Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych(...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00119124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7013103

1.5.8.) Numer faksu: 47 7012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.piasta-grzegorczyk@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c051e0f6-e86e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Szkolenia specjalistyczne z prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych (mechanicznie, termicznie, wybuchowe) z uwzględnieniem ...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy
i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat,
że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający
i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: ewa.piasta-grzegorczyk@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,

Z uwagi na ograniczoną
ilość znaków, pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ, zamieszczonej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu:
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z
siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych:
Sylwia Fila
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
- e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w
Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i
prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - UsługiUstawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy,
Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień
publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do
celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlaneW rozumieniu RODO
odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać
dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa
członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie
przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane
podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowani

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych (mechanicznie, termicznie, wybuchowo) z uwzględnieniem zagrożeń CBRN-E

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wartość oferty brutto - 60 %
doświadczenie instruktorów - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla 60 osób z zakresu udzielania pierwszej pomocy z elementami medycyny
taktycznej ofiarom zamachu, w tym osobom narażonym na oddziaływanie czynników
CBRN-E; program szkolenia oparty na wytycznych amerykańskiego komitetu Tactical Combat Casualty Care (TCCC).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wartość oferty brutto - 60 %
doświadczenie instruktorów - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej: – wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
Dla zadania nr 1
a) dysponuje bądź będzie dysponował osobami (4 instruktorami w każdym dniu szkoleniowym),
które muszą posiadać trzyletnie lub większe doświadczenie z prowadzenia zajęć z działań
bojowych w jednostkach specjalnych wojska/jednostkach antyterrorystycznych Policji i
przeprowadzili dotychczas 5 lub więcej szkoleń z zakresu planowania i prowadzenia działań
bojowych, skierowanych do jednostek mundurowych.
Dla zadania nr 2
b) dysponuje bądź będzie dysponował osobami ( 4 instruktorami lub więcej, w każdym dniu
szkoleniowym), gdzie dwóch lub więcej ratowników medycznych –instruktorów TCCC, posiada
certyfikat NAMET i dwuletnie lub większe doświadczenie oraz jednego lub więcej instruktora
taktyki posiadającego dwuletnie lub większe doświadczenie
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE zamawiającego
wykaz osób stanowiący załącznik nr 1.3, 2.3 do SWZ zgodnie ze składaną ofertą częściową.
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie
ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie wykazu osób składanego NA
WEZWANIE zamawiającego zgodnie ze składaną ofertą częściową

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym
niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
wykaz osób - wzór stanowi załącznik nr 1.3, nr 2.3 do SWZ zgodnie ze składaną ofertą częściową –
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich, doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wypełniony we wszystkich pozycjach
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania . W przypadku
wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – . W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na
jego zasoby.
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych
wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku składania dokumentów w imieniu podmiotu trzeciego, Pełnomocnictwo dla
wykonawcy składającego dokumenty w jego imieniu.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (składa
wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia; Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej)
przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:
Zamawiający zastrzega sobie ze względu na sytuację pandemiczną w kraju lub nieprzewidziane
okoliczności uniemożliwiające realizację szkolenia w podanym terminie, możliwość przedłużenia,
o maksymalnie trzy miesiące, terminu wskazanego w § 6 ust. 1. Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

dot. Sekcji II Nazwa zamowienia:
Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych (mechanicznie, termicznie, wybuchowo) z
uwzględnieniem zagrożeń CBRN-E oraz szkolenie dla 60 osób z zakresu udzielania pierwszej
pomocy z elementami medycyny taktycznej ofiarom zamachu, w tym osobom narażonym na
oddziaływanie czynników CBRN-E; program szkolenia oparty na wytycznych amerykańskiego
komitetu Tactical Combat Casualty Care (TCCC)
Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb
w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z
Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr
80/PL/2020/FBW
Ofertę można złożyć na jedną, dwie lub wszystkie części. Zamawiający nie ograniczą liczby
części na które wykonawca może złożyć oferty częściowe.
Umowa realizowana będzie przez okres 4 miesięcy od daty jej zawarcia
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+KWP
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+kwalifikacja wstępna przyspieszona. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI