suszenie i przechowywanie ziarna zbóż.11. Przepisy przeciwpożarowe.12. Przepisów o ruchu kombajnów na drogach publicznych.13. Technika pracy kombajnem.14. Nauka jazdy i pracy kombajnem zbożowym.9. Cel kursuCelem kursu operatora kombajnu jest przygotowanie do samodzielnej obsługi kombajnów w tym:- poznanie budowy i zasady działania mechanizmów i zespołów kombajnów- nabycie umiejętności naprawy uszkodzeń kombajnów w warunkach polowych 10. Kurs operatora kombajnu kończy się egzaminem sprawdzającym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora. Pozytywna ocena z egzaminu stanowi podstawę do wydania uczestnikowi kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, które wystawia organizator kursu. Na certyfikatach znajduje się logo organizatora oraz logo projektu.11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu. 12. Koszt kursu będzie obejmował: • koszty ubezpieczenia NWW, • materiały szkoleniowe, • szkolenie teoretyczne, • szkolenie praktyczne, • koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień, • koszt egzaminu, • koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.14. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Kadra dydaktyczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs operatora prasy wysokiego zgniotu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy po 10 osób) w ramach projektu „Nowe perspektywy szkolnictwa zawodowego”.2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2020 r.3. Zamówienie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do egzaminu końcowego, po zdaniu którego otrzymują stosowne zaświadczenie.4. Miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Szkoła udostępni nieodpłatnie plac na terenie Golubia-Dobrzynia) w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.5. Ilość godzin: min. 6h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.7. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.8. Tematyka kursu: 1. Wiadomości wprowadzające do obsługi prasy wysokiego stopnia zgniotu.2. Budowa i zasada działania prasy.3. Przygotowanie maszyny do pracy. 4. Obsługa prasy oraz bhp.9. Cel kursuCelem kursu operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu jest przygotowanie do samodzielnej obsługi prasy w warunkach polowych.10. Kurs operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu kończy się egzaminem sprawdzającym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora. Pozytywna ocena z egzaminu stanowi podstawę do wydania uczestnikowi kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, które wystawia organizator kursu. Na certyfikatach znajduje się logo organizatora oraz logo projektu.11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu. 12. Koszt kursu będzie obejmował:• koszty ubezpieczenia NWW, • materiały szkoleniowe, • szkolenie teoretyczne, • szkolenie praktyczne, • koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień, • koszt egzaminu, • koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.14. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Kadra dydaktyczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kurs operatora kombajnów samojezdnych do roślin okopowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu operatora kombajnu samojezdnego do roślin okopowych, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy po 10 osób) w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego”. 2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2020 r.3. Zamówienie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do egzaminu końcowego, po zdaniu którego otrzymują stosowne zaświadczenie.4. Miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Szkoła udostępni nieodpłatnie plac na terenie Golubia-Dobrzynia) w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.5. Ilość godzin: min. 12h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.7. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.8. Tematyka kursu: 1. Wiadomości wprowadzające do obsługi kombajnu do roślin okopowych .2. Budowa i zasada obsługi maszyny. 3. Przepisów o ruchu kombajnów na drogach publicznych.4. Technika pracy kombajnem.5. Nauka jazdy i pracy kombajnem.9. Cel kursuCelem kursu operatora kombajnu jest przygotowanie do samodzielnej obsługi kombajnu w warunkach polowych.10. Kurs operatora kombajnu kończy się egzaminem sprawdzającym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora. Pozytywna ocena z egzaminu stanowi podstawę do wydania uczestnikowi kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, które wystawia organizator kursu. Na certyfikatach znajduje się logo organizatora oraz logo projektu.11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu. 12. Koszt kursu będzie obejmował:• koszty ubezpieczenia NWW, • materiały szkoleniowe, • szkolenie teoretyczne, • szkolenie praktyczne, • koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień, • koszt egzaminu, • koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.14. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kadra dydaktyczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kurs kierowcy wózków jezdniowych wraz z egzaminem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim będący jednocześnie uczestnikami projektu.2. Liczba uczestników: a) 2 grupy po 10 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniub) 1 grupa 15 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim3. Ilość godzin: 67 godzin zajęć w tym:-44 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego-15 godzin szkolenia praktycznego z zakresu obsługi wózka jezdniowego-3 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowej-5 godzin szkolenie praktyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowejPrzez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut.Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia (w tym w okresie wakacyjnym i w ferie zimowe), w okresie nauki szkolnej od pn-pt w godzinach od 15.00-21.00, w soboty i niedziele od 8.00-20.00 (zastrzegamy sobie możliwość dopasowania terminu zajęć do harmonogramu zajęć szkolnych), w okresie ferii i w wakacje – po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły. Rozpoczęcie zajęć dla uczniów z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim - styczeń 2021 - egzamin do 23 kwietnia 2021.Termin wykonania zamówienia dla uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu – dla 1 grupy - do końca grudnia 2020 r., dla 2 grupy – do końca sierpnia 2021 r. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.6. Miejsce szkolenia:a) kurs dla uczniów z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu ma się odbywać w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) lub na terenie Golubia-Dobrzynia w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi (nie dotyczy to okresu wakacyjnego oraz ferii zimowych – w tym okresie po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły).b) kurs dla uczniów z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim ma się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) lub na terenie Kowalewa Pomorskiego w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi (nie dotyczy to okresu wakacyjnego oraz ferii zimowych - w tym okresie po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły).Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć. 7. Tematyka kursu:Kurs składa się z:Zajęć teoretycznych: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynnościoperatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym;Zajęć praktycznych: praktyczna nauka jazdy, obsługa instalacji gazowych, dozór techniczny.8. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,b) badanie lekarskie wymagane przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia,c) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność.9. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lubmateriały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;10. Kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego.Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie / certyfikatpotwierdzające ukończenie kursu. Wykonawca wyda zaświadczenie/certyfikat na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) – wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.11. Ponadto:Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs (jednokrotne podejście), Egzamin Państwowy przed Komisją Dozoru Technicznego, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia kwalifikacji UDT.Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia protokołu lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT.1)W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeńo ukończeniu / uczestnictwie w kursie o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.2)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy,wykładowcy).3)Na placu przeznaczonym do realizacji części praktycznej (tj. jazdy wózkiem widłowym) liczba uczestników kursu, nie może być większa, niż liczba wózków widłowych wykorzystywanych do nauki w ramach realizowanego zadania.4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:-prowadzenie list obecności uczestników kursu,-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiejdokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.15.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.16. Koszt kursu będzie obejmował:• koszty ubezpieczenia NWW, • materiały szkoleniowe, • szkolenie teoretyczne, • szkolenie praktyczne, • koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień, • koszt jednego podejścia do egzaminu UDT, • koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.17. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Kadra dydaktyczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kurs operatora suwnicy, kat. SI – suwnice sterowane z kabiny, z egzaminem UDT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim będący jednocześnie uczestnikami projektu - 1 grupa 7 osób.2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca marca 2021 r.3. Miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie szkoły w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. 4. Ilość godzin: min. 30h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę, część teoretyczna min. 20h, część praktyczna – min. 10h. Zajęcia praktyczne w liczbie 10 godzin, prowadzone będą wg. harmonogramu ustalonego z Dyrekcją szkoły. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.6. UprawnieniaPo zakończeniu kursu oraz pozytywnym zdaniu egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego każdy operator uzyska bezterminowe zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające go do obsługi w/w urządzeń. Uczestnicy posiądą wiadomości o:• budowie• bezpiecznej eksploatacji suwnic• sposobach postępowania w sytuacjach awaryjnych i wypadkowych• oraz nabędą niezbędnych, umiejętności praktycznych w zakresie obsługi tych urządzeń. Szkolenie na suwnice zakończone jest egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego.11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu. 12. Koszt kursu będzie obejmował:• koszty ubezpieczenia NWW, • materiały szkoleniowe, • szkolenie teoretyczne, • szkolenie praktyczne, • koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień, • koszt egzaminu, • koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,b) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność.14. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lubmateriały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;15. Kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego.Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie / certyfikat potwierdzające ukończenie kursu. Wykonawca wyda zaświadczenie/certyfikat na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) – wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.16. Ponadto:Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs (jednokrotne podejście), Egzamin Państwowy przed Komisją Dozoru Technicznego, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia kwalifikacji UDT.Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia protokołu lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT.1)W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeńo ukończeniu / uczestnictwie w kursie o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.2)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy,wykładowcy).3)Na placu przeznaczonym do realizacji części praktycznej (tj. jazdy wózkiem widłowym) liczba uczestników kursu, nie może być większa, niż liczba wózków widłowych wykorzystywanych do nauki w ramach realizowanego zadania.4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.17. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:-prowadzenie list obecności uczestników kursu,-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;18. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.19. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiejdokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.20.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.21. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Kadra dydaktyczna 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI