„Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu “Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” - przedmiotem zamówienia są 2 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyMIASTO KATOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00270416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu “Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” - przedmiotem zamówienia są 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu “Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” - przedmiotem zamówienia są 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187cf61b-0803-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Szkolenie nt. „Przezwyciężanie stresu związanego z koniecznością udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej ” w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy”

1.3.37 Szkolenie nt. „Bezpieczeństwo w pracy” w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 64 ustawy Pzp, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
i. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
iv. Włączona obsługa JavaScript;
v. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
d) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
i. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
ii. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami: Magdalena Fabian, Sara Zając.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.52.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1:

Szkolenie „Bezpieczeństwo w pracy” – program powinien uwzględniać zagadnienia dotyczące:
a) umiejętności zachowania się i postępowania w sytuacji zagrożenia przemocą,
b) rozpoznawania sytuacji potencjalnego zagrożenia przemocą fizyczną, psychiczną i słowną ze strony osób trzecich na stanowisku pracy,
c) umiejętności reagowania na niebezpieczne sytuacje poprzez dobór odpowiedniego sposobu postępowania np. pokonywanie strachu, unikanie agresji, skuteczna obrona, pewność siebie,
d) zwiększenia asertywności i pewności siebie, co wiąże się z lepszym samopoczuciem i łagodzeniem objawów stresu,
e) technik i narzędzi samoobrony wykorzystujących naturalne odruchy bezwarunkowe,
f) możliwych do podjęcia działań w stanie obrony koniecznej i stanie wyższej konieczności, a także odpowiedzialności w razie przekroczenia granic ich stosowania.
Udział pracowników Urzędu Miasta Katowice w szkoleniu powinien przełożyć się na wzrost poczucia bezpieczeństwa, zniwelowanie stresu i zwiększenie asertywności poprzez świadomość możliwości obrony fizycznej siebie bądź innych w sytuacjach zagrożenia.

Liczba uczestników - 63 pracowników Urzędu Miasta Katowice.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdej grupy szkoleniowej:
a) trenera, który oprócz prowadzenia wykładów zademonstruje techniki i narzędzia samoobrony wykorzystujące naturalne odruchy bezwarunkowe,
b) salę treningową,
c) pomoce dydaktyczne,
d) materiały szkoleniowe,
e) zaświadczenia,
f) raport poszkoleniowy.

Zamawiający wymaga, aby warsztaty były prowadzone równocześnie dla co najmniej dwóch grup przez trenera przydzielonego odrębnie dla każdej grupy przy zapewnieniu w tym samym czasie dla każdej grupy odrębnej sali treningowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania w części 1 przewiduje prawo opcji. Ilości wskazane w załączniku nr 1 dot. cz. 1 do specyfikacji warunków zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający gwarantuje, że liczba uczestników szkolenia (dot. cz. 1), za które Wykonawca otrzyma wynagrodzenie będzie nie mniejsza niż 57 osób. Pozostała liczba uczestników szkolenia (6 osób) zostanie przeszkolona w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera pierwszego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera drugiego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2
Szkolenie „Przezwyciężanie stresu związanego z koniecznością udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej”- program powinien uwzględniać zagadnienia dotyczące:
a) pozwalające na przypomnienie i utrwalenie wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej) poprzez:
-wykłady uświadamiające prawa i obowiązki w udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej),
-praktyczne warsztaty utrwalające umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej),
b) umiejętności pokonywania stresu wynikającego z konieczności udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej) w obszarze:
-emocjonalnym (tj. lęk, niepokój, zdenerwowanie),
-somatycznym (tj. przyśpieszona czynność serca, wzrost napięcia mięśniowego, wzrost ciśnienia tętniczego, uczucie suchości w ustach),
-psychologicznym (tj. trudności w zebraniu myśli, próby poszukiwania przydatnych informacji lub pomocy w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej),
c) umiejętności pokonania paraliżu psychologicznego związanego z koniecznością udzielania pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej).

Liczba uczestników - 24 pracowników Urzędu Miasta Katowice
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a) trenerów (psychologa i ratownika medycznego),
b) salę ćwiczeniową,
c) pomoce dydaktyczne,
d) materiały szkoleniowe,
e) usługę gastronomiczną,
f) zaświadczenia,
g) raport poszkoleniowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania w części 2 przewiduje prawo opcji. Ilości wskazane w załączniku nr 1 dot. cz. 2 do specyfikacji warunków zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający gwarantuje, że liczba uczestników szkolenia (dot. cz. 2), za które Wykonawca otrzyma wynagrodzenie będzie nie mniejsza niż 22 osoby. Pozostała liczba uczestników szkolenia (2 osoby) zostanie przeszkolona w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera pierwszego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera drugiego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - taki warunek nie wynika z odrębnych przepisów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli będzie dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do świadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.:
a) Dla części 1: co najmniej dwoma trenerami (trener pierwszy i trener drugi), z których każdy posiada wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert każdy z nich przeprowadził co najmniej dwa szkolenia/warsztaty obejmujące tematykę bezpieczeństwa w pracy, w tym obejmujące tematykę zachowania się i postępowania (samoobronę) w sytuacji zagrożenia przemocą fizyczną, psychiczną i słowną ze strony osób trzecich na stanowisku pracy, liczące nie mniej niż 10 uczestników każde. Kilkudniowe szkolenie/warsztat dla tej samej grupy uczestników traktowane będzie jako jedno szkolenie/warsztat.
b) Dla części 2: co najmniej: jednym trenerem - psychologiem (trener pierwszy), który posiada wykształcenie wyższe o kierunku psychologia i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwa szkolenia/warsztaty obejmujące tematykę z zakresu przezwyciężania stresu/radzenia sobie ze stresem, liczące nie mniej niż 8 uczestników każde. Kilkudniowe szkolenie/warsztat dla tej samej grupy uczestników traktowane będzie jako jedno szkolenie/warsztat, oraz jednym trenerem - ratownikiem medycznym (trener drugi), który posiada wykształcenie wyższe o kierunku ratownictwo medyczne i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwa szkolenia/warsztaty obejmujące tematykę z zakresu zasad udzielania pomocy przedlekarskiej (przedmedycznej), liczące nie mniej niż 8 uczestników każde. Kilkudniowe szkolenie/warsztat dla tej samej grupy uczestników traktowane będzie jako jedno szkolenie/warsztat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Podmiotowe środki dowodowe, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, tj
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
oraz
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych jn:
1. w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2. w art. 109 ust. 1 pkt. 4-10, z zastrzeżeniem ust. 3 ustawy Pzp.
3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2).
-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
-Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp (wskazanym we Wzorach Umowy - załączniki nr 9a i 9b do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach j.n:
Dla części 1: 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega, że dzień ostatniego szkolenia nie może być dniem późniejszym niż 30.09.2022 r. Wskazany ostatni dzień szkolenia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Dla części 2: 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega, że dzień ostatniego szkolenia nie może być dniem późniejszym niż 30.09.2022 r. Wskazany ostatni dzień szkolenia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.