Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 48426312869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.dobrowolska@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13db813f-a804-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Każda z części zamówienia realizowana jest w ramach Projektu Dostępna Politechnika Łódzka (POWR.03.05.00-00-A039/20) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.p.lodz.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.p.lodz.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane wustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacjeWykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres email: monika.dobrowolska@p.lodz.pl2)poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładceKorespondencja”Więcej informacji na temat sposobów komunikacji z Wykonawcy z Zamawiającymznajduje się w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD.12.2021.U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 1 - Szkolenia z zakresu: Jak sprawnie tworzyć materiały dydaktyczne wysokiej jakości w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 2 - Szkolenia z zakresu: Język migowy na różnych poziomach zaawansowania w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 3 - Szkolenia z zakresu: Koordynator ds. dostępności w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 4 - Szkolenia z zakresu: Metody pracy w procesie dydaktycznym – umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela akademickiego w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 5 - Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 6 - Szkolenia z zakresu Przygotowania i opracowania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja I w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka. Część 7 - Szkolenia z zakresu Przygotowania, opracowania i wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności w ramach Projektu pn. „Dostępna Politechnika Łódzka”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia materiałów szkoleniowych
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: konsultacje
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
łączna cena ofertowa brutto (C) - waga kryterium 60%;b) termindostarczenia materiałów szkoleniowych (T) - waga kryterium 30%;c) konsultacje (K) – waga kryterium10%.Więcej na temat sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XVII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający żąda:a) Wykazu usług, zrealizowanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z opisami wskazanymi w załącznikach 1.1-1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykaz usług należy sporządzić na postawie wzoru, stanowiącego załączniki:1. dla części 1 zamówienia – załącznik nr 3.12. dla części 2 zamówienia – załącznik nr 3.23. dla części 3 zamówienia – załącznik nr 3.34. dla części 4 zamówienia – załącznik nr 3.45. dla części 5 zamówienia – załącznik nr 3.56. dla części 6 zamówienia – załącznik nr 3.67. dla części 7 zamówienia – załącznik nr 3.7b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z zachowaniem postanowień art. 95 ust. 1 ustawy PZP. Wykaz osób należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załączniki: 1. dla części 1 zamówienia – załącznik nr 4.12. dla części 2 zamówienia – załącznik nr 4.23. dla części 3 zamówienia – załącznik nr 4.34. dla części 4 zamówienia – załącznik nr 4.45. dla części 5 zamówienia – załącznik nr 4.56. dla części 6 zamówienia – załącznik nr 4.67. dla części 7 zamówienia – załącznik nr 4.73. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w poniższym zakresie: 1) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) lit. B) ustawy PZP;2) w odniesieniu do terminu wykonania, gdy zmiana taka wynikaa) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które utrudniają lub uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminach w niej przewidzianych, wówczas termin ulega zmianie o czas istnienia przeszkody powstałej w wyniku działania lub zaniechania Zamawiającego;b) z realizacji innych umów, których przedmiotem jest rozwój Infrastruktury techniczno-systemowej albo dostawa, rozwój lub wdrożenie Oprogramowania użytkowego, co powoduje czasowe wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy lub konieczność dostosowania do zmian w Infrastrukturze techniczno-systemowej lub Oprogramowaniu użytkowym, wprowadzonych na podstawie tych umówc) z konieczności dostosowania zbudowanego modułu, o którym mowa w § 1 ust. 1 do zmian w systemach innych podmiotów, które współpracują z Zamawiającym3) w odniesieniu do sposobu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności funkcjonalności objętych zmianą, w przypadku:a) gdy zmiana jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a konieczność jej wprowadzenia wypływa z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b) wprowadzenia nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, z uwagi na wycofanie z rynku starych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub z uwagi na konieczność zapewnienia interoperacyjności w zakresie uzasadnionym sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem systemu oraz jego rozwojem;c) realizacji lub zawarcia innych umów, których przedmiotem jest rozwój Infrastruktury techniczno-systemowej albo dostawa, rozwój lub wdrożenie Oprogramowania użytkowego i z których wynika konieczność lub zasadność techniczna lub ekonomiczna wprowadzenia zmian postanowień umowy2. W przypadku dokonania zmiany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, okoliczności jej dokonania powinny zostać udokumentowane i przedstawione drugiej stronie niezwłocznie po ich zaistnieniu.3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy