Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji szkoleń krajowych dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji szkoleń krajowych dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41372b11-c8f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Usługa kompleksowej organizacji szkoleń krajowych dla pracowników dydaktycznych oraz kadry Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
iodbieraniadokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy
użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej
orazInstrukcjaskładania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje
sięnastroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin,natomiastInstrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje2.Minimalnewymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze
Stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/umw.edutoprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome
iFireFox, z włączoną obsługą językaJavascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe
oprzepustowości, conajmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest
zoptymalizowanadlaminimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub
spakowanych folderówwzakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości150MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych
danych oraz kodowaniaioznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej
Platformy ZakupowejorazInstrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w
których określonowszczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2.
Zadatęprzekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeńlubelektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datęichprzekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem
elektronicznym,profilemzaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez
kliknięcie przycisku„Złóżofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta
lubwniosek powinnybyćsporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do
danychzawierającychdokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods;
.odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza,
żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) –
dalej: RODO– tymsamymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z
RODO orazzgodniezprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
UniwersytetWarmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-
097,3.DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
wceluzwiązanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego;4.Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby
lubpodmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust.
3Ustawy Pzp, atakże art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5.
DaneosoboweWykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat
oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w
art.13ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie
planujeprzetwarzaniadanych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej.
Jeżeliadministratorbędzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane
osobowezostałyzebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem
poinformuje onosobę,której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych
informacji, októrychmowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem
wprzedmiotowympostępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych
wymaganychprzez RODO izwiązanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie
zamówienia. Należądo nichobowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których
dane osobowedotyczą i odktórychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał
Zamawiającemu w treściofertylubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO
względemosóbfizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to
daneWykonawcaprzekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na
żądanieZamawiającego.9.W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne
orazochrony prawnieuzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku
zudziałem wpostępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez
niegoobowiązkówinformacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia
zostałazawarta wzałączniku nr 2 doSWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-
Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(daneosobowedotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania
ześrodkówochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.-Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich
danychosobowych,z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych
osobowychujawniającychpochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne
lubświatopoglądowe,przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych
genetycznych,danychbiometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub
danychdotyczącychzamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są
przetwarzaneprzezZamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych
zprawemWykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są
daneosobowejegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
oodpowiednichzabezpieczeniach, októrychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem
jegodanychosobowych do państwatrzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem
otrzymaniaprzezWykonawcę odadministratorakopiidanych osobowych podlegających
przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać odosobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych
informacji,mających na celusprecyzowanienazwy lub datyzakończonego postępowania o
udzieleniezamówienia.- Skorzystanieprzez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o
którym mowa w art. 16 RODO (zuprawnienia dosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie
możenaruszać integralnościprotokołupostępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o
udzieleniezamówieniazgłoszenieżądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,nie ograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.-
Wprzypadku gdywniesienieżądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,spowodujeograniczenieprzetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania
lubzałącznikach dotegoprotokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie
zamówieniaZamawiający nie udostępniatychdanych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w
art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 154/2021/US/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tactical Combat Casualty Care Combat Lifesaver – Ratownik Pola Walki
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Active Shooter (aktywny strzelec)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ITLS Advanced Provider Course – zaawansowane zabiegi ratujące życie w obrażeniach ciała w opiece przedszpitalnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
EPLS - European Pediatric Life Support
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaawansowane Zabiegi Reanimacyjne (ALS)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ultrasonografia point of care w stanach zagrożenia życia
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy.