Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń mobilnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń mobilnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5c634b-ee23-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Szkolenie specjalistyczne w ramach usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, Nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Sekcją XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-151/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Szkolenie on-line z zakresu obsługi oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro umożliwiających badanie urządzeń mobilnych.”
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 80510000-2 – Usługi szkolenia specjalistycznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
c. załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
d. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
e. załączniku nr 5 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
f. załączniku nr 6 do SWZ – wykaz osób;
g. załączniku nr 7 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu;
h. załączniku nr 8 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
i. załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
j. załączniku nr 10 do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
k. załączniku nr 11 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
5. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie sześciu 4-dniowych szkoleń z zakresu urządzeń mobilnych dla funkcjonariuszy z Polski i Czech w ramach projektu pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa.
6. Szkolenie specjalistyczne online dla 53 osób (docelowa grupa szkoleniowa podzielona na 6 grup - 8/9 osób w grupie), 26 osób z Polski i 27 osób z Czech. Szkolenie odbędzie się w dni robocze (każda grupa po 4 dni szkoleniowe) w terminach podanych przez Wykonawcę w harmonogramie dla każdej grupy:
▪ Grupa I - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa II - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa III - 5 osób z Czech 4 osoby z Polski,
▪ Grupa IV - 4 osoby z Czech 5 osób z Polski,
▪ Grupa V - 4 osoby z Czech 5 osób z Polski,
▪ Grupa VI - 4 osoby z Czech 4 osoby z Polski.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
7. Zamawiający, przed rozpoczęciem świadczenia usług, wyznaczy termin na spotkanie organizacyjne z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych, a zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 litera c ustawy o podatku od towarów i usług zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
9. Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacja zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty materiałów dydaktycznych, koszty obsługi sprzętu informatycznego, przesyłu danych i koszty obsługi narzędzi interaktywnych, aplikacji umożliwiających przeprowadzenie szkolenia on-line.
10. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia informacji o treści: „Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska – Polska na lata 2014-2020 oraz skarb państwa” wraz z logotypami dostępnymi do pobrania na stronie: pl.cz-pl.eu/zakladni-informace-o-programu-pl/promocja z symbolem UE i logotypem CZ-PL na wszystkich dokumentach związanych z obsługą formalną i finansową szkolenia (np. program, zaświadczenia, dokumenty księgowe, faktura, ewentualne prezentacje).
11. Zamawiający informuje, iż wsparcie (support) e – mail dla uczestników szkoleń w okresie dwóch miesięcy od dnia zakończenia ostatniego szkolenia jest trzecim kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. W przypadku zadeklarowania dwumiesięcznego wsparcia (support) e-mail Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail od uczestników szkolenia w terminie trzech (3) dni roboczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-05 do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wsparcie (support) e-mail
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie: Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, które posiadają kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń tj.:
1.4.1. jedna osoba - trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro
lub
1.4.2. dwie osoby tj. 1 (jedna osoba) trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania UFED potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania UFED i 1 (jedna osoba) trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania MobilEdit Pro potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro
lub
1.4.3. 1 jedna osoba - trener posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania UFED oraz MobilEdit Pro
lub
1.4.4. dwie osoby tj. 1 (jedna osoba) trener posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania UFED i 1 (jedna osoba) trener posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro
lub
1.4.5 dwie osoby tj. 1 (jedna osoba) trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania UFED potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania UFED i 1 (jedna osoba) trener posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro
lub
1.4.6 dwie osoby tj. 1 (jedna osoba) trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania MobilEdit Pro potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro i 1 (jedna osoba) trener posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania UFED
lub
1.4.7 jedna osoba - trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania UFED potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania UFED oraz posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro
lub
1.4.8 jedna osoba - trener posiadający certyfikat wydany przez producenta oprogramowania MobilEdit Pro potwierdzający przeszkolenie z zakresu oprogramowania MobilEdit Pro oraz posiadający udokumentowane trzy (3) letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania UFED
UWAGA!!!! Na podstawie art. 117 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum, spółki cywilne). Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zsumują swój potencjał osobowy (trenerski).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 7 uOBN-U, art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 uPzp – oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
1.2.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
1.2.3 w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2.4 weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 7 ust. 1 uOBN-U w stosunku do wykonawcy zamawiający dokona za pomocą wszelkich dostępnych podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowym środkiem dowodowym służącym wykazaniu braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy przykładowo może być: oświadczenie własne wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej, odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, roczne skonsolidowane sprawozdanie finansowe albo jego część, sprawozdanie zarządu z działalności jednostki albo jego część, informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacja z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a także informacja z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista osób i podmiotów objętych sankcjami, prowadzona przez ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej – Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Formularz ofertowy oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Do oferty, gdy dotyczy, należy dołączyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, które może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
c) Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli dotyczy.
d) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
e) załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej.
f) załącznik nr 10 do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Do oferty należy załączyć załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie wynikające z art. 117 ust. 4 uPzp.
5. Do oferty należy załączyć załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1, 1.1.2 oraz pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni