Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Koordynator Lean – szkolenie Akademia Lean Management dla inżynierów dla studentów Studiów Dualnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji i Zarządzania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 266/268
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-361
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 42 631-37-68
1.5.8.) Numer faksu: 0048 42 631 38 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woiz.p.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Koordynator Lean – szkolenie Akademia Lean Management dla inżynierów dla studentów Studiów Dualnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2bacc05-d59f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029007/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług szkoleniowych dla studentów Wydziału Organizacji i Zarządzania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Studia dualne na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji” nr Projektu POWR.03.01.00-00- DU60/18-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:a)Platformy do obsługi postępowań, dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce Korespondencja”.;b)Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu lub innych pism, jeżeli wnioski te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. poprzez adres e-mail).c)Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.2.Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin.Warunki korzystania z Platformy:a)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania na subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl. b)Po wybraniu „przystąp do postępowania” następuje przekierowanie do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie jest możliwość zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”, następnie postępuje zgodnie z poleceniami Platformy.4.Rejestracja trwa max. do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem rejestracyjnym otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu. 5.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty.6.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; b)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 7.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)Przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersjid)Włączona obsługa JavaScript;e)Zainstalowany Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 8.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;9.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 10.Czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu; 11Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać oferty; 12.Datą złożenia dokumentu jest data ich wysłania za pośr.zakładki „Korespondencja”. System powiadamia na email podany przez Wykonawcę,o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego.13.W przypadku wątpliwości,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania tel. +48 22 2572223 e-mail:oneplace@marketplanet.pl.Szczegółowe info.
dot.formy dokumentów zostały określone w rozdziale XVI. i rozdziale X. SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ws.ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych,Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani/Pana*danych osobowych jest Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi,przy ul.Żeromskiego 116.W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować z wyznaczonym przez Rektora inspektorem ochrony danych pod adresem rbi@adm.p.lodz.pl,telefon (42 6312039). 2.Politechnika Łódzka przetwarza Pani /Pana* dane osobowe wyłącznie w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c) 3. Odbiorcami Pani /Pana* danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.4. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.5.Przysługuje Pani/Panu*zgodnie z RODO:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania i uzupełnienia swoich danych;prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania tylko w sytuacji,gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;prawo do uzyskania informacji oraz prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa);6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.7. Odbiorcą Pani/Pana* danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Politechniki Łódzkiej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49,wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153,jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem:https://plodz.ezamawiajacy.pl.8. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/W8/382/2022/05/2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług szkoleniowych w cyklu szkoleniowym Koordynator Lean – szkolenie Akademia Lean Management dla inżynierów dla studentów Studiów Dualnych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr od 1 do SWZ.
1. Zamówienie realizowane będzie w ramach Projektu pn. „Studia dualne na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji”
nr Projektu POWR.03.01.00-00-DU60/18-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
2. Zamówienie składa się z jednej niepodzielnej części
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - cena ( C ) – 60 pkt.
- doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia ( D ) – 40 pkt.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryteriach „cena, doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że w zakresie kryteriów wyboru
najkorzystniejszej oferty 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia ( D )
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że:
Dysponuje trenerem, skierowanym do realizacji zamówienia, odpowiedzialnym za świadczenie usługi - prowadzącym szkolenie - posiadającym doświadczenie w liczbie przeprowadzonych szkoleń Lean Management: minimum 50 godzin szkolenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. W przypadku Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Załącznik nr 5 do SWZ, wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ skierowanych do realizacji zamówienia, odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; w terminie 5 dni od dnia wezwania, sporządzone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale X SWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający w trybie art. 274 ust. 1 wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie przez siebie wskazanym, jednak nie krótszym niż 5 dni pozostałych podmiotowych środków dowodowych tj.: wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6) skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składają się: a)Formularz Ofertowy, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr A do SWZ.b)Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania,wymagane zgodnie z treścią niniejszej SWZ, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 oraz 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy c) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust.1 Ustawy Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 oraz 3 do SWZ dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się jego zasoby, (jeżeli dotyczy) d) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 oraz 3 do SWZ dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale X SWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów” (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych) f) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale X SWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów” (jeżeli dotyczy) g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) h) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale X SWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów” i) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona oświadczenie Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Załącznik nr 5 do SWZ, wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ skierowanych do realizacji zamówienia, odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; w terminie 5 dni od dnia wezwania, sporządzone zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale X SWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów”.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, dotyczące wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji (jeśli dotyczy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeśli dotyczy).W Formularzu Ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (tzw. lidera), Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio.Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia: na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy pod adresem: https:/plodz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 09:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje wykluczenia z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o czym mowa w Rozdziale VI.b Specyfikacji Warunków Zamówienia PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY