Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-04
  • ZamawiającyWARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00259173
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 599 71 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea8652e-eab1-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033956/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Superwizja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wcpr.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej „e-zamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl . Szczegółowe zasady komunikacji określone zostały w Rozdziale X SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
https://wcpr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
3) Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:
- utworzenie darmowego konta na stronie oneplace.marketplanet.pl za pomocą przycisku „Złóż konto za darmo”. Po wpisaniu adresu e-mail, hasła, kodu z obrazka oraz zaakceptowaniu wymaganych zgód należy użyć przycisku „Zarejestruj się”. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem, za pomocą którego należy potwierdzić adres e-mail.
- Po potwierdzeniu adresu e-mail należy się zalogować za pomocą przycisku „Zaloguj” w celu ukończenia procesu rejestracji.
- Po zalogowaniu się należy wybrać zakładkę „Rejestracja”.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy należy wysłać wniosek rejestracyjny do weryfikacji za
pomocą przycisku „Wyślij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien być wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer
NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ciąg cyfr (bez myślnika lub spacji między cyframi).
- Wiadomość potwierdzająca aktywację konta zostanie przesłana na adres e-mail użyty podczas rejestracji w ciągu 6 godzin
roboczych od przesłania wniosku do akceptacji.
- Jeżeli niezbędna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje możliwość kontaktu z infolinią wsparcia (22 257 22 23) z prośbą o
przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.
4) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
5) Korzystanie z Platformy eZamawiający możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Usługobiorcy następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) zastosowania przeglądarki internetowej w wersji wspieranej przez producenta obsługującej TLS 1.2 z włączoną obsługą
JavaScript;
b) strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczości 1024 x 768 lub wyższej;
6)W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach
9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8)Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania
Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WCPR za pomocą adresu iod@wcpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w związku z
obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze wynikającym z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Pzp) oraz działanie przez administratora w interesie publicznym.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
organy administracji publicznej lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w tym usługi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesyłanej korespondencji.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą będą
być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy, a następnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do danych
osobowych (Administrator może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupełnienia danych
(skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników); z ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024/ZP-TP/WCPR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla specjalistów realizujących zadania w Dziale Wsparcia Specjalistycznego i Szkoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest zawarty jest
w załączniku nr 2.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja w nurcie poznawczo-behawioralnym dla psychoterapeutów realizujących zadania w Dziale Wsparcia Specjalistycznego i Szkoleń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Punkcie Wsparcia dla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla rodzin zastępczych zawodowych oraz prowadzących Rodzinne Domy Dziecka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Zespole ds. Zawodowej Pieczy Zastępczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Zespołach ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Dziale ds. Instytucjonalnego Wsparcia Dziecka
i Rodziny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 8 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników socjalnych realizujących zadania w Dziale Integracji Społecznej Cudzoziemców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 9 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Dziale ds. Organizowania Wsparcia dla Cudzoziemców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 10 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Superwizja dla pracowników realizujących zadania w Punkcie Informacyjno-Koordynacyjnym dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 11 zawarty jest zawarty jest w załączniku nr 2.11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia powtórzeniowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego (zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu), polegającego na powtórzeniu świadczenia usługi w zakresie prowadzenia superwizji dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, odpowiadającego swoim zakresem przedmiotowi zamówienia opisanemu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w ramach poszczególnych części zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert: cena i doświadczenie superwizora.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie superwizora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada lub dysponuje osobą(-ami) skierowaną(-ymi) do realizacji zamówienia posiadającą(-ymi):
Część nr 1
Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii lub prowadzenia superwizji procesów psychologicznych);
b) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 2
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym:
a) certyfikat psychoterapeuty wydany przez stowarzyszenie naukowe certyfikujące w psychoterapii psychodynamicznej (np. PTPPd) lub inne stowarzyszenie kształcące psychoterapeutów psychodynamicznych
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla psychoterapeutów w podejściu psychodynamicznym, w tym:
a) co najmniej 4 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji dla psychoterapeutów w podejściu psychodynamicznym,
b) przeprowadzone co najmniej 400 godzin superwizji dla psychoterapeutów w podejściu psychodynamicznym
Część nr 3
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym:
a) certyfikat psychoterapeuty wydany przez stowarzyszenie naukowe certyfikujące w psychoterapii poznawczo-behawioralnej (np. PTPPB) lub inne stowarzyszenie kształcące psychoterapeutów poznawczo-behawioralnych.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla psychoterapeutów w podejściu poznawczo-behawioralnym, w tym:
a) co najmniej 4 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji dla psychoterapeutów w podejściu poznawczo-behawioralnym,
b) przeprowadzone co najmniej 400 godzin superwizji dla psychoterapeutów w podejściu poznawczo-behawioralnym.
Część 4
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii lub prowadzenia superwizji procesów psychologicznych);
c) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 5
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 6
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym:
a) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii).
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 7
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden
z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii);
c) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 8
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii);
c) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej i/lub systemu pieczy zastępczej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 9
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 10
Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii);
c) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.
Część nr 11
1) Posiada kwalifikacje do prowadzenia superwizji, w tym co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów:
a) certyfikat superwizora pracy socjalnej wydany na podstawie art. 121a ust. 3 Ustawy o pomocy społecznej;
b) certyfikat superwizora psychoterapii wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (lub inny dokument równoważny w zakresie superwizora psychoterapii);
c) certyfikat superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie wydany przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP.
2) Posiada doświadczenie w prowadzeniu superwizji dla pracowników instytucji pomocy społecznej, w tym:
a) co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora,
b) przeprowadzone co najmniej 200 godzin superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VI SWZ – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać jedynie osoby skierowane do wykonania zamówienia, których kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 SWZ. Wykaz sporządzony wg załącznika nr 4 do SWZ.
b) certyfikat superwizora potwierdzający posiadane kwalifikacje, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 SWZ. Dotyczy każdej z osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
c) dokument (-y) potwierdzający okres doświadczenia superwizora wyrażony w latach oraz wskazujący liczbę godzin przeprowadzonych superwizji po uzyskaniu certyfikatu superwizora, które były zrealizowane dla pracowników instytucji pomocy społecznej (referencje, opinie, zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których była wykonywana usługa superwizji). Dotyczy każdej z osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wymagane inne oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych,o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub
w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, gdy ofertę składa
pełnomocnik. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przedkłada się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mocodawcy lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;
3) pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy, w odniesieniu do warunków udziału określonych w Rozdziale VII w ust. 1 SWZ, sporządzone wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego/tych podmiotów, sporządzone wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli
dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:
1) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie stanowi dowód tymczasowo
zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
2) pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy, w odniesieniu do warunków udziału określonych w Rozdziale VII w ust. 1 SWZ, sporządzone wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3. Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie tych przepisów,
które dotyczą pojedynczych Wykonawców i które to Zamawiający określił w Rozdziale VI SWZ. Podstawy wykluczenia z postępowania nie mogą zachodzić wobec każdego z Wykonawców oddzielnie, wchodzących w skład konsorcjum wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
udostępnienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści Umowy. Szczegółowy zakres zmian określony został w § 9
wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę z zastrzeżeniem, że osoba wskazana do prowadzenia superwizji (superwizor) w Części nr 5 nie może prowadzić superwizji w Części nr 1 oraz Części nr 6.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI