Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043206
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 48426312869

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.dobrowolska@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13db813f-a804-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Każda z części zamówienia realizowana jest w ramach Projektu Dostępna Politechnika Łódzka (POWR.03.05.00-00-A039/20) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zp.p.lodz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.p.lodz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane wustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacjeWykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres email: monika.dobrowolska@p.lodz.pl2)poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładceKorespondencja”Więcej informacji na temat sposobów komunikacji z Wykonawcy z Zamawiającymznajduje się w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD.12.2021.U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 1 - Szkolenia z zakresu: Jak sprawnie tworzyć materiały dydaktyczne wysokiej jakości w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 2 - Szkolenia z zakresu: Język migowy na różnych poziomach zaawansowania w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 3 - Szkolenia z zakresu: Koordynator ds. dostępności w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 4 - Szkolenia z zakresu: Metody pracy w procesie dydaktycznym – umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela akademickiego w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 5 - Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 6 - Szkolenia z zakresu Przygotowania i opracowania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 7 - Szkolenia z zakresu Przygotowania, opracowania i wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający żąda:a) Wykazu usług, zrealizowanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z opisami wskazanymi w załącznikach 1.1-1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykaz usług należy sporządzić na postawie wzoru, stanowiącego załączniki:1. dla części 1 zamówienia – załącznik nr 3.12. dla części 2 zamówienia – załącznik nr 3.23. dla części 3 zamówienia – załącznik nr 3.34. dla części 4 zamówienia – załącznik nr 3.45. dla części 5 zamówienia – załącznik nr 3.56. dla części 6 zamówienia – załącznik nr 3.67. dla części 7 zamówienia – załącznik nr 3.7b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z zachowaniem postanowień art. 95 ust. 1 ustawy PZP. Wykaz osób należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załączniki: 1. dla części 1 zamówienia – załącznik nr 4.12. dla części 2 zamówienia – załącznik nr 4.23. dla części 3 zamówienia – załącznik nr 4.34. dla części 4 zamówienia – załącznik nr 4.45. dla części 5 zamówienia – załącznik nr 4.56. dla części 6 zamówienia – załącznik nr 4.67. dla części 7 zamówienia – załącznik nr 4.73. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w poniższym zakresie: 1) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) lit. B) ustawy PZP;2) w odniesieniu do terminu wykonania, gdy zmiana taka wynikaa) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które utrudniają lub uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminach w niej przewidzianych, wówczas termin ulega zmianie o czas istnienia przeszkody powstałej w wyniku działania lub zaniechania Zamawiającego;b) z realizacji innych umów, których przedmiotem jest rozwój Infrastruktury techniczno-systemowej albo dostawa, rozwój lub wdrożenie Oprogramowania użytkowego, co powoduje czasowe wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy lub konieczność dostosowania do zmian w Infrastrukturze techniczno-systemowej lub Oprogramowaniu użytkowym, wprowadzonych na podstawie tych umówc) z konieczności dostosowania zbudowanego modułu, o którym mowa w § 1 ust. 1 do zmian w systemach innych podmiotów, które współpracują z Zamawiającym3) w odniesieniu do sposobu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności funkcjonalności objętych zmianą, w przypadku:a) gdy zmiana jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a konieczność jej wprowadzenia wypływa z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b) wprowadzenia nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, z uwagi na wycofanie z rynku starych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub z uwagi na konieczność zapewnienia interoperacyjności w zakresie uzasadnionym sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem systemu oraz jego rozwojem;c) realizacji lub zawarcia innych umów, których przedmiotem jest rozwój Infrastruktury techniczno-systemowej albo dostawa, rozwój lub wdrożenie Oprogramowania użytkowego i z których wynika konieczność lub zasadność techniczna lub ekonomiczna wprowadzenia zmian postanowień umowy2. W przypadku dokonania zmiany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, okoliczności jej dokonania powinny zostać udokumentowane i przedstawione drugiej stronie niezwłocznie po ich zaistnieniu.3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Strefa publiczna” - „Aktualne ogłoszenia o postępowaniach”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D - Łódź, Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Druk 3D, Skan 3D, Projektowanie 3D. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI