Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00283833
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-30/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04115264-0f14-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe”, POWR.04.01.00-00-DM05/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-30/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.1. Pakiet I – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 470 godzin zegarowych (400 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet I – Formularz cenowy załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy może skorzystać z prawa opcji na następujących zasadach:
5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji Zajęć Profilaktycznym w wymiarze dodatkowych 70 godzin Zajęć profilaktycznych – dla każdego z Pakietów z osobna, ponad liczbę godzin określonych jako wymiar podstawowy (tj. w Pakiecie I wymiar podstawowy wynosi 400 godzi zegarowych).
5.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 5.1 niniejszego paragrafu, nastąpi na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie Wykonawcy realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych realizacją Zajęć profilaktycznych. Realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację mniej niż 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
c) wcale.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
4) Usługę objętą prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę godzin Zajęć profilaktycznych do realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
5) Zasady dotyczące realizacji Usługi objętej prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji Usługi w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie za jedną godzinę Zajęć profilaktycznych objęte opcją będzie identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
6) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin Zajęć profilaktycznych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych przeprowadzeniem na ich rzecz Zajęć profilaktycznych.
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem liczby godzin Zajęć profilaktycznych do wykonania w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej liczby godzin Zajęć profilaktycznych przewidzianych w ramach prawa opcji (70 godzin), z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych składanych do 14 kwietnia 2023 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej (w tym również forma mailowa) pod rygorem nieważności, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji.
6. Prawo opcji dotyczy każdego Pakietu w ramach przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.2. Pakiet II - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 445 godzin zegarowych (375 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet II – Formularz cenowy załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy może skorzystać z prawa opcji na następujących zasadach:
5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji Zajęć Profilaktycznym w wymiarze dodatkowych 70 godzin Zajęć profilaktycznych – dla każdego z Pakietów z osobna, ponad liczbę godzin określonych jako wymiar podstawowy (tj. w Pakiecie II wymiar podstawowy wynosi 375 godzin zegarowych).
5.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 5.1 niniejszego paragrafu, nastąpi na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie Wykonawcy realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych realizacją Zajęć profilaktycznych. Realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację mniej niż 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
c) wcale.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
4) Usługę objętą prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę godzin Zajęć profilaktycznych do realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
5) Zasady dotyczące realizacji Usługi objętej prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji Usługi w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie za jedną godzinę Zajęć profilaktycznych objęte opcją będzie identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
6) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin Zajęć profilaktycznych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych przeprowadzeniem na ich rzecz Zajęć profilaktycznych.
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem liczby godzin Zajęć profilaktycznych do wykonania w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej liczby godzin Zajęć profilaktycznych przewidzianych w ramach prawa opcji (70 godzin), z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych składanych do 14 kwietnia 2023 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej (w tym również forma mailowa) pod rygorem nieważności, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji.
6. Prawo opcji dotyczy każdego Pakietu w ramach przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.3. Pakiet III – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 420 godzin zegarowych (350 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet III – Formularz cenowy załącznik nr 1.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy może skorzystać z prawa opcji na następujących zasadach:
5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji Zajęć Profilaktycznym w wymiarze dodatkowych 70 godzin Zajęć profilaktycznych – dla każdego z Pakietów z osobna, ponad liczbę godzin określonych jako wymiar podstawowy (tj. w Pakiecie III wymiar podstawowy wynosi 350 godzin zegarowych).
5.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 5.1 niniejszego paragrafu, nastąpi na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie Wykonawcy realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych realizacją Zajęć profilaktycznych. Realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację mniej niż 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
c) wcale.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
4) Usługę objętą prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę godzin Zajęć profilaktycznych do realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
5) Zasady dotyczące realizacji Usługi objętej prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji Usługi w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie za jedną godzinę Zajęć profilaktycznych objęte opcją będzie identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
6) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin Zajęć profilaktycznych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych przeprowadzeniem na ich rzecz Zajęć profilaktycznych.
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem liczby godzin Zajęć profilaktycznych do wykonania w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej liczby godzin Zajęć profilaktycznych przewidzianych w ramach prawa opcji (70 godzin), z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych składanych do 14 kwietnia 2023 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej (w tym również forma mailowa) pod rygorem nieważności, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji.
6. Prawo opcji dotyczy każdego Pakietu w ramach przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.4. Pakiet IV – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 395 godzin zegarowych (325 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet IV – Formularz cenowy załącznik nr 1.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy może skorzystać z prawa opcji na następujących zasadach:
5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji Zajęć Profilaktycznym w wymiarze dodatkowych 70 godzin Zajęć profilaktycznych – dla każdego z Pakietów z osobna, ponad liczbę godzin określonych jako wymiar podstawowy (tj. w Pakiecie IV wymiar podstawowy wynosi 325 godzin zegarowych).
5.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 5.1 niniejszego paragrafu, nastąpi na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie Wykonawcy realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych realizacją Zajęć profilaktycznych. Realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację mniej niż 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
c) wcale.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
4) Usługę objętą prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę godzin Zajęć profilaktycznych do realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
5) Zasady dotyczące realizacji Usługi objętej prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji Usługi w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie za jedną godzinę Zajęć profilaktycznych objęte opcją będzie identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
6) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin Zajęć profilaktycznych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych przeprowadzeniem na ich rzecz Zajęć profilaktycznych.
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem liczby godzin Zajęć profilaktycznych do wykonania w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej liczby godzin Zajęć profilaktycznych przewidzianych w ramach prawa opcji (70 godzin), z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych składanych do 14 kwietnia 2023 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej (w tym również forma mailowa) pod rygorem nieważności, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji.
6. Prawo opcji dotyczy każdego Pakietu w ramach przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice.
2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane będzie w pięciu pakietach, w wymiarze czasowym określonym wg podziału:
4.5. Pakiet V – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 370 godzin zegarowych (300 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet V – Formularz cenowy załącznik nr 1.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Prawo opcji – Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy może skorzystać z prawa opcji na następujących zasadach:
5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy realizacji Zajęć Profilaktycznym w wymiarze dodatkowych 70 godzin Zajęć profilaktycznych – dla każdego z Pakietów z osobna, ponad liczbę godzin określonych jako wymiar podstawowy (tj. w Pakiecie V wymiar podstawowy wynosi 300 godzin zegarowych).
5.2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w ust. 5.1 niniejszego paragrafu, nastąpi na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie Wykonawcy realizacji Usługi w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych realizacją Zajęć profilaktycznych. Realizacja Usługi w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację mniej niż 70 godzin Zajęć profilaktycznych, lub
c) wcale.
3) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji Usługi w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
4) Usługę objętą prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę godzin Zajęć profilaktycznych do realizacji w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
5) Zasady dotyczące realizacji Usługi objętej prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji Usługi w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że wynagrodzenie za jedną godzinę Zajęć profilaktycznych objęte opcją będzie identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
6) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin Zajęć profilaktycznych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz liczby Beneficjentów zainteresowanych przeprowadzeniem na ich rzecz Zajęć profilaktycznych.
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem liczby godzin Zajęć profilaktycznych do wykonania w ramach prawa opcji.
8) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej liczby godzin Zajęć profilaktycznych przewidzianych w ramach prawa opcji (70 godzin), z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień opcjonalnych składanych do 14 kwietnia 2023 roku, Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich skuteczność będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej lub dokumentowej (w tym również forma mailowa) pod rygorem nieważności, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji.
6. Prawo opcji dotyczy każdego Pakietu w ramach przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y skierowana/e przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialne za świadczenie usług posiadać będzie/będą:
1. wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika lub zdrowie publiczne lub licencję trenerską I stopnia,
oraz
2. co najmniej dwa lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu radzenia sobie ze stresem, zaburzeń psychicznych, profilaktyki uzależnień i zaburzeń psychicznych.
Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa, na załączniku nr 2.1 do SWZ „Wykaz osób”, wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian Zamawiający określił szczegółowo w paragrafie 13 wzorów umów - załączników nr 4.1 - 4.5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ponad dokumenty i oświadczenia określone w treści Ogłoszenia o zamówieniu Wykonawca składa: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy; Załączniki nr 1.1 do 1.5 do SWZ - Formularze cenowe (w zależności na który pakiet Wykonawca składa ofertę); Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz osób; Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
KRYTERIUM OCENY OFERT :
3. Doświadczenie [D]
W przypadku, gdy każda osoba wskazana przez Wykonawcę w załączniku nr 2.1 do SWZ „Wykaz osób”, posiadać będzie co najmniej sześć miesięcy doświadczenia w czasie ostatnich dwóch lat, w prowadzeniu szkoleń dla dzieci i młodzieży w klasach szkolnych z zakresu: radzenia sobie ze stresem, zaburzeniami psychicznymi i/lub profilaktyki uzależnień i profilaktyki zaburzeń psychicznych – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
W przypadku, gdy chociaż jedna osoba - spośród osób wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2.1 do SWZ „Wykaz osób” - nie będzie posiadać co najmniej sześciu miesięcy doświadczenia w czasie ostatnich dwóch lat, w prowadzeniu szkoleń dla dzieci i młodzieży w klasach szkolnych z zakresu: radzenia sobie ze stresem, zaburzeniami psychicznymi i/lub profilaktyki uzależnień i profilaktyki zaburzeń psychicznych – Wykonawca otrzyma 0 punktów.

Na potwierdzenie posiadania doświadczenia Wykonawca wraz z ofertą składa stosowny dokument (np.: umowę lub referencje lub poświadczenie), z którego wprost wynika, że osoba/y posiada/ją co najmniej sześć miesięcy doświadczenia w czasie ostatnich dwóch lat, w prowadzeniu szkoleń dla dzieci i młodzieży w klasach szkolnych z zakresu: radzenia sobie ze stresem, zaburzeniami psychicznymi i/lub profilaktyki uzależnień i profilaktyki zaburzeń psychicznych. Złożenie stosownego dokumentu/ów jest warunkiem koniecznym do uzyskania 20 punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty stosownego dokumentu/ów, nawet pomimo oświadczenia o posiadaniu przedmiotowego doświadczenia – otrzyma 0 punktów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135 - Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI