Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń ‘Różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami' oraz ‘Obsługa studenta zagranicznego’ w ramach projektu - liczba części 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń ‘Różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami' oraz ‘Obsługa studenta zagranicznego’ w ramach projektu - liczba części 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0700dc5d-db22-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Szkolenia dla kadry administracyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający realizuje projekt w ramach programu WELCOME TO POLAND pt. „Wsparcie szkoleniowe i organizacyjne w procesie przyjmowania cudzoziemców na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” o akronimie FIND YOUR PULSe.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://up-poznan.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://up-poznan.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Plat-formy Przetargowej znajdującej się pod adresem https://up-poznan.logintrade.net/ (dalej: Platforma Przetargowa).
Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty, przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem email: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Przetargowej opisane są na stronie https://up-poznan.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu-larzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli.
Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, są sporządzane w formatach danych określonych w przepisach wyda-nych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalno-ści podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wyko-rzystanie formatu danych przesyłanych plików: pdf.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań doku-mentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporzą-dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzą-dzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elek-tronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Pozna-niu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799
uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej ‘różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami' oraz dla kadry administracyjnej ‘obsługa studenta zagranicznego’ w ramach projektu pt. „Wsparcie szkoleniowe i organizacyjne w procesie przyjmowania cudzoziemców na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” - liczba części 2 (nr postępowania AZ-262-46/2021) prowadzonym w trybie podstawowym, z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
c) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp
d) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwa-nia umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowią-zywania umowy;
e) podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie-podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z po-stępowaniem posiadają:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących naru-sza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RO-DO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych oso-bowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-262-46/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia cyklu szkoleń dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Wsparcie szkoleniowe
i organizacyjne w procesie przyjmowania cudzoziemców na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu”.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1: szkolenie dla kadry administracyjnej „Obsługa studenta zagranicznego”,
Część 2: szkolenie dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej „Różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami”.
W przeważającej części szkolenie zostanie zrealizowane w formie zajęć aktywnych (ćwiczenia, praca w grupach, analiza przypadku oraz praktyczne wykonywanie zadań).
Każde szkolenie musi zawierać takie elementy jak: integracja grupy, poznanie potrzeb i oczekiwań uczestników/czek, podsumowanie szkolenia, informacja zwrotna. Trener
w trakcie szkolenia ma stosować techniki wpływające na efektywność pracy grupowej oraz motywujące uczestników/czki do wdrażania zmian w zakresie wykonywanych czynności służbowych, jeśli w wyniku nabycia wiedzy na danym szkoleniu, okazałoby się to wskazane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:a) zrealizowaniu minimum 1 (jednej) edycji z zakresu części 1 oraz minimum 5 (pięciu) edycji z zakresu części 2. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia
dla dodatkowej ilości uczestników/czek, większej niż liczba uczestników/czek przewidziana w szkoleniu, do 50% wartości umowy dla części 1 i części 2, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia cyklu szkoleń dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Wsparcie szkoleniowe
i organizacyjne w procesie przyjmowania cudzoziemców na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu”.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1: szkolenie dla kadry administracyjnej „Obsługa studenta zagranicznego”,
Część 2: szkolenie dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej „Różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami”.
W przeważającej części szkolenie zostanie zrealizowane w formie zajęć aktywnych (ćwiczenia, praca w grupach, analiza przypadku oraz praktyczne wykonywanie zadań).
Każde szkolenie musi zawierać takie elementy jak: integracja grupy, poznanie potrzeb i oczekiwań uczestników/czek, podsumowanie szkolenia, informacja zwrotna. Trener
w trakcie szkolenia ma stosować techniki wpływające na efektywność pracy grupowej oraz motywujące uczestników/czki do wdrażania zmian w zakresie wykonywanych czynności służbowych, jeśli w wyniku nabycia wiedzy na danym szkoleniu, okazałoby się to wskazane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:a) zrealizowaniu minimum 1 (jednej) edycji z zakresu części 1 oraz minimum 5 (pięciu) edycji z zakresu części 2. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
b) Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia
dla dodatkowej ilości uczestników/czek, większej niż liczba uczestników/czek przewidziana w szkoleniu, do 50% wartości umowy dla części 1 i części 2, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:15.1.1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
15.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
15.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
15.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonane usługi:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych):
• dla części 1: co najmniej 5 (pięć) usług szkoleniowych w zakresie obsługi studenta zagranicznego (16 h szkoleniowych każda usługa o wartości co najmniej 8 tys. zł brutto każda),
• dla części 2: co najmniej 5 (pięć) usług szkoleniowych w zakresie różnic kulturowych w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami (8h szkoleniowych każda usługa o wartości co najmniej 4 tys. zł brutto każda).
Na potwierdzenie faktu wykonania powyższych usług Wykonawca załączy dowody określające czy te szkolenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
• referencje,
• faktury wraz z potwierdzeniami zapłaty,
• bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego szkolenia były wykonywane przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są nadal wykonywane.
b) Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 2 osobami dla każdej części przedmiotu zamówienia, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający w przypadku wątpliwości może żądać przedłożenia/okazania przez trenerów dla wybranych szkoleń dowodów ich realizacji w formie: faktury, dziennika zajęć, programów szkolenia etc. z zastrzeżeniem, że oświadczenia własne oferenta nie będą traktowane jako dowody.
Wymagania wobec trenerów dla części 1:
a) wykształcenie wyższe magisterskie,
b) minimum roczne doświadczenie zawodowe jako trener w danej dziedzinie,
c) przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 7 szkoleń, minimum 16 h szkoleniowych każde, w zakresie tematycznym obsługi studenta zagranicznego.
Wymagania wobec trenerów dla części 2:
a) wykształcenie wyższe magisterskie,
b) minimum roczne doświadczenie zawodowe jako trener w danej dziedzinie,
c) przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 7 szkoleń, minimum 8h szkoleniowych każde, w zakresie różnic kulturowych w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
15.2. Wspólne ubieganie się o zamówienie
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby warunek określony w pkt 15.1. lit. „a” oraz „b” Ogłoszenia – spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz przeprowadzonych szkoleń - wg załącznika nr 3a i/lub załącznika nr 3b do SWZ
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia– wg załącznika nr 2 do SWZ - część TABELA A
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia– wg załącznika nr 2 do SWZ - część TABELA BZobowiązanie trenera do pracy w trakcie realizacji zamówienia – wg załącznika nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zobowiązanie trenera do pracy w trakcie realizacji zamówienia – wg załącznika nr 4 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SWZOdpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert skła-danych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.17.2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowa-niu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17.3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wy-konawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
17.4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
17.5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regu-lującej ich współpracę.
17.6. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonaw-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumento-wać, że nie podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
17.7. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień umowy:1) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowienia lub przepisami prawa;
2) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia będącej następstwem zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo
i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających
z niniejszej umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć
i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony stosownego aneksu.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian w umowie, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://up-poznan.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa postępowania:Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń dla kadry naukowo-dydaktycznej oraz administracyjnej ‘Różnice kulturowe w kontaktach interpersonalnych z cudzoziemcami' oraz dla kadry administracyjnej ‘Obsługa studenta zagranicznego’ w ramach projektu pt. „Wsparcie szkoleniowe i organizacyjne w procesie przyjmowania cudzoziemców na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu” - liczba części 2