Realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’ – Zamówienie III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-09-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-20
  • Numer ogłoszenia600422-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600422-N-2019 z dnia 2019-09-20 r.

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie: Realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’ – Zamówienie III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów, współfinansowanego przez Unię Europejską projekt: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Dawid Studencki - Pełnomocnik Zamawiającego
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 12146431000000, ul. os. Teatralne  4a , 31-945  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, e-mail sekretariat@zjewm.krakow.pl, faks 12 644 99 97.
Adres strony internetowej (URL): https://www.zjewm.krakow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.zjewm.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, sekretariat - pokój 213, II piętro.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’ – Zamówienie III
Numer referencyjny: ZP/4/PZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów, współfinansowanego przez Unię Europejską – w podziale na 5 części wg poniższego zestawienia:. • Część 1 – kurs masażu Ajurwedyjskiego dla nauczycieli szkoły • Część 2 – kursu masażu Lomi Lomi dla nauczycieli szkoły • Część 3 – kurs z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla uczniów • Część 4 – kurs prawa jazdy kat. B • Część 5 – kurs kinesiotapingu rehabilitacyjno-sportowego dla słuchaczy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na wyżej wskazane części – Wykonawca może zaoferować realizację zamówienia dla dowolnej liczby części. Szczegółowy opis każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 2. Kody CPV przedmiotu zamówienia: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80411000-8 – Usługi szkół jazdy.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8
80411000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: • Dotyczy części 3: o wykonawca, musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj, który posiada wpis do prowadzonego przez Głównego Inspektora Sanitarnego rejestru podmiotów uprawnionych do przeprowadzania szkolenia z dziedziny ochrony radiologicznej pacjenta, zwanego dalej „rejestrem podmiotów prowadzących szkolenie”, zgodnie z art.33c. ust. 5a pkt 5 ustawy Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 792). • Dotyczy części 4: o wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające ich spełnianie: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej: • Dotyczy części 1: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie: rehabilitacji, fizjoterapii, promocji zdrowia, zdrowia publicznego, terapii zajęciowej, medycyny, kosmetologii lub średnie zawodowe z zawodów medyczno-społecznych, certyfikat instruktorski potwierdzający odbycie szkolenia z zakresu masażu Ajurwedyjskiego oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu masażu Ajurwedyjskiego. Osoba ta musi mieć udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu/szkolenia z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania. • Dotyczy części 2: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie: rehabilitacji, fizjoterapii, promocji zdrowia, zdrowia publicznego, terapii zajęciowej, medycyny, kosmetologii lub średnie zawodowe z zawodów medyczno-społecznych, certyfikat instruktorski potwierdzający odbycie szkolenia z zakresu masażu Lomi Lomi oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu masażu Lomi Lomi. Osoba ta musi mieć udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu/szkolenia z tematyki, której dotyczy niniejsza część postępowania. • Dotyczy części 3: o wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj, który posiada wpis do prowadzonego przez Głównego Inspektora Sanitarnego rejestru podmiotów uprawnionych do przeprowadzania szkolenia z dziedziny ochrony radiologicznej pacjenta, zwanego dalej „rejestrem podmiotów prowadzących szkolenie”, zgodnie z art.33c. ust. 5a pkt 5 ustawy Prawo atomowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 792). o wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: wyższe wykształcenie, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie ochrony radiologicznej oraz spełnia wymagania określone w art. 33c ust. 5a pkt 1 Prawa atomowego. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu/szkolenia z tematyki objętej postępowaniem. • Dotyczy części 4: o wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej pięcioma osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii B; o wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. • Dotyczy części 5: o wykonawca, który dysponuje dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie magisterskie w zakresie fizjoterapii, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce i terapii schorzeń narządu ruchu. Osoba ta powinna mieć doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu/szkolenia z tematyki objętej postępowaniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11. Sposób przygotowania oferty: a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ’’Formularz ofertowy” – załącznik nr 2 oraz załączyć wymagane dokumenty podpisane przez wykonawcę. Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów do oferty: • Dokumenty, z których wynika umocowanie do złożenia oferty dla osoby, która podpisała ofertę (chyba, że umocowanie to wynika z ogólnodostępnych rejestrów tj. KRS i CEIDG). • Wykaz osób, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe i doświadczenie w przeprowadzeniu przez wskazane osoby wymaganych kursów/szkoleń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
Doświadczenie osób realizujących zamówienie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany zaakceptowanego harmonogramu nieprowadzące do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 mogą być dokonywane jedynie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do złożenia pisemnej informacji o zmianie najpóźniej dzień przed planowaną zmianą w harmonogramie. Wszelkie pozostałe zmiany mogą być dokonywane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: • Część 1 – kurs masażu Ajurwedyjskiego dla nauczycieli szkoły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – kurs masażu Ajurwedyjskiego dla nauczycieli szkoły Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu masażu Ajurwedyjskiego dla 7 nauczycieli Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (oleje, stemple, puder do masażu, prześcieradła olejoodporne, bielizna jednorazowa, ręczniki bawełniane, klapki, prześcieradła jednorazowe, płyn do dezynfekcji stołów, płyn do dezynfekcji rąk) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 7 osób, c. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu zgodne z tematyką kursu. 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
Doświadczenie osób realizujących zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: • Część 2 – kursu masażu Lomi Lomi dla nauczycieli szkoły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - kursu masażu Lomi Lomi dla nauczycieli Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu masażu Lomi Lomi dla 6 nauczycieli Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (chusty, olejki, prześcieradła, świeczki, pokrowce na stoły, kadzidła (szałwie)) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 6 osób, c. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu zgodne z tematyką kursu. Czas realizacji kursu: od 7 stycznia 2020r. do 15 maja 2020r. 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80411000-8 – Usługi szkół jazdy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-07
data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
doświadczenie osoby realizującej zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: • Część 3 – kurs z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 – kurs z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla uczniów Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla 12 uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej nr 1 w Krakowie oraz dopełnienie wszelkich formalności niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu przed powołaną przez Głównego Inspektora Sanitarnego komisją egzaminacyjną, w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zakończy się wewnętrznym egzaminem oraz egzaminem z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla techników elektroradiologów (FT). Czas realizacji: - ETAP 1: zrealizowanie kursu do 15 grudnia 2019r. - ETAP 2: zorganizowanie egzaminu po uzyskaniu przez uczestników kursu uprawnień technika elektroradiologa do 30 marca 2020r. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: 1. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursu z tematu objętego przedmiotową umową, 2. pokryć koszty organizacji kursu, dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 12 osób, 3. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty w formie elektronicznej lub papierowej zgodne z tematyką szkolenia), 4. pokryć koszty przeprowadzenia egzaminu dla 12 osób. 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
doświadczenie osoby realizującej zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 – kurs prawa jazdy kat. B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów/słuchaczy: 1. Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie 2. Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie 3. Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Celem zamówienia jest przygotowanie kursantów ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi w zakresie prawa jazy kat. B w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego. Liczba uczestników: 1. Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. S. Leszczyńskiej Nr 1 w Krakowie – 13 osób 2. Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie – 6 osób 3. Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie – 3 osoby Kurs zostanie zakończony egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz musi być zakończony zapisaniem i opłaceniem kursantom jednokrotnego podejścia do państwowego egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przez właściwy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w rozumieniu art. 51 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami w zakresie uzyskania prawa jazdy kat. B. Czas realizacji kursu wraz z egzaminem państwowym: do 15 grudnia 2019r. 80411000-8 – Usługi szkół jazdy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
doświadczenie osoby realizującej zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 – kurs kinesiotapingu rehabilitacyjno-sportowego dla słuchaczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kinesiotapingu rehabilitacyjno-sportowego dla 10 słuchaczy Szkoły Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’. Kurs zostanie zakończony egzaminem oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu kursu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kurs z tematu objętego przedmiotową umową, b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (plastry sztuk 20 - 2 rolki plastrów na słuchacza do wykorzystania w trakcie kursu oraz reszta na własność kursanta, nożyczki sztuk 10) w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 10 osób, c. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu. 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80411000-8 – Usługi szkół jazdy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
doświadczenie osoby realizującej zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych - Jawiszowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa papieru biurowego na potrzeby OR AMW w Krakowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI