Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767237-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767237-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Profesjonalni w działaniu" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Marywilska  44c , 03-042  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 147 000, e-mail zamowienia@opsbialoleka.waw.pl, faks 226 147 000.
Adres strony internetowej (URL): www.opsbialoleka.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.opsbialoleka.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, ul. Marywilska 44C, 03- 042 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Numer referencyjny: OPS/BL/PZP/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołękam.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego na terenie dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Marywilska 44c, Porajów 14 lub Van Gogha 7, albo w innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, zgodnie z OPZ dla poszczególnej części zamówienia poza szkoleniem, które jest przedmiotem zamówienia w części nr 7 zamówienia – to szkolenie.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminach wskazanych w OPZ dla poszczególnej części zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usługi w przypadku przedłużenia się postępowania przetargowego.4. Zgodnie z OPZ przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie:1) Dla części nr 1 i 2 - do dnia 29.01.2021 r.2) Dla części nr 3 – do dnia 31.03.2021 r.3) Dla części nr 4 i 6 – do dnia 30.09.2021 r., 4) Dla części nr 5 i 7 – do dnia 17.12.2021 r.5. Zamawiający szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia uzgodni z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, indywidualnie dla każdej z części zamówienia.6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”).

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79633000-0
80510000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
17.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe ---
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe ---
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że:3.1. Dla części nr 1 zamówienia (część nr 1 - przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pn.: „standardy pracy socjalnej”) - spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia: a) będącego praktykiem oraz trenerem lub szkoleniowcem z zakresu pracy socjalnej, b) posiadającego doświadczenie w zakresie przeprowadzania szkoleń, wykładów lub warsztatów z zakresu standardów pracy socjalnej, których odbiorcami byli pracownicy pomocy społecznej, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń, wykładów lub warsztatów z w/w zakresu, każde trwające minimum 6 godzin szkoleniowych, gdzie jedna godzina szkoleniowa to 45 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.2. Dla części nr 2 zamówienia (część nr 2 - przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „komunikacja w zespole”) - spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia: a) będącego praktykiem w zakresie treningów i szkoleń z efektywnej komunikacji interpersonalnej, b) posiadającego doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń lub treningów z zakresu komunikacji w zespole, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń lub treningów o w/w tematyce, każde trwające minimum 6 godzin szkoleniowych, gdzie jedna godzina szkoleniowa to 45 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.3. Dla części nr 3 zamówienia (część nr 3 - przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pn.: „nowe kierunki pracy socjalnej”) - spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia: a) będącego praktykiem i szkoleniowcem z zakresu pracy socjalnej, b) posiadającego doświadczenie w zakresie przeprowadzania szkoleń, wykładów lub warsztatów z zakresu standardów pracy socjalnej, których odbiorcami byli pracownicy pomocy społecznej, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń, wykładów lub warsztatów o w/w tematyce, gdzie jedna godzina szkoleniowa to 45 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.4. Dla części nr 4 zamówienia (część nr 4 - przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: ”mediacje i negocjacje w pracy z klientem”) - spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia: a) będącego czynnym mediatorem wpisanym na listę mediatorów,b) posiadającego doświadczenie w zakresie przeprowadzania szkoleń z zakresu mediacji i negocjacji w pracy z klientem, których odbiorcami byli pracownicy pomocy społecznej, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń, każde szkolenie powinno trwać minimum 6 godzin, gdzie jedna godzina to 45 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.5. Dla części nr 5 zamówienia (część nr 5 - przygotowanie i przeprowadzenie superwizji indywidualnej i grupowej) - spełnia samodzielnie opisane poniżej warunki lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia: a) posiadającego certyfikat superwizora pracy socjalnej, zgodnie z art. 121 a ust 3 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do prowadzenia superwizji pracy socjalnej,b) posiadającego wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: psychologia, socjologia, pedagogika, pedagogika specjalna, polityka społeczna, nauki o rodzinie lub praca socjalna,c) posiadającego doświadczenie w zakresie przeprowadzania superwizji indywidualnych lub grupowych, których odbiorcami byli pracownicy socjalni, asystenci rodzin, psycholodzy lub psychoterapeuci, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin superwizji indywidualnej lub grupowej, gdzie jedna godzina oznacza 60 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.6. Dla części nr 6 zamówienia (część nr 6 - przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji grupowych z wdrożenia modelu oddzielenia) - spełnia samodzielnie opisany poniżej warunek lub dysponuje potencjałem kadrowym w postaci 1 (jednego) trenera, który będzie realizował przedmiot zamówienia posiadającym doświadczenie w zakresie przeprowadzania konsultacji grupowych z wdrożenia modelu oddzielenia, których odbiorcami byli pracownicy pomocy społecznej, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 (trzech) usług dla minimum 2 (dwóch) różnych podmiotów, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.3.7. Dla części nr 7 zamówienia (część nr 7 - przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „zarządzanie zespołem”) - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję trenera posiadającą:- wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie;- doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub wykładów z zakresu doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń, warsztatów lub wykładów, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. - doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub wykładów z zakresu z zakresu zarządzania, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń, warsztatów lub wykładów, którego odbiorcami była administracja publiczna, każdy trwający co najmniej 6 godzin, gdzie jedna godzina wynosi 45 minut, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.- dwuletnie doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3-osobowym zespołem. UWAGA: jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia więcej niż 1 (jednego) trenera, powyższe warunki muszą spełnić oni wspólnie (nie każdy samodzielnie), przy czym doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub wykładów, o których mowa w tiret dwa i trzy powyżej, wybrany trener musi spełniać samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia trenerów w zakresie realizacji szkoleń, warsztatów lub wykładów na wykazanie spełnienia warunku wskazanego w tirecie drugim i trzecim).b) jedną osobą zajmującą się kontaktami z Zamawiającym w kwestiach logistycznych i sprawami administracyjno-technicznymi przy przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ---
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7. Na żądanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, ust. 5 pkt 4-6 i 8 Ustawy Pzp:a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.b) Oświadczenia Wykonawcy o wydaniu lub braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).c) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).d) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445), (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).UWAGI:1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a-d winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów dokumenty wymienione w lit. a-d winien złożyć także podmiot, który udostępnia zasoby.(...)9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 2:1) lit. a, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;2) lit. b – d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.10. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 9 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 10 stosuje się.12. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.13. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 7 pkt 2 lit. a, składa dokument, o którym mowa w ust. 8 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7. Na żądanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej określonej, w Rozdziale 12 ust. 3 SIWZ:a) Dla części nr 1 zamówienia - Wykaz szkoleń, wykładów, warsztatów zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania tą osobą, wraz z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6A do SIWZ)b) Dla części nr 2 zamówienia - Wykaz szkoleń, treningów zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania tą osobą, wraz z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6B do SIWZ)c) Dla części nr 3 zamówienia - Wykaz szkoleń, wykładów, warsztatów zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania tą osobą, wraz z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6C do SIWZ)d) Dla części nr 4 zamówienia - Wykaz szkoleń zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania tą osobą, wraz z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6D do SIWZ)e) Dla części nr 5 zamówienia - Wykaz superwizji zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania ta osobą, z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. .(Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6E do SIWZ)f) Dla części nr 6 zamówienia – Wykaz usług zawierający dane osoby, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, informacje o podstawie dysponowania ta osobą, daty realizacji usług, przedmiot usług, odbiorcy usług oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6F do SIWZ)g) Dla części nr 7 zamówienia - Wykaz szkoleń, wykładów, warsztatów wraz z podaniem ich tematu, terminu realizacji, godzin trwania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6G do SIWZ)UWAGA – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
---
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
---
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SIWZ):1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy zobowiązani są złożyć w formie pisemnej, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.(...)8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp (Informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. UWAGA: Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca składa w oryginale w formie pisemnej.Wykonawca wraz ze składanym oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Oświadczenie należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzeźroczystym, zabezpieczonym przed otwarciem opakowaniu, które należy opisać następująco:„Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Marywilskiej 44C, 03-042 Warszawa, Oświadczenie w postępowaniu pn.:„Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników OPS Dzielnicy Białołęka w związku z realizacją przez OPS Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy projektu pt. „Profesjonalni w działaniu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”, nr postępowania: OPS/BL/PZP/2/2020”(...)1. Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej w oryginale i zawierać:1) Formularz Ofertowy – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał)2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) (oryginał)3) Pełnomocnictwo/a jeżeli jest/są udzielane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 13Zmiany Umowy1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy:1) w zakresie terminu, formy * (*nie dot. części nr 7) lub miejsca realizacji przedmiotu zamówienia wskazanych w § 2 i 3 Umowy w przypadku zaistnienia działania siły wyższej;2) w przypadku zaistnienia siły wyższej;3) podjęcie przez Wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia, która miała być zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Pzp.2. Poprzez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi, strajk. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy dotyczącej terminu, formy lub miejsca realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu lub miejsca oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego Umowę. 4. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie powinien nastąpić nie później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w Umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN.: „STANDARDY PRACY SOCJALNEJ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń pn.: „Standardy Pracy Socjalnej” dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane dla 30 osób tj. 3 grupy po 10 osób.Łącznie 48 godzin (1h=45 min.) tj. 3 grupy po 16 godz. (2 dni).Szkolenia powinny odbywać się w podziale: 24 godz. w okresie do 15.01.2021 r. i 24 godz. w okresie 4.01. - 29.01.2021 r.Szkolenia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz.8.00-16.00.Dokładne terminy szkoleń zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji terminów z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie szkolenia na min. 7 dni przed planowaną datą szkolenia. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Szkolenie będzie odbywało się stacjonarnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN.: „KOMUNIKACJA W ZESPOLE”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pn. „Komunikacja w zespole” dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane dla 9 osób - kadra kierownicza Ośrodka.Łącznie 16 godzin (1h=45 min.) po 8 godz. (2 dni).Szkolenie powinno odbyć się w okresie 4.01.2021 r. - 29.01.2021 r.Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz.8.00-16.00.Dokładne terminy szkolenia zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie szkolenia na min. 10 dni przed planowaną datą szkolenia. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Szkolenie będzie odbywało się stacjonarnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN.: „NOWE KIERUNKI PRACY SOCJALNEJ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń pn. „Nowe kierunki pracy socjalnej” dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane dla 30 osób w szczególności pracowników socjalnych.Łącznie 96 godzin (1h=45 min.) tj. 3 gr. - 10 osobowe, po 32 godz. (4 dni).Szkolenia powinny odbyć się w okresie od 1.02.2021 r. do 31.03.2021 r. W miesiącu lutym 2 dni szkoleniowe po 8 godzin dla każdej grupy i w miesiącu marcu 2 dni szkoleniowe po 8 godz. dla każdej grupy.Szkolenia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzi. 8.00-16.00.Dokładne terminy szkoleń zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie szkolenia na min. 30 dni przed planowaną datą szkolenia. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Szkolenie będzie odbywało się stacjonarnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN.:”MEDIACJE I NEGOCJACJE W PRACY Z KLIENTEM”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń pn. „Mediacje i negocjacje w pracy z klientem” dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane dla 10 osób, (1 grupa) w szczególności pracowników socjalnych.Łącznie 32 godziny szkolenia (1h=45 min.) po 8 godz. (4 dni).Szkolenie powinno odbyć się w okresie od 1.07 do 30.09.2021 r.Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00.Dokładne terminy szkolenia zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie szkolenia na min. 30 dni przed planowaną datą szkolenia. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Szkolenie będzie odbywało się stacjonarnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SUPERWIZJI INDYWIDUALNEJ I GRUPOWEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polega na przygotowaniu i przeprowadzeniu superwizji indywidualnej i grupowej dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane do maksymalnie 40 osób. Superwizja indywidualna dla 40 osób, średnio ok. 3 godz. dla 1 osoby;Superwizja grupowa dla ok. 30 osób (3 grupy po 10 os.), średnio 4 godz. dla 1 grupy w okresie 3 miesięcy.Łącznie 132 godzin (1h=60 min.) w tym:120 godz. superwizji indywidualnej i 12 godz. superwizji grupowej.Realizacja usługi powinna odbyć się od:- w odniesieniu do superwizji indywidualnej: 1.02.2021 r. do 17.12.2021 r.- w odniesieniu do superwizji grupowej: 3 miesiące w przedziale miedzy 1.07.2021 r., a 17.12.2021 r. Spotkania powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00.Dokładne terminy spotkań zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji terminów z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminach spotkań na min. 30 dni przed planowaną datą. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Spotkania superwizyjne będą odbywały się stacjonarnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79633000-0, 80510000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KONSULTACJI GRUPOWYCH Z WDROŻENIA MODELU ODDZIELENIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu „Konsultacji grupowych z wdrożenia modelu oddzielenia” dotyczących sposobu realizacji modelu oddzielenia pracy socjalnej i usług od postępowań administracyjnych, dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. Konsultacje są skierowane dla wszystkich pracowników, którzy zostaną podzieleni na średnio 10 osobowe grupy, w których odbędą konsultacje – w sumie odbędzie się 6 konsultacji, każda trwająca 6 godzin (36 godzin).Łącznie 36 godzin zegarowych (1h=60 min.) czyli 6 konsultacji po 6 godz. Konsultacje powinny odbyć się w okresie od 1.04.2021 r. do 30.09.2021 r.Konsultacje powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz.8.00-16.00.Dokładne terminy konsultacji zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji terminów z Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie konsultacji na min. 30 dni przed planowaną datą konsultacji. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec skróceniu – za pisemną zgodą obu stron.Konsultacje będą odbywały się w formie stacjonarnej w lokalach Zamawiającego (ul. Marywilska 44c/Porajów 14/Van Gogha 7).Dokładne terminy konsultacji zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN.: „ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń pn.: „Zarządzanie zespołem” dla kadry kierowniczej Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w ramach projektu „Profesjonalni w działaniu” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.Szkolenie jest skierowane dla 4 osób z kadry kierowniczej Ośrodka.Jedna godzina szkoleniowa rozumiana jest jako 45 minut zajęć.Szkolenie będzie trwać 64 godzin szkoleniowych.Szkolenie odbędzie się w terminie pomiędzy 04.01.2021 r., a 17.12.2021 r. w formie online.Dokładne data szkoleń zostanie wyznaczona przez Zamawiającego w późniejszym czasie, po konsultacji z Wykonawcą. Strony ustalą termin szkolenia na min. 30 dni przed planowaną datą szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 17.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie trenera w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub wykładów z zakresu z zakresu zarządzania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI