Świadczenie usług przeprowadzenia warsztatów dla wybranych pracowników Łukasiewicza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przeprowadzenia warsztatów dla wybranych pracowników Łukasiewicza w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza – 19 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-30
  • ZamawiającyCentrum Łukasiewicz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00217408
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przeprowadzenia warsztatów dla wybranych pracowników Łukasiewicza w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza – 19 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleczki 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rozwojowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeprowadzenia warsztatów dla wybranych pracowników Łukasiewicza w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza – 19 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1fafbd3-e23e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087497/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Program Szkoleń Łukasiewicza PZT I- Warsztaty dla Platform Kompetencji Łukasiewicza, Warsztaty dla Grup Badawczych,Warsztaty dla Gospodarzy Wyzwań, Warsztaty dla Creative Coffee 24H

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linuxlub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
2. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Pzp.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści ogłoszenia, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy
użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformie w konkretnym (niniejszym)
postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna zawarta jest w załączniku nr 6 do SWZ. Szczególne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego zostały określone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO.
3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego część Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Podwykonawca /podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio uzyskał.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.201.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty w ramach Creative Coffee 24h na temat:
„Strategiczny e-networking, czyli dobre praktyki w zakresie budowania relacji
w międzynarodowym ekosystemie nauki i innowacji”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i praktyka osoby prowadzącej webinar inspiracyjny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz spotkania inspiracyjnego

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty w ramach Creative Coffee 24h na temat:
„Sztuka udzielania informacji zwrotnej, dlaczego warto ją udzielać i jak robić to właściwie?” oraz „Jak zapewnić zaangażowanie zespołu, czyli dobre praktyki świadomego i efektywnego angażowania członków zespołu w prace”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie i praktyka osoby prowadzącej webinar inspiracyjny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz prowadzenia spotkania inspiracyjnego

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla doktorantów oraz doktorantów wdrożeniowych z zakresu pisania grantów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla doktorantów oraz doktorantów wdrożeniowych z zakresu pisania tekstów naukowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla pracowników redakcji czasopism Łukasiewicza z zakresu niezbędnych narzędzi w pracy autora

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla pracowników redakcji czasopism Łukasiewicza z zakresu tworzenia czasopism naukowych oraz ich rozwoju

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Grup Badawczych Łukasiewicza z zakresu zarządzania zespołem rozproszonym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Grup Badawczych Łukasiewicza oraz Gospodarzy Wyzwań z zakresu rozmów z przedsiębiorcami w kontekście projektów B+R

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla Gospodarzy Wyzwań z zakresu budowania relacji oraz z zakresu negocjacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Platformy Kompetencji HR nt. “Efektywne systemy motywacyjne” oraz „Zarządzanie rozwojem pracowników”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Platformy Kompetencji IT nt. “Certyfikowane szkolenie ITIL v4” oraz „Metodyka SCRUM”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przeprowadzenia zamkniętych dedykowanych warsztatów z tematyki „Profesjonalna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych” dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz (członkowie PKŁ Komercjalizacja) w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Osoby przeprowadzającej warsztaty (Trenera)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przeprowadzenia zamkniętych dedykowanych warsztatów z tematyki „Profesjonalna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych” dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz (członkowie PKŁ Komercjalizacja) w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Osoby przeprowadzającej warsztaty (Trenera)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przeprowadzenia zamkniętych dedykowanych warsztatów z tematyki „Pozyskiwanie finansowania zewnętrznego - czym są i na czym polegają rundy finansowania” dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz (członkowie PKŁ Komercjalizacja) w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Osoby przeprowadzającej warsztaty (Trenera)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Platformy Kompetencji Zarządzania Projektami nt. „Skuteczny menedżer projektów” oraz nt. „Budowa i rozwój biura projektów (PMO)”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka prowadzenia warsztatów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty dla członków Platformy Kompetencji Organizacja nt. „Aspekty prawne zakładania spółek z uwzględnieniem kwestii komercjalizacji oraz zarządzania mieniem państwowym” oraz nt. „Prawo własności intelektualnej w projektach B+R - praktyczne problemy prawne”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty z tematyki „Pomoc publiczna” organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Finanse i wybranych pracowników Centrum Łukasiewicz w Ramach Projektu HR
w Łukasiewiczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka prowadzenia warsztatów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty z tematyki „Zarządzenie zespołem i zarządzanie projektem” organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Finanse i wybranych pracowników Centrum Łukasiewicz w Ramach Projektu HR w Łukasiewiczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka prowadzenia warsztatów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty z tematyki „Controlling w Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz” organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w Ramach Projektu HR w Łukasiewiczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodyka prowadzenia warsztatów szkoleniowych

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I: Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba (Trener) wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatu inspiracyjnego „Strategiczny e-networking, czyli dobre praktyki w zakresie budowania relacji w międzynarodowym ekosystemie nauki i innowacji” zrealizował min. 5 spotkań lub warsztatów związanych z tematyką ekosystemów innowacji w okresie 3 ostatnich lat z podaniem grup docelowych. Część II: Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba (Trener) wskazany przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatu inspiracyjnego „Sztuka udzielania informacji zwrotnej, dlaczego warto ją udzielać i jak robić to właściwie?” oraz „Jak zapewnić zaangażowanie zespołu, czyli dobre praktyki świadomego i efektywnego angażowania członków zespołu w prace” zrealizował min. 5 spotkań lub warsztatów związanych z tematyką komunikacji i angażowania w pracę zespołową w okresie 3 ostatnich lat z podaniem grup docelowych.
Część III: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: • udokumentowane wykształcenie wyższe, • minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu pisania grantów oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty w ww. tematyki; Część IV: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu pisania tekstów naukowych oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Część V: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu niezbędnych narzędzi w pracy autora oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Część VI: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu tworzenia i rozwoju czasopism naukowych oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty w ww. tematyki; Część VII: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu zarządzania zespołem rozproszonym oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Część VIII: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu zwiększenia umiejętności pracowników w kontekście rozmów z przedsiębiorcami, oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Część IX Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: • udokumentowane wykształcenie wyższe, • minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu komunikacji oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki • minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu negocjacji oraz w okresie ostatnich 2 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Część X: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu efektywnych systemów motywacyjnych oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Oraz dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada:
- minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu zarządzania rozwojem pracowników oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki;
przy czym 1 osoba może spełniać łącznie te kryteria i w takim wypadku to samo szkolenie przeprowadzone przez tę osobę można wykazać do spełnienia zarówno kryterium 1 i 2 Część XI: Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - udokumentowane wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu szkoleń ITIL v4 oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; Oraz dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i realizacji warsztatów i programów szkoleniowo-rozwojowych z zakresu metodyki SCRUM oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 3 warsztaty z ww. tematyki; przy czym 1 osoba może spełniać łącznie te kryteria i w takim wypadku to samo szkolenie przeprowadzone przez tę osobę można wykazać do spełnienia zarówno kryterium 1 i 2
Część XII Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatów (Trener):
- w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadził co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki sprzedażowej i biznesowej - posiada praktyczne doświadczenie w realizacji usług sprzedażowych związanych z obsługą klienta, potwierdzone co najmniej 3 (trzema) latami doświadczenia zawodowego Część XIII Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatów (Trener): - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadził co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki prawa gospodarczego prywatnego z uwzględnieniem elementów rachunkowych - posiada uprawnienia zawodowe radcy prawnego, adwokata lub rzecznika patentowego Część XIV Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatów (Trener): - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki pozyskiwania finansowania publicznego jak i prywatnego dla start-upów oraz procesu inwestycyjnego - posiada wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne Część XV Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osoba, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: • w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 4 warsztaty z poniższej tematyki: • Budowanie i zarządzanie zespołem • Wydawanie poleceń i delegowanie zadań • Kontrola realizacji zadań • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi Oraz dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała przynajmniej 4 warsztaty z poniższej tematyki: -Zasady budowy PMO, w tym typy, funkcje
-Jak wdrożyć PMO a. założenia, b. wymagania, c. kroki postępowania, -Zasoby ludzkie w PMO -Integracja PMO z innymi działami w organizacji -Rozwój PMO -Podejście do wdrożenia PMO w organizacji: co robić a czego należy unikać? -PMO w praktyce – przykłady (np. omówienie 2 przypadków, gdzie wdrażane było od zera) przy czym 1 osoba może spełniać łącznie te kryteria i w takim wypadku to samo szkolenie przeprowadzone przez tę osobę można wykazać do spełnienia zarówno kryterium 1 i 2 .
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków, warunki udziału w postępowaniu w cz. XVI - XIX zostały określone w sekcji IX ogłoszenia - pozostałe informacje

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium nr 2 na podstawie art. 274 ust. 2 Ustawy, Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik
nr 5 do SWZ.
2. Z uwagi na wymóg pkt. 1 powyżej, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonym przez Zamawiającego w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujący przedmiotowy środek dowodowy: Program warsztatów na podstawie której, zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert pn. Metodyka prowadzenia warsztatów, określonym w rozdziale XIX SWZ.
2. Wymóg przedłożenia ww. środka dowodowego dotyczy wyłącznie części nr I, II, XV, XVII, XVIII i XIX.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazany wyżej przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje możliwości wzywania wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Brak złożenia wskazanego w ust. 1 przedmiotowego środka dowodowego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ),
2. Oświadczenie (oświadczenia) na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 lub 2a do SWZ),
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2b do SWZ – jeżeli dotyczy),
4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
5. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
6. Wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 2b do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i charakter zmiany oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Warunki udziału w postępowaniu w częściach XVI - XIX:
Część XVI Wykonawca musi potwierdzić, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - odpowiednie doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania oferty przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki związanej z zakładaniem spółek kapitałowych do celów komercjalizacji przez podmioty należące do sektora nauki i szkolnictwa wyższego; oraz dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada: - odpowiednie doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania oferty wykonał co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki związanej z komercjalizacją wyników prac B+R przez podmioty należące do sektora nauki i szkolnictwa wyższego , - przy czym 1 osoba może spełniać łącznie te kryteria i w takim wypadku to samo szkolenie przeprowadzone przez tę osobę można wykazać do spełnienia zarówno kryterium 1 i 2 Część XVII Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatów (Trener) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki pomocy publicznej Część XVIII Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do
przeprowadzenia warsztatów (Trener) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert wykonała co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki zarządzenie zespołem i zarządzanie projektem Część XIX Wykonawca musi potwierdzić, że Osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia warsztatów (Trener) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert wykonała co najmniej 3 (trzy) warsztaty lub szkolenia z tematyki controllingu.
Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
Termin wykonania zamówienia wynosi :
Część III Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część IV Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część V Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część VI Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część VII Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część VIII Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część IX Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część X Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 20.12.2022 r.
Część XI Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 01.12.2022 r.
Część XII Do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 18.11.2022 r.
Część XIII Do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 18.11.2022 r.
Część XIV Do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 18.11.2022 r.
Część XV Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 01.12.2022 r.
Część XVI Do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale najpóźniej do 01.12.2022 r.
Część XVII Do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale nie później niż do 25.11.2022 r. Ustalenie dokładnego terminu z wykonawcą nastąpi po podpisaniu umowy
Część XVIII Do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale nie później niż do 25.11.2022 r. Ustalenie dokładnego terminu z wykonawcą nastąpi po podpisaniu umowy
Część XIX . Do 3 miesięcy od daty podpisania umowy, ale nie później niż do 25.11.2022 r. Ustalenie dokładnego terminu z wykonawcą nastąpi po podpisaniu umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+KWP
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+kwalifikacja wstępna przyspieszona. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI