Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usł. szkoleniowe Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń ..Część II Obsługa wózka jezdniowego Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputeraCzęść IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GNIEŹNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639696952
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 44 34
1.5.8.) Numer faksu: 61 426 11 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pupgniezno@gniezno.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gniezno.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usł. szkoleniowe Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń ..Część II Obsługa wózka jezdniowego Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputeraCzęść IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af2e237c-b3ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na usługi szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych (szczegółowy zakres tematyczny okreśony na stonie internetowej Zamawiającego)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Szkolenia współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie gnieźnieńskim (V)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPu (Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego na platformie ePUAP: /pup_gniezno/SkrytkaESP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) poczty elektronicznej: a.kasprowicz@gniezno.praca.gov.pl 2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu; https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Za datę przesłania za pomocą poczty elektronicznej wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych oraz innych informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości z odpowiednim załącznikiem/ami. 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu; https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal7. Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 8. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowanie oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal-ePUAP https://miniportal.uzp.gov.pl/9. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 10. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na Platformie ePUAP. Po założeniu konta wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę użytkownik wybiera formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty.11. Ofertę, należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacji danych .pdf, .doc, .docx, odt., przy czym zaleca się wykorzystanie plików w formacie .pdf.12. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W przypadku składania oferty, oświadczenia w formie elektronicznej należy ją podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. Podmioty takie są wpisane do rejestru Ministerstwa ds. informatyzacji prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. Lista podmiotów udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie www.nccert.pl. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES- dla dokumentów innych niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpis zaufany definiuje art. 3 pkt 14a Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznePodpis osobisty definiuje art. 3 pkt 14b Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczneZamawiający informuje, że informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały także określone w specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie informuje, że Pani/Pana dane osobowe a także dane osobowe osób ujawnionych w ofercie, oświadczeniach i innych dokumentach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 na usługę szkoleniową: Część I Pracownik biurowy z obsługą urządzeń fiskalnych i komputera, Część II Obsługa wózka jezdniowego, Część III Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera, Część IV Magazynier z obsługą wózka jezdniowego, nr postępowania PUP.IX/0.2605.1.2021.0. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany do zapoznania się z pełną treścią klauzul informacyjnych stanowiącymi załącznik nr 10a i 10b do specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUP.IX/0.2605.1.2021.0
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy z obsługą urządzeń fiskalnych i komputera.Liczba uczestników szkolenia: 20 – 24 osoby.Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - 180 godzin zegarowych zajęć, w tym 60 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL BASE i 20 godzin zajęć z obsługi urządzeń fiskalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części I
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie bazą szkoleniową
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Obsługa wózka jezdniowego. Liczba uczestników szkolenia: 20 – 24 osoby.Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - min. 35 godzin zegarowych zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu ofertowym liczby godzin szkolenia z zakresu obsługi wózka jezdniowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części II
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie bazą szkoleniową
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera. Liczba uczestników szkolenia: 30 - 33 osoby.Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - 120 godzin zegarowych zajęć.W ramach ogólnej liczby godzin szkolenia należy uwzględnić:a) 30 godzin z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń pomocniczych z czego min. 60% stanowić mają zajęcia praktyczne,b) 30 godzin z zakresu wystawiania faktur i rachunków sprzedaży z czego min. 60% stanowić mają zajęcia praktyczne,c) 60 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL BASE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części III.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie bazą szkoleniową
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego. Liczba uczestników szkolenia: 10 – 12 osób.Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - 180 godzin zegarowych zajęć, w tym min. 35 godzin zegarowych zajęć z zakresu obsługi wózka jezdniowego. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu ofertowym liczby godzin szkolenia z zakresu obsługi wózka jezdniowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do części IV
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie bazą szkoleniową
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktycznej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4