Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia zakończonego egzaminem nt. „Profesjonalny Doradca Energetyczny, II edycja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@fos.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341191740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.torun.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubois 118
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121116654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.krakow.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160300436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-018
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.opole.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180511867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmuntowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-025
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.rzeszow.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200337408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.bialystok.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220934198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybaki Górne 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-861
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.gdansk.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271806983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260365480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ks. Jerzego Popiełuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-155
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradcy.energetyczni@wfos.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.com.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Barbary 9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-026
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.olsztyn.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczepanowskiego 15a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-541
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosgw.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosgw.poznan.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320785039
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfos.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.szczecin.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: doradztwo.energetyczne@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl/doradztwo-energetyczne
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp, NFOŚiGW jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających i w SWZ zwany jest Zamawiającym lub Zamawiającym Wiodącym.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia zakończonego egzaminem nt. „Profesjonalny Doradca Energetyczny, II edycja”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab95086e-574a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009544/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia zakończonego egzaminem nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny, II edycja".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. PO IiŚ
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz w dopuszczonych przez Zamawiającego przypadkach, za pomocą
poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ . 2.UWAGA - Przedmiotowe postępowanie
prowadzone jest na miniPortalu, w związku z tym składając ofertę lub prowadząc komunikację z Zamawiającym należy posługiwać się jedynie 32 znakowym ID Postępowania z miniPortalu (nie należy natomiast posługiwać się 42 znakowym ID postępowania z e-Platformy, wskazanym w pkt. II.2.4 ogłoszenia). 3.Wypełniając Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku należy zwrócić uwagę na podanie właściwego Identyfikatora postępowania, a przy wycofaniu/zmianie oferty odpowiednio także Identyfikatora oferty. 4.Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 6.Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf. 7.Zamawiający przekazuje link do postępowania
oraz Identyfikator postępowania generowany przez miniPortal (ID postępowania) jako Załącznik nr 10 do SWZ. 8.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): a) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. b) Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres podany w pkt.11 poniżej, w dopuszczonych przez Zamawiającego przypadkach, tj. w szczególności, gdy inny sposób komunikacji nie został jednoznacznie wskazany jako wymagany przez Zamawiającego. c) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 10.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11.Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: Sekretarz Komisji Przetargowej – Elżbieta Adamaszek-Watts; e-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl; od poniedziałku do piątku w godz. 7:30–15:30, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) uprzejmie informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa;
2) Inspektorem ochrony danych w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej jest Pan Robert Andrzejczuk (inspektorochronydanych@nfosigw.gov.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej - PZP). Jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, dane będą przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do treści swoich danych;
b) prawo ich sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
PZP, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą te podmioty, którym administrator danych osobowych, ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora danych osobowych w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej umowy, m.in. dostawcy IT;
9) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP, a także podmioty prowadzące kontrole zamówień publicznych w NFOŚiGW,
tj. w szczególności: Najwyższa Izba Kontroli, Ministerstwa, Urząd Zamówień Publicznych;
10) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
11) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ/17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 938860,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia zakończonego egzaminem nt. „Profesjonalny Doradca Energetyczny, II edycja” on-line live. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji doradców energetycznych i pozyskanie przez nich certyfikatów w celu zapewnienia wysokiej jakości doradztwa w ramach Projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” w ramach poddziałania 1.3.3. POIiŚ 2014-2020.
2. Zakres zamówienia
Szkolenie składa się z trzech etapów:
Etap I: szkolenie certyfikujące
Etap II: szkolenie podsumowujące
Etap III: egzamin i egzamin poprawkowy
Uczestnikami szkolenia będzie minimalnie 35 maksymalnie 40 osób.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty została w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo, wg. wzorów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowe Trenerów
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowe Koordynatora
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów, z których każda posiada:
• wykształcenie wyższe, z zakresu nauk technicznych (wymagany tytuł magistra lub magistra
inżyniera lub doktora lub doktora inżyniera lub profesora),
• 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu efektywności energetycznej
i odnawialnych źródeł energii, rozumiane jako przeprowadzenie (przez każdego z nich), w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 szkoleń, z których każde obejmowało co najmniej jeden z niżej wymienionych zakresów/tematów:
a) Prawo unijne i krajowe w zakresie efektywności energetycznej i OZE,
b) Proces inwestycyjny, ekonomika inwestycji EE i OZE,
c) Planowanie energetyczne w gminie,
d) Efektywność energetyczna w budownictwie,
e) Efektywność energetyczna w przedsiębiorstwach i przemyśle,
f) Oświetlenie energooszczędne, system inteligentnego zarządzania energią,
g) Efektywność energetyczna w ciepłownictwie,
h) Wytwarzanie, przesył, rozdział i ograniczenie strat energii elektrycznej,
i) Odnawialne Źródła Energii,
j) Transport zero/niskoemisyjny,
przy czym cały zespół Trenerów dedykowany do realizacji zamówienia musi posiadać łącznie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w pełnym zakresie wskazanym powyżej (lit.a – lit.j) – z każdego zakresu/tematu przeprowadzone było co najmniej jedno szkolenie.Szkolenie, rozumiane jest jako przeprowadzenie bloku/wykładu z danej tematyki, w ramach szkolenia lub kursu lub studiów lub studiów podyplomowych, stacjonarnie lub on-line.
W przypadku, gdy 1 szkolenie przeprowadzone przez jednego Trenera, obejmować będzie więcej niż jeden zakres/tematykę spośród wyżej wymienionych, traktowane będzie ono jako odrębne szkolenia z tych zakresów/tematyk (w celu oceny spełniania warunku udziału
w postępowaniu oraz w kryterium oceny ofert, będzie policzone tyle razy ile było odrębnych zakresów/tematyk, o których mowa w ppkt.1) lit.a-lit.j).
2) jedną osobą, która będzie pełnić rolę Koordynatora szkolenia i która posiada doświadczenie w organizacji szkoleń, rozumiane jako sprawowanie nadzoru nad organizacją co najmniej 3 szkoleń o dowolnej tematyce, w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
przy czym przez szkolenia o dowolnej tematyce rozumie się: szkolenia, konferencje, seminaria itp., podnoszące kwalifikacje uczestników, w zakresie tematyki danego szkolenia, realizowane stacjonarnie lub on-line;
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jednocześnie funkcję Koordynatora szkolenia i Trenera.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, 3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, 4. odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 5. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt IX.1 SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, a także art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym informacje o zakresie
przeprowadzonych/organizowanych szkoleń, o których mowa w warunku – pkt. VIII.2.1) i VIII.2.2) SWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zaleca się sporządzić Wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ). ... (Ciąg dalszy w pkt. V.5.7.)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ciąg dalszy pkt. 5.6.) ogłoszenia: UWAGA: W przypadku uzupełniania Wykazu osób o nową osobę lub brakujące informacje, które nie stanowią wyjaśnienia lub doprecyzowania zawartych już w Wykazie informacji, nowe osoby/informacje będą brane pod uwagę wyłącznie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, nie będą natomiast brane pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast: 1. zaświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, o którym mowa w pkt 2 powyżej, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 3 powyżej, lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEiDG, o których mowa w pkt 4. powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 (V.5.6)II.1 ogłoszenia) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. (V.5.6)II ogłoszenia), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2i 4 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym, administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt. 2 powyżej stosuje się.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostępnionego na miniPortalu i dostępnego również na e-PUAP. Strona https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, w szczególności za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”.
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. W przypadku, gdy zmiana treści SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przekaże do BZP ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
5. Oferta – pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, musi być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).