Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia edukacyjne dla zespołu ds. rewitalizacji, spotkania edukacyjne oraz doradztwo eksperckie dla gmin województwa mazowieckiego w procesie programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.siennicka@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia edukacyjne dla zespołu ds. rewitalizacji, spotkania edukacyjne oraz doradztwo eksperckie dla gmin województwa mazowieckiego w procesie programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edf1aef7-25da-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000792/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.63 Przeprowadzenie szkoleń edukacyjnych dla zespołu ds. rewitalizacji w UMWM,w procesie programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych, realizowanego w ramach projektu pt. ,,Regiony Rewitalizacji”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający przekazuje następujące informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda), 5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB, 6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. 5. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RF-EFRR.ZP.U.272.69.2021.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 434400 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń edukacyjnych dla zespołu ds. rewitalizacji, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego, spotkań edukacyjnych oraz doradztwie eksperckim dla gmin województwa mazowieckiego w procesie programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych, realizowanego w ramach projektu pt. ,,Regiony Rewitalizacji”. Celem niniejszego Zamówienia jest wsparcie Zespołu ds. Rewitalizacji, działającego w UMWM w Warszawie, w zakresie skuteczniejszego prowadzenia działań na rzecz wzmocnienia zdolności samorządów gmin z woj. mazowieckiego do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych, zwłaszcza w zakresie: dostępności w rewitalizacji, zarządzania, włączenia społecznego, wykorzystania narzędzi ustawowych oraz wypracowania i wdrożenia systemu monitorowania rewitalizacji w gminach i na poziomie regionów, poprzez wyłonienie w niniejszym postępowaniu przetargowym zespołu ekspertów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta uzyska największą, zsumowaną liczbę punktów przyznanych w wymienionych kryteriach oceny ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja programowa
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie ekspertów
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Kierownikiem projektu, bezpośrednio zaangażowanym w wykonanie zadania, posiadającym:
a) wyższe wykształcenie w stopniu co najmniej magistra;
b) doświadczenie w kierowaniu zespołem ekspertów wskazujące, że kierował przygotowaniem i realizacją co najmniej 10 szkoleń z rewitalizacji o łącznej liczbie co najmniej 60 godzin szkoleniowych szkoleń stacjonarnych lub/i on-line (w tym warsztatów/ lub treningów/ i lub zajęć grupowych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, których przedmiotem była problematyka rewitalizacji w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji;
c) doświadczenie w opracowaniu lub współopracowaniu co najmniej dwóch Gminnych Programach Rewitalizacji (opracowanych w oparciu o art. 15 dnia Ustawy z 9 października 2015 r. o rewitalizacji), pozytywnie zaopiniowanych i przyjętych do regionalnych wykazów rewitalizacji;
d) jest autorem/autorką lub współautorem/współautorką minimum czterech publikacji i/lub opracowań, i/lub artykułów specjalistycznych w zakresie rewitalizacji.
Funkcji kierownika projektu nie można łączyć w innymi funkcjami osób uczestniczących w realizacji badania.
2) minimum 2 członkami zespołu, z których każdy posiada co najmniej:
a) doświadczenie w realizacji, co najmniej 5 szkoleń o łącznej liczbie co najmniej 30 godzin szkoleniowych szkoleń stacjonarnych lub/i on-line (w tym warsztatów/ lub treningów/ i lub zajęć grupowych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, których przedmiotem była problematyka rewitalizacji w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji;
b) doświadczenie w opracowaniu lub współopracowaniu co najmniej jednego Gminnego Programu Rewitalizacji (opracowanego w oparciu o art. 15 dnia Ustawy z 9 października 2015 r. o rewitalizacji), pozytywnie zaopiniowanych i przyjętych do regionalnych wykazów rewitalizacji;
c) jest autorem/autorką lub współautorem/współautorką minimum dwóch publikacji i/lub opracowań, i/lub artykułów specjalistycznych w zakresie rewitalizacji.
Przedstawione powyżej wymagania względem zespołu stanowią minimum określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia przedstawionego zespołu o dodatkowych uczestników zespołu. Osoby te będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Pojęcie „publikacji” przyjęte przez Zamawiającego obejmuje zarówno dokument opublikowany w wielu egzemplarzach i oferowany do rozpowszechniania, posiadający międzynarodowy znormalizowany numer ISBN, jak i dokument opublikowany w branżowym czasopiśmie periodycznym o zasięgu ogólnopolskim, posiadający numer ISSN.
Okres doświadczenia, który powinna wykazać każda z osób wchodzących w skład zespołu dotyczy wyłącznie wykonywania pracy zawodowej. Jako pracę zawodową Zamawiający rozumie pracę w określonym obszarze bez względu na rodzaj umowy, na podstawie której jest ona świadczona. Jako pracę zawodową Zamawiający uznaje także działalność naukową i/lub badawczą w określonym obszarze polegającą na przygotowywaniu badań, w tym badań ewaluacyjnych, ekspertyz, analiz dotyczących określonego obszaru oraz świadczenie związanych z nim usług doradczych.
UWAGA: Żaden z członków zespołu trenerów od złożenia oferty do zakończenia realizacji nie może być pracownikiem lub doradcą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego i w organach samorządu województwa mazowieckiego (w Instytucji Audytowej RPO WM i Instytucji Certyfikującej RPO WM oraz Instytucji Zarządzającej RPO WM, a także Instytucji Pośredniczącej RPO WM) oraz Radnym Sejmiku Województwa Mazowieckiego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w § 10 ust. 1 SWZ, Zamawiający będzie żądał wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca w wykazie osób zobowiązany jest podać informacje w powyższym zakresie w odniesieniu do pełnego składu zespołu. W przypadku poszerzenie składu zespołu o dodatkowych uczestników ponad minimum wymagane przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami określonymi w § 10 ust. 1 SWZ, Wykonawca podaje imię i nazwisko dodatkowych uczestników zespołu, wraz z określeniem zadań przydzielonych im do realizacji w ramach zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i kryteria, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci koncepcji programowej, na podstawie której będzie realizowane zamówienie, stanowiącej opis koncepcji realizacji zadań oraz będącej autorską propozycją realizacji zadań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
Koncepcja programowa powinna być opisana w każdym z czterech modułów tematycznych, opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), z uwzględnieniem wymagania dotyczącego różnych form spotkań, na maksymalnie 5 stronach A4, (czcionka Arial Narrow, wielkość czcionki 12, interlinia 1,15). Dokument musi zawierać propozycję programu wraz ze szczegółowym wykazem omawianych zagadnień oraz wskazanie planowanej formy spotkania, jak również stanowić podstawę planowanych działań, przedstawiać spójną wizję i pomysł na ich realizację w województwie mazowieckim oraz precyzować program z uwzględnieniem:
1) planowanego rozłożenia zadań objętych przetargiem w czasie trwania umowy, w tym proponowaną kolejność tzn.:
a) szkoleń dla członków Zespołu ds. rewitalizacji,
b) spotkań edukacyjnych dla gmin w ramach 4 modułów szkoleniowych (I - dostępność
w rewitalizacji, II - zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie programów rewitalizacji, III - wykorzystanie narzędzi wynikających z ustawy o rewitalizacji; IV - monitoring i ewaluacja działań rewitalizacyjnych),
c) wsparcia doradczego dla gmin w zakresie tematycznym zgodnym z modułami szkoleń
(I - dostępność w rewitalizacji, II - zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie programów rewitalizacji, III.- wykorzystanie narzędzi wynikających z ustawy
o rewitalizacji; IV - monitoring i ewaluacja działań rewitalizacyjnych) oraz wsparcia merytorycznego przy przejściu z lokalnego programu rewitalizacji na gminny program rewitalizacji, a także przygotowywanie zamówień publicznych dotyczących opracowania gminnych programów rewitalizacji;
2) stosowane metody i formy szkoleń dla członków Zespołu ds. rewitalizacji, z doprecyzowaniem podziału na szacunkową liczbę godzin dla każdej z form i metod;
3) stosowane metody i formy spotkań edukacyjnych dla gmin w ramach 4 modułów szkoleniowych i z podziałem na poszczególne formy i metody dopasowane do każdego z modułów (I. - dostępność w rewitalizacji, II.- zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie programów rewitalizacji, III.- wykorzystanie narzędzi wynikających z ustawy o rewitalizacji; IV. - monitoring i ewaluacja działań rewitalizacyjnych) - z doprecyzowaniem podziału na szacunkową liczbę godzin;
opis ten powinien uwzględniać propozycje kolejności wprowadzanych modułów, podziału godzinowego na każdy z nich oraz
4) stosowane metody i formy wsparcia doradczego dla gmin w zakresie tematycznym zgodnym z modułami szkoleń i z podziałem na poszczególne formy i metody dopasowane do każdego z modułów
(I - dostępność w rewitalizacji, II - zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie programów rewitalizacji, III - wykorzystanie narzędzi wynikających z ustawy o rewitalizacji;
IV - monitoring i ewaluacja działań rewitalizacyjnych) oraz wsparcia merytorycznego przy przejściu z lokalnego programu rewitalizacji na gminny program rewitalizacji, a także przygotowywanie zamówień publicznych dotyczących opracowania gminnych programów rewitalizacji- z doprecyzowaniem podziału na szacunkową liczbę godzin;
5) wykorzystywane przez Wykonawcę materiały edukacyjne;
6) ewentualne dodatkowe elementy i metody zaproponowane przez Wykonawcę wpływające na jakość i efektywność ww. szkoleń, spotkań oraz wsparcia eksperckiego.
Koncepcja programowa powinna uwzględniać warianty rozwiązań na wypadek wprowadzenia ograniczeń związanych w pandemią COVID -19.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których wymagane są zdolności zawodowe w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie to Wykonawcy dołączają do oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okoliczności uzasadniające zmiany umowy, zostały określone we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wyjaśnienia:
forma elektroniczna oznacza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
SWZ - specyfikacja warunków zamieszczoną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia;
ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Praw zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)