Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-10-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-03
  • Numer ogłoszenia605395-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605395-N-2019 z dnia 2019-10-03 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1 , 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umed.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umed.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 2¬6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 111.1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu".
Numer referencyjny: UMW / IZ / PN - 100 / 19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na realizacji szkoleń zamkniętych skierowanych do kadry administracyjnej i kierowniczej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie kompetencji menadżerskich w ramach realizacji projektu: "Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z085/17-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany załączniku nr 2 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 3. Charakterystyka szkoleń: ZADANIE NR 1: Szkolenie menadżerskie - efektywne motywowanie pozafinansowe pracowników Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Współczesne ujęcie motywacji pracowniczej • Wpływ motywacji na wykonywanie zadań • Rola motywowania pozafinansowego w zarządzaniu • Praktyczne sposoby rozpoznawania potrzeb pracowników (np. kwestionariusze) • Techniki pozafinansowego motywowania pracowników • Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników • Ćwiczenia praktyczne (np. case study, symulacje rozmów itp.) Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 2: ABC menedżerskie – narzędziownia Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Rola szefa – jak budować autorytet wynikający z postawy • Ocena własnej efektywności oddziaływania na innych ludzi – analiza SWOT ja jako menedżer • Autoanaliza indywidualnego stylu kierowania i kierowanie sytuacyjne • Zasady komunikowania się i budowania relacji z podwładnymi • Zasady udzielania informacji zwrotnych o pracy – wydawanie poleceń, delegowanie za-dań, ocena pracy • Konflikt w zespole i jego dynamika – symptomy i przyczyny konfliktu, komunikacja w sytuacjach trudnych, style rozwiązywania konfliktów • Typowe konflikty i trudności w zarządzaniu oraz sposoby radzenia sobie z nimi. • Symulacje trudnych rozmów z pracownikami Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 3: Szkolenie menadżerskie - efektywne zebrania i wystąpienia publiczne Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Czym są wystąpienia publiczne i zebrania. Różnice i podobieństwa pomiędzy wystąpieniem publicznym a prowadzeniem zebrania. • Umiejętności niezbędne do efektywnego przemawiania do grupy. • Organizowanie i prowadzenie efektywnych zebrań. • Reguły poprawnego konstruowania wystąpień. • Efekt pierwszego wrażenia • Komunikacja werbalna i niewerbalna – zasady posługiwania się, ćwiczenia rozwijające umiejętności komunikacyjne. • Budowanie pewności siebie podczas wystąpień, techniki zmniejszające stres. • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie wystąpień, zebrań. • Zarządzanie grupą odbiorców - techniki utrzymywania kontaktu i angażowania odbiorców. • Warsztat z kamerą. Indywidualny feedback od trenera i analiza nagrania. Wymagana minimalna ilość uczestników: 12 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 4: Szkolenia menadżerskie - komunikacja z pracownikami z elementami oporu w zmianie Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Definicja zmiany jako elementu rozwoju organizacji • Perspektywy zmiany: kierownicza, organizacyjna, osobista. • Analiza czynników ułatwiających i utrudniających wdrożenie zmian. • Menadżer w zmianie - osobista postawa w odniesieniu do zmiany. • Postawy pracowników wobec zmiany i ich psychologiczne źródła. • Opór na zmianę – identyfikacja obaw pracowników. • Skuteczne komunikowanie zmiany - wybrane strategie komunikacji zmiany • W jaki sposób wspierać pracowników w poszczególnych fazach zmian. • Zarządzanie zmianą na poziomie mniejszych jednostek organizacyjnych - mechanizmy grupowe powstające podczas zarządzania zmianą. • Angażowanie pracowników w zmiany – trening rozmowy motywującej i zmieniającej nastawienie do zmian. Wymagana minimalna ilość uczestników: 10 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). ZADANIE NR 5 Szkolenia menadżerskie - Delegowanie zadań Ramowy zakres tematyczny szkolenia: • Czym jest proces delegowania zadań. • Co zrobić, aby pracownicy wykonywali właściwie polecenia - zasady skutecznego delegowania zadań. • Przyczyny nieskutecznego delegowania zadań. • Jak pokonać własne bariery przed delegowaniem zadań – kompetencje menadżera niezbędne przy skutecznym delegowaniu. • Metody dopasowywania pracowników do zadań • Proces delegowania krok po kroku – zasady skutecznej komunikacji, techniki wywierania wpływu. • Egzekwowanie wykonania zadania - sposoby monitorowania postępów pracownika w realizacji zadania. • Delegowanie zadań w praktyce. Wymagana minimalna ilość uczestników: 12 (1 grupa) Liczba godzin: 16 (szkolenie 2-dniowe). 4. Godzina szkoleniowa rozumiana jest jako 45 minut. 5. Szkolenia odbywać się będą w wyznaczonych dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 07:30 – 15:30. 6. Szkolenia powinny mieć charakter praktyczny; powinny zostać przeprowadzone w formie warsztatowo-dyskusyjnej umożliwiającej wymianę doświadczeń, zadawanie pytań, trenowanie poszczególnych umiejętności. 7. Szczegółowy program szkolenia opracowuje Wykonawca i przedkłada do akceptacji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Program powinien uwzględniać specyfikę uczelni i charakter grupy docelowej, tj. kadra zarządzająca oraz zawierać szeroki wachlarz ćwiczeń / case study dotyczących poruszanych zagadnień. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z najnowszymi trendami w edukacji osób dorosłych i przekazywać aktualny stan wiedzy. 8. Wykonawca zapewni komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika oraz dodatkowo przekaże zamawiającemu dla celów archiwizacji jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej i elektronicznej. Materiały powinny być przygotowane w następujący sposób: w języku polskim, w formacie A4, wydrukowane dwustronnie, zbindowane lub trwale ze sobą powiązane. Jedna strona A4 powinna zawierać maksymalnie trzy slajdy prezentacji z miejscem na notatki. Skomplikowane i szczegółowe schematy czy rysunki powinny być czytelne i dołączone w formie kolorowych wydruków w formacie A4. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego materiały. 9. Wykonawca przygotuje i przeprowadzi testy weryfikujące pozyskane przez uczestników kompetencje po szkoleniu. Źródłem pomiaru nabycia kompetencji w określonym zakresie merytorycznym szkolenia będzie zaświadczenie wydane po pozytywnym zaliczeniu testu. 10. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia wśród uczestników na podstawie wyników ankiety ewaluacyjnej (wcześniej przekazanej do akceptacji Zamawiającemu) 11. Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie / certyfikat ukończenia szkolenia. Zamawiający otrzyma kopie zaświadczeń / certyfikatów. Wzór zaświadczenia musi zostać wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. 12. Wszystkie dokumenty przekazane uczestnikom i Zamawiającemu Wykonawca oznaczy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji wykonanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Na zakończenie każdego dnia szkoleniowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie skanu poniżej wymienione dokumenty, natomiast najpóźniej do dwóch dni roboczych po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oryginały następujących dokumentów: 1) Listę obecności podpisaną przez uczestników z każdego dnia szkolenia opatrzoną datą i podpisem prowadzącego. 2) Protokół odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych, opatrzony datą i podpisem prowadzącego. 3) Testy wypełnione przez uczestników. 14. Całkowite koszty przygotowania merytorycznego i metodologicznego szkolenia, w tym kosz-ty przygotowania programu, materiałów szkoleniowych, dojazdu i zakwaterowania trenera/trenerów ponosi Wykonawca. 15. Wymagania dodatkowe. 1) Wykonawca zapewnia klimatyzowaną salę wraz z niezbędnym wyposażeniem, zapewniającą komfortowe warunki kształcenia. Sala oraz budynek, w którym się znajduje mają być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Preferowana lokalizacja Sali - okolice siedziby Zamawiającego (tj. w pobliżu Placu Grunwaldzkiego) lub centrum miasta. 2) Wykonawca w czasie szkolenia zapewnia catering zgodnie ze standardami opisanymi w aktualnym załączniku nr 8 do konkursu POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17, dostępnym na stronie internetowej NCBiR oraz stanowiącym załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: - przerwę kawową obejmującą co najmniej: kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski; - obiad obejmujący dwa dania (zupę i drugie danie – wegetariańskie lub mięsne – w zależności od preferencji uczestników) oraz napój.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80511000-9
80532000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 (dwoma) trenerami, z których każdy przeprowadził w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed terminem składania ofert co najmniej 1 (jedno) szkolenie skierowane do kadry administracyjnej i/lub kierowniczej w zakresie kompetencji menadżerskich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 (dwóch) trenerów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy ustalonego między Stronami w szczegółowym harmonogramie, z zastrzeżeniem, że przedmiot umowy zostanie wykonany nie później niż do ostatniego dnia realizacji projektu; 4) zmiana trenera wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę trenera, pod warunkiem, że po dokonanej zmianie proponowany trener posiada doświadczenie zawodowe co najmniej odpowiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy za zmienianego trenera w kryterium „Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 (dwóch) trenerów”; 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu nauki języka angielskiego biznesowego - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu nauki języka angielskiego biznesowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI