„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00074944
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e2b0354-c82a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej Uniwew ramach projektu nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
iodbieraniadokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy
użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej
orazInstrukcjaskładania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje
sięnastroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin,natomiastInstrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje2.Minimalnewymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze
Stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/umw.edutoprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome
iFireFox, z włączoną obsługą językaJavascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe
oprzepustowości, conajmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest
zoptymalizowanadlaminimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub
spakowanych folderówwzakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości150MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych
danych oraz kodowaniaioznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej
Platformy ZakupowejorazInstrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w
których określonowszczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2.
Zadatęprzekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeńlubelektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datęichprzekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem
elektronicznym,profilemzaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez
kliknięcie przycisku„Złóżofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lubwniosek powinnybyćsporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do
danychzawierającychdokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods;
.odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza,
żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) –
dalej: RODO– tymsamymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z
RODO orazzgodniezprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
UniwersytetWarmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-
097,3.DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
wceluzwiązanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego;4.Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby
lubpodmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust.
3Ustawy Pzp, atakże art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5.
DaneosoboweWykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat
oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w
art.13ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie
planujeprzetwarzaniadanych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej.
Jeżeliadministratorbędzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane
osobowezostałyzebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem
poinformuje onosobę,której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych
informacji, októrychmowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem
wprzedmiotowympostępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych
wymaganychprzez RODO izwiązanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie
zamówienia. Należądo nichobowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których
dane osobowedotyczą i odktórychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał
Zamawiającemu w treściofertylubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO
względemosóbfizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to
daneWykonawcaprzekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na
żądanieZamawiającego.9.W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne
orazochrony prawnieuzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku
zudziałem wpostępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez
niegoobowiązkówinformacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia
zostałazawarta wzałączniku nr 2 doSWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-
Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(daneosobowedotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania
ześrodkówochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.-Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich
danychosobowych,z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych
osobowychujawniającychpochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne
lubświatopoglądowe,przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych
genetycznych,danychbiometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub
danychdotyczącychzamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są
przetwarzaneprzezZamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych
zprawemWykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są
daneosobowejegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
oodpowiednichzabezpieczeniach, októrychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem
jegodanychosobowych do państwatrzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem
otrzymaniaprzezWykonawcę odadministratorakopiidanych osobowych podlegających
przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać odosobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych
informacji,mających na celusprecyzowanienazwy lub datyzakończonego postępowania o
udzieleniezamówienia.- Skorzystanieprzez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o
którym mowa w art. 16 RODO (zuprawnienia dosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie
możenaruszać integralnościprotokołupostępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o
udzieleniezamówieniazgłoszenieżądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,nie ograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.-
Wprzypadku gdywniesienieżądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,spowodujeograniczenieprzetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania
lubzałącznikach dotegoprotokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie
zamówieniaZamawiający nie udostępniatychdanych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w
art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 152/2021/US/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagrożenia CBRN w praktyce personelu medycznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komunikacja i umiejętności miękkie w pracy zespołu centrum symulacji medycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie instruktorów i techników symulacji medycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Charakteryzacja i tworzenia efektów FX

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kreacja i wykorzystanie materiałów wideo w symulacji medycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie fizykalne i EKG dla pielęgniarstwa w symulacji medycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób Wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam gimnazjum dla dorosłych, chciałbym zapytać czy od nowego roku będą nabory na ukończenie gimnazjum. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI