Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konsultanta merytorycznego, wykładowcy do prowadzenia szkoleń oraz fizjoterapeutów do prowadzenia warsztatów rehabilitacji ruchowej w ramach projektu Pn. „Priorytet Kręgosłup”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 768 46 26
1.5.8.) Numer faksu: 58 761 46 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konsultanta merytorycznego, wykładowcy do prowadzenia szkoleń oraz fizjoterapeutów do prowadzenia warsztatów rehabilitacji ruchowej w ramach projektu Pn. „Priorytet Kręgosłup”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0c912a-8640-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn. Priorytet kręgosłup w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Korzystanie z platformazakupowa.pl odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie dostępnym na stronie internetowej platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Państwa danych osobowych jest Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk.• Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek, adres e-mail: akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339. • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. • Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.• Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.• Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych.• Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.• Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.• Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. • Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D10.251.8.F.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług Konsultanta medycznego i wykładowcy, składające się z 3 zadań - Szczegółowy zakres usługi dla zadania 1 został opisany w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: W zakresie części 1: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt 3-5 lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej- 20 pkt Wyższe niż 5-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty: w zakresie części 1, zadanie 1, pkt. 5,6,7,8 Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 21 dni- 0 pkt. Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 14 dni- 25 pkt. Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 7 dni- 50 pkt. Rozpoczęcie realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego nie może być później niż w ciągu 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: W zakresie części 1: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt 3-5 lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej- 20 pkt Wyższe niż 5-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty: w zakresie części 1, zadanie 1, pkt. 5,6,7,8 Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 21 dni- 0 pkt. Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 14 dni- 25 pkt. Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w ciągu 7 dni- 50 pkt. Rozpoczęcie realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego nie może być później niż w ciągu 21 dni.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla 180 osób -Szczegółowy zakres usługi został opisany w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla 180 osób- Szczegółowy zakres usługi został opisany w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla 180 osób –Szczegółowy zakres usługi został opisany w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena (waga 10%) - punkty w tym kryterium będą przyznawane według następującego wzoru:C minC = ---------------------- X 10C bdGdzie:C – liczba punktów danej ofertyC min – najniższa cena spośród oferowanychC bd – cena badanej ofertyWykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt).2) Doświadczenie (waga 40%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty- Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada: Do 3-lat doświadczenia w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej –0 pkt Wyższe niż 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej – 40 pkt 3) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (waga 50%) – ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty:a) Możliwość rozpoczęcia realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na terenie Trójmiasta: w ciągu 48 h- 0 pkt w ciągu 24 h- 10 pkt w ciągu 2 h - 25 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla 180 osób - Szczegółowy zakres usługi został opisany w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia