Świadczenie przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolkowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia600530-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600530-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach: Świadczenie przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 39055799600000, ul. ul. Skalników  6 , 59-101  Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 74 65 101, e-mail a.gurdak@zs.polkowice.pl, faks 76 74 65 180.
Adres strony internetowej (URL): www.zspolkowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
szkoła publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zs.polkowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu pn.: „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
Numer referencyjny: OA.5600.1.119.2020.ZSP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeprowadzenia kursów specjalistycznych dla uczniów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: Część 1. Uprawnienia elektryczne do 1kV, Część 2. Operator wózków jezdniowych, Część 3. AutoCad – poziom podstawowy, Część 4. Zarządzanie flotą samochodową, Część 5. Obsługa kasy fiskalnej, Część 6. Transport, Częśc 7. Identyfikacja wizualna firmy, Część 8. Spawanie blach i rur

II.5) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Dla poszczególnych części planuje się następujące termin realizacji:Część 1. Uprawnienia elektryczne do 1kV - planowany termin realizacji I-II.2021r. Część 2. Operator wózków jezdniowych - planowany termin realizacji I-IV.2021r. Część 3. AutoCad – poziom podstawowy - planowany termin realizacji XI-XII. 2020r. Część 4. Zarządzanie flotą samochodową - planowany termin realizacji XI-XII. 2020r.Część 5. Obsługa kasy fiskalnej - planowany termin realizacji XI-XII. 2020r.Część 6. Transport - planowany termin realizacji XI-XII. 2020r. Część 7. Identyfikacja wizualna firmy- planowany termin realizacji I-III.2021r. Część 8: Spawanie blach i rur - planowany termin realizacji XI.2020r.-VII. 2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 usługi z zakresu zgodnego z przedmiotem zamówienia, tj:• Część 1. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Uprawnienia elektryczne do 1kV,• Część 2. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne - Operator wózków jezdniowych,• Część 3. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – AutoCAD stopień podstawowy• Część 4. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Zarządzanie flotą samochodową• Część 5. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne– Obsługa kasy fiskalnej• Część 6. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Transport • Część 7. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Identyfikacja wizualna firmy• Część 8. Co najmniej 2 kursy/szkolenia specjalistyczne – Spawanie blach i rurb) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować do realizacji przedmiotu zamówienia:• Część 1: minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu Uprawnienia elektryczne do 1kV,• Część 2. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu - Operator wózków jezdniowych,• Część 3. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – AutoCAD stopień podstawowy,• Część 4. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Zarządzanie flotą samochodową,• Część 5. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Obsługa kasy fiskalnej,• Część 6. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Transport,• Część 7. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Identyfikacja wizualna firmy,• Część 8. minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń specjalistycznych oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem termin składania ofert przeprowadził min. 1 szkolenie/kurs z zakresu – Spawanie blach i rur,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy:1) W przypadku Zaistnienia siły wyższej (np. choroba osoby przewidzianej do realizacji kursu, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w następujących przypadkach:Zamawiający dopuszcza m. in. zmiany terminu realizacji zamówienia objętego umową w przypadku, gdy zaistniała sytuacja epidemiczna nie pozwala zrealizować kursu w zaplanowanym terminie, gdy udział uczestnika w innych formach wsparcia jest na tyle obciążający, że nie możliwe jest zorganizowanie przedmiotu zamówienia w danym terminie,Jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana wymagana grupa uczestników, 4) Zmiany formy całości lub części kursu ze stacjonarnej na online, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiczną, 5) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy może nastąpić gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 6) Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie. 7) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 8) Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.2. Wszelkie zmiany umowy, w tym wskazane w ust. 1 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 14:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: uprawnienia elektryczne do 1 kV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Nabycie wiedzy z zakresu budowy oraz zasad doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, z zasadami prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych oraz zasadami przyłączania urządzeń, zasadami i metodami ochrony przeciwporażeniowej, narzędziami używanymi w pracach montażowych, zakresem i terminami wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, organizacji pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, postępowanie w razie wypadku i w sytuacjach zagrożeń, przepisami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa pracy, itp. Przygotowanie uczniów do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Program kursu winien zawierać minimum: prawo energetyczne i przepisy wykonawcze, budowa i eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia regulacji, ochrona przeciwporażeniowa, zasady racjonalnego i bezpiecznego użytkowania urządzeń, sieci i instalacji elektroenergetycznych.Liczba godzin zajęć: min. 20 Forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: 1. egzamin wewnętrzny (po zdaniu którego uczestnik otrzymuje świadectwo potwierdzające udział w szkoleniu - imienny certyfikat potwierdzający udział w kursie),2. egzamin zewnętrzny na uprawnienia w zakresie eksploatacji sieci instalacji i urządzeń elektroenergetycznych Grupa 1 (E1). Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed komisją powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uczestnicy kursu otrzymają stosowne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji określonych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1kV.Przygotowanie do egzaminu końcowego oraz nabycie uprawnień elektrycznych SEP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, musi być zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Grupa docelowa: 20 uczniówTermin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w następujących terminach: styczeń – luty 2021 r. (do 28.02.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-100 Polkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: operator wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Kurs obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych z napędem silnikowym następujących typów:naładowane, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne, dodatkowo uprawnień do wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem.Program kursu winien zawierać minimum: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy z wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym, praktyczna nauka jazdy, wiadomości związane z wymianą butli gazowych, wymiana butli gazowych – z instruktorem oraz samodzielna.Liczba godzin zajęć: min. 67 (egzamin przed komisją UDT nie jest wliczony w 67-godziny czas trwania kursu).Forma zakończenia kursu, uzyskiwane uprawnienia: Dla każdego Uczestnika / Uczestniczki wystawione zostanie zaświadczenie potwierdzające jego uczestnictwo w kursie wystawione przez Wykonawcę. Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją UDT. Uczestnik/ Uczestniczka po zakończonym kursie otrzyma również uprawnienia do obsługi wózków widłowych (po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego) wraz z uprawnieniami do wymiany butli gazowych.Grupa docelowa: 2 grupy po 15 uczniów, łącznie 30 uczniów Termin kursu: planowany termin przeprowadzenia kursu w okresie styczeń – kwiecień 2021 r. (do 30.04.2021r.) Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w Sali która będzie nieodpłatnie udostępniona przez zamawiającego w Zespole Szkół w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-100 Polkowice. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w miejscowości Polkowice lub w miejscowości oddalonej max. 40 km od szkoły (w cenę należy wkalkulować koszt wynajmu placu/miejsca zajęć praktycznych, a w przypadku realizacji części praktycznej kursu w miejscu wskazanym przez wykonawcę (do 40 km od szkoły) - koszty transportu (dojazdu/dowozu uczniów na miejsce szkolenia, ze szkoły i z powrotem).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: AutoCAD poziom podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: zdobycie i wzbogacenie wiedzy oraz umiejętności praktycznych niezbędnych do obsługi programu AutoCAD. Program kursu: wprowadzenie do programu AutoCAD, przestrzeń robocza, układy współrzędnych, oglądanie rysunku, podstawowe elementy rysunkowe, rysowanie precyzyjne, konstrukcja i modyfikacja obiektów na rysunku, zarządzanie warstwami i właściwościami obiektów, informacje i dane statystyczne, tworzenie napisów, zmiana kolejności wyświetlania obiektów na rysunku, wymiarowanie, tworzenie wymiarów liniowych, normalnych, współrzędnych, kątowych oraz wymiarów promieni, przygotowanie wydruku, przestrzeń trójwymiarowa. Forma kursu, forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: szkolenie składa się z bloków wykładowo-ćwiczeniowych. Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończeniu kursu oraz certyfikat AUTODESK.Liczba godzin: min. 21Grupa docelowa: 10 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie listopad – grudzień 2020 r.(do 31.12.2020r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie wykładowcy 40,00
cena brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zarządzanie flotą samochodową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: przekazanie uczestnikom wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień dotyczących funkcjonowania flot wykorzystywanych w działalności firm, a tym samym podniesienie poziomu kompetencji w zakresie umiejętności zarządczych w tym aspekcie. Program kursu winien zawierać minimum: omówienie rynku flotowego, pozyskiwanie samochodów do floty firmowej, serwisowanie pojazdów, planowanie kosztów serwisu, dostawcy serwisowi, umowy serwisowe, koszty flotowe w firmie, ubezpieczenia oraz likwidacja szkód komunikacyjnych, zakupy paliwa, narzędzia IT do zarządzania flotą, ryzyko w pracy Fleet Managera, aspekty prawne w pracy FM, samochody służbowe – użytkowanie do celów prywatnych, ćwiczenia praktyczne, ewentualna gra symulacyjna - obieg problemów.Forma kursu: część teoretyczna oraz praktycznaLiczba godzin kursu: min. 16Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie Grupa docelowa: 15 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie listopad-grudzień 2020 r. (do 31.12.2020r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: opanowanie wiadomości i umiejętności potrzebnych do samodzielnego obsługiwania kasy fiskalnej i przyswojenie przez kursantów zagadnień związanych z kasami fiskalnymi oraz praktyczna nauka obsługi różnego rodzaju kas fiskalnych.Program kursu: uzyskanie niezbędnych wiadomości i umiejętności obsługi wybranych typów kas fiskalnych najczęściej stosowanych w sprzedaży, poznanie i obsługa wybranego programu kodu kreskowego towarów (współpraca kasy z komputerem), poznanie obsługi terminala kart płatniczych.Liczba godzin kursu: min. 12 Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie Grupa docelowa: 10 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie listopad – grudzień 2020r. (do 31.12.2020r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, Uwaga: Zamawiający wymaga by wykonawca zapewnił min. 1 kasę fiskalną na 2 uczestników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Transport
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: zdobycie oraz wzbogacenie wiedzy z zakresu transportu, działalności Głównego Inspektoratu Transportu DrogowegoProgram kursu: powinien zawierać minimum następujący zakres tematyczny: regulacje prawne dotyczące transportu ładunków ponadgabarytowych i niebezpiecznych, wymagania ogólne dotyczące przewozu towarów niebezpiecznych i ponadnormatywnych, główne rodzaje zagrożeń, działania zapobiegawcze i środki bezpieczeństwa właściwe dla różnych rodzajów zagrożeń, ochronę towarów niebezpiecznych przed działaniami osób trzecich, obowiązki kierowcy związane z przewozem towarów niebezpiecznych, czynności podejmowane przez kierowcę po zaistnieniu wypadku, w szczególności w zakresie pierwszej pomocy, bezpieczeństwa ruchu drogowego, używania sprzętu gaśniczego i środków ochrony indywidualnej, postępowanie kierowcy w czasie przejazdu przez tunele, w szczególności w przypadku pożaru, środki ostrożności, które powinny być podjęte podczas załadunku i rozładunku towarów niebezpiecznych, zakazy ładowania razem różnych towarów do tego samego pojazdu lub kontenera, manipulowanie i układanie sztuk przesyłki, oznakowanie oraz umieszczanie nalepek ostrzegawczych, przeznaczenie i sposób działania wyposażenia technicznego pojazdów, informacje na temat realizacji transportu kombinowanego, informacje na temat odpowiedzialności cywilnej, administracyjnej i karnej, informacje na temat ochrony środowiska i kontroli przewozu odpadów; zezwolenia na przewóz ładunków ponadnormatywnych, procedura ustalania transportu ładunków ponadnormatywnych, oznakowanie ładunków ponadnormatywnych.Liczba godzin zajęć: min. 8Uzyskiwane dokumenty/uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursieGrupa docelowa: 15 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie listopad-grudzień 2020 r. (do 31.12.2020r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Identyfikacja wizualna firmy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: pogłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu identyfikacji wizualnej firmy poprzez wykonywanie ćwiczeń praktycznych w zakresie myślenia i tworzenia kreatywnego oraz pracy w grupie. Program kursu winien zawierać minimum: praca zespołowa nad wyodrębnieniem cech wspólnych systemu identyfikacji zgodnych z typem działalności firmy, projektowanie graficzne wybranych elementów identyfikacji firmy i wykonanie w Adobe Illustrator, projektowanie materiałów graficznych, prezentacja projektów i przygotowanie do druku.Forma kursu, forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: certyfikat potwierdzający udział w kursie Liczba godzin: min. 8Grupa docelowa: 10 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: styczeń-marzec 2021 r. (do 31.03.2021r.)Miejsce szkolenia: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: spawanie blach i rur
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cel kursu: Zdobycie uprawnień spawacza metodą MAGProgram kursu winien zawierać minimum: Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego. Urządzenia spawalnicze. Bezpieczeństwa i higiena pracy. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej. Materiały dodatkowe do spawania. Spawanie w praktyce. Oznaczanie i wymiarowanie spoin. Metody przygotowania złączy do spawania. Kwalifikowanie spawaczy. Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG. Materiały dodatkowe do spawania. Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry. Instruktaż wstępny. Ćwiczenia praktyczne.Forma kursu, forma zakończenia kursu, uzyskane uprawnienia: kurs kończy są egzaminem teoretycznym i praktycznym wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Uczestnicy, którzy ukończą kurs otrzymują: książeczkę wraz z certyfikatem Spawacza wydaną przez Instytut Spawalnictwa, zaświadczenie MEN.Liczba godzin: min. 152Grupa docelowa: 2 grupy po 10 uczniów, łącznie 20 uczniów Termin kursu: planuje się przeprowadzenie kursu w terminie: listopad 2020 r. – lipiec 2021 r. (do 31.07.2021.r)Miejsce szkolenia: część teoretyczna Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice lub miejsce wskazane przez wykonawcę w miejscowości oddalonej max. 40 km od szkoły, część praktyczna: Polkowice lub w miejscowości oddalonej max. 40 km od szkoły (w cenę należy wkalkulować koszt ewent. wynajmu miejsca zajęć praktycznych, a w przypadku realizacji części praktycznej kursu w miejscu wskazanym przez wykonawcę (do 40 km od szkoły) - koszty transportu , dojazdu/dowozu uczniów na miejsce szkolenia, ze szkoły i z powrotem).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
doświadczenie wykładowcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu obejmującego tematykę z zakresu spawalniczego - Zgorzelec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kursu obejmującego tematykę z zakresu spawalniczego (metoda w typie MAG). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.