IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany zaakceptowanego harmonogramu nieprowadzące do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 mogą być dokonywane jedynie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do złożenia pisemnej informacji o zmianie najpóźniej dzień przed planowaną zmianą w harmonogramie. Wszelkie pozostałe zmiany mogą być dokonywane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-10-31, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
CZĘŚĆ 1 - kurs Opieka nad pacjentem z ranami przewlekłymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Opieka nad pacjentem z ranami przewlekłymi” dla 19 słuchaczy w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu w odpowiednio przygotowanej sali, wyposażonej w sprzęt niezbędny do wykonania kursu, c) pokryć koszty materiałów (m.in. opatrunki, środki higieniczne), niezbędnych do realizacji kursu dla 19 osób, d) dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 - kursu masażu Lomi Lomi dla nauczycieli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:nauczycieli Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały ( nowe chusty do wykorzystania podczas kursu i na własność dla nauczycieli, olejki, prześcieradła, świeczki, pokrowce olejoodporne na stoły, kadzidła (szałwie)) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 6 osób), c) dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu zgodne z tematyką kursu. Ramowy program kursu: obejmuje 50 godzin kursu masażu Lomi Lomi, w tym 5 godzin teorii i 45 godzin zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 - kursu masażu Lomi Lomi dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu masażu Lomi Lomi dla 15 uczniów Szkoły Policealnej pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kurs z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (chusty, olejki, prześcieradła, świeczki, pokrowce na stoły, kadzidła (szałwie) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 15 osób, c) dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu zgodne z tematyką kursu. Ramowy program kursu: obejmuje 14 godzin kursu masażu Lomi Lomi, w tym 4 godziny teorii, 10 godzin zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
CZĘŚĆ 4 – kurs Obiektywnych Badań Słuchu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Obiektywnych Badań Słuchu dla 28 słuchaczy w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu w odpowiednio przygotowanej sali do badań słuchu, c) zapewnić sprzęt niezbędny do wykonania badania audiometrii impedancyjnej, otoemisji akustycznej oraz badania ABR, d) dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
CZĘŚĆ 5 – kurs Integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Integracji sensorycznej dla 10 słuchaczy Szkoły Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 10 osób, c) dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki). Ramowy program kursu: obejmuje 20 godzin, w tym 7 godzin teorii, 13 godzin zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 – kurs prawa jazdy kat. B - Gorlice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla słuchaczy Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. Liczba uczestników: 7 osób. Kurs zostanie zakończony egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz musi być zakończony zapisaniem i opłaceniem kursantom jednokrotnego podejścia do państwowego egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przez właściwy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w rozumieniu art. 51 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami w zakresie uzyskania prawa jazdy kat. B. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu (część teoretyczna i praktyczna + egzamin wewnętrzny) dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (zapewnić sale wykładowe, samochody, plac manewrowy i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach - Dz. U. z 2019r. poz. 1206) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla określonej liczby osób, c) zgłosić poszczególnych kursantów do ośrodka egzaminacyjnego, równocześnie wyznaczając terminy egzaminów oraz pokryć koszty egzaminu państwowego (w I terminie dla każdego uczestnika) d) dostarczyć materiały szkoleniowe (bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywanych podczas egzaminu państwowego) na własność dla każdego uczestnika kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80411000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 – kurs prawa jazdy kat. B - Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów/słuchaczy: Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie oraz Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. Liczba uczestników: 1. Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie – 4 osoby 2. Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie – 6 osób Kurs zostanie zakończony egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz musi być zakończony zapisaniem i opłaceniem kursantom jednokrotnego podejścia do państwowego egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przez właściwy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w rozumieniu art. 51 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami w zakresie uzyskania prawa jazdy kat. B. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu (część teoretyczna i praktyczna + egzamin wewnętrzny) dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (zapewnić sale wykładowe, samochody, plac manewrowy i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach - Dz. U. z 2019r. poz. 1206) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla określonej liczby osób, c) zgłosić poszczególnych kursantów do ośrodka egzaminacyjnego, równocześnie wyznaczając terminy egzaminów oraz pokryć koszty egzaminu państwowego (w I terminie dla każdego uczestnika), d) dostarczyć materiały szkoleniowe (bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywanych podczas egzaminu państwowego) na własność dla każdego uczestnika kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80411000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – kurs prawa jazdy kat. B – Nowy Sącz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. J. Wolskiej w Nowym Sączu w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. Liczba uczestników: 7 osób. Kurs zostanie zakończony egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz musi być zakończony zapisaniem i opłaceniem kursantom jednokrotnego podejścia do państwowego egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przez właściwy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w rozumieniu art. 51 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami w zakresie uzyskania prawa jazdy kat. B. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a) zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b) pokryć koszty organizacji kursu (część teoretyczna i praktyczna + egzamin wewnętrzny) dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (zapewnić sale wykładowe, samochody, plac manewrowy i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach - Dz. U. z 2019r. poz. 1206) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla określonej liczby osób, c) zgłosić poszczególnych kursantów do ośrodka egzaminacyjnego, równocześnie wyznaczając terminy egzaminów oraz pokryć koszty egzaminu państwowego (w I terminie dla każdego uczestnika) d) dostarczyć materiały szkoleniowe (bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywanych podczas egzaminu państwowego) na własność dla każdego uczestnika kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8, 80411000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 - kurs "Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - I stopień" |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu "Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - I stopień" dla 7 słuchaczy Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 7 osób, c. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki). Ramowy program kursu: program obejmuje 13 godzin kursu. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu: Minimalna tematyka kursu: 1) Założenia i cele Metody Ruchu Rozwijającego. 2) Zastosowanie Metody Ruchu Rozwijającego. 3) Struktura zajęć, opis i projektowanie zajęć. 4) Praktyczne ćwiczenia, sesje ruchu rozwijającego. Uczestnicy kursu otrzymają zaświadczenia uprawniające do pracy Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne wystawione przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
Doświadczenie osób realizujących zamówienie |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: