Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w obszarze budowania i wzmacniania partnerstw...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w obszarze budowania i wzmacniania partnerstw i współpracy na rzecz włączenia społecznego – postępowanie nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054417
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w obszarze budowania i wzmacniania partnerstw i współpracy na rzecz włączenia społecznego – postępowanie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.8.) Numer faksu: (0-12) 422-06-36 wew. 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w obszarze budowania i wzmacniania partnerstw i współpracy na rzecz włączenia społecznego – postępowanie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1cff4b-b32b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002902/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu polityki Społecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Wykonawca składa OFERTĘ za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej ( tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisanie podpisem elektronicznym „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” przy pomocy którego składana jest oferta nie powoduje, iż treść oferty zostaje podpisana. UWAGA: Oferta złożona za pośrednictwem miniPortalu musi zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, tj. kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym a czynność ta musi zostać wykonana przed czynnością jej zaszyfrowania poprzez miniPortal. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ( nie dotyczy składania ofert) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy Pzp, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej wKrakowie informuje, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy dospraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu OperacyjnegoWiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy:kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.2.Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktowaćpoprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawachdotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniemdanych.3. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych InstytucjiPośredniczącej - Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5,00-513Warszawa, a także - na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu beneficjentowirealizującemu projekt, tj. Województwu Śląskiemu/Regionalnemu Ośrodkowi Polityki Społecznej wKatowicach, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.. Beneficjent podpowierzył przetwarzanie danychosobowych Partnerom realizującym projekt, tj. Województwu Małopolskiemu z siedzibą w Krakowie, ul.Basztowa 22/Regionalnemu Ośrodkowi Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska, 30-070Kraków, Województwu Łódzkiemu z siedzibą w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 8/Regionalnemu CentrumPolityki Społecznej w Łodzi, ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź i Województwu Opolskiemu z siedzibą wOpolu, ul. Piastowska 14/Regionalnemu Ośrodkowi Polityki Społecznej w Opolu, ul. Głogowska 25c,45-315 Opole. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom,realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjentaewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych Regionalnego OśrodkaPolityki Społecznej w Krakowie, który realizuje projekt „Kooperacje 3D – model wielosektorowejwspółpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin” (POWER 02.05.00-IP.03-00-014/17), poprzez email:iod@rops.krakow.pl.4. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest zgodne z prawem i:1) Odbywasię na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit g) RODO w zw. z zapisami:a) rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólneprzepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego FunduszuSpołecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju ObszarówWiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólnedotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego,Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającerozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającerozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006;c) ustawy (...) Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje sięw SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (tj. z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-3/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 255220,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6600,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie maksymalnie 40 h dydaktycznych spotkańedukacyjnych/szkoleń/warsztatów w obszarze budowania i wzmacniania partnerstw i współpracyna rzecz włączenia społecznego osób/rodzin/grup społecznych dla przedstawicieli m. in.:instytucji pomocy i integracji społecznej, instytucji rynku pracy, instytucji systemu oświaty,instytucji systemu ochrony zdrowia, sądownictwa oraz policji w ramach projektu Kooperacje 3D –model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przezRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego WiedzaEdukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki iedukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, zwanego dalej również Projektem.2.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia,stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji ilościowej, polegającej na zmniejszeniu maksymalnej liczy godzin dydaktycznych spotkań do poziomu 20 godzin dydaktycznych względem ilości wskazanej w § 2 ust. 1 Umowy ( tj. 40 h dydaktycznych), przy zachowaniu wszystkich warunków realizacji wskazanych w niniejszej Umowie, w tym ceny za jedną godzinę dydaktyczną realizacji spotkania. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli do udziału w spotkaniach zgłosi się mniejsza niż zakładana przez Zamawiającego liczba uczestników pozwalająca na wykonanie zamówienia w pełnym zakresie lub ze względu na niedostateczną ilość czasu pozostałą do zakończenia realizacji projektu, pozwalającą na należyte przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich zaplanowanych szkoleń na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, iż będzie uruchamiał grupy w przypadku zrekrutowania: forma warsztatowa spotkania min. 15 uczestników, forma wykładowa spotkania min. 80 uczestników. Z tytułu zmniejszenia ilości świadczonych usług Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o każdorazowym skorzystaniu z prawa opcji ( wskazując przy tym zakres godzinowy objęty dana opcją ) nie później, niż na 5 dni przed dniem, w którym, zgodnie z ustalonym harmonogramem spotkań, zrealizowana zostanie minimalna gwarantowana liczba godzin spotkań określona w umowie lub ostatniej informacji dot. skorzystania z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, napodstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena oferty (C) 60 punktów, Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia (D) 40 - RAZEM 100 pkt. 2.Sposób obliczenia liczby punktów wkryterium „Cena oferty" (C): C= (Cmin/Cb)*60% x 100gdzie:C – liczba punktów uzyskanych przezofertę w kryterium „Cena oferty”C min – cena najniższa spośród wszystkich badanych ofertCb – cenabadanej oferty60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena oferty” (C)100 – wskaźnik stałyLiczbapunktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty" (C) podana będzie z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku.Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cenaoferty” (C): 60 punktów.3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie osóbskierowanych do realizacji zamówienia" (D):Uwaga: informacje w zakresie przedmiotowego kryteriumWykonawca podaje najpierw w formularzu ofertowym, celem ustalenia która oferta uzyskuje najwyższąliczbę punktów w określonych kryteriach oceny ofert oraz który Wykonawca zostanie wezwany napodstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, o którychmowa w rozdz. VIII SWZ.Punkty za kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacjizamówienia” zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 40 punktów, na podstawie informacji zawartej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym a następnie podlegać będą weryfikacji w oparciu oprzedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 doniniejszego Ogłoszenia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/spotkań/warsztatów” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylkoliczbę godzin doświadczenia z usług spełniających warunek udziału dot. osób skierowanych dorealizacji zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób które ten warunek spełniają conajmniej w minimalnym stopniu, według poniższego wzoru: D= (Liczba godzin dydaktycznychdoświadczenia wskazanych w badanej ofercie*/ Liczba godzin dydaktycznych doświadczenia oferty znajwyższą wykazaną liczbą godzin dydaktycznych szkoleń**)*40% x 100, gdzie:D – liczba punktówuzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacjizamówienia”40% - procentowe znaczenie kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacjizamówienia” (D)100 – wskaźnik stały*Minimalna punktowana liczba godzin doświadczenia: 51 (na jednego wykazanego szkoleniowca)**Maksymalna punktowana liczba godzin dydaktycznych doświadczenia: 300 (na jednego wykazanego szkoleniowca)Dla potrzeb oceny w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” uwzględniane będą wyłącznie szkolenia przeprowadzone (samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami) przez osoby wymienione przez Wykonawcę w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone następnie w Wykazie osób, jako spełniające warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający w zakresie liczby godzin dydaktycznych doświadczenia, podzieli sumę wszystkich wykazanych godzin doświadczenia osób ujętych w formularzu ofertowym a następnie w wykazie osób (spełniających wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem maksymalnej punktowanej liczby) przez liczbę tych osób i tak uzyskany wynik będzie podstawiał do wzoru, o którym mowa powyżej, z zastrzeżeniem, maksymalnej punktowanej liczby godzin doświadczenia. Ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglana do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.4. Ocena końcowa oferty w punktach:1) Ocenakońcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru:Ok = C + D2) Za ofertę najkorzystniejsząuznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniająwarunki dotyczące1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uznawarunek dotyczący występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeśli Wykonawcaprowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrówzawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełnić warunek samodzielnie2) uprawnieńdo prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacjiekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4)zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolnościtechnicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługibędzie dysponował odpowiednim personelem, tj. minimum dwoma trenerami z których każdyposiada co najmniej: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 2-letnie doświadczenie wpracy/współpracy w instytucji pomocy i integracji społecznej lub w obszarze animowaniapartnerstw lub organizacji społeczności lokalnych lub networkingu w organizacjach/działaniachspołecznych lub realizacji projektów/inicjatyw o charakterze społecznym, c) posiada odbyteszkolenia/kursy w wymiarze min. 50 h z zakresu animowania partnerstw lub organizacjispołeczności lokalnych lub networkingu w organizacjach/działaniach społecznych lubkomunikacji lub budowania zespołu d) doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnichtrzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 50 godzin dydaktycznych szkoleńdla grup minimum 15-osobowych z zakresu budowania i wzmacniania partnerstw, współpracy narzecz osób/rodzin/grup, animowania partnerstw lub organizacji społeczności lokalnych lubnetworkingu w organizacjach/działaniach społecznych.W przypadku składania oferty przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, dopuszczałączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) Oświadczeniewykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; 2) Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowaw pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całościlub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.Zamawiający nie wzywa do złożeniapodmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ilewykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostępdo tych środków;W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń idokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególnościprzepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:- wykazosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;Wzakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanychprzez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzeniaMinistra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wformularzu oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługiwykonają poszczególni Wykonawcy.3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jestrównież złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielniezamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jakWykonawcy składający ofertę wspólną.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezWykonawcę kluczowych części zamówienia.7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brakpodstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje sięistotnych zmian postanowień zawartej umowy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych poniżejoraz zmian określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy:1) Zamawiający przewidujemożliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany terminu realizacji usługi w ramach Umowy, októrym mowa w § 3 Umowy bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którymmowa w § 6 ust. 1 Umowy, w przypadku gdy realizowany przez Zamawiającego projekt zostaniewydłużony ( na dzień podpisania zakończenie realizacji projektu przewidziane jest na dzień30.06.2021), jednak nie dłużej niż o 5 miesięcy. W przedłużonym okresie realizacji umowyrodzaj i warunki świadczenia usługi pozostaną bez zmian.2) Zamawiający przewiduje możliwośćzmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę,wskazanych w § 10 ust. 1 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lubzakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanejprzez Wykonawcę zgodnie z § 10 ust. 6Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmianypoziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy.3) Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 10 ust. 2 Umowy,na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, wcelu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku zmiany lubrezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana w tym zakresienie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1Umowy, a Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawcasamodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy w stopniu nie mniejszym, niżwymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wynikurozstrzygnięcia którego zawarto niniejsza umowę, poprzez przekazanie stosownychdokumentów, o których mowa w rozdz. VIII SWZ, w zakresie co najmniej dotyczącym warunkówudziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówieniapublicznego prowadzącego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzeniazmiany, a także dostarczy prawidłowe dokumenty, o których mowa powyżej, do oceny przezZamawiającego w terminie co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem zmianypodwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie.4)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresieobowiązywania Umowy, przy spełnieniu wymogów określonych w § 10 ust. 7 Umowy, podwarunkiem, że zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnegowynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji dostawy orazzmiany zakresu przedmiotowego dostawy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy;5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którymmowa w § 6 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotyczącychwysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mającychbezpośrednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iżzmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikać będzie zwprowadzonych zmian przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP ( https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zdnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913),wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym iodpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznikstanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną częśćnależy ten plik zaszyfrować.--- Szczegółowe informacje dot. prowadzonego postępowania w tymwszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia(SWZ) dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj.https://miniportal.uzp.gov.pl/
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu gastronomicznego - Ełk
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu gastronomicznego wg rozpiski w Załączniku nr 1, w tym piec do pizzy, podstawa pod piec, kostkarka do lodu, szafa przelotowa, stół ze zlewem dwukomorowym, stół roboczy z półką, stół z basenem 1-komorowym, szatkownica do warzyw z zestawem tarcz, grill kontaktowy panini, frytownica podwójna 8+8l, stół chłodniczy 3 drzwiowy, szafa mroźnicza 1-drzwiowa, szafa chłodnicza, kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, okap przyścienny, wałkownica do ciasta, miesiarka spiralna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa instrumentów muzycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: dostawa różnych wyrobów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Instalacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w oddziale Gmach Główny MNK
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Przeprowadzenie szkolenia pn: „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Pakiet szkoleń z zakresu wiedzy potrzebnej do administrowania urządzeń MikroTik
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI