Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w postaci webinariów mających na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu HIV/AIDS dla pracowników służb interwencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji szkoleń w postaci webinariów mających na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu HIV/AIDS dla pracowników służb interwencyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b73cdc4-b3c5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007033/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenia certyfikacyjne na doradców prowadzących poradnictwo okołotestowe, edukatorów, specjalistów terapii uzależnień, psychologów, prac. domów pomocy społ. i innych grup zawod. w zakresie HIV/AIDS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
aids.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: aids.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej:1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym,2) podpisem zaufanym lub3) podpisem osobistym.2. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf. 3. Zamawiający zaleca składanie podpisów w formacie:1) PAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie .pdf;2) XAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie innym niż .pdf – typu:a) zewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w osobnych plikach, które należy zawsze przekazywać łącznie,b) wewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w tym samym pliku.Zamawiający zaleca składanie oświadczeń i dokumentów w formacie .pdf opatrzonych podpisem w formacie PAdES. W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formacie innym niż .pdf, Zamawiający zaleca stosowanie podpisu w formacie XAdES typu zewnętrznego – w takim przypadku należ złożyć oprócz podpisanego dokumentu także oddzielny plik z podpisem.4. Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie pod nazwą i numerem sprawy wskazanym w niniejszej SWZ w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobieranie dokumentacji postępowania oraz przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ nie wymaga posiadania konta na Platformie, natomiast składanie ofert oraz innych oświadczeń i dokumentów po upływie terminu składania ofert wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie (posiadania konta użytkownika).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88).2. Dane osobowe udostępniane Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć:1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną;2) osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy;3) podwykonawców będących osobami fizycznymi;4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców.3. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.4. Osoba, która w ramach postępowania o udzielenie zamówienia albo na etapie realizacji umowy przekazuje Zamawiającemu dane osobowe inne niż bezpośrednio jej dotyczące, zobowiązana jest przekazać tym osobom w imieniu Zamawiającego informację o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wraz z przekazaniem tym osobom informacji jakie ich dane osobowe, w jakim celu i przez kogo zostały udostępnione Zamawiającemu.5. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC/AIDS/DZP/270-29/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w postaci webinariów mających na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych z zakresu HIV/AIDS dla pracowników służb interwencyjnych.Przez webinarium Zamawiający rozumie: rodzaj internetowego seminarium prowadzonego i realizowanego za pomocą technologii webcast, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami, z wykorzystaniem wirtualnych narzędzi.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przeprowadzenia szkolenia dla 600 osób, w tym: pracowników i funkcjonariuszy Policji, strażaków i pracowników Państwowej Straży Pożarnej oraz pracowników i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Jednorazowa liczba uczestników webinarium to nie mniej niż 45 i nie więcej niż 55 osób. 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 100 000,00 zł brutto.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia na zasadach opisanych w PPU.