REALIZACJĘ PROJEKTU "MIĘDZYNARODOWA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REALIZACJĘ PROJEKTU "MIĘDZYNARODOWA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO" PROGRAM POWER KA102, NUMER PROJEKTU 2020-1-PL01-KA102-078311
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaciąż
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ W RACIĄŻU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060892
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
REALIZACJĘ PROJEKTU
"MIĘDZYNARODOWA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO"
PROGRAM POWER KA102, NUMER PROJEKTU 2020-1-PL01-KA102-078311

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W RACIĄŻU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Raciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236791031

1.5.8.) Numer faksu: 236791031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-zs@raciaz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsraciaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJĘ PROJEKTU
"MIĘDZYNARODOWA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO"
PROGRAM POWER KA102, NUMER PROJEKTU 2020-1-PL01-KA102-078311

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e148e94-b95e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

MIĘDZYNARODOWA MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA UCZNIÓW I ABSOLWENTÓW ORAZ KADRY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO" PROGRAM POWER KA102, NUMER PROJEKTU 2020-1-PL01-KA102-078311

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zsraciaz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zs-raciaz.bip.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 5. Składanie ofert może odbywać się za pośrednictwem:
a) operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
b) osobiście, w siedzibie Zamawiającego
c) kurierem,
na adres Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dla osób startujących w przetargach
w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół w Raciążu (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż lub drogą e-mailową pod adresem: sekretariat-zs@raciaz.edu.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu realizacji zamówienia publicznego.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od czasu wyboru wykonawcy w procesie postępowania o udzielenie zamówień publicznych.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem do wykonania obowiązków zleceniodawcy. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości nawiązania współpracy.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.S.026.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch mobilności dla 44 uczniów i czterech osób towarzyszących na Węgrzech w Budapeszcie (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SWZ) w ramach projektu "Międzynarodowa Mobilność Edukacyjna Uczniów i Absolwentów oraz Kadry Kształcenia Zawodowego" PROGRAM POWER KA102, NUMER PROJEKTU 2020-1-PL01-KA102-078311.
Są to dwie mobilności, tj. 2x20 uczniów i po dwóch opiekunów do każdej mobilności.

I mobilność 13.06.2021 r. – 03.07.2021 r.
II mobilność 22.08.2021 r. – 11.09.2021 r.


Między PL-HU i HU-PL prywatnym autobusem.

Kompleksowe: ubezpieczenie wypadkowe, zdrowotne, bagażowe

Bilety na transport publiczny na wszystkie podróże lokalne i terytorialne.

Śniadanie / obiad / kolacja
Pokoje 2,3,4 osobowe z łazienką, darmowy internet, pościel, bez ręczników.

Pokoje 1,2 osobowe z łazienką, darmowy internet, pościel, bez ręczników.

Zorganizowanie programu kulturalnego dla osób towarzyszących


Zorganizowanie programu kulturalnego dla uczniów

1 dzień lekcji przygotowawczej 2-3 tygodnie przed wyjazdem grupy (orientacja, kultura, język i inne opisane w części przygotowawczej projektu)

Przygotowanie dokumentacji związanej z obsługą projektu, przygotowanie raportu końcowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

b) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
c) posiadający sytuację finansową i ekonomiczną pozwalającą spełnić warunki określone w postępowaniu;
d) posiadający środki techniczne pozwalające spełnić warunki określone w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SWZ) – należy załączyć do oferty.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przedstawionych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zał. nr 5 do SWZ) – należy załączyć do oferty.
3. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
(zał. nr 6 do SWZ) – oświadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Wypełniony odpowiednio formularz cenowy stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona za najlepszą zostanie w terminie do 5 dni wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust.
1 ustawy.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, przetłumaczone na język polski potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykonawca, który nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub złoży błędne bądź niekompletne dokumenty Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentacji w terminie przez siebie wskazanym.
8. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SWZ) – należy załączyć do oferty.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przedstawionych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zał. nr 5 do SWZ) – należy załączyć do oferty.
3. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
(zał. nr 6 do SWZ) – oświadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Wypełniony odpowiednio formularz cenowy stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona za najlepszą zostanie w terminie do 5 dni wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust.
1 ustawy.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, przetłumaczone na język polski potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykonawca, który nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub złoży błędne bądź niekompletne dokumenty Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentacji w terminie przez siebie wskazanym.
8. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

w wysokości 15% wynagrodzenia Wykonawcy

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

termin realizacji mobilności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, pok. 120

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+KWP
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+kwalifikacja wstępna przyspieszona. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI