Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i administracyjnej Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: procurement@cezamat.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i administracyjnej Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc65546-fc60-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„NERW PW. Nauka – Edukacja – Rozwój – Współpraca” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CEZAMAT/ZP12/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i administracyjnej Politechniki Warszawskiej w zakresie: 1) szkolenia z tzw. kompetencji miękkich w poniższych obszarach tematycznych:
• wystąpienia publiczne i medialne
• Microsoft Project – zarządzanie projektami
• zarządzanie infrastrukturą B+R
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zgodność programu szkolenia z minimalnym zakresem szkolenia wskazanym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Różnorodność metod szkoleniowych/warsztatowych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i administracyjnej Politechniki Warszawskiej w zakresie: 2) szkolenia specjalistyczne w poniższych obszarach tematycznych:
• dobra praktyka laboratoryjna (GLP)
• wdrażanie norm badań biomedycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zgodność programu szkolenia z minimalnym zakresem szkolenia wskazanym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Różnorodność metod szkoleniowych/warsztatowych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Konsultacje z kadrą szkoleniową w wymiarze 10 h w okresie 2 miesięcy od zakończenia szkolenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przygotowali i przeprowadzili z należytą starannością co najmniej 2 usługi szkoleniowe o tematyce adekwatnej do szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia:
• dla części 1 – co najmniej dwa bloki tematyczne odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
• dla części 2 – co najmniej jeden blok tematyczny odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
z których każda obejmowała co najmniej przygotowanie programu i zapewnienie trenera, każda trwała min. 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut), a łączna liczba osób przeszkolonych w ramach każdej z usług nie była mniejsza niż 15.
Szkolenie, rozumiane jest jako przeprowadzenie bloku/wykładu z danej tematyki, w ramach szkolenia lub kursu lub studiów lub studiów podyplomowych, stacjonarnie lub on-line.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami, które będą prowadzić szkolenia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj.:
Część 1 zamówienia - minimum 3 trenerami – każdy prowadzący szkolenie w ramach jednego bloku tematycznego określonego w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym:
• każdy z trenerów posiada 4-letnie doświadczenie zawodowe w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: wystąpienia publiczne i medialne, Microsoft Project – zarządzanie projektami, zarządzanie infrastrukturą B+R),
• każdy z trenerów posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: wystąpienia publiczne i medialne, Microsoft Project – zarządzanie projektami, zarządzanie infrastrukturą B+R),
• każdy z trenerów posiada praktyczną znajomość prowadzenia szkoleń tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził nie mniej niż 50 godzin (1h=45 min) szkoleń w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: wystąpienia publiczne i medialne, Microsoft Project – zarządzanie projektami, zarządzanie infrastrukturą B+R).
Część 2 zamówienia - minimum 2 trenerami – każdy prowadzący szkolenie w ramach jednego bloku tematycznego określonego w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym:
• każdy z trenerów posiada 4-letnie doświadczenie zawodowe w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: dobra praktyka laboratoryjna (GLP), wdrażanie norm badań biomedycznych),
• każdy z trenerów posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: dobra praktyka laboratoryjna (GLP), wdrażanie norm badań biomedycznych),
• każdy z trenerów posiada praktyczną znajomość prowadzenia szkoleń tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził nie mniej niż 50 godzin (1h=45 min) szkoleń w dedykowanym obszarze tematycznym szkolenia (odpowiednio: dobra praktyka laboratoryjna (GLP), wdrażanie norm badań biomedycznych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Oferta na część 1 zamówienia - 2.900,00 zł
Oferta na część 2 zamówienia – 1.100,00 zł W przypadku składania oferty na zarówno część 1, jak i na część 2 zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w łącznej wysokości 4.000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni