Przeprowadzenie zajęć dla uczniów i nauczycieli w projekcie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów i nauczycieli w projekcie „ Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowe
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamorządowa Administracja Placówek Oświatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-14
  • Numer ogłoszenia584810-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584810-N-2020 z dnia 2020-09-14 r.

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów i nauczycieli w projekcie „ Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Jednostka budżetowa - Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, krajowy numer identyfikacyjny 11126690000000, ul. ul. Myśliwska  , 86-170  Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 328 568, e-mail saponowe@o2.pl, faks 523 328 569.
Adres strony internetowej (URL): http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów i nauczycieli w projekcie „ Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. CZĘŚĆ I - Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe z zakresu języka angielskiego. Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-06.2022 r. tj. w okresie dwóch lat szkolnych:Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowem: 1 rok: zajęcia z j. angielskiego 3 grupy po 120h/grupę;2 rok: zajęcia z języka angielskiego 2 grupy po 120h/grupę. Łącznie w okresie projektu - 600 h zajęć. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej ofercie:- dostawę 40 kompletów podręczników odpowiednich dla poziomu zaawansowania i wieku uczestników (1 komplet = podręcznik + ćwiczenia) oraz - przeprowadzenie przez wykonawcę egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego wraz z wydaniem stosownych certyfikatów dla 40 uczniów.4.2. CZĘŚĆ II - Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe.4.2.1. Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-06.2022 r. tj. w okresie dwóch lat szkolnych, w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowem oraz Szkole Podstawowej nr 1 w Trylu: a) zajęcia z robotyki (60h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 3 grupy oraz 2 rok - 3 grupy, Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok - 2 grupy.Łącznie 600h (I+II rok) dla 48 uczniów (I+II rok) w 10gr. (I+II rok); b) zajęcia z programowania (30h/gr.):Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok: 2grupy oraz 2 rok: 2grupy, Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok: 2grupy oraz 2 rok: 1grupa.Łącznie: 210h (I+II rok) dla 52 uczniów (I+II rok) w 7gr. (I+II rok); c) zajęcia z zakresu zapamiętywania i szybkiego uczenia się (30h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 5grup oraz 2 rok - 3grupy Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok: 1grupa oraz 2 rok: 1grupaŁącznie : 300h (I+II rok) dla 80 uczniów (I+II rok) w 10gr. (I+II rok); d) akademia uczenia się z modułem treningu postaw społecznych (12h/gr.):Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok - 2grupy Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok 2grupyŁącznie: 96h (I+II rok) dla 64 uczniów (I+II rok) w 8gr. (I+II rok); e) zajęcia z uczniami z orzeczeniami metodą Weroniki Sherborne (30h/os.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 1grupa / 1 osoba oraz 2 rok - 1grupa/ 1 osoba. Łącznie: 60h dla 2 uczniów; f) zajęcia doradztwa zawodowego 3h/os. (z przygotowaniem IPD indywidualnego Planu Działania dla każdego uczestnika) - zajęcia indywidualne:Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 16 osób oraz 2 rok - 16 osóbŁącznie: 96h (I+II rok) dla 32 uczniów (I+II rok); g) zajęcia indywidualne dla ucznia o SPE - niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym i niepełnosprawność ruchowa (MPD - czterokończynowe, spastyczne) - 2h/tyg. - 60h/os. - Szkoła Podstawowa w Trylu – 1 osoba; Produkt: 60h dla 1 ucznia.4.3 CZĘŚĆ III Podnoszenie kompetencji zawodowych nauczycieli4.3.1. Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-12.2020r, w Szkole Podstawowej w Nowem oraz Szkole Podstawowej w Trylu: a) TIK w dydaktyce w wymiarze 20h/gr.: Szkoła Podstawowa Nowem 1gr (5 uczestników), Szkoła Podstawowa w Tryl - 1gr (4 uczestników). Łącznie: 40h dla 9 nauczycieli w 2 grupach.; b) akademia uczenia się z modułem treningu postaw społecznych (6h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem 1gr (7 uczestników), Szkoła Podstawowa Tryl - 1grupa (4 uczestników); Łącznie: 12h dla 11 nauczycieli w 2grupach.; c) wykorzystanie metod eksperymentu w edukacji, w celu podnoszenia jakości nauczania przedmiotów ścisłych (6h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1grupa (4 uczestników); Szkoła Podstawowa w Trylu - 1grupa (4 uczestników); Łącznie: 12h dla 8 nauczycieli w 2grupach.Łącznie w 4.3.1.: 12h dla 8 nauczycieli w 2 grupach, łącznie produkt: liczba nauczycieli objętych wsparciem: 12 (11K/1M); liczba zrealizowanych godzin: 64h.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80400000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-01   lub zakończenia: 2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki, dotyczące: a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;c. zdolności technicznej lub zawodowej.2. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a. dla CZĘŚCI I: Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania uprawnień ośrodka egzaminacyjnego dla oferowanego przez Wykonawcę egzaminu zewnętrznego b. dla CZĘŚCI II: Nie dotyczy c. dla CZĘŚCI III: Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania uprawnień instytucji doskonalenia nauczycieli, w formie akredytacji wydanej przez odpowiedniego Kuratora oświaty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczegółowy sposób. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez oświadczenie w składanej ofercie – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga: posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w prowadzeniu działalności szkoleniowej związanej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. w okresie do 3 lat poprzedzającym termin składania ofert, zrealizowali:• Dla CZĘŚCI I: Co najmniej 240h zajęć dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych z zakresu języków obcych, zakończonych przeprowadzonym przez wykonawcę egzaminem zewnętrznym;• Dla CZĘŚCI II: Co najmniej 200h zajęć z zakresu robotyki lub programowania oraz co najmniej 100h zajęć z zakresu kreowania postaw społecznych (kreatywność, współpraca, praca w grupie) dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjalnych;• Dla CZĘŚCI III: Co najmniej 30h zajęć z zakresu TIK w dydaktyce lub metody eksperymentu w edukacji pracy dla nauczycieli lub rozwijania u uczniów postaw kreatywnych;Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dołączonego do oferty Wykazu doświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3;Wskazanie usługi nieprecyzyjnie, w sposób uniemożliwiający dokonanie weryfikacji jej/ich zakresu lub wykazanie usług niezwiązanych z przedmiotem zamówienia skutkuje odrzuceniem danej usługi z wykazu;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium Zamawiający wymaga od wykonawców wpłaty wadium w wysokości:a. 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla I CZĘŚCI zamówienia b. 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla II CZĘŚCI zamówieniac. 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla III CZĘŚCI zamówienia Wadium powinno zostać wpłacone na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowem Nr 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003, a przelew opatrzony adnotacją: Wadium-postępowanie nr 271.2.2020.UK Zamawiający uzna warunek wpłaty wadium za spełniony przez wykonawcę, o ile kwota wadium wpłynie na podany rachunek zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w realizacji zajęć 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć:1) zmiany terminów wykonania Umowy, lub2) zmiany liczebności i liczby grup oraz ich pochodnych4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach:1) wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia,2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT.3) Zmian w zakresie realizacji projektu zatwierdzonych przez Instytucję Dotującą
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe z zakresu języka angielskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-06.2022 r. tj. w okresie dwóch lat szkolnych:Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowem: 1 rok: zajęcia z j. angielskiego 3 grupy po 120h/grupę;2 rok: zajęcia z języka angielskiego 2 grupy po 120h/grupę. Łącznie w okresie projektu - 600 h zajęć. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej ofercie:- dostawę 40 kompletów podręczników odpowiednich dla poziomu zaawansowania i wieku uczestników (1 komplet = podręcznik + ćwiczenia) oraz - przeprowadzenie przez wykonawcę egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego wraz z wydaniem stosownych certyfikatów dla 40 uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w realizacji zajęć 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2.1. Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-06.2022 r. tj. w okresie dwóch lat szkolnych, w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowem oraz Szkole Podstawowej nr 1 w Trylu: a) zajęcia z robotyki (60h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 3 grupy oraz 2 rok - 3 grupy, Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok - 2 grupy.Łącznie 600h (I+II rok) dla 48 uczniów (I+II rok) w 10gr. (I+II rok); b) zajęcia z programowania (30h/gr.):Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok: 2grupy oraz 2 rok: 2grupy, Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok: 2grupy oraz 2 rok: 1grupa.Łącznie: 210h (I+II rok) dla 52 uczniów (I+II rok) w 7gr. (I+II rok); c) zajęcia z zakresu zapamiętywania i szybkiego uczenia się (30h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 5grup oraz 2 rok - 3grupy Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok: 1grupa oraz 2 rok: 1grupaŁącznie : 300h (I+II rok) dla 80 uczniów (I+II rok) w 10gr. (I+II rok); d) akademia uczenia się z modułem treningu postaw społecznych (12h/gr.):Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok - 2grupy Szkoła Podstawowa Tryl - 1 rok - 2grupy oraz 2 rok 2grupyŁącznie: 96h (I+II rok) dla 64 uczniów (I+II rok) w 8gr. (I+II rok); e) zajęcia z uczniami z orzeczeniami metodą Weroniki Sherborne (30h/os.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 1grupa / 1 osoba oraz 2 rok - 1grupa/ 1 osoba. Łącznie: 60h dla 2 uczniów; f) zajęcia doradztwa zawodowego 3h/os. (z przygotowaniem IPD indywidualnego Planu Działania dla każdego uczestnika) - zajęcia indywidualne:Szkoła Podstawowa w Nowem - 1 rok - 16 osób oraz 2 rok - 16 osóbŁącznie: 96h (I+II rok) dla 32 uczniów (I+II rok); g) zajęcia indywidualne dla ucznia o SPE - niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym i niepełnosprawność ruchowa (MPD - czterokończynowe, spastyczne) - 2h/tyg. - 60h/os. - Szkoła Podstawowa w Trylu – 1 osoba; Produkt: 60h dla 1 ucznia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w realizacji zajęć 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Podnoszenie kompetencji zawodowych nauczycieli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.3.1. Zajęcia realizowane w ramach projektu „Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro”, w okresie: 09.2020-12.2020r, w Szkole Podstawowej w Nowem oraz Szkole Podstawowej w Trylu: a) TIK w dydaktyce w wymiarze 20h/gr.: Szkoła Podstawowa Nowem 1gr (5 uczestników), Szkoła Podstawowa w Tryl - 1gr (4 uczestników). Łącznie: 40h dla 9 nauczycieli w 2 grupach.; b) akademia uczenia się z modułem treningu postaw społecznych (6h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem 1gr (7 uczestników), Szkoła Podstawowa Tryl - 1grupa (4 uczestników); Łącznie: 12h dla 11 nauczycieli w 2grupach.; c) wykorzystanie metod eksperymentu w edukacji, w celu podnoszenia jakości nauczania przedmiotów ścisłych (6h/gr.): Szkoła Podstawowa w Nowem - 1grupa (4 uczestników); Szkoła Podstawowa w Trylu - 1grupa (4 uczestników); Łącznie: 12h dla 8 nauczycieli w 2grupach.Łącznie w 4.3.1.: 12h dla 8 nauczycieli w 2 grupach, łącznie produkt: liczba nauczycieli objętych wsparciem: 12 (11K/1M); liczba zrealizowanych godzin: 64h.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2022-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w realizacji zajęć 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę organizację 2 dwudniowych szkoleń - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę organizację 2 dwudniowych szkoleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI