Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU, część nr II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU, część nr II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c77238-ef8a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020145/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU - część 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://12wog.wp.mil.pl/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział X i XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/32/12WOG/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 50778 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU, część nr II, realizowany na zasadach określonych w SWZ a w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (dalej jako OPZ) i na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5
do SWZ.
2. Kurs języka angielskiego w wymiarze 546 godzin lekcyjnych (45 min) prowadzony będzie
w pomieszczeniach ODZJO CSAiU w Toruniu ul. Sobieskiego 36.
3. Ze względu organizacyjnych i jednorodny charakter kursu którego ramy szczegółowo określono
w OPZ przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: Lektora wiodącego i Lektora pomocniczego którzy są wskazani (Załącznik nr 4) do wykonywania czynności określonych przez Zamawiającego w OPZ. Wymóg ten dotyczy też lektora awaryjnego w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, będzie wykonywał czynności określone dla Lektora wiodącego lub Lektora pomocniczego.
5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o prace przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji umowy:
1.1. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwiska tych osób, rodzaje umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
1.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji czynności , których dotyczy w/w oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz
z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracowników nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
1.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
1.4. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracowników nie podlegają anonimizacji;
1.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt od 1.1. do 1.4. niniejszego rozdziału będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
6. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówienia: 80500000-9 Usługi szkoleniowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie, posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowego zawodowe dla lektora pomocniczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział VIII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu poświadczenia wykształcenia, posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego dla wymienionych w w/w wykazie lektorów kopie następujących dokumentów:
a) dla lektora wiodącego minimum:
• dyplomu magistra filologii angielskiej lub filologii dwóch języków (wiodąca filologia angielska,
• dyplomu albo zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie, jak wyżej, ze specjalnością nauczycielską lub ukończony kurs pedagogiczny,
• świadectwo pracy lub zaświadczenie potwierdzające minimalne dwuletnie doświadczenie w pracy świadczonej na stanowisku lektora/nauczyciela języka angielskiego;
• dokumenty potwierdzające prowadzenie minimum dwóch kursów semestralnych (5 miesięcznych) po 260 godzin lekcyjnych w latach 2014–2021
w prowadzonych na poziomie I (według wymogów Porozumienia STANAG 6001) dla jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w ilości minimum dwóch kursów semestralnych wystawionych przez jednostkę organizacyjną Resortu Obrony Narodowej, w której prowadzony był kurs,
b) dla lektora pomocniczego minimum:
• dyplomu magistra filologii angielskiej lub filologii dwóch języków (wiodąca filologia angielska), lub dyplomu licencjata filologii angielskiej lub filologii dwóch języków
• dyplomu albo zaświadczenia potwierdzającego kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie, jak wyżej, ze specjalnością nauczycielską lub ukończony kurs pedagogiczny,
• świadectwo pracy lub zaświadczenie potwierdzające minimalne dwuletnie doświadczenie w pracy świadczonej na stanowisku lektora/nauczyciela języka angielskiego,
• dla lektora awaryjnego dokumenty wyszczególnione dla lektora wiodącego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykazu lektorów ich wykształcenie, posiadane kwalifikacji, doświadczenia zawodowe zgodnie w wymogami określonymi w Rozdziale VIII. ppkt 1.2.1 SWZ sporządzonych w oparciu wzór stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
500,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie:10.1. niezależnej od Zamawiającego zmiany terminu, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych,
10.2. zmiany (zmniejszenia) zakresu zamówienia wynikającego z potrzeb Sił Zbrojnych.
10.3. w razie zaistnienia sytuacji epidemicznej, zgodnie z decyzją wyższych przełożonych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia, odwołania kursu lub odbywania zajęć w formie zdalnej poprzez aplikacje wskazane przez ODZJO przeznaczone do zdalnego nauczania w trybie wideokonferencji. W taki przypadku zajęcia muszą być prowadzone osobiście przez dwóch lektorów w każdym dniu w danej grupie szkoleniowej wg ustalonego harmonogramu z wykorzystaniem kamery oraz mikrofonu w trybie wideokonferencji w czasie rzeczywistym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dotyczącego obsługi programu lub aplikacji dla wszystkich słuchaczy w ustalonym terminie przed rozpoczęciem takich zajęć. Wykonawca zapewni możliwość nadzoru nad takim szkoleniem koordynatorowi szkolenia z ramienia jednostki wojskowej oraz zapewni przesyłanie cotygodniowych raportów dotyczących obecności słuchaczy na zajęciach. Wykonawca gwarantuje nieodpłatne przejście na tryb nauczania zdalnego.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 454, 455 Ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne