IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
• Czas trwania zmówienia może ulec wydłużeniu – wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których przyczyna nie wynika bezpośrednio z winy Wykonawcy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-14, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Kurs Barista I stopnia dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu Barista I stopnia w wymiarze 24 godzin dla 16 uczniów. Kurs baristyczny pozwala na zgłębienie wiedzy o kawie jako naparze, gatunkach ziaren. Teoria pozwala zrozumieć, dlaczego kawa ma taki intensywny smak oraz aromatyczny zapach. Podczas zajęć praktycznych uczestnicy mają możliwość poznania wielu rodzajów kaw, uczą się ich przyrządzania do perfekcji. Latte Art to sztuka tworzenia rysunków i wzorów z mleka na powierzchni kawy espresso. Zakres i program kursu: I. Część teoretyczna: − Trivia, zarys historyczny i kulturowy − Kawa – roślina. Rejony uprawy, odmiany kawy, wymagania − Kawa – ziarno. Rozróżnienie ze względu na sposób zbierania, metodę przetwarzania i stopień wypalenia − Kawa – napój. Najważniejsze metody przyrządzania − Zasady serwowania napojów gorących − Teoria espresso. Parametry, zasada 4M, chemia espresso II. Część praktyczna: − Espresso: ustawianie młynka, prawidłowe metody dozowania i ubijania, Espresso classico, ristretto, lungo, doppio, Americano, - Kawy mleczne: ubijanie mleka, steamery , classic cappucino, cafe latte i cafe latte machiato, espresso machiato, - Kawy deserowe, z czekoladą, z alkoholem, espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, mocha i mokkacino, irishcoffee, - Latte art - wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem, - Czyszczenie ekspresu. Grupa docelowa kursu: 16 uczniów Liczba grup: 2 Termin szkolenia: grupa 1. III- IV.2019, grupa 2. XI-XII.2019 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: 24 Minimalna liczba godzin zajęć praktycznych na grupę: 12 Warunki dodatkowe dla kursu– Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu (w języku polskim i angielskim) potwierdzającego ukończenie kursu i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. Zamawiający udostępni własną salę do prowadzenia ww. zajęć. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), catering (co najmniej 1 posiłek/8godzin szkolenia), koszt materiałów szkoleniowych, koszt egzaminu i certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Kurs barmański dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji kursu barmańskiego, 2. Zakres i tematyka szkolenia: 1. Wprowadzenie do zawodu barmana • Obowiązki barmana • Kultura pracy i dbałość o własny wizerunek • Kształtowanie pewności siebie i wiary we własne możliwości • Etyka barmana • Organizacja i techniki pracy barmana • Optymalizacja ruchów i ergonomia pracy 2. Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła i miary barowe 3. Alkoholoznawstwo (włączając wszystkie kategorie alkoholi spotykane w światowych barach, ich produkcję i zastosowanie) • Zarys technologii napojów alkoholowych • Towaroznawstwo • Podział alkoholi i koktajli • Degustacja 4. Miksologia- zasady komponowania napojów mieszanych (wszystkie kategorie koktajli z uwzględnieniem mocktaili) • Koktajle na bazie alkoholi białych: wódka, gin, tequila, rum • Koktajle na bazie alkoholi kolorowych: whisky, brandy, cognac • Koktajle z użyciem likierów, win wzmocnionych i aromatyzowanych • Koktajle warstwowe, płonące i widowiskowe • Koktajle w świeżych owocach • Koktajle bezalkoholowe 5. Dekoracje (garnish) oraz sztuka prezentacji 6. Odpowiedzialne serwowanie alkoholu 7. Obsługę Gości przy barze i przy stoliku w tym elementy pracy kelnerskiej • Bar koktajlowy • Bar hotelowy • Bar klubowy 8. Organizację baru i pracy barmana, w tym zarządzanie barem 9. Wprowadzenie do Working Flair w tym Free Pouringu Grupa docelowa kursu: 20 uczniów Liczba grup: 2 Termin szkolenia: grupa 1. III- IV.2019, grupa 2. XI-XII.2019 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: co najmniej 40 Kurs powinien składać się z części teoretycznej oraz praktycznej Warunki dodatkowe dla kursu– Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu (w języku polskim i angielskim) potwierdzającego ukończenie kursu i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. Zamawiający udostępni własną salę do prowadzenia ww. zajęć. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), catering (co najmniej 1 posiłek/8godzin szkolenia), koszt materiałów szkoleniowych, koszt egzaminu i certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Kurs prawo jazdy kategorii B dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji kursu prawo jazdy kategorii B wraz z egzaminem i dokumentem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wraz z egzaminem i dokumentem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, będącego przedmiotem niniejszego zapytania, zostanie przeprowadzone przez podmioty posiadające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS), MSUES oraz wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. 2. Zakres szkolenia: Kurs winien obejmować łącznie 60 godzin zajęć na uczestnika w tym : - 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut), - 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut), - koszt materiałów dydaktycznych, - koszt egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, - wydanie zaświadczeń kończących kurs/ dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji Grupa docelowa kursu: 7 uczniów Liczba grup: 2 Termin szkolenia: grupa 1. III- IV.2019, grupa 2. XI-XII.2019
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Kurs spedytor (spedycja i transport od podstaw) dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu w zakresie wiedzy i umiejętności praktycznych, w temacie transportu i spedycji, zarządzania pracą kierowców, zarządzania magazynem, a także organizacją egzaminu i wydaniem niezbędnych zaświadczeń i certyfikatów w tym zakresie. Kurs kończyć powinien się egzaminem potwierdzającym nabycie przez Uczestników kursu kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych. 2. Zakres tematyczny: - Podstawowe pojęcia i terminy w transporcie i spedycji - Cele i znaczenie transportu i spedycji we współczesnym rynku - Uwarunkowania i podstawy prawne funkcjonowania firm przewozowych i spedycyjnych na rynku krajowym i międzynarodowym -Planowanie sprzedaży i operacji - Regulacje prawne w transporcie - Czas pracy kierowców - Zarządzanie magazynem ( Nowoczesny Magazynier) Grupa docelowa kursu: 5 uczniów Liczba grup: 1 Termin szkolenia: X-XII.2019 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: co najmniej 60. Kurs powinien składać się z części teoretycznej oraz praktycznej. Warunki dodatkowe dla kursu– Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu (w języku polskim i angielskim) potwierdzającego ukończenie kursu i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. Zamawiający udostępni własną salę do prowadzenia ww. zajęć. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), catering (co najmniej 1 posiłek/8 godzin szkolenia), koszt materiałów szkoleniowych wersja rozszerzona, koszt egzaminu i certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Kurs - Obsługa kas fiskalnych dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu Obsługa kas fiskalnych. Umiejętności, które uczeń powinien nabyć po kursie: uczestnicy mają informacje na temat podstawowych zagadnień prawnych (m.in. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas fiskalnych), potrafią rozróżnić rodzaje urządzeń fiskalnych: w małych placówkach handlowousługowych, w średnich i dużych sklepach, potrafią prowadzić sprzedaż na kodach towarowych oraz sprzedaż z wykorzystaniem kodów kreskowych, przy pomocy urządzeń wspomagających sprzedaż (czytnik kodów kreskowych), znają budowę paragonu. Celem kursu jest przyswojenie wiedzy zarówno z zakresu obowiązujących przepisów fiskalnych, praktycznej umiejętności prowadzenia sprzedaży w oparciu o kasę fiskalną, jak i prawidłowego stosowania obowiązków użytkownika kasy fiskalnej: − przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej oraz przyspieszenie adaptacji w zawodach: kasjer, sprzedawca, barman, kelner, pracownik biurowy (sprzedaż i obsługa klienta), − nabycie umiejętności w posługiwaniu jednostanowiskowym zestawem (kasa fiskalną, czytnik kodów, waga) oraz programem magazynowo-fakturującym, − umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej we własnym imieniu (jako przedsiębiorca). Zakres szkolenia: • Wprowadzenie do terminologii fiskalnej, omówienie podstawowych ustaw i rozporządzeń Ministra Finansów, rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, stawki PTU (VAT). • Omówienie przepisów dotyczących polityki fiskalnej takich, jak: ulga i odzyskanie wydatków na zakup kasy, kary za brak ewidencji przy zastosowaniu kas, awaria kasy to przerwa w sprzedaży, kradzież kasy to podwójna strata, kontrola kas rejestrujących. • Podstawowe przepisy o kasach, kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy fiskalne, warunki stosowania kas przez podatników, obowiązkowe informacje zawarte na paragonie, budowa, rodzaje kas, systemy kasowe, kryteria i sposób prowadzenia kontroli przez US, obowiązki kasjera. • Opis techniczny kasy. Poznanie parametrów technicznych, podstawowej budowy i funkcjonalności różnych urządzeń fiskalnych w tym opis klawiatury oraz innych urządzeń do nich podłączanych (czytnik kodów kreskowych, waga, szuflada). Zapoznanie się z tematyką wymiany papieru i komunikatami kasy. • Funkcje kasy. Przedstawienie obsługi kasy, włączenie i wyłączenie kasjera. Dostęp oraz poruszanie się po MENU kasy. w szczególności omówione jest MENU KASJERA • Raporty. Omówienie zawartości raportów fiskalnych: dobowego i miesięcznego. Nauka zasad ich wytwarzania. • Sprzedaż. Omówienie i pokazanie sprzedaży w różnych trybach oraz konfiguracjach, anulowanie paragonu, wypłata z kasy oraz zamknięcie zmiany. Dodatkowo pokazanie sprzedaży wiązana, omówienie tematyki opakowań zwrotnych oraz rabatów i narzutów. 2. Ćwiczenia • Najczęściej popełniane błędy przez sprzedających: kasowanie całej transakcji, anulowanie dowolnego elementu transakcji i ostatniej pozycji, zerowanie stanu błędu. • Poznanie budowy kasy i funkcjonalności różnych urządzeń fiskalnych oraz innych urządzeń do nich podłączanych (czytnik kodów kreskowych, waga, szuflada). Wymiana papieru i reagowanie na komunikaty kasy. • Funkcje kasy. Obsługi kasy, włączenie i wyłączenie kasjera. Dostęp oraz poruszanie się po MENU kasy, w szczególności MENU KASJERA. • Poznanie podstawowej funkcjonalności programu magazynowo-fakturującego, wystawienie paragonu fiskalnego, wystawianie faktury VAT; dokonanie sprzedaży w oparciu o program, tworzenie i drukowanie dokumentów wewnętrznych firmy (FV, WZ, KP), prowadzenie magazynu, tworzenie baz danych towarów i kontrahentów. Grupa docelowa kursu: 10 uczniów Termin szkolenia: grupa 1. III- IV.2019, grupa 2. XI-XII.2019 Liczba grup: 2 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: 16 Minimalna liczba godzin zajęć praktycznych na grupę: 10 Warunki dodatkowe dla kursu – Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu, potwierdzającego ukończenie kursu i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. Zamawiający udostępni własną salę do prowadzenia ww. zajęć. Oferta powinna zawierać: cenę szkolenia, tematykę zajęć, planowaną liczbę godzin, proponowane terminy szkolenia. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), catering (co najmniej 1 posiłek/8godzin szkolenia), koszt materiałów szkoleniowych wersja rozszerzona, koszt egzaminu i certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Szkolenie Produkcja deserów lodowych dla uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia z zakresu produkcji deserów lodowych 2. Zakres tematyczny : * technologia produkcji lodów, * optymalne wykorzystanie komponentów, * bilansowanie mieszanek, * problemy technologiczne i ich rozwiązywanie, * praktyczna produkcja lodów i sorbetów, * dekoracja kuwet i ekspozycja witryny; * technologiczne warunki przygotowania atrakcyjnego deseru; * rodzaje deserów, * dobór składników i dodatków; * wybór, przechowywanie i przygotowanie owoców; * kompozycja i przygotowanie deserów w pucharach; * kompozycja i przygotowanie deserów na talerzach (spaghetti, lasagne itp.); * Obsługa klienta – zagadnienia ogólne; * Podstawowe wymogi prawidłowej obsługi klienta; * Podstawowe błędy w obsłudze klienta i sposoby ich unikania. * Typy klientów. * Obsługa reklamacji i praca w sytuacji kryzysowej. Grupa docelowa kursu: 10 uczniów Termin szkolenia: grupa 1 III- IV.2019, grupa 2 XI-XII.2019 Liczba grup: 2 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: minimum 20 godziny, w tym 80% czasu szkolenia wypełniają zajęcia praktyczne realizowane na nowoczesnym sprzęcie lodziarskim. Warunki dodatkowe dla kursu – Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. Zamawiający udostępni własną salę do prowadzenia ww. zajęć. Oferta powinna zawierać: cenę szkolenia, tematykę zajęć, planowaną liczbę godzin, proponowane terminy szkolenia. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), catering (co najmniej 1 posiłek/8godzin szkolenia), koszt materiałów szkoleniowych wersja rozszerzona, koszt egzaminu i certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswiadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
szkolenie Serowar |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia z zakresu produkcji różnych rodzajów sera. Celem szkolenia jest samodzielna nauka warzenia serów rzemieślniczych lub rozwinięcie posiadanych umiejętności. Organizacja i realizacja szkolenia Serowar dla uczniów (w tym: wynagrodzenie trenera, nocleg, wyżywienie, ubezpieczenie, transport, sale, materiały z uwzględnieniem następujących zasad organizacji: a) szkolenie wyjazdowe (weekendowe) z zakresu produkcji wybranych rodzajów serów, b) zajęcia prowadzone będą przez fachowca w danej dziedzinie. 2. Zakres tematyczny : - technologia przygotowania podstawowych surowców i dodatków do produkcji serów, - parametry i technologia produkcji wybranych gatunków serów, - działanie podpuszczki i zakwasów i ich rola w produkcji serów, - technologia produkcji wybranych gatunków sera : gouda, camembert, riccotta, parmezan, ser typu korycińskiego, oscypek/parzenica, ser typu feta Grupa docelowa kursu: 10 uczniów Termin szkolenia: grupa 1 III- IV.2019, grupa 2 XI-XII.2019 Liczba grup: 2 Liczba godzin szkoleniowych na grupę: minimum 16 godzin, w tym 80% czasu szkolenia wypełniają zajęcia praktyczne realizowane na nowoczesnym sprzęcie. Warunki dodatkowe dla szkolenia: – Uczestnik szkolenia otrzymuje od Wykonawcy nieodpłatne materiały szkoleniowe, w formie papierowej i/ lub elektronicznej (na płycie CD lub Pendrive), - Uczestnik szkolenia ma zapewnione osobne stanowisko, przy którym samodzielnie uwarzy sery, - Wykonawca zapewni dogodne warunki i miejsce szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu na zakończenie kursu i wydania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia i przekazania kopii certyfikatu Zamawiającemu. Certyfikat powinien zawierać informację o nabytych kompetencjach i liczbę godzin szkolenia. W zakres usługi szkoleniowej wchodzi m.in.: koszty wynagrodzenia kadry, koszt badań lekarskich (jeśli dotyczy), koszt transportu i całodzienne wyżywienie (3 posiłki dziennie), koszt materiałów szkoleniowych, koszt certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: