Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Zagraniczna wizyta studyjna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Zagraniczna wizyta studyjna dotycząca nowych technologii w zakresie efektywności energetycznej w krajach UE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-25
  • Numer ogłoszenia601281-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601281-N-2019 z dnia 2019-09-25 r.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Zagraniczna wizyta studyjna dotycząca nowych technologii w zakresie efektywności energetycznej w krajach UE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Projekt Doradztwa Energetycznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
WFOŚiGW we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, REGON: 021146486, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń, REGON: 341191740, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Zielonej Górze, ul. Miodowa 11, 65-602 Zielona Góra, REGON: 080470380, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź, REGON:100804793, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków, REGON: 121116654, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Opolu, ul. Krakowska 53, 45-018 Opole, REGON:160300436, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Rzeszowie, ul. Zygmuntowska 9, 35-025 Rzeszów, REGON:180511867, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Białymstoku, ul. Św. Rocha 5, 15-879 Białystok, REGON: 200337408, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Gdańsku, ul. Rybaki Górne 8, 00-861 Gdańsk, REGON: 220934198, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, REGON: 271806983, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Kielcach, Al. Ks. Jerzego Popiełuszki 41, 25-155 Kielce, REGON: 260365480, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Olsztynie, ul. Św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn, REGON: 280470792, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Poznaniu, ul. Szczepanowskiego 15a, 60-541 Poznań, REGON: 301313654, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, REGON: 320785039, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
WFOŚiGW w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, REGON:142148155, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, REGON: 431019170, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201
NFOŚiGW w Warszawie, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, REGON:142137128, Osoba do kontaktów: Elżbieta Adamaszek-Watts E-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl Faks: +48 224590201

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, krajowy numer identyfikacyjny 14213712800000, ul. Konstruktorska   3A , 02-673  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224590100, 224590292, e-mail Anna.Oledzka@nfosigw.gov.pl, Dominika.Chwalek@nfosigw.gov.pl, faks 224590201.
Adres strony internetowej (URL): www.nfosigw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp, NFOŚiGW jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW – przesyłając na adres wskazany poniżej lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW
Adres:
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Zagraniczna wizyta studyjna dotycząca nowych technologii w zakresie efektywności energetycznej w krajach UE
Numer referencyjny: WZ/17/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkolenia – zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. PO IiŚ 2014-2020 (PDE), dla łącznie minimum 78 maksimum 85 doradców energetycznych PDE i pracowników JRP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II i III SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80540000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 425000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, przy czym wizyta studyjna będzie realizowana nie wcześniej niż od 19 kwietnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym zobowiązany jest wykazać, że: a) w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 szkolenie z zakresu ochrony środowiska, obejmujące wizytację obiektu/ów, a liczba uczestników takiego szkolenia wynosiła co najmniej 40 osób, przy czym w ramach szkolenia wizytowany był obiekt/obiekty na terenie Europy, z wyłączeniem Rzeczypospolitej Polskiej. Przez szkolenia rozumie się: szkolenia, konferencje, seminaria, wizyty studyjne itp., podnoszące kwalifikacje uczestników w zakresie, którego dotyczy szkolenie. b) do realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą, która będzie pełnić rolę opiekuna grupy i która posiada doświadczenie w organizacji i obsłudze logistycznej co najmniej 1 szkolenia o dowolnej tematyce, połączonego z wizytacją obiektów, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a liczba uczestników takiego szkolenia wynosiła co najmniej 40 osób, przy czym w ramach co najmniej jednego szkolenia wizytowany był obiekt/obiekty na terenie Europy, z wyłączeniem Rzeczypospolitej Polskiej. Przez szkolenia rozumie się: szkolenia, konferencje, seminaria, wizyty studyjne itp., podnoszące kwalifikacje uczestników w zakresie, którego dotyczy szkolenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt.III.1) ogłoszenia mogą spełniać łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany będzie, przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 1 powyżej albo odpowiadające im dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. powyżej, a także oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.7) ogłoszenia, muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć: 1.1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (należy podać tematykę, której szkolenie dotyczyło, wskazać wizytowany obiekt i jego położenie (kraj) oraz liczbę uczestników szkolenia), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW); 1.2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności (w tym informacje dotyczące organizowanych szkoleń, ze wskazaniem wizytowanego obiektu i jego położenia (kraj) oraz liczby uczestników szkolenia) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zaleca się sporządzić Wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do IDW). Wykazu usług, o którym mowa w pkt. 1.1. powyżej, wskazujący doświadczenie Wykonawcy, należy złożyć wraz z ofertą (służyć on będzie do oceny oferty w kryterium Doświadczenie Wykonawcy, a także do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), - Wykaz osób, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej, wskazujący doświadczenie opiekuna, należy złożyć wraz z ofertą (służyć on będzie do oceny oferty w kryterium Doświadczenie opiekuna, a także do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu musi być złożone przez każdego z nich natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 1 powyżej powinien złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy będą wykazywać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, którego dokument dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedłoży informację, w formie oświadczenia, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 798), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty (zaleca się złożenie dokumentu odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW). Zamawiający w wezwaniu przekaże informacje podane w czasie otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe nie będzie miało zastosowania, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Partnerzy Projektu, po zatwierdzeniu programu wizyty, o którym mowa w pkt 2.6 OPZ, zobowiązani są wpłacić zaliczkę w łącznej kwocie brutto, odpowiadającej 30% wartości całkowitej przedmiotu umowy, proporcjonalnie do zgłoszonej liczby uczestników szkolenia, na poczet wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Płatność zaliczki nastąpi na podstawie faktury proforma, wystawionej oddzielnie dla każdego Partnera Projektu. Po otrzymaniu zaliczki, Wykonawca wystawi i prześle Zamawiającemu Wiodącemu oraz Partnerom Projektu ostateczne faktury dokumentujące wpłaty.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy 15,00
Doświadczenie opiekuna grupy 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu, z zastrzeżeniem oferty, dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą oraz wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zwanej „drogą elektroniczną” (mailem). Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Elżbieta Adamaszek-Watts - od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30; nr faksu +48 22 45 90 201, e-mail: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl 2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów dotyczących zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi - art. 138o ustawy Pzp, z zachowaniem wymienionych w nim zasad przejrzystości, obiektywizmu i niedyskryminacji. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, które zostały wymienione w wykazie usług społecznych i innych szczególnych usług, stanowiącym załącznik XIV do dyrektywy 2014/24/UE. Zasady przeprowadzenia postępowania określone zostały przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z wykorzystaniem przepisów dotyczących trybu przetargu nieograniczonego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. III.2) ogłoszenia, musi wykazać każdy z Wykonawców. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.2.1) ogłoszenia musi być złożone przez każdego z tych Wykonawców. 5. Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w pkt. III. 2) ogłoszenia, z uwzględnieniem art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 6. Wraz z ofertą należy złożyć: a) stosowne Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników Wykonawcy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokument/dokumenty ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) oświadczenia wymienione w pkt VII.1. Części I SIWZ Instrukcji dla Wykonawców (IDW), d) Wykaz usług, o którym mowa w pkt. VII.2.1. IDW, e) Wykaz osób, o którym mowa w pkt. VII.2.2. IDW, f) dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt. VI.3. IDW – o ile dotyczy. 7. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu m.in. wzywając go do przedłożenia dokumentów w trybie opisanym w pkt VII.2. IDW. Jeżeli Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, nie złoży oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt. VII IDW lub dokumenty te będą niekompletne lub będą zawierały błędy, Zamawiający jednokrotnie wezwie go do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli złożone dokumenty lub oświadczenia będą budziły wątpliwości Zamawiającego, zwróci się on do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień. 8. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w pkt. VI.3 IDW, Wykonawca: - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych, o których mowa powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, - dołącza do oferty dokument (zobowiązanie, w oryginale), o którym mowa w pkt. VI.3. IDW - o ile dotyczy, - przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 w odniesieniu do tego podmiotu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: DZP/36/19 DOSTAWA STERYLIZATORA PLAZMOWEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Przeprowadzenie prac renowacyjnych nagrobków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI